Jump to content

Mpr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    70
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος Mpr

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kymco
  • myBike: Μοντέλο
    Jetix 50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Mpr

    Στραβο ψαλιδι σε Jetix

    Φίλε σήμερα είδα το μήνυμα σου. Έχω κι εγώ. Kymco Jetix (50αρι). Πέρσι χρειάστηκε να αλλάξω το πίσω αμορτισέρ οπότε βρέθηκα κι εγώ στο δίλημμα σου. Λοιπόν, για να ξέρεις, το γνήσιο αμορτισέρ του Yamaha Crypton X έχει ακριβώς το ίδιο μήκος με το γνήσιο του Jetix, 205mm. Η μόνη διαφορά που έχουν είναι ότι του Crypton X είναι ελάχιστα πιο φαρδιά τα μεταλλικά δαχτυλίδια των σινεμπλόκ που έχει το αμορτισέρ, οπότε όπως είναι δεν κουμπωνουν στις υποδοχές που έχει το Jetix σε πλαίσιο και ψαλίδι. Η διαφορά είναι ελάχιστη περίπου 2 δέκατα του χιλιοστού. Στην περίπτωση μου έλυσα το θέμα τρώγοντας αυτά τα 2 δέκατα σε δίδυμο τροχό και μετά από αυτό το αμορτισέρ του Crypton X κούμπωσε τέλεια. Η διάμετρος στα δαχτυλίδια των σινεμπλόκ είναι ακριβώς ίδια και στα 2 αμορτισέρ. Οπότε για μένα αγόρασε ένα αμορτισέρ που ταιριάζει σε Crypton X και εφόσον είναι κι αυτό ελάχιστα πιο φαρδύ στα μεταλλικά δαχτυλίδια των σινεμπλόκ το τρως λίγο και κανένα θέμα. Αφτερμαρκετ κοστιζει γύρω στα 50-55 ευρώ έναντι κοντά 100 που ζητάνε για το γνήσιο του Jetix, οπότε για μένα συμφέρει να το προχωρήσεις έτσι. Γενικά το πλαίσιο του Jetix θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλής ποιότητας όπως και το μηχανάκι συνολικά. Απλά κάποια ανταλλακτικά του, ενώ τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του (μέχρι το 2013 ας πούμε) πουλιοντουσαν από την αντιπροσωπεία σε λογικές τιμές, δυστυχώς παρατηρώ τα τελευταία 5-6 χρόνια ότι τα έχουν τσιμπήσει σε τιμές εντελώς παράλογα, σε βαθμό που να κοστίζουν πολύ πάνω από αντίστοιχα από παπια Yamaha και Honda.
  2. Αν και πολύ παλιό, το ξανανοίγω γιατί είμαι ίδια περίπτωση. Το καλοκαίρι του 2019 είχα ένα ατύχημα με το παπί μου (Κymco Jetix 50). Ευτυχώς τη γλύτωσα φτηνά ο ίδιος με μάλλον επιπόλαιο τραυματισμό. Αναλογικά τη γλύτωσε φτηνά και το παπάκι. Το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα τότε ήταν ένας σχετικά έντονος θόρυβος που φαινόταν να προέρχεται από την πίσω ανάρτηση (μονοσόκ αμορτισέρ παρόμοιο με του Crypton X) σχεδόν απκλειστικά όταν πήγαινα δικάβαλο. Επίσης στράβωσε η σχάρα πίσω έχω βάλει για μια μπαγκαζιέρα μετά από το ατύχημα (εκεί που ήταν με μια κλήση προς τα πάνω προς τον συνεπιβάτη, λογικά λειτουργούσε με τη λογική της προφόρτισης για την μπαγκαζιέρα, έγινε επίπεδη η σχάρα μετά το ατύχημα). Επειδή το παπάκι το έχω σε νησί όπου το καβαλάω μια στο τόσο (περίπου 1500 χλμ/έτος γράφω για να καταλάβετε) δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα τότε πέρα από έναν οπτικό έλεγχο που έκανα σε ψαλίδι-αμορτισέρ όπου δεν φαινόταν κάτι (ράγισμα, στράβωμα κλπ). Επειδή ούτως ή άλλως το αμορτισέρ ήταν ταλαιπωρημένο (αφού έχει 23.000χλμ πάνω του συν το ότι το 95% των χλμ γίνεται δικάβαλο σε νησί με τσμεντόδρομους και άπειρες λακούβες) αποφάσισα να το αλλάξω. Εχτές λοιπόν το άλλαξα μόνος μου (ταλαιπωρήθηκα λίγο αλλά τελικά όλα καλά). Το μηχανάκι όπως ανεμενόταν βελτιώθηκε αρκετά σε απόσβεση, ωστόσο ενώ ο θόρυβος από πίσω σε δικάβαλο όταν περνάω από σχετικά έντονες λακούβες μειώθηκε αρκετά, εν τούτοις δεν εξαφανίστηκε. Ο θόρυβος αυτός είναι ένας ξερός μεταλλικός ήχος σαν 2 μέταλλα που κοπανάνε άγαρμπα το ένα στο άλλο, λογικά ανάλογος με του παιδιού που ανέφερε παρόμοιο πρόβλημα με το Crypton X σε αυτό το νήμα. Τον κάνει μόνο σε δικάβαλο και όταν περνάω από σχετικά έντονες λακούβες (πριν αλλάξω αμορτισέρ αρκετά συχνά, πλέον χοντρικά στο 1/3 των περιπτώσεων που τον έκανε πριν. Πριν το ατύχημα δεν θυμάμαι ποτέ να είχα τέτοιο θέμα. Η εντύπωση που μου δίνεται από τη μορφή του θορύβου αυτού είναι ότι κάτι σαν να τερματίζει στην ανάρτηση και βρίσκουν μέταλλο με μέταλλο ξερά. Το μόνο που πλέον μου μένει να σκεφτώ είναι μήπως τα σινεμπλόκ του πίσω ψαλιδιού τα έχουν παίξει με συνέπεια να αποσβένει πολύ πιο εύκολα το πίσω αμορτισέρ και για το λόγο αυτό να τερματίζει και πιο εύκολα τη διαδρομή του. Βέβαια χτες που έπαιξα το ψαλίδι πάνω - κάτω όταν έβγαλα το παλιό αμορτισέρ (το οποίο να πω επίσης ότι είχε μισοδιαλυμένα τα σινεμπλόκ του και από τις 2 πλευρές - είχαν σκιστεί και πεταχτεί έξω τα λάστιχα) είχε κάποια ελαστικότητα/αντίσταση στην κίνηση. Τι άλλο θα μπορούσε να ευθύνεται για αυτό τον θόρυβο παιδιά;
  3. Λοιπόν, το απόγευμα που πήγα να μετακινηθώ με το παπί, ως εκ θαύματος, η πίσω ανάρτηση φάνηκε να λειτουργεί...Τι εννοώ, είχε κινητικότητα όταν πίεζα τη σέλα. Το πήγα και σε έναν μάστορα που έχω πάει και άλλες φορές, με το που το είδε κι έπαιξε πιέζοντας προς τα κάτω, μου λέει, πάρτο και φύγε, είναι φυσιολογική η λειτουργία της ανάρτησης...Τον ρώτησα αν μπορεί να κόλλησε και να επανήλθε και μου είπε ότι κάτι τέτοιο πρέπει να παίχτηκε κι ότι κάποιες φορές συμβαίνει μετά από απότομες φορτίσεις... Τώρα τι να πω, μου είπε βλακείες ή όχι, πάντως φαίνεται όντως η ανάρτηση να λειτουργεί. Τι λέτε παιδιά;
  4. Καλημέρα φίλε μου κι ευχαριστώ για την απάντηση. Οπτικά το κάτω μέρος του αμορτισέρ-ελατηρίου που είναι ορατό όντως δε φαίνεται να έχει κάτι, όπως και η κάτω βάση του πίσω αμορτισέρ που είναι συγκολλητή με το ψαλίδι. Ωστόσο το ότι λειτουργικά η πίσω ανάρτηση δεν λειτουργεί πρακτικά καθόλου (έγινε κούτσουρο) δυστυχώς είναι βέβαιο κι όχι αυθυποβολή μου. Αφού το κατάλαβε μέχρι και η γυναίκα μου να σκεφτείς, όταν την έβαλα συνεπιβάτη. Μου λέει, έγινε πιο σταθερό το παπί, δεν κάνει πια τραμπάλα όπως παλιά...(εννοούσε ότι δεν ταλαντώνεται το πίσω μέρος σε λακκούβες και σαμαράκια). Τώρα, τι μπορεί ακριβώς να συνέβη, προφανώς μόνο με λύσιμο του αμορτισέρ θα φανεί. Να έσπασε το ελατήριο στο άνω τμήμα του, ή κάτι με το αμορτισέρ επίσης στο άνω τμήμα του; (πχ να στράβωσε το βάκτρο του εμβόλου και να το μπλόκαρε στον κύλινδρο συσπειρωμένο, οπότε να κρατά και το ελατήριο συσπειρωμένο εμποδίζοντάς το να εκταθεί).
  5. Ιδού η εικόνα της πίσω ανάρτησης μετά το χτύπημα.
  6. To πρωί θα βγάλω φωτογραφίες και θα τις ανεβάσω εδώ να δείτε παιδιά. Πάντως ενδεικτικό της σφοοδρότητας της κρούσης είναι ότι η σχάρα που πατάει η μπαγκαζιέρα που έχω (που ήταν άδεια όταν έγινε το ατύχημα) ράγισε στο σημείο που πιάνει στο σκελετό του παπιού.
  7. Μάλιστα. Πολύ σωστή η σκέψη σου περί σπασμένου ελατηρίου. Λογικά έτσι πρέπει να έγινε. Οπότε σε αυτή την περίπτωση πάμε υποχρεωτικά για αλλαγή πίσω ανάρτησης (σετ αμορτισέρ και ελατήριο).
  8. Καλησπέρα. Όπως γράφω και στον τίτλο του θέματος, μετά από ατύχημα με το παπί (Jetix 50) όπου έφυγα έξω από επαρχιακό δρόμο, καβάλησα βουναλάκι/χωμάτινο εμπόδιο, έσκασα με το παπί στο χώμα κι εν συνεχεία έπεσα στο πλάι (ευτυχώς τη γλύτωσα μόνο με γρατζουνιές, είχα άγιο) η πίσω ανάρτηση στο παπί (μονό αμορτισέρ/ελατήριο, παρόμοιο με του Crypton X της Υamaha), τερμάτισε κι έκατσε τερματισμένη, προφανώς από τη δύναμη της κρούσης στο έδαφος όταν έσκασα κάτω μετά το άλμα (ήμουν μονοκάβαλος όταν το έπαθα). Οπτικά φαίνεται το πίσω ελατήριο να έχει συσπειρωθεί λογικά στο μάξιμουμ που παίρνει. Λειτουργικά το αποτέλεσμα είναι ότι η πίσω ανάρτηση δεν έχει πλέον πρακτικά καμία ενδοτικότητα/διαδρομή, κοινώς είναι κούτσουρο. Το ερώτημα είναι αφενός αν επισκευάζεται (πχ αφαίρεση ελατηρίου κι επιμήκυνσή του, εφόσον δεν έχει χαλάσει και το αμορτισέρ βέβαια που το κόβω μάλλον δύσκολο) κι αφετέρου αν, σε περίπτωση που απαιτείται νέα πίσω ανάρτηση, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάποια από αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο για το Yamaha Crypton X, μια που με την τιμή που κοστίζει η γνήσια της Kymco κοντά στα 100 ευρώ, βρίσκεις αξιοπρεπείς για το Υamaha με περίπου τα μισά χρήματα. Παρακαλώ τη βοήθειά σας παιδιά.
  9. Mpr

    ΓΡΑΝΑΖΙΑ

    Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτή τη στιγμή με το γρανάζωμα 11/43 ναι μεν είναι πολύ κοντές οι σχέσεις (φαντάσου ότι η πρώτη γεμίζει για πλάκα και πρακτικά χρειάζεται μόνο για σοβαρές ανηφόρες δικάβαλο όπου πηγαίνεις πχ με 5.000 σαλ με 15-20 χαω), αλλά η αλήθεια είναι ότι επειδή το δουλεύω συνέχεια δικάβαλο σε νησί με μικρές διαδρομές, όπου από τη μια δεν υπάρχουν σοβαρές ευθείες/δρόμοι για να χρειαστείς πραγματικά τα 2-5 χαω επιπλέον τελικής που θα έδινε ένα λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα κι απ' την άλλη το πολύ κοντό γρανάζωμα έχει πρακτικά βοηθήσει σε ανηφόρες, όπως επίσης και σε ελαφρά ανηφορικά σταμάτα-ξεκίνα, σκέφτομαι μήπως τελικά για αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες αξίζει να κρατήσω το τωρινό κοντό γρανάζωμα, μιας που το όποιο κέρδος αν το μακρύνω λίγο ίσως μου έρθει μπούμερανγκ στην πορεία. Με -1 γρανάζι (42Τ)με βάση αυτό: http://sprocketcalculator.com/ έχω κέρδος 2,4% σε τελική και ίδιου μεγέθους απώλεια σε ροπή, ενώ με -2 γρανάζια (41Τ) έχω αντίστοιχα κέρδος 4,9% σε τελική και απώλεια 4,9% σε ροπή ενώ σε αυτή την περίπτωση (41Τ) πρέπει να αφαιρεθεί κι ένας κρίκος από την αλυσίδα (από 114 να πάει στους 113). Καταλαβαίνεις κι εσύ φαντάζομαι ότι για τόσο μικρό κέρδος στην ταχύτητα, μάλλον δεν αξίζει να θυσιάσω κι αυτό το μικρό ποσοστό στην απώλεια ροπής. Αν βέβαια κυκλοφορούσα το παπί σε περιβάλλον Αθήνας, θα άλλαζε το πράγμα και θα είχε πιστεύω νόημα να βάλω πίσω γρανάζι με 2 δόντια λιγότερα (41 αντί 43).
  10. Mpr

    ΓΡΑΝΑΖΙΑ

    Μετά από σχετική αναζήτηση, βρήκα ότι από τη μάνα του το παπί φορά εμπρός γρανάζι 11Τ, πίσω 43Τ και αλυσίδα 428Χ114. Με αυτά τα μεγέθη η σχέση μετάδοσης του παπιού είναι: 3,91:1. Αν θελήσω να αλλάξω σετ γραναζιών/αλυσίδας, από όσο κατάλαβα, μάλλον θα πρέπει να παίξω λίγο με το πίσω γρανάζι, κατεβάζοντας λίγο τον αριθμό των δοντιών, από 1 μέχρι 3 δόντια το πολύ, δεδομένου ότι αν αυξήσω τον αριθμό των δοντιών του μπροστά γραναζιού, ακόμα κι 1 δόντι αύξηση (από τα 11 στα 12) μειώνει τη διαθέσιμη ροπή στον πίσω τροχό κατά περίπου 9% (αυτό το νούμερο μου έβγαλε μια εφαρμογή sprocket calculator). Οπότε, με δεδομένο ότι το παπί κινείται σχεδόν πάντα δικάβαλο σε περιβάλλον με αρκετές ανηφόρες, ενώ και με την τωρινή σχέση μετάδοσης δεν υπάρχουν στο νησί που κινείται δρόμοι/ευθείες ώστε να χρειάζεται κάτι παραπάνω σε τελική από τα 55-60χαω ως δικάβαλο ή τα 65 χαω ως μονοκάβαλο, μάλλον καταλήγουμε είτε να κρατήσω τη σχέση μετάδοσης ως έχει (11/43) ή το πολύ να ρίξω 1 δόντι το πίσω γρανάζι και να την κάνω 11/42, οπότε έχω μια πολύ μικρή απώλεια ροπής, της τάξης του 2,5% και αντίστοιχα πολύ μικρή αύξηση τελικής κατά 2,5%. Το ερώτημα είναι αν ταιριάζουν στη θέση του μπροστινού και του πίσω γραναζιού γρανάζια αφτερμάρκετ, αφού το μπροστά από ότι είδα σφηνώνει στον άξονα με πολύσφηνο με συγκεκριμένη διαμόρφωση/αριθμό αυλακιών, το δε πίσω με 4 βίδες με συγκεκριμένο καρέ. Πως μπορώ να βρω γρανάζια που να ταιριάζουν; Μόνο με δοκιμή από μάστορα; Επίσης, εφόσον γνωρίζω τον τύπο της αλυσίδας (428χ114), οποιαδήποτε αλυσίδα του εμπορίου ( σε JT & DiD που έψαξα, παίζουν γύρω στα 15 ευρώ ενώ η γνήσια από την Kymco γύρω στα 35...) ταιριάζει εφόσον είναι 428χ114 ή πρέπει να προσέξω και κάποιο άλλο στοιχείο αν θελήσω να βάλω αφτερμάρκετ αλυσίδα;
  11. Mpr

    ΓΡΑΝΑΖΙΑ

    Καλημέρα. Βάζω κι εδώ το θέμα που άνοιξα σε άλλο τόπικ. Έχω ένα παπάκι Kymco Jetix 50 (μοντέλο 2009) το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010 με μετατροπή αντιπροσωπείας από 50 σε 70 κυβικά. Το παπί είχε 7500χλμ όταν το πήρα. Γενικά δεν έχω μέχρι σήμερα θέματα με αυτό πέρα από την περιοδική συντήρηση φυσικά. Πλέον έχω φτάσει τα 21.500χλμ. Παρατηρώ λοιπόν στα τελευταία 1000χλμ περίπου ότι αρκετές φορές ακούγεται ένας θόρυβος από το μπροστινό, περίπου από το σημείο του μπροστά γραναζιού του κινητήρα που δίνει κίνηση στην αλυσίδα μετάδοσης κίνησης στον πίσω τροχό. Η αλυσίδα έχει καθαριστεί και λιπανθεί 3-4 φορές αυτά τα 8 χρόνια με τελευταία φορά πριν 1,5 μήνα και οπτικά τουλάχιστον (από άποψη σκουριών) είναι σε νορμάλ προς καλή κατάσταση. Δυστυχώς το μηχανάκι βρίσκεται όλο το χρόνο σε νησί, κι εγώ που ζω Αττική το δουλεύω όποτε κατεβαίνω στο νησί, όπου γράφω γύρω στα 1500-1800χλμ το χρόνο. Συζητώντας τις προάλλες με ένα γνωστό στην Αθήνα που ασχολείται αρκετά με μηχανές (δούλευε παλιά και σε συνεργείο για μηχανάκια και γενικά έχει μαστορέψει σε πολλά δίκυκλα) του ανέφερα το θόρυβο αυτό που ακούω και μου είπε ότι πιθανότατα είναι από φθορά της αλυσίδας, οπότε πρότεινε αλλαγή σετ αλυσίδας γραναζιών μπρος πίσω. Το μηχανάκι κινείται σχεδόν πάντα δικάβαλο κι επειδή οι δρόμοι του νησιού είναι κατά κανόνα άθλιοι τσιμεντοστρωμένοι γεμάτοι μπαλώματα, όπως καταλαβαίνετε η ανάρτηση δουλεύει υπερωρίες και αντίστοιχα είναι λογικό να ζορίζεται και η αλυσίδα, παρότι ενδεχομένως τα 21500χλμ να μην είναι τόσα πολλά που να δικαιολογούν τη φθορά της. Το ερώτημα είναι πρώτον, πόσο πιθανόν είναι όταν μεγάλωσαν τον κυβισμό του μοτέρ από 50άρι σε 70άρι να άλλαξαν και κάποιο από τα γρανάζια (μπροστά ή πίσω) και δεύτερον τι γρανάζια και αλυσίδα παίρνει κανονικά το μοντέλο μου. Από μια πρόχειρη αναζήτηση από το σάιτ τηε ελληνικής kymco, οι τιμές που δίνει μου φαίνονται πολύ υψηλές (γύρω στα 34 ευρώ αλυσίδα, γύρω στα 5 ευρώ το μπροστά γρανάζι και γύρω στα 25 το πίσω, δηλαδή γύρω στα 65 ευρώ το πακέτο συν φυσικά τα εργατικά), οπότε σκέφτομαι αν προχωρήσω τελικά σε αντικατάσταση να βάλω αφτερμάρκετ καλής ποιότητας με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Τι λέτε;
  12. Καλησπέρα στην παρέα. Για να μην ανοίγω νέο θέμα το βάζω εδώ. Έχω ένα παπάκι Kymco Jetix 50 (μοντέλο 2009) το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010 με μετατροπή αντιπροσωπείας από 50 σε 70 κυβικά. Το παπί είχε 7500χλμ όταν το πήρα. Γενικά δεν έχω μέχρι σήμερα θέματα με αυτό πέρα από την περιοδική συντήρηση φυσικά. Πλέον έχω φτάσει τα 21.500χλμ. Παρατηρώ λοιπόν στα τελευταία 1000χλμ περίπου ότι αρκετές φορές ακούγεται ένας θόρυβος από το μπροστινό, περίπου από το σημείο του μπροστά γραναζιού του κινητήρα που δίνει κίνηση στην αλυσίδα μετάδοσης κίνησης στον πίσω τροχό. Η αλυσίδα έχει καθαριστεί και λιπανθεί 3-4 φορές αυτά τα 8 χρόνια με τελευταία φορά πριν 1,5 μήνα και οπτικά τουλάχιστον (από άποψη σκουριών) είναι σε νορμάλ προς καλή κατάσταση. Δυστυχώς το μηχανάκι βρίσκεται όλο το χρόνο σε νησί, κι εγώ που ζω Αττική το δουλεύω όποτε κατεβαίνω στο νησί, όπου γράφω γύρω στα 1500-1800χλμ το χρόνο. Συζητώντας τις προάλλες με ένα γνωστό στην Αθήνα που ασχολείται αρκετά με μηχανές (δούλευε παλιά και σε συνεργείο για μηχανάκια και γενικά έχει μαστορέψει σε πολλά δίκυκλα) του ανέφερα το θόρυβο αυτό που ακούω και μου είπε ότι πιθανότατα είναι από φθορά της αλυσίδας, οπότε πρότεινε αλλαγή σετ αλυσίδας γραναζιών μπρος πίσω. Το μηχανάκι κινείται σχεδόν πάντα δικάβαλο κι επειδή οι δρόμοι του νησιού είναι κατά κανόνα άθλιοι τσιμεντοστρωμένοι γεμάτοι μπαλώματα, όπως καταλαβαίνετε η ανάρτηση δουλεύει υπερωρίες και αντίστοιχα είναι λογικό να ζορίζεται και η αλυσίδα, παρότι ενδεχομένως τα 21500χλμ να μην είναι τόσα πολλά που να δικαιολογούν τη φθορά της. Το ερώτημα είναι πρώτον, πόσο πιθανόν είναι όταν μεγάλωσαν τον κυβισμό του μοτέρ από 50άρι σε 70άρι να άλλαξαν και κάποιο από τα γρανάζια (μπροστά ή πίσω) και δεύτερον τι γρανάζια και αλυσίδα παίρνει κανονικά το μοντέλο μου. Από μια πρόχειρη αναζήτηση από το σάιτ τηε ελληνικής kymco, οι τιμές που δίνει μου φαίνονται πολύ υψηλές (γύρω στα 34 ευρώ αλυσίδα, γύρω στα 5 ευρώ το μπροστά γρανάζι και γύρω στα 25 το πίσω, δηλαδή γύρω στα 65 ευρώ το πακέτο συν φυσικά τα εργατικά), οπότε σκέφτομαι αν προχωρήσω τελικά σε αντικατάσταση να βάλω αφτερμάρκετ καλής ποιότητας με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Τι λέτε;
  13. Ευχαριστώ πολύ. Απλά κι εμένα (που δεν είμαι βέβαια ιδιαίτερα εξοικειωμένος με τις διάφορες γόμες στα παπιολάστιχα) αρχικά μου φάνηκε κάπως περίεργη η υφή της γόμας στο πέλμα, σε συνδυασμό με το ότι αμφότερα τα 2 ελαστικά είναι κάπως ελαφρύτερα από τα 2 διαφορετικά ζεύγη-μάρκες (Pirelli & Michelin) που είχα φορέσει μέχρι σήμερα. Σε 1 βδομάδα θα τα περάσω και θα ενημερώσω για τις πρώτες εντυπώσεις.
  14. Καλημέρα. Το πέλμα στα ελαστικά που αγόρασα είναι αυτό που φαίνεται παρακάτω: https://ibb.co/fLRNK7 https://ibb.co/jvY3bn Σου φαίνεται κάτι περίεργο σε αυτά που βλέπεις;
×
×
  • Create New...