Jump to content

empire21

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος empire21

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. empire21

    Kawasaki zx 130

    Ευχαριστώ φίλε vagma.Είμαι ακόμα υπό σκέψη για το αν θα προτιμήσω το kawasaki αντί του crypton x που είχα αρχικά στο μυαλό μου.
  2. empire21

    Kawasaki zx 130

    Ναι για κάθε μέρα το προορίζω το μηχανάκι χειμώνα-καλοκαίρι. Με μια σύντομη αναζήτηση είδα πως ο μόνος τρόπος να λυθεί το πρόβλημα οριστικά είναι η αλλαγή καρμπυρατέρ.Ξέρετε πόσο κοστίζει και αν η διαφορά στην κατανάλωση είναι σημαντική;
  3. empire21

    Kawasaki zx 130

    Τελικά τι έγινε ρε παιδιά βρέθηκε λύση στο γνωστό πρόβλημα με τα σβησίματα;Αξίζει τα 1200 περίπου που δίνεται σαν μεταχειρισμένο; Και κάτι ακόμα, όταν λέτε ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στα κρύα μιλάμε για θερμοκρασίες Αθήνας ή όσοι το αντιμετωπίζετε είστε βόρεια που το κρύο είναι σαφώς πιο τσουχτερό;
  4. empire21

    Σύγκριση HJC IS-17 και FG-17

    Έχω δοκιμάσει τα παραπάνω κρανάκια της HJC και μάλλον ένα από τα δυο θα γίνει δικό μου αλλά ακόμη δεν έχω καταλήξει.Και τα δύο μου κάθονται καλά στο κεφάλι με το δεύτερο να έχει ίσως λίγο καλύτερη εφαρμογή αλλά είναι αρκετά σφιχτό στα μάγουλα. Ποιο από τα δυο θα μου προτείνατε και γιατί; Αν έχετε κάποια άλλη πρόταση στην ίδια κατηγορία θα ήθελα να την ακούσω. :)
  5. empire21

    Αγορά κράνους απο 100-200 ευρω

    Για ποιο κράνος μιλάς GeorStrat; Εγώ κατά σειρά θα πρότεινα http://www.lidsdirect.co.uk/helmets/full-face-helmets/hjc-r-pha-10-ancel-black-mc-10.html http://www.moto-accessories.gr/products/full_face/full_face_kranos_nolan_n86_classic_flat_black http://www.bikerspoint.gr/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=1&view=productdetails&virtuemart_product_id=227&virtuemart_category_id=38
  6. empire21

    Μποτάκια TCX X-Street

    Από αδιαβροχοποίηση τι να λένε άραγε;Θα αντέχουν στις βροχές ή θα γίνεται το μποτάκι βάρκα;
  7. empire21

    Μποτάκια TCX X-Street

    Είμαι έτοιμος να αγοράσω μποτάκια και μάλλον στρέφομαι στα παρακάτω. http://www.tcxboots.com/eng/prodotti-dettaglio.php?prodotto=63 Τα έχει κάποιος από εδώ να μας πει εντυπώσεις; Από προστασίες φαίνεται πως παρέχουν τουλάχιστον τα βασικά σε αστραγάλους, φτέρνες, δάχτυλα. Θέλω να μάθω αν αντέχουν σε πολλή βροχή και κατά πόσο είναι άνετα για καθημερινή χρήση σε δουλειά κτλ.
  8. Σε ευχαριστώ φίλε Φρανκι. Άντε να δούμε αν θα έχουμε διαφορά με το pinlock.
  9. Τελικά τα παρακάτω είναι το pinlock που λέμε ή απλά αντιθαμβωτικές ζελατίνες;Τουλάχιστον να πάρω κάτι σωστό και να μην θολώνει πάλι το κρανάκι. http://www.motorshop.gr/p.ZELATINA-ANTIFOG-PINLOCK-GIA-KRANOS-EGO-V2-407-A6286-CABERG.901743.html http://www.louis.eu/_20c832fa21928429ef051a308ac4314fcb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=20013329&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_kontext
  10. Ξεθάβω το θέμα γιατί πιάνουν τα κρύα και η ζελατίνα δεν γίνεται να είναι πάντα ανεβασμένη.Επειδή όταν αγόραζα κράνος δεν είχα ακούσει τίποτα για pinlock, λέτε κάποια από τις παρακάτω ζελατίνες να κάνουν δουλειά ώστε να μην θολώνει; http://www.louis.eu/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=20013321 http://www.motorshop.gr/p.ZELATINA-ANTIFOG-PINLOCK-GIA-KRANOS-EGO-V2-407-A6286-CABERG.901743.html Το κράνος που έχω είναι το caberg v2 407.
  11. Το μαμά καρμπυρατέρ έχω και δεν νομίζω να το αλλάξω και αυτό γιατί με το ένα και το άλλο ανεβαίνει πολύ το κόστος.Είπα αφού θα ανοιχτεί το μοτέρ μήπως να το βελτιώναμε λίγο για να πάρει μια ανάσα και να αυξηθούν λίγο οι ροπές αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για παπί που το χρησιμοποιώ για την δουλειά μου και όχι για καγκουριλίκια. B) Το πολύ πολύ βάζω πάλι τα γνήσια να τελειώνει το θέμα και να ησυχάσω. :P Και κάτι τελευταίο επειδή στο θέμα συνεργείου δεν έχω και την καλύτερη εμπειρία και δεν είμαστε για πειραματισμούς. Προτείνετέ μου μηχανικούς που να εμπιστεύεστε για να κάνω σωστή δουλειά και να μην μου πιάσουν τον κώλο.Περιοχή γενικά δεν με απασχολεί(καλά εντάξει να μην τρέχω και Σπάτα).
  12. Να ρωτήσω και κάτι ακόμα σχετικά με τα χιλιοστά που βλέπω να λέτε.Το μαμά πιστόνι πόσα χιλιοστά είναι;Αφού θα βάλλω που θα βάλλω χέρι θα ήταν καλή ιδέα να το ανεβάσω 1-2 χιλιοστά για να δώσω λίγο αέρα στο παπί;Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να χάσω σε αξιοπιστία και να μην αυξηθεί σημαντικά η κατανάλωση.
  13. Ωχ βλέπω να μου κοστίζει αρκετά αν αλλάξω όλα αυτά.Πόσο πάνε περίπου να τα αλλάξω όλα αυτά; Γύρω στα 150 νομίζω μου είχαν πει σε ένα συνεργείο για άνοιγμα μοτέρ και αλλαγή κυλινδροπίστονο.
  14. Έχω κάποια θεματάκια στο astrea supra και σκέφτομαι μήπως είναι η ώρα να βάλλω χέρι στο μοτέρ και να το ξανακάνω καινούργιο. Λοιπόν, αρχικά καίει λάδι.Ειδικά στις ψηλές στροφές βγάζει ντουμάνι από άσπρο καπνό, πραγματικά λυπάμαι όποιον με ακολουθεί. :P Πάντως όπως το υπολογίζω στα περίπου 1000 χλμ μου έχει κάψει 1 λίτρο λάδι, συμπληρώνοντας από λίγο όποτε χρειαζόταν. Δεύτερο και σημαντικότερο θέμα που έχω είναι ότι το γκάζι του είναι αρκετά ψόφιο και δεν τραβάει.Για να καταλάβετε η 3η ταχύτητα τερματίζει στα 45 και με την 4η τερματίζω στα 80 με αρκετά ψηλές στροφές και μόνο σε ψιλοκατηφόρα.Αν πάρω δικάβαλο δεν το συζητώ εκεί δεν έχει καθόλου ροπές το μηχανάκι. Επειδή δεν γνωρίζω από μηχανολογικά εσείς τι μου προτείνετε;Να πειράξω το μοτέρ και να κάνω ανακατασκευή;Πάμε για κυλινδροπίστονο ή κάτι άλλο.
×
×
  • Create New...