Jump to content

kotsifas

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    12
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος kotsifas

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 23/04/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βρυξέλλες
  • Ενδιαφέροντα
    Ταξίδια, βόλτες με μηχανάκια, μπάσκετ, φαγιά και κρασιά με φίλους

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

971 προβολές προφίλ
  1. Είμαι πολύ φαν της Dainese, έχω δώσει αρκετά χιλιάρικα αλλά στη μπότα φίλοι μου όχι, John δες αυτή σε ψηλή: http://www.stylmartin.it/en/boots-touring/motorcycle-boots-touring-navigator/ και αυτή σε κοντή για κάθε μέρα: http://www.stylmartin.it/en/boots-touring/motorcycle-shoes-shiver-low/ Η διαφορά με τη Dainese σε σκληρότητα και εφαρμογή είναι μεγάλη, μετά από 3-4 ώρες στο μηχανάκι το καταλαβαίνεις Εννοείται θα την πάρεις ένα νούμερο πάνω από το καθημερινό σου παπούτσι
  2. Τελικά δεν ήθελα να το ρισκάρω με τις LED καθώς φαίνεται ότι δεν υπάρχει αρκετή γνώση ακόμη στην Αγορά να σου απαντήσει κάποιος στοιχειώδεις ερωτήσεις σαν αυτές που όλοι λίγο πολύ βάζουμε (διάχυση, καθρέφτες που έχουμε ήδη με τις αλογόνου, φωτεινότητα - ιδίως στα πίσω, κλπ.) οπότε έπαιξα safe και έβαλα τις: https://www.amazon.fr/Philips-H455W-Ampoules-Halogène-Vision/dp/B00MZQUGLK Εντάξει, δεν σκοτώνουν στην απόσταση αλλά το φως είναι σούπερ λευκό και σε βλέπουν καλύτερα από τους καθρέφτες όταν περνάς στους διαδρόμους ανάμεσα στα αυτοκίνητα στην κίνηση ιδίως όταν είναι όλοι με 10χλμ στο κοντέρ και την παντόφλα με με το facebook στο χέρι...
  3. kotsifas

    Ευρώπη

    Μπρουξέλα, εσύ? Πρώτος είσαι...
  4. Δε βλέπω το συνημμένο Θάνο, Χρόνια Πολλά btw
  5. kotsifas

    Ευρώπη

    Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους. Μένω μόνιμα στην Ευρώπη και τελευταία σκέφτομαι τη δημιουργία παρέας για βόλτες και ανταλλαγές απόψεων με άλλους Έλληνες που επίσης μένουν εκτός, ίσως να συνδυάζαμε και καμιά εκδρομή μαζί με άλλους από Ελλάδα. Δεν ξέρω αν υπάρχει ήδη κάποιο club - δεν βρίσκω κάτι στο ίντερνετ και η αναζήτηση μέσω του mybike είναι χαοτική, παρακαλώ για τις σκέψεις και απόψεις σας. Ευχαριστώ, Νάσος
  6. Σωστά, κάτι τέτοιο κοιτάω, προσανατολίζομαι σε επώνυμο για να μην τρέχω αργότερα. Το πρόβλημα είναι η φούσκα (που φοράει η μηχανή από μαμά) που πρέπει να κάτσει μεταξύ λάμπας και ψύκτρας ώστε να σφραγίζει καλά το φανάρι και να μην βάλει υγρασίες και σκόνες. Αυτό πώς το έλυσες? Είχες τρόπο να βγάλεις και να ξαναβάλεις το δαχτυλίδι με τους οδηγούς που ασφαλίζουν τη λάμπα ή την ψύκτρα? Ευχαριστώ, Νάσος
  7. Ναι, την κεντρική Ναι, σε αλογόνου κοιτάω και τη Philips X-treme Vision, ευχαριστώ
  8. kotsifas

    Headlights LED

    Γεια και χαρά σας φίλοι, Ενδιαφέρομαι για αντικατάσταση των κλασσικών λαμπτήρων αλογόνου με LED. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία? Ευχαριστώ, Νάσος
  9. kotsifas

    Yamaha FJR 1300 2007

    Bill, ευχαριστώ για τις απαντήσεις: Για τα λάστιχα: Ενδεχομένως έχεις δίκιο, μάλλον κρατάνε λίγο, μου το είπε και ο λαστιχάς που είναι και φίλος (Για τους Αθηναίους Αφοι Ακριβού, στη Λ.Αλεξάνδρας, κορυφαίος εδώ και 15 χρόνια που πάω!!!) Για τον αέρα στον συνεπιβάτη: Έτσι είναι όπως τα λες για το κενό ανάμεσά μας, στο Varadero που είχα βαλίτσα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Στο Yama δεν έχω και δεν βάζω με τίποτα!!! Για το κούνημα: Σε προηγούμενα μηχανάκια παρατήρησα ότι μου το έκανε μια φορά όταν δεν φόρεσα το κατάλληλο λάστιχο, σε ακτινωτές ζάντες, το radial παίζει σπουδαίο ρόλο - αν ταιριάζει ή όχι. Ευτυχώς με τα μηχανάκια που έχουμε τώρα αυτά δεν παίζουνε.
  10. kotsifas

    Yamaha FJR 1300 2007

    Γεια χαρά σε όλους, είμαι νέο μέλος, μπαίνω στην παρέα σας για να ανταλλάξω κι εγώ μαζί σας απόψεις για το "Βίο και Πολιτεία" (του Κυριάκου μια και γράφει τα πιο πολλά χλμ. από όλους) με το FJR. Διάβασα όλες τις καταχωρήσεις του topic και λέω μπράβο στον Κυριάκο που το κυνηγάει έτσι ωραία το σπορ, δεν βλέπεις πια τόσα μηχανάκια στις εθνικές όσο άλλοτε, θα συμφωνήσετε όσοι ταξιδεύετε χρόνια. Κυνήγα το πριν σου έρθουν τίποτα παιδιά, γιατί δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά η συνέχεια δεν θα αρέσει στο Γιαμαχάκι σου! Έχω ένα FJR '01, το πήρα μεταχειρισμένο από Γερμανία το ΄07. Κάνω γενικά λίγα χιλιόμετρα και μόνο σε ταξίδι, μια και έχω δυο μωρά και που χρόνος για βόλτες... Πράγματι είναι ένα τίμιο και πολύ αξιόλογο μηχανάκι που μπορείς να δεθείς μαζί του και να γράψεις άπειρα χιλιόμετρα (πιστεύω). Είχα πρώτα ένα ΧΧ (πολύ όμορφο μηχανάκι, φοβερό στήσιμο, κράτημα, ποιότητα, αλλά με κούρασε απίστευτα στα στροφιλίκια γιατί ήθελε δύναμη να το σηκώνω και να το γυρίζω σε κάθε αλλαγή και στις εθνικές ήθελε να πηγαίνεις τουλάχιστον με 200 για να μην κουράζονται οι καρποί - είμαι 1.85). Αν και στην αρχή πριν πάρω το FJR μου φαινότανε λίγο "gay" - χωρίς παρεξήγηση αν μας διαβάζει κανένας, το πήρα εντελώς με κλειστά μάτια όταν γύρισα με το ΧΧ από Αθήνα - Κυπαρισσία - Αθήνα και σταμάτησα υποχρεωτικά στα διόδια του Ασπροπύργου για να ξεκουράσω καρπούς και κώλο. Δεν άντεχα άλλα 20χλμ., μπορεί εγώ να έγινα gay θα μου πείτε... Πάντως θα ήθελα να ξέρω όσοι έχουν XX πόσα χλμ. ταξιδεύουν στη βόλτα τους. Anyway, το θέμα είναι το FJR, και μπορώ να πώ ότι του βγάζω το καπέλο, το βλέπεις σταματημένο και δεν σου γεμίζει το μάτι και αφού το διαβάσεις τι μπορεί να κάνει, πραγματικά το επιβεβαιώνεις οδηγώντας το. Εθνικές, γρήγορες καμπές, πολλά χλμ., no problem! Η θέση οδήγησης είναι πολύ φιλική και σε προδιαθέτει να παίξεις μαζί του, καταρχίν η απόσταση από το τιμόνι είναι λογική για διάφορα αναστήματα και μπορείς να κινείσαι στη σέλα, αλλάζοντας τη θέση του σώματος στις στροφές. Σπρώχνεις και λίγο ανάποδα το τιμόνι και αν το μάθεις οι στροφές φεύγουν εύκολα. Όσο για τον όγκο του, πραγματικά ο Κυριάκος έχει δίκιο, οδηγείστε τον ανταγωνισμό και θα καταλάβετε τι σημαίνει όγκος και ζύγισμα μοτοσυκλέτας! Με τις βαλίτσες του (μόνο τις πλαϊνές εννοείται) το FJR είναι ίσως το πιο όμορφο τουριστικό μαζί με τις Ducati Η δε ζέστη που βγάζει στα πόδια μέσα στη πόλη το καλοκαίρι είναι αστεία μπροστά σε άλλα (πχ. ΧΧ) με φουλ κοστούμι φαίρινγκ. Δεν μπορείς να σταθείς πάνω του αν δεν φοράς μπότα. Κυριάκο, και μένα μου "έφτυσε" λαδάκι μπόλικο η αριστερή μπουκάλα εμπρός, είναι όντως από την πίεση που δέχεται λόγω του βάρους - αριστερά το stand. Βέβαια εμένα μου το έκανε θεώρησα από την πολυκαιρία που την είχα ακίνητη και ξεράθηκε η φλάντζα. Σε επόμενη φάση θα σας γράψω πως συμπεριφέρονται άλλα μηχανάκια σε πολύ μεγάλα υψόμετρα στην Αυστρία που βρέθηκα, τα βλέπεις όλα!!! Λάστιχα: Κυριάκο, δες και αυτό: http://www.bridgestone.eu/tyres/motorcycles/battlax-bt-014# Το φόρεσα για αλλαγή από το ΒΤ-021, πιο μαλακό, πολύ καλό και ζεσταίνεται γρήγορα και στρώθηκε αμέσως. Από χιλιομετρική απόδοση είναι 10-15% κατώτερο από το ΒΤ-021 αλλά νομίζω ότι αξίζει. Κάλυμα Ψυγείου: Ο Γερμανός που είχε το δικό μου ήταν πολύ ψείρας και είχε βάλει ένα μεταλλικό προστατευτικό κάλυμα - πλέγμα στο ψυγείο, νίκελ, πολύ ωραίο εμφανισιακά και πολύ χρήσιμο για προστασία από πετραδάκια και λοιπές μα...κίες που είναι γεμάτοι οι δικοί μας δρόμοι. Μανιτάρια: Συμφωνώ, πολύ απαραίτητα, ποια έχεις βάλει? Οι ερωτήσεις που έχω και θέλω τη γνώμη σας είναι: 1. Η γυναίκα μου παραπονιέται για αέρα πίσω που δεν αλλάζει αισθητά στις διαφορετικές θέσεις της ζελατίνας, εσείς τι ακούτε από τον πίσω? Είχα και την ψηλή ζελατίνα (Eρμαξ) αλλά αυτή είναι για μας που οδηγούμε χειρότερη από τη μαμίσια. Στροβιλίζει στην κάτω θέση και όσο την ανεβάζεις σε τραβάει μπροστά στο τιμόνι από την υποπίεση, δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτή η εταιρία έφτιαξε τόσο λάθος ζελατίνα γι'αυτό το μηχανάκι. Μην την πάρετε, θα πετάξετε τα λεφτά σας! Βέβαια η δικιά μου είχε καλομάθει και με ένα Varadero που είχα (πριν έρθουν τα μωρά) και είχαμε γυρίσει τη μισή Ευρώπη - στα 180 διάβαζε χάρτη κανονικότατα! 2. Έχω μια υστέρηση στο γκάζι στις χαμηλές στροφές - κάτω από 4,000 σε απότομο άνοιγμα. Δεν ξέρω αν το αντιμετωπίζετε και εσείς ή οφείλεται στο θέμα που έχω: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ!!! Κυκλοφόρησε μια παρτίδα μεταξύ 01-03 (αν δεν κάνω λάθος) με πρόβλημα στην έδραση των βαλβίδων στην κεφαλή. Κάνει "τσικ-τσικ" μεταξύ 2,000 και 3,000 στροφές και μάλλον εκεί οφείλεται η υστέρηση σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού σε χαμηλές στροφές. Ελάχιστοι μηχανικοί το γνωρίζουν, εγώ αφού την πάτησα (σε επόμενη φάση θα σας γράψω ΑΠΌ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΤΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ) έψαξα και το βρήκα από forum του εξωτερικού, και μάλιστα είχαν γίνει ανακλήσεις σε όσα μηχανάκια ήταν σε εγγύηση και η Yamaha άλλαζε τσάμπα τις κεφαλές. Έχει κανείς καμιά ιδέα που μπορούμε να το φτιάξουμε αυτό? Η μαμά εταιρία είναι αξιόπιστη ή είναι ρεμπεσκέδες? 3. Ο άξονας έχει μια συμπεριφορά, ένα χαρακτήρα, δεν μπορείτε να πείτε! Στην πόλη, αυτό το άνοιξε - κλείσε γκάζι με χαμηλή ταχύτητα κάνει το τρίο: γκαζιέρα-ψεκασμό-άξονα να χορέυουν tango! Εδώ μάλλον η Honda μας βάζει γυαλιά... Αυτά για την ώρα, ελπίζω να μην κούρασα αυτούς που έκατσαν να τα διαβάσουν όλα, αλλά δεν είχα ύπνο. Καλές βόλτες, όσοι αναρωτιέστε για το μηχανάκι, αξίζει πραγματικά!
×
×
  • Create New...