Jump to content

grharris

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    36
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

6 Neutral

Σχετικά με το μέλος grharris

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    R1 04
  • myBike: Κυβισμός
    1000
  1. Αυτο που ειναι το πιο σημαντικο ειναι να ριξεις μπολικο (6-7 χερια) για να βγαινει μετα ευκολα. Αν ριξεις λιγο, θα φας μεγαλο πακετο για το βγαλεις οταν ερθει η ωρα.
  2. Που το τελειωνεις το λαστιχο; Στο κεντρο ή στο πλάι; Εχεις δοκιμασει dunlop d211? Τα endurance
  3. grharris

    freewind vs africa twin

    Τι χρηση θα κανεις? Ειναι πολυ διαφορετικα σαν μηχανες. Οδηγησε τα και θα καταλαβεις αμεσως ποιο σου κανει!
  4. +1 και απο εμενα για την Drift Γιατι: ●ειναι bullet ●εχει και περιστρεφομενο φακο ●αδιαβροχη στα 3μετρα χωρις θηκη ●εχει time laps (γραφει συνεχεια αλλα κραταει μονο τα τελευταια λεπτα οταν πατησεις το κουμπι και δεν γεμιζεις ετσι ασκοπα με πολλα και μεγαλα βιντεο) ●τηλεχειριστηριο στην συσκευασια ●ενσωματωμενη οθονη ●αλλαζει ευκολα το κρυσταλο του φακου αν σπασει ή σημαδευτει Να και μερικα απο το καναλι μου αν και το youtube ριχνει την ποιοτητα: http://m.youtube.com/watch?v=EIpyDS8k6FE http://m.youtube.com/watch?v=2NT8SyHMke0 https://m.youtube.com/watch?v=cf-OHOHO4Rs
  5. grharris

    Motorcycle Suspension Bible..

    Θα ηθελα κι εγω το λινκ! Ευχαριστω πολυ!
  6. grharris

    MotoGP 2014 > TT Assen, Netherlands

    Έχουμε κανά link για κονσέρβα?
  7. Εγώ στα φρένα βλέπω διαφορά φέτος, όχι στον κινητήρα.
  8. grharris

    0-100 και 0-200

    Μετά από αρκετή προσωπική εμπειρία με Hornet 600 '00, το μόνο TDM που μου την έχωσε ήταν ένα τουρμπάτο και αυτό με διαφρά ρόδας (=άντε κανά μηχανάκι)!!!
  9. Δηλαδη αν πουλαγατε R1 θατο δινατε test ride σε οποιον ερχοταν? Και αν αυτος που το παιρνει με τις καλητερες προθεσεις εχει οδηγησει μεχρι παπι και το καρφωσει πουθενα? Μεγαλο λαθος να δινετε την μηχανη σας σε αγνωστους για πολλους λογους και περαν της κλοπης. Την βλεπει, τα συζητατε και αν τα βρειτε πατε στον μηχανικο του - στο συνεργειο. Αυτος θα την οδηγησει ουτως η αλλως, και μονο αυτος. Ακομα και σε καταστημα να πας, test ride δεν σου δινουν.
  10. Μιας και το πιάσαμε το θέμά -> http://www.mybike.gr/page/classifieds/_/motorcycles/kawasaki-kdx-220r-2002-r1636
  11. grharris

    1000cc, 2005-2006. full extra ή μαμά;

    Και τα 3 είναι πολύ καλά "μηχανάκια" και δεν θα έχεις προβλήματα. Το μόνο που δεν έχω οδηγήσει είναι το ZX. Από τα άλλα 2, το GSXR έχει πιο αγωνιστική θέση και είναι πίο αγρίμι στο γκάζι. Το R1 είναι πιό άνετο στην θέση και με πίο ομαλό γκάζι, αλλά και πιό αδύναμο από το GSXR. Επίσης, πολύ άνετο και με πολύ ομαλό γκάζι είναι και το CBR. Τα extra είναι πάντα καλοδεχούμενα και υπολογίσημα αλλά πάντα εξαρτάται. Για παράδειγμα, μια ολόσωμη θα σου ανεβασει την απόδοση αλλά και την κατανάλωση (δηλ. και μείωση της αυτονομίας ανά νταπόζιτο), συν ότι για να δουλέψει σωστά θα θέλεις power commander-φίλτρο-ρύθμισμα. To aftermarket stabilizater από την άλλη είναι κάτι που χρειάζεσαι σε τέτοια μηχανή. Για την ιστορία, έχω το R1 '04 από το 2008 χωρίς κανένα πρόβλημα και στην παρέα μου παίζουν GSXR και αυτά χωρίς προβλήματα. (ακούγεται κάτι για πλαίσιο στα GSXR αλλά )
  12. grharris

    Αγορά μετά απο transalp...

    Για Freewind σε βλέπω και από αξιοπιστία...με κλειστά μάτια!
  13. Ωραίο κόλπο φαίνετε! Με το πλύσημο ξέρουμε αν την παλεύει ή θα μας χαιρετήσει μόλις δεί το πιεστικό? Έρχονται και τα μηγάκια σε λίγο, μην ξεχνιόμαστε!
×
×
  • Create New...