Jump to content

Μπέρκο

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος Μπέρκο

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Kaze r

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    zx7r
  • dreamBike: Κυβισμός
    700
  1. ναι ολοκαινουριο το πηρα και οι ζημιες που εβγαλε δε γινετε να βγουν απο το ζορισμα εκτος απο βαση κινητηρα και κανα μπουζονι ολα τ αλλα ειναι απλα φθινδουλειες και αστοχιες αν και στο ζορισμα θα επρεπε να αντεχει αλλα μιλαμε και για κινεζο
  2. Μπέρκο

    Daytona Sprinter 50 Προβλήματα

    Χαιρετώ, ειπα να κανω μια λιστα προβληματων και αστοχιων κατασκευης για το συγκεκριμενο μηχανακι, το αγορασα καινουριο και για τα 9000 χιλιομετρα συνεχισα να πληρωνω ζημιες ηλεκτρικα θεματα απο λαμπες εχω αλλαξει αμετρητες τις καιει συνεχεια (κωλοφαναρο φλας καντραν) εκαψε και εναν συναγερμο που ειχε πανω τα πλαστικα τριζουν παρα πολυ και σπανε πανευκολα δεν εχει μεινει πλαστικο χωρις ρωγμη οι βασεις για τα πατηρακια πισω ειναι ψευτικες εχω αλλαξει χωρις υπερβολες πανω απο 10 φορες σπανε για πλακα το μαρσπιε του οδηγου λυγιζε μεχρι που εσπασε και το αλλαξα με honda το δισκοφρενο αρπαξε γυρω στα 3000 χιλιομετρα και δεν φρεναρε το αλλαξα και αυτο με honda ο πλαστικος λαιμος απο το φιλτροκουτι σκιστικε χωρις λογο και εσβηνε το μοτερ μια απο τις βιδες του πισω δισκοφρενου καποια στιγμη ξεβιδωθηκε απο μονη της και μπλοκαρε τον τροχο γιατι εβρισκε στη βαση της δαγκανας (ο καθενας μπορει να κρινει ποσο επικινδυνο ειναι αυτο) μια ακομα βιδα απο τη βαση του τεποζιτου ελειπε το σωληνακι του πισω δισκοφρενου εχανε υγρα πολλες φορες για λογο που δεν εχω καταλαβει ακομα οταν αφηνεις το τιμονι τρεμει σε σημειο που μπορει να σε ριξει αμα δε το ξαναπιασεις... το κεντρικο σταντ κρεμεται πολυ χαμηλα και σερνεται στην ασφαλτο απο εργοστασιο οι βιδες επισης σκουριαζουν πολυ ευκολα ο αξονας της μπροστινης ροδας ηταν γεματος αλατα και σκουρια απο το εργοστασιο σε σημειο που δεν εβγαινε οι αναρτησεις ειναι παρα πολυ σκληρες και κουραζουν οι δονησεις απο το μοτερ (ακομα και οταν αλλαξα ) φτανουν κατευθειαν στον οδηγο ενα σπασμενο μπουζονι κεφαλης το μοτερ το 50 δε το κρατησα πολυ εκαιγε πολυ λαδι και εχανε απο τα καπακια του εκκεντροφορου και καποια στιγμη εσπασε και βαση κινητηρα ο σκελετος το στησιμο του γενικα ειναι λαθος δε στριβει καλα ειναι ασταθες πασα απο μπουλονια- βιδες κλοτσανε πολυ ευκολα το πενταλ του πισω φρενου βρισκει καιτω πολλες φορες με εαλαφρυ πλαγιασμα σπασμενος αποστατης στο ψαλιδι αυτα.. μπορει να μου ξεφευγει και τιποτα ο,τι θελετε ρωτατε
  3. ευχαριστω φιλε! αυτος ηταν και ο σκοπος μου :)
  4. Μπέρκο

    Daytona Sprinter 125

    φιλε το ιδιο εκανε και το δικο και αλλαξα δισκοπλακα καθ σταμτησε εβαλα απο astrea
  5. οτι και να παρεις φιλε μην παρεις ποτε κινεζικο ειτε παπι ειτε σκουτερ θα χασεις τα λεφτα σου προτιμησε κατι σε ιαπωνεζικο παπι καλυτερο πατημα απο τα σκουτερ ουτε προβληματα ουτε τιποτα και καλυτερο φρεναρισμα... εχω kawasaki και στα 26.000 χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα
  6. μπορεις να δοκιμασεις να αλλαξεις και βενζιναδικο εγω απο κακης ποιτηας βενζινη εχω καψει μπουζι
×
×
  • Create New...