Jump to content

roussel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    349
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

roussel last won the day on Μάιος 16 2014

roussel had the most liked content!

Πόντοι

452 Excellent

Σχετικά με το μέλος roussel

  • Κλάση
    "FUCK THE RAIN!" - W.Harley, A.Davidson
  • Γενέθλια Σεπτέμβριος 27

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://river-site.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    πάνω στη μηχανή
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Harley Davidson
  • myBike: Μοντέλο
    883 sportster

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Harley Davidson
  • dreamBike: Μοντέλο
    OldSchoolChoper

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.198 προβολές προφίλ
  • Fenrir

  1. Καλημέρες. Μπαίνω να χαζέψω που και που, πέφτω πάνω σε κάτι τέτοια θέματα , μέσα στα οποία διαβάζω τόσο "ωραίες αντικειμενικές και καθόλου προκατειλημένες" απόψεις από άτομα που φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με το αντικείμενο και θυμάμαι τον λόγο για τον οποίο δεν παρακολούθω το φορούμ.
  2. δε ξέρω αν εχει ξαναμπεί αλλα΄πραγματικά είναι απιστευτα πετυχημενο. Πόσοι φορουμίτες χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα 1 για να αλλάξει τη λάμπα και να ποστάρει ότι η λάμπα έχει αλλαχτεί 14 για να μοιραστούν παρόμοιες εμπειρίες αλλαγής λαμπών και για να προτείνουν διαφορετικούς τρόπους που θα μπορούσε να γίνει η διαδικασία 7 για να προειδοποιήσουν για τους κινδύνους που περιέχει η αλλαγή λάμπας 1 για να μετακινήσει το τοπικ στη θεματική ενότητα περί λυχνιών 2 που αντιδρούν στην μετακίνηση στη θεματική ενότητα περί λυχνιών και προτείνουν τη μετακίνηση στη θεματική ενότητα περί ηλεκτρολογικών 7 για να υποδείξουν Greeklish/ορθογραφικά/γραμματικά λάθη στα posts 5 για να την πουν στους moderators που επέτρεψαν τα λάθη αυτά 3 moderators για να διαγράψουν τα flames περί των λαθών 6 που μαλώνουν για το εάν πρέπει να προφέρετε λάμπα ή λάμ-πα... άλλοι έξι που αποκαλούν τους προαναφερόμενους ηλίθιους 2 επαγγελματίες που πληροφορούν πως η σωστή ονομασία είναι λαμπτήρας 15 ξερόλες που θεωρούν τους εαυτούς τους επαγγελματίες και υποστηρίζουν ότι η ονομασία λάμπα είναι απόλυτα σωστή 19 για να πουν ότι το φόρουμ δεν ασχολείται με λάμπες και η συζήτηση θα πρέπει να γίνει σε φόρουμ που ασχολείται με λάμπες 11 για να υποστηρίξουν πως αφού όλοι χρησιμοποιούμε λάμπες τότε μας αφορά 36 για να συζητήσουν ποια μέθοδος αλλαγής είναι η καλύτερη, που θα βρείτε τις καλύτερες λάμπες, ποιες είναι οι καλύτερες μάρκες και ποιες οι χειρότερες 7 για να ποστάρουν λινκς όπου υπάρχουν διαφορετικά είδη λαμπών 4 για να ποστάρουν τα σωστά λινκς γιατί τα παραπάνω ήταν λάθος 13 που κάνουν quote σχεδόν όλα τα ποστς που έχουν γίνει μέχρι τώρα και προσθέτουν κάτω-κάτω ένα smile 5 για να δηλώσουν ότι αφού αμφισβητούνται ή παρεξηγούνται οι προθέσεις τους δεν θα ξαναγράψουν στο φόρουμ 4 για να πουν ότι τα θέμα αυτό έχει ξανασυζητηθεί και παλιότερα 13 για να πουν ότι όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι σχετικό με λάμπες να κάνει πρώτα ένα ψάξιμο στο Google και 1 ξεχασμένος που κάνει reply στο αρχικό ποστ μετά από 6 μήνες ξαναρχίζοντας τα όλα από την αρχή
  3. Η Indian και η Victory είναι πλέον πραγματικότητα στην Ελλάδα. Η ιδιοκτήτρια εταιρία Polaris (Γαλλική νομίζω) άνοιξε κατάστημα αντιπροσωπεία και για τις δύο φιρμες. Το κατάστημα εδρεύει στο Μαρούσι, Λ. Κηφισίας αρ. 171 και έχει δύο χώρους όπου στεγάζονται κ οι δύο φίρμες! Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να δουμε πως θα γίνει η υποδοχή από το αγοραστικό κοινό. Το άρθρο από κάτω είναι από το site http://www.mrbike.gr/ . Αναμένεται να ανοίξει κ συνεργείο κ όπως θα διαβάσετε αν γίνει τώρα παραγγελία η μηχανή θα είναι εδώ τέλη Σεπτεμβρίου. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν κ οι τιμές στο τέλος του άρθρου Εντός των ημερών αναμένεται και ανάλογο site για την Ελλάδα. Από κάτω το άρθρο με φωτογραφίες. Ήθελα να το επικολήσω εδώ αυτούσιο με αναφορά στην πηγή αλλα δεν αφήνει η σελίδα να κάνω αποκοπή το κείμενο. Οπότε το διαβάζουμε από κει. http://www.mrbike.gr...ory-ellada.html
  4. Παιδιά σας ευχαριστώ όλους . NIckman το καταγμα δεν ειναι τοσο σοβαρο. Είναι στο πίσω μέρος της δεξιάς σιαγόνας και απλα για ενάμιση μήνα έτρωγα μόνο πολύ μαλακές τροφές. Τώρα ακόμη μόνο ενοχλήσεις έχω.
  5. Το θέμα είναι κύριοι ότι αυτός που δε φοράει κράνος εκ πεποιθήσεως και το χει σφηνωμένο μεσα του ότι δε το χρειάζεται, το συγκεκριμένο trheat θα το διαβάσει ξινίζοντας τα μούτρα, θα ενοχληθεί βλέποντας όλες αυτές τις αναρτήσεις, θα το κλείσει ψιλοαρπαγμένος και δε θα απαντήσει απλά κ μόνο γιατί ξέρει μέσα του ότι δεν έχει ούτε ένα τόσο δα μικρό επιχείρημα της προκοπής και γτ θα πέσει κράξιμο προς το πρόσωπό του. Αυτόν μάγκες δε μπορεί να τον νουθετήσει κανείς. Η παράκληση μου στο να φοράμε κράνη απευθύνεται σε νέους αναβάτες, σε όσους φοράν περιστασιακά κράνος και όσους το δέχονται αλλά δε το χρησιμοποιούν ΘΥμάμαι κάποτε πρίν μερικά χρόνια είχαν βγάλει τους τροχονόμους και κατέσχεταν αβέρτα μηχανές σε όσους δε φορούσαν κράνος. Πέρναγε απ΄οτο Σ'υνταγμα και έβλεπες να φεύγουν φορτωμένοι γερανοί είσκοσι είκοσι μηχανές πάνω. Μιλάμε χαμός. Να πούμε την αλήθεια τότε οι περισσότεροι κράζαμε. Εγώ τουλάχιστον έλεγα ώρε μακακία να μείνεις χωρίς μηχανή ε;;;; ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΕΦΑΛΙ. Και μιας κ το ανέφερα, ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.: Πριν καμια δεκαρία χρόνια (μπορεί κ παραπάνω) στην πλατεία Μεταξουργείου σταμάτησαν για έλεγχο οι τροχονόμοι ένα παπάκι με έναν τυπάκο γιατί δε φόραγε κράνος. Ο νεαρούλης φόραγε ρούχα εργασίας και ήταν μουτζουρωμένος μέχρι τα αυτιά. Άρχισε τα παρακάλια στους τροχονόμους (και όντως αλήθεια έλεγε) ότι είμαι φτωχαδάκι, κ εγώ συντηρώ την οικογένεια γιατί πατέρας δεν υπάρχει και να τώρα σχόλασα παώ να φάω κ μετά στην αλλη τη δουλειά κ μη με γράψετε γιατί είναι πολλά τα λεφτά και τ λοιπά και τα λοιπά. Ε τι να κανουν κ οι τροχονόμοι με τόσο παρακάλι, τον λυπήθηκαν τον άφησαν κ έφυγε με μια απλή παρατήρηση. Ε το παιδί αυτό μάγκες έφυγε από πλατεία Μεταξουργείου προς Δηληγιάννη, έστριψε μπροστά από την τροχαία αριστερα για Κωνσταντινουπόλεως και στις γραμμές γλύστρισε η ρόδα στις ράγες έπεσε, έσπασε τα μούτρα του και πεθανε!!!! Ποσοι σώθηκαν άραγε τότε που τους κρατάγαν τη μηχανή όταν εφαρμοζόταν το μέτρο αυτό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Άνετα πολλοί από αυτου΄ς θα μπορούσαν να έχουν ατύχημα αν δεν τους παίρναν τις μχηανές. Αφού ο νόμος των πιθανοτήτων έτσι είναι. Προς θεού μην αρχίσει κουβέντα για τους τροχαίους κτλ κτλ. Βλέπω ότι αναφέρθηκαν πολλές εύστοχες ιστορίες και γι αυτό την είπα.
  6. Δεν ηθελα να αναφερθώ στο είδος του κράνους γιατί όπως και να χει είτε φτηνό είτε ακριβό αυτο έκανε ολη τη δουλεια. Αλλα αφού το ρωτάς ναι εκείνη τη μέρα αν και δεν είχα τη μηχανη (με παπι) ναι φοραγα jet. Οχι του κωλου, καλο και εγκεκριμένο , μεγαλο μέγεθος δλδ που πιάνει μεχρι πιο κάτω άπο τα αυτια. ΤΟ λέω στα ίσια Τα φουλ φεισ ειναι πιο ασφαλη. Δεν χτύπησα φάτσα (τυχεροσ) μόνο στο πλάι κόπανησα δυνατα. Το κάταγμα το είχα στο πίσω μέρος της σταγόνας αντίθετα απο την πλευρά που χτύπησα. Μαλλον εγίνε απο το δυνατο τράνταγμα. Επίσης "λιμαρισα" και τη μια πλευρά δοντιών. Η κοπέλα φοραγε κλειστό.εαν φοραγε jet θα είχε χτυπήσει στο πρόσωπο καθωσ η ζελατινα ειναι χτυπημένη. Είπαμε. Στα ίσια κι παλικαρίσια.
  7. Και ομως. Με μικρές ταχύτητες και σε στενά. Κ εμένα μου φαίνεται απίστευτο. Κ ξαναλέω δεν είχα ούτε μια γρατσουνια ούτε ένα τοσο δα καψιματακι. Τίποτα. Απ οτι μου είπαν χτυπήθηκαμε πολυ άσχημα και αποροφησαμε ολη την σύγκρουση. Τεσπα. Δε θέλω να πάω σ περαιτερω ανάλυση για να μην ξέφυγω απο το αρχικό μνμα. Ειναι θερμη παράκληση και οχι συμβουλή. Απο τη μέρα που καλυτερευσα κ βγαίνω κ λίγο εξω, βλεπω αναβάτη πλέον χώρις κράνος και στεναχωριεμαι , μου σηκώνεται η τρίχα. Πάντα φόρατε το κράνος. Αν ψάξετε λίγο α δείτε οτι ειναι γεμάτο το Ίντερνετ με βίντεακια με όλα τα τραγικά αποτελέσματα αν χτυπήσει ο αναβάτες στο κεφάλι χωρις κράνος. Τις τελευταίες μέρες κυκλοφόρησε ένα πολυ σοκαριστικο μάλιστα. Ο διπλανος ασθενής μάγκες ηταν με το μικρο του γιο στο μηχανάκι , εμπλακηκαν σε τροχαίο, ο μικρός τη γλύτωσε αλλα αυτός ηταν σε κατάσταση σχεδόν φυτό ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΔΕ ΦΟΡΑΓΕ ΚΡΆΝΟΣ. Απο τις μέρες που νοσηλευτηκα έχω παρα πολλα κενά μνήμης αλλα θέλετε να σας πω για τη γυναίκα του;;;;;;;ένα ρακος, ένα φάντασμα που γυρναγε στους διαδρόμους διαλυμένη. Την ειδα κανα δυο Φορεσ οταν πηγαινα για επανεξεταση. Μέσα στη βδομάδα είχα την τελευταία επίσκεψη στους νεύροχειρουργους και την ξαναειδα, μου μίλησε , μου είπε πόσο χάρηκε που είμαι καλα και οτι βγαίνουν κ πανε σε κέντρο αποκατάστασης. Δε ρώτησα αν θα επανελθει γτ ντρεπομουν. Αν φοραγε το κράνος του τώρα μπορει κ αυτός να έγραφε δυο γραμμές στο συγκεκριμένο θέμα. ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΜΆΓΚΕΣ. ΝΑ ΦΌΡΑΤΕ ΠΆΝΤΑ ΤΟ ΚΡΆΝΟΣ. Πως να σας το πω ρε μάγκες. Χεστηκα πάνω μου. Δηλαδή πρεπει να γίνονται ασχημα πραγματα για να το καταλάβουμε;;;; Και άντε εγώ φοραγα κράνος και σώθηκα και μπορω τώρα και τα γράφω όλα αυτα και φωνάζω και το χω βάλει μέσα στο μυαλο μου οτι το κράνος μπορει να σώσει τη ζωή μας. Κάποιος που δε φοράει κράνος αν πάθει κάτι ανάλογο θα μπορέσει να τη γλυτωσει για να μπορέσει να το φωνάξει κ αυτός;;;;; Κ θέλετε να σας πω το ακόμη πιο άσχημο;;;;; Αν δε παθετε τίποτα εσείς. Και ο συνεπιβάτης που δε φοράει κράνος χτυπήσει η δε ξέρω εγώ τι άλλο , έχετε καθόλου ιδέα πως θα είστε μετα;;;;;; Σα ζόμπι απο τις τύψεις! Εμένα ένα κάταγμα στο γόνατο είχε που θεραπεύεται κ κόντεψα να τρελαθω. Σκεφτείτε το ρεεεεεε και δείτε αν αξίζει τον κόπο για ένα γ@μημενο κράνος να καταστραφει ένας άνθρωπος, μια οικογένεια. Ζητώ συγνώμη ρε μάγκες κ πάλι αλλα η φόρτιση ειναι μεγάλη.
  8. Κ η κοπέλα μου είχε ένα κάταγμα στο γόνατο κ κάτι αλλα ψιλά. Κ όλα αυτα σε μια μικρή διασταύρωση δυο μικρών δρομων με μικρές ταχύτητες. Δίπλα απο το ΣΠΙΤΙ μου. Κ θα κάναμε μια διαδρομή απο αυτές που πολλοί λέμε άντε μωρε τώρα δυο λεπτα ειναι αστο το κράνος. Κ ομως. Μάγκες βλέπετε οτι δεν ειναι απλα λόγια και συμβουλές. Ειναι πραγματικότητα. Συνέβη.στη συγκεκριμένη περίπτωση ειδικα δεν μπορει να αμφισβητηθεί απο κανέναν το αποτέλεσμα της χρησιμότητας του κράνους. Το λέω για αυτούς τους λίγους που θα περάσουν το θέμα στα πεταχτα.
  9. Παιδιά φωτό από κράνη κ να βάλω δε φαίνεται κάτι σπουδαίο. Δε συρθηκαμε καθολου. Τρακαρισμα στο αμαξι και μετα στο εδαφος χωρα συρσημο. Δεν ειχα ουτε μια γρατσουνια εξωτερικα. Της κοπέλας μου απλα ειναι χτυπημένο κι γδαρμενο στη ζελατινα. Το δικό μου εχει απλα κάποιες γρατσουνιες απο την αριστερή πλευρά και that s all. Αλλα. Χτύπησα το κεφάλι κάτω με τόση σφοδρότητα που ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΆΝΟΣ ΕΠΑΘΑ : ΔΙΑΣΕΙΣΗ-ΑΜΝΗΣΊΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ-ΚΑΤΑΓΜΑ ΣΤΟ ΣΑΓΟΝΙ. Ο γιατρός μου είπε οτι τέτοιοι τραυματισμοί γίνονται και με το κράνος σε περίπτωσης έντονης πρόσκρουσης στο έδαφος. Χωρισ κράνος μου είπε θα είχαμε κάταγμα στο κρανίο χωρις να γνωρίζουμε τις συνέπειες. Αυτα τα ολίγα. Έπρεπε να το γράψω στο αρχικό ποστ μου για γίνει πιο κατανοητό. Πέραν των τραυματισμών που ανέφερα έτσι για την ιστορία αναφέρω οτι εσπασα κ τις δυο κλειδες και είχα κ ένα κάταγμα ελαφρύ στο γόνατο.
  10. Ζητώ την κατανόηση των διαχειριστών που δεν βάζω το θέμα στην ενότητα δήλωση ατυχημάτων αλλά δεν θέλω να δηλώσω το ατύχημα. Είχα όντως ένα ατύχημα με δίκυκλο τον Μάρτιο. Δεν έχει σημασία να αναπτύξω το ποιος έφταιγε, πως έγινε κτλ κτλ. Υπήρχαν τραυματισμοί αλλα αυτή τη στιγμή αναρρώνω και εγώ και η συνεπιβάτιδ'α μου και σε λίγο καιρό θα αποτελούν όλα παρελθόν. Θέλω να πω το εξής. Στα ίσια και παλικαρίσια, μάγκες. Εάν αυτή τη στιγμή μπορώ και γράφω αυτές τις γραμμές το χρωστάω αποκλειστικά και μόνον στο κράνος μου. Σε διαφορετική περίπτωση δε ξερω τι θα γινόταν. Και αυτά δε τα βγάζω από μόνος μου . Κάποιος μου το είπε......αν με καταλαβαίνετε......... που τυχαίνει να είναι νευροχειρούργος......και τυχαίνει να με παρακολουθούσε ιατρικά μετά το ατύχημα....................Για αυτό μάγκες: Θερμή παράκληση.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΑΣ. Οτιδήποτε άλλο πέρα από αυτό, είναι μη αποδεκτό και είναι ηλιθιότητα. Όταν λέμε ότι σώζει ζωές είναι εκατό τοις εκατό πραγματικότητα. Και θα πω το εξης. Άσχημο.Δίπλα μου στο θαλαμο ήταν ενας κύριος σε κατασταση σχεδόν φυτό. Είχε την βασική μόνον επαφή με το περιβάλλον. Θέλετε να μάθετε από ποιον λόγο; Καλά μαντέψατε. ΔΕ ΦΟΡΑΓΕ ΚΡΑΝΟΣ. Σας το ορκίζομαι ότι λέω αλήθεια....εχω ανατριχιασει. Ειχα κ αλλα ατυχηματα και χαζοπτώσεις με μηχανές κ υπήρχαν μόνο χαζοτραυματισμοι του κώλου. Τώρα όμως ταρακουνήθηκα πάρα πολύ. Και ένας ακόμη λόγος που είχα και δεύτερο άτομο. Δε θελετε να σας πω για τις τύψεις. Και ευτυχως είχε κράνος. Πάντα έλεγα ότι πρέπει να φοράμε κράνη γιατί σώζουν ζωές κτλ κτλ κτλ. Αυτό έπραττα λοιπόν, ίσως από συνήθεια ίσως γιατί έτσι πρέπει. Τώρα όμως πραγματικά κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι. Και είχα προνοήσει ώστε να φοράει και η συνεπιβατιδα. Υπήρχαν και φορές που θα τύχαινε να καβαλήσω και χωρίς κράνος. Μπορεί να θες να πας για ψωμί εδώ δίπλα μωρέ, να πάς για καφέ και να έχεις το μαλλί στην πένα ή να πας εδώ δίπλα στο σουπερμαρκετ οπότε λες νταξ για τόσο λίγο κάνω κ μια γύρα χωρίς κράνος. Λαθος μας!!!. Πληροφοριακά σας λεώ ότι το τροχαίο έγινε στο επόμενο στενό από το σπίτι μου. Δλδ ούτε εκατό μέτρα.......Είναι παρα πολύ άδικο για ένα γ@μημένο κράνος να καταστρεφονται ζωές και οικογένειες. Είναι κρίμα γιατί η μηχανή πρέπει να προσφέρει μόνο χαρές. Συγχωρέστε με αν ήμουν σκληρός. Ότι είπα είναι αλήθεια . Και αυτό με τον διπλανό ασθενή το ορκίζομαι ειναι αληθεια.
  11. Αναμφίβολα το μουσείο της Harley Davidson ( http://www.harley-da...eum/museum.html ) περιέχει τόση μοτοσυκλετιστική και ανθρώπινη ιστορία όσο κανένα άλλο ιδιωτικό μουσείο του είδους του. Αν διαβάσετε το παρακάτω άρθρο (τέσσερα πέντε χρόνια πιο παλιό ) θα εκπλαγείτε.Το έχω επικολήσει στο τέλος του θέματος. Μοτοσυκλέτες που έχουν όχι μία, αλλά χίλιες ιστορίες η καθεμιά να διηγηθεί καθώς όλες τους κάποτε κυκλοφορούσαν στους δρόμους, εκτελούσαν υπηρεσία, τρεχαν σε αγώνες! Μα το πιο μαγευτικό , το ξεχωριστό έκθεμα είναι ένα..... ή πρώτη μοτοσυκλέτα με τον serial number one του 1903...... The Serial Number One !!! The Mother Off All Bikes !!! Το άρθρο από in.gr http://auto.in.gr/pr...icle/?aid=67547 και οι φω τογραφίες του. http://archive.in.gr...lngItemID=93412 ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΕΠΙΚΟΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ IN.GR ΜΕ ΜΑΥΡΙΣΜΈΝΑ ΚΆΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ Μέσα στα μουσεία η αιωνιότητα περνάει από δίκη. Διότι η τέχνη, της αυτοκίνησης σαν όλες τις άλλες, θα έπρεπε να βρίσκεται στο δρόμο κι όχι σταθμευμένη για πάντα μέσα σε ένα γυάλινο κλουβί. Η Harley-Davidson το ξέρει - πάντα το ήξερε, σε καθένα από τα 106 χρόνια και τα ατελείωτά της χιλιόμετρα. Κι όμως. Περιμένεις το μουσείο της, στην όχθη του ποταμού Menomonee κοντά στο κέντρο του Μιλγουόκι, να είναι ακόμη ένα μουσείο. Με αραδιασμένες μοτοσικλέτες που αργά ή γρήγορα θα βαρεθείς να χαζεύεις ή με ανοιχτούς κινητήρες που να εξηγούν διατάξεις κυλίνδρων και αρχαίες, ξεπερασμένες ευρεσιτεχνίες. Δεν είναι καθόλου έτσι, στο μουσείο της Harley-Davidson (δείτε τις φωτογραφίες). Από τις 450 μοτοσικλέτες του, οι 308 είναι κρυμμένες στην αποθήκη. Οι 142 των χώρων έκθεσης έχουν επιλεχθεί με ένα και μόνο κριτήριο: Η ιστορία που έχουν να διηγηθούν. Όχι ιστορία νέων σχεδίων ή μηχανολογικής προόδου - αλλά αμερικανική ιστορία. Δίπλα σε μια από τις εξήντα χιλιάδες χακί WLA που στάλθηκαν στα διάφορα μέτωπα του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, μπορείς να δεις μια Harley με ειδικό sidecar για τη διαμονή του ταχυδρομείου τη δεκαετία του ΄20 και λίγο παραπέρα μια άλλη που πουλούσε παγωτό στις χρυσές, για εκείνη τη χώρα, δεκαετίες των ΄50s και ΄60s. Ταυτόχρονα, μέσα από περίπου 180 χιλιάδες φωτογραφίες, διαφημιστικές αφίσες, ρούχα, τρόπαια, όλος ο προηγούμενος αιώνας δείχνει να ζωντανεύει. Δίπλα στη μοτοσικλέτα που έσωσε την εταιρεία μετά το κραχ του 1929 είναι στημένο ένα συνεργείο της Harley-Davidson του ΄51 με έντονο κόκκινο νέον.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Παραδίπλα, κοντά στις μοτοσικλέτες του Dennis Hopper και του Peter Fonda από την ταινία Easy Rider, δεσπόζει μια τεράστια ροζ Harley που γιορτάζει τις πρώτες γυναικείες περιηγήσεις τη δεκαετία του 1940, καθώς και μια ειδικά βαμμένη WLA που ξεκίνησε το ρεύμα των παρανόμων αναβατών στις αμερικανικές κομητείες. Κάθε γωνιά σου δείχνει ότι, για τη Harley-Davidson, το μουσείο πρέπει να έχει άποψη, να είναι ένα ζωντανό κύτταρο. Με εικόνες εναλλασσόμενες, σαν την ιστορία των ΗΠΑ τον προηγούμενο αιώνα. Πρέπει την ιστορία της εταιρείας να τη διηγείται, όχι να την εκθέτει αποστειρωμένα. Ένα παράδειγμα είναι το ταχυδρομικό sidecar του 1916: Καθότι τα ξύλινα sidecars είχαν αγοραστεί από τους ταχυδρόμους, τα περισσότερα σάπισαν στη βροχή ή κάηκαν στο τζάκι. Η HD ανακάλυψε σε ένα σπίτι της αμερικανικής επαρχίας το μοναδικό που διασώθηκε - διότι μια ηλικιωμένη έτυχε να αποθηκεύει σε αυτό τα πουλόβερ της! Αντίστοιχα, μέσα από τις στρατιωτικές μοτοσικλέτες του μουσείου, γίνεται και η διήγηση για τη στρατιωτική ιστορία των ΗΠΑ τον 20ο αιώνα. Από την πρώτη παραγγελία του αμερικανικού στρατού, για τη συνοριακή σύρραξη του 1916 με το Μεξικό, μέχρι τις μοτοσικλέτες του Ιράν και του Αφγανιστάν. Μεσολάβησαν δύο παγκόσμιοι πόλεμοι και το Βιετνάμ. Στα 1917-΄18 το 1/3 της παραγωγής της HD ήταν αφιερωμένο στον πρώτο παγκόσμιο και το Νοέμβριο του 1917 ο έμπορος Roy Holtz ήταν ο πρώτος Αμερικανός που κυκλοφόρησε στη Γερμανία με Harley-Davidson. Στο δεύτερο παγκόσμιο, οι είκοσι από τις εξήντα χιλιάδες στρατιωτικές μοτοσικλέτες που κατασκεύασε η HD διατέθηκαν στο ρωσικό στρατό. Παράλληλα, το περιοδικό της HD, The Enthusiast, αποστέλλονταν σε χιλιάδες φαντάρους στο μέτωπο - και πολλοί από αυτούς απαντούσαν με επιστολές, γράφοντας ότι ονειρεύονταν ατέλειωτα ταξίδια στην Αμερική με μια Harley μόλις γύριζαν από το μέτωπο. Αν και οι 1.110 Harley-Davidson ΧΑ που κατασκεύασε η εταιρεία ειδικά για την έρημο ξέμειναν στο εργοστάσιο μόλις τελείωσαν οι επιχειρήσεις στη Βόρεια Αφρική, ο στρατός βοήθησε στην επιβίωση της εταιρείας. Κι η HD, λόγω της λειψανδρίας, το ανταπέδωσε δίνοντας εργασία σε εκατοντάδες γυναίκες - που χειρίζονταν ελαφρά μηχανήματα, έκαναν ελέγχους και εργαζόταν με τη συσκευασία. Στο μέσον της δεκαετίας του 1940, τελικά, όταν οι στρατιώτες επέστρεψαν από τα μέτωπα, χιλιάδες από αυτούς αγόρασαν τις στρατιωτικές WLA. Τις έβαψαν όπως ήθελαν και γύρισαν την Αμερική. Το ίδιο θα έκαναν και όσοι επέζησαν από το Βιετνάμ, σχεδόν τρεις δεκαετίες αργότερα. Μάλιστα, ήταν τέτοιο το πάθος του λοχία Byron Glass που παρήγγειλε μια Harley-Davidson από τη Σαϊγκόν, ώστε να είναι έτοιμη να την παραλάβει την ημέρα που θα επέστρεφε από το Βιετνάμ στο Μιλγουόκι! Με αντίστοιχο τρόπο γίνεται και η διήγηση της αγωνιστικής ιστορίας της Harley-Davidson σε ειδικό χώρο του μουσείου της. Αντί να παρατάξει ακίνητες τις αγωνιστικές της μοτοσικλέτες, η HD δημιούργησε μια πρωτότυπη αίθουσα, που αιωρείται με συρματόσχοινα από το ταβάνι και έχει το σχήμα δοχείου καυσίμου! Στο εσωτερικό της περιλαμβάνει σε κλίμακα ένα τμήμα από τις ξύλινες οβάλ πίστες, στις οποίες ξεκίνησαν οι αγώνες τη δεκαετία του 1910. Στο χώρο αυτό η HD, με δημοσιεύματα, φωτογραφίες και άλλα ντοκουμέντα, διηγείται με ποιον τρόπο αρχικά -λόγω των συχνών απωλειών ανθρώπινης ζωής- αποστασιοποιήθηκε από τους αγώνες. Και έπειτα, με ποιον τρόπο παρείχε στους αγωνιζόμενους μοτοσικλέτες και με ποιον τρόπο -χωρίς να συμμετέχει επίσημα- καρπωνόταν τις αγωνιστικές επιτυχίες. Δεν φταίμε εμείς που οι μοτοσικλέτες μας είναι τόσο καλές για να τις χρησιμοποιούν οι αγωνιζόμενοι και να κερδίζουν, έλεγε η εταιρεία στα 1913. Οι αριθμοί του μουσείου Τα πρώτα σχέδια του μουσείου της Harley-Davidson εκπονήθηκαν το Φεβρουάριο του 2006 και η κατασκευή του ξεκίνησε τέσσερις μήνες αργότερα, σε οικόπεδο 81 στρεμμάτων που άνηκε στην πολιτεία του Ουισκόνσιν. Μέχρι τα εγκαίνια, τον Ιούλιο 2008, η HD δαπάνησε 75 εκατομμύρια δολάρια. Τα 12.000 τετραγωνικά μέτρα του μουσείου χωρίζονται σε δύο επίπεδα. Διασχίζοντας το ατσάλινο χωροδικτύωμα ύψους έξι μέτρων στην είσοδο το πάνω επίπεδο του μουσείου περιλαμβάνει το ταξίδι της Harley-Davidson: Μοτοσικλέτες τοποθετημένες χρονολογικά, με πρώτη τη Serial Number One, την πρώτη Harley και παλιότερη που υπάρχει, πλημμυρισμένη με λευκό φως μέσα σε γυάλινο πλαίσιο. Ακολουθεί, στο άνω επίπεδο, ο χώρος έκθεσης των κινητήρων της ιστορίας της HD και η αίθουσα των αγώνων που περιλαμβάνει το ξύλινο τμήμα πίστας τεσσάρων μέτρων με μοτοσικλέτες τοποθετημένες σε γωνία 45 μοιρών. Προσομοιώνουν την ταχύτητα 160 χλμ./ώρα των αγώνων της εποχής. Στο διάδρομο πριν την κάθοδο ένας μεγάλος τοίχος εκθέτει εκατό από τα πιο αναγνωρίσιμα σχέδια των δοχείων καυσίμου της HD, όλα σχεδιασμένα πάνω στο πρωτότυπο ντεπόζιτο της Fat Bob. Οι Harley απέκτησαν χρώμα το 1922, όταν αποφασίστηκε να γίνει περιορισμένη χρήση του πορτοκαλί χρώματος. Ωστόσο, η πρώτη φορά που η εταιρεία προσέφερε επιλογή στους πελάτες συνέβη το 1933 - όταν πλέον οι Harley-Davidson άρχισαν να μετατρέπονται από μέσα μετακίνησης σε οχήματα ελεύθερου χρόνου, περιήγησης, διασκέδασης, εικαστικής έκφρασης. Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε και ο περίφημος art deco αετός της εταιρείας, ο οποίος δεν έμελλε να χρησιμοποιηθεί πολύ. Πριν τη δεκαετία του 1980, τουλάχιστον! Το μεγαλύτερο μέρος του κάτω ορόφου του μουσείου είναι αφιερωμένο στην Custon Κουλτούρα. Περιλαμβάνει τις Harley-Davidson που πρωταγωνίστησαν στο Χόλιγουντ, αφίσες του Marlon Brando πάνω σε μια Harley, συνεργεία των ΄50s, ρούχα των παρανόμων - όλη την αμερικανική κουλτούρα της Harley! Προς την έξοδο, ένα εικονικό σχεδιαστήριο εξηγεί πως γινόταν ο σχεδιασμός και η κατασκευή των HD. Από το πρώτο τμήμα μηχανολογίας και σχεδιασμού (που δημιουργήθηκε το 1963) μέχρι το Κέντρο Προϊοντικής Εξέλιξης του Willie G. Davidson, σήμερα. Στο πίσω μέρος του μουσείου της Harley-Davidson στο Μιλγουόκι, οι δύο όροφοι φιλοξενούν τους χώρους του αρχείου και της αποθήκευσης μοτοσικλετών που δεν εκτίθενται. Η περιήγηση σε αυτούς τους χώρους, με ξεναγό, κοστίσει 25 δολάρια. Στην -ελεγχόμενης θερμοκρασίας και υγρασίας- μεγάλη αίθουσα του αρχείου, απόρθητη από κάθε είδους ζωύφιο, ψηλές βιβλιοθήκες κρατούν χιλιάδες ειδικά κουτιά από ειδικό χαρτί, που αντέχει στη διάβρωση. Οι εργαζόμενοι του μουσείου φορούν γάντια αν θέλουν να ανοίξουν ένα από τα κουτιά, που -αρχειοθετημένα- περιλαμβάνουν παλιά έντυπα αντιπροσώπων, κράνη, ρολόγια, δώρα, κονκάρδες, μπλουζάκια, μοντελάκια, τηλεφώνα, τρόπαια, φλιπεράκια, ντοκουμέντα - κειμήλια της Harley-Davidson από άλλες εποχές. Στον ίδιο χώρο φυλάσσονται και παλιά ποδήλατα που κατασκεύαζε η εταιρεία, πρωτότυπες μοτοσικλέτες που ήταν πολύ ακριβές για να γνωρίζουν την γραμμή παραγωγής, καθώς και τα σκουτεράκια της HD από την περίοδο 1917-΄22- τα περισσότερα με τα αυθεντικά τους sidecars! Στις μεταλλικές συστοιχίες της αποθήκης των μοτοσικλετών, αντίστοιχα, είναι δεμένη με ασφάλεια καθεμία από τις ιστορικές μοτοσικλέτες της HD. Η πρώτη είναι μια του 1908, ενώ η τελευταία διαρκώς αλλάζει, κάθε φορά που η Harley-Davidson βγάζει μια νέα μοτοσικλέτα στην παραγωγή. Και η ιστορία συνεχίζεται.
  12. Στο φόρουμ που ήταν με΄λος και τον ξέραν καλά από ότι κατάλαβα ανακοίνωσαν αυτό Nikos Microulis: Το ιδρυτικο μελος της ομαδας μας, ο προσωπικος φιλος και προπονουμενος ωστε να ετοιματει για το ΠΠΤ, Δημητρης Μισχος, δυστυχως στην εκδηλωση μας της 23/9 τραυματιστηκε παρα πολυ σοβαρα και νοσηλευεται σε κρισιμη κατασταση στη μοναδα εντατικης θεραπειας του Αττικου νοσοκομειου... υπαρχει διαρκης προσελευση φιλων και ανθρωπων του χωρου και η ομαδα μας σας ευχαριστει ολους για το ενδιαφερον και την ανιδιοτελη προθεση προσφορας. Αυτη τη στιγμη βρισκομαστε σε μια διαδικασια επαφων προκειμενου να συγκεντρωθει ενα ποσο για να ενισχυσει τον μικρο αδερφο του Δημητρη, ηλικιας 19 ετων, ο οποιος ειναι και ο μονος κοντινος συγγενης που ειχε ο Δημητρης... Παρακαλουμε θερμα οποιον εχει τη δυνατοτητα να προσφερει οποιοδηποτε ποσο ωστε να βοηθησουμε τον αδερφο του φιλου μας, να επικοινωνησει στο 6974078869. και αυτό εθνικη τραπεζα 17055529238 δικαιουχος Μικρουλης Νικολαος... παιδια δε δινω iban γιατι μεσω ηλεκτρονικης καταθεσης υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΧΡΟΝΟΥ αλλα και 10% προμηθεια τραπεζης αν δεν εχετε λογαριασμο εθνικης... οποιος θελει να μην τρεχει στα γκισε, μπορει να με βρει 20 ωρες το 24ωρο στο προαυλιο του Αττικου... παντως δεν ενοχλειτε... η ανταποκριση και το ενδιαφερον δινει δυναμη τοσο σ'εμενα οσο και στους δικους του που πελον εχουμε γινει οικογενεια... και το αντιστοιχο θέμα τους είναι αυτό http://gixxer.forumh.../t8676p90-topic . γράφουν πως ο πιο κοντινός συγγενείς του είναι ο 19χρονος αδερφός του. Επίσης λένε ότι οι γιατροί είπαν πως έχει σταματήσιε η εγκεφαλική του δραστηριότητα. Τι να πεις πια.
  13. roussel

    Το κοντινότερο βιβλίο..

    "Θέλω να σου πω κάτι, Πεγκι μπλου: δε θέλω να χειρουργηθεις. Είσαι όμορφη έτσι. Είσαι όμορφη έτσι μπλε." Το παιχνίδι ξεκίνησε στο ιντερνετ με αφορμή τη Διεθνή Εβδομάδα Βιβλίου
×
×
  • Create New...