-
Δημοσιεύσεις
1.609 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
677 ExcellentΣχετικά με το μέλος Panag
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
- Γενέθλια 27/01/1970
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Ομορφος τοπος με ασχημους ανθρωπους
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBF1000-2009
-
myBike: Κυβισμός
998cc
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
SHOEI XR1100
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Κριμα να χανονται οι φωτο :-(
-
Παντως απο την φωτο φαινεται να ειναι περι το 1.5 δαχτυλο απατητο το λαστιχο πραγμα που σημαινει οτι καποιος που γνωριζει να οδηγει σβελτα στον δρομο δεν χρειαζεται να τερματιζει κανενα ελαστικο, αν δεν θελει. Περαν τουτου δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος που λεει την εμπειρια του βαζοντας μαλιστα ΚΑΙ φωτο , πρεπει να εχει λαστιχα τερματισμενα , ειδικα οταν ΔΕN μπαινει πιστα κ τα συγκεκριμενα ελαστικα ειναι Sport TOURING. Αντι δηλαδη να ευχαριστησουμε καποιον που κανει τον κοπο να μας πει την εμπειρια του ξαφνικα δεχεται ενα ειδος «απαξιωσης» και κριτικης της οδηγικης του ικανοτητας ...Νομιζω οτι ειναι λαθος αυτο.
-
Δωστε φωτο (και κουτσομπολιο) στον μοτολαο..
-
Καλη βολτα σε ολους, ειμαι σιγουρος οτι θα περασετε υπεροχα. Εγω θελω , αλλα δυστυχως δεν μπορω.....ραντεβου στην επομενη.
-
Καταδρομικη -TO KNOW US BETTER- Λιμνη περαχωρας Λουτρακιου
Ο Panag δημοσίευσε στο Θέμα του ΩΡΙΩΝ
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Παντως δεν ειναι ασχημα να παμε και απο την παλια , μην παμε απλα μια Εθνικη . Φυσικά ότι αποφασίσει ο εχων την αρχικη ιδεα . -
Καταδρομικη -TO KNOW US BETTER- Λιμνη περαχωρας Λουτρακιου
Ο Panag δημοσίευσε στο Θέμα του ΩΡΙΩΝ
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Μεσα κ εγω τοτε -
Καταδρομικη -TO KNOW US BETTER- Λιμνη περαχωρας Λουτρακιου
Ο Panag δημοσίευσε στο Θέμα του ΩΡΙΩΝ
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Απο καιρο τι λεει; -
Εμ αυτο λεω κ εγω απο την πρωτη στιγμη.
-
Οποτε για να καταλαβω ειναι φυσιολογικο να πωλειται ετσι . Δηλαδη το αγοραζεις και αν στο παρουσιασει αυτο ψαχνεις μονος σου να βρεις λυση , δοκιμαζοντας ολα τα παραπανω και αλλα πολλα που αναφερονται στο νημα και σε φορουμ του εξωτερικου;
-
Ηλια δεν εννοω τετοιου ειδους ρυθμιση οπως αυτη που αναφερεις . Αυτο ειναι κατι λογικο αλλα δεν εχει επιπτωσεις οπως αυτο που παρουσιαζει το "προβλημα" στο tracer. Μιλαμε για ρυθμιση που αποτρεπει το εντονο κουνημα του τιμονιου δεξια-αριστερα ("γνωστο"ως wooble ). Δεν ξερω καμια μηχανη να παρουσιαζει τετοια εντονα φαινομενα οταν αλλαζει αναβατης, αλλα προφανως και δεν ξερω τα παντα.
-
Ποιους χαρακτηρισμους το "τραγικο" ; Τον παιρνω πισω αν αυτο σε πειραζει . πες μου ομως γιατι αυτη την ρυθμιση δεν την κανουν οι ειδικοι της yamaha κατα την παραδοση στον ιδιοκτητη; επισης λυσε μου την απορια αν χρειαζεται μετα διαφορετικη ρυθμιση για καθε διαφορετικο αναβατη;
-
Gouky7 μην με βαζεις στην διαδικασια απλα να παραθεσω τις απαντησεις στα θρεντ που εδωσες λινκ ... Επιγραμματικα αναφερω οτι στα 2 πρωτα λινκ εφταιγαν ελαστικα ,το 3 ηταν ιδιο με το 2 , το 4 ηταν μια γενικη αναφορα για την honda και το cb1300 και απαντησαν κατοχοι οτι δεν ισχυει κατι τετοιο και στο 5 αν υπαρχει καποιο τετοιο προβλημα ευρεως διαδεδομενο ειναι απαραδεκτο και τραγικο. Στο θεμα μας τωρα , Στο tracer εχω ανεβει 2 φορες σταματημενο , οποτε συμφωνα με την λογικη σου δικαιουμαι να εχω αποψη για κατι που υπαρχουν 10αδες βιντεο στο youtube και αναφορες στο διαδυκτιο ; Αν το προβλημα ειναι μια απλη ρυθμιση ας δωσει οδηγια η yamaha να ρυθμιζεται η μηχανη πριν φυγει απο την αντιπροσωπεια . Λυνεται το προβλημα με μια ρυθμιση; Τοτε γιατι εχει γινει θεμα απο τους ιδιους τους κατοχους; ας μας απαντησει ενας κατοχος παρακαλω. Δεν ειμαι οπαδος καμιας εταιρειας και δεν προκειται να γινω ποτε . Εχω αλλαξει αυτοκινητα και μηχανακια απο πολλες και διαφορετικες μαρκες. Θα κραξω με τον χειροτερο τροπο οποια εταιρεια βγαζει σοβαρα προβληματα, ποσο μαλλον οταν θετουν σε κινδυνοτον ιδιο τον αναβατη.
-
Ρε συ gouky7 ειλικρινα , διαβασε ολα το thread που παραθετεις ....δες τις απαντησεις ... δες τι εννοουν τρεμουλο . Ακομη και στο μηνυμα που εχεις με bold διαβασε το γραφει ο ιδιος παρακατω... Επισης να σε ρωτησω κατι ; Σε ποια απο τις μηχανες που ειχες-εχεις στην κατοχη σου , οταν την αγορασες , ετρεμε(πηγαινει περα δωθε ) το τιμονι ;
-
Δεν πρεπει να διαβασες καθολου τα λινκ πριν τα στειλεις. δεν εχω διαθεση ομως να μπω σε μια τετοιου υφους αντιπαραθεση . Αν οσοι ειναι ιδιοκτητες ενος tracer που παρουσιαζει τετοιο θεμα δεν εχουν προβλημα και ειναι ευχαριστημενοι , με γεια τους και χαρα τους .
-
Εγω αναφερθηκα στο θεμα με το απαραδεκτο κουνημα του τιμονιου. Θεωρεις δηλαδη οτι ειναι φυσιολογικο και οτι συμβαινει επειδη η αναρτηση εχει περισσοτερες ρυθμισεις και οτι η yamaha δεν εχει καποια ευθυνη για αυτο; Τι να πω , δεν ξερω , συμβαινει και σε αλλες μηχανες που εχουν ρυθμιζομενες αναρτησεις αυτο; Η μηχανη παντως που αναφερεις με τα 1000cc που αποδίδει 102 άλογα , έχει συμβατικό πιρούνι , αξονικά φρένα και ψαλίδι παπιού παει μεχρι την τελικη της χωρις τετοια προβληματα .