Jump to content
Sign in to follow this  
Vxggos

Δίλημμα παπιού: Πού να το παρκάρω χωρίς να μου το σηκώσουν;

Recommended Posts

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!
Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις που έχω για το πάρκινγκ ενός παπιού που σκέφτομαι να φέρω στη Θεσσαλονίκη και θα εκτιμούσα πολύ τη γνώμη σας για τις επιλογές που έχω.

Είμαι φοιτητής εδώ στη Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι να φέρω το παπάκι μου για να κινούμαι πιο άνετα στην πόλη. Είναι ένα Modenas Kriss 2, όχι και το πιο συνηθισμένο μηχανάκι, αλλά το έχω σε πολύ καλή κατάσταση και με έχει βολέψει γενικά.

Το θέμα όμως είναι το πάρκινγκ και η ασφάλεια. Έχω διαβάσει για τις πολλές κλοπές μηχανών, ειδικά σε κεντρικά σημεία, και για το πόσο εύκολα μπορούν να τις σηκώσουν ακόμα και καταμεσήμερο, αν δεν είναι καλά ασφαλισμένες.
Δυστυχώς, δεν έχω οικονομική άνεση για να νοικιάσω θέση πάρκινγκ και η οικοδομή μου δεν έχει πυλωτή (ναι, ξέρω... δύσκολη φάση 😪).

Οπότε οι επιλογές μου είναι δύο:

1. Να το παρκάρω ακριβώς κάτω από το σπίτι μου, στη Λεωφόρο ....... (για όσους ξέρετε), δεμένο με χοντρή αλυσίδα σε σταθερό σημείο και με δισκόφρενο με συναγερμό. Τουλάχιστον θα το βλέπω από το μπαλκόνι και, με λίγη τύχη, αν γίνει κάτι, μπορεί να το ακούσω ή να αποθαρρυνθεί ο κλέφτης.

2. Να το παρκάρω λίγο πιο κάτω, όπου υπάρχει ένα 24ωρο μαγαζί και βλέπω συχνά παπιά εκεί, οπότε υποθέτω ότι είναι πιο "ασφαλής" πιάτσα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει πού να το δέσω και αν βάλω συναγερμό, υπάρχει περίπτωση να βαράει μόνος του επειδή περνάει κόσμος και να γίνει ενοχλητικό.

Ποια από τις δύο επιλογές θα διαλέγατε;
Αν έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο ή έχετε ιδέες για καλύτερη λύση, πείτε μου γιατί το σκέφτομαι σοβαρά.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
αφαιρεση οδου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε gps tracker και πάρκαρε κάτω από το σπίτι σου με αλυσίδα και κλειδαριά στο δισκόφρενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα