Jump to content
Sign in to follow this  
efkola

ΚΤΜ 890 Duke 2020

Recommended Posts

Το 790 duke φαίνεται πως μεγαλώνει λόγω της υποχρέωσης των εταιρειών να τηρήσουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα αύξηση ιπποδύναμης, χωρίς φυσικά να αποκλείεται αυτό το σενάριο με μια αύξηση 10-15 ίππων να είναι πιθανή, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Το 890 Duke (R) παρουσιάζεται στη φετινή EICMA.
Περισσότερα εδώ .

KTM-Duke-890-Erlkoenig-bigMobileWide2x-8

KTM-Duke-890-Erlkoenig-bigMobileWide2x-a

KTM-Duke-890-Erlkoenig-bigMobileWide2x-9

KTM-Duke-890-Erlkoenig-bigMobileWide2x-f

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όπως φαίνεται, το νέο μοτέρ θα φορεθεί και από άλλα μοντέλα της εταιρείας όπως τα SMT, SMC.

Πηγή

KTM_890_SMTGT_002_MotorradmagazinAT.jpg

KTM_890_SMTGT_007_MotorradmagazinAT.jpg

KTM_890_SMTGT_010_MotorradmagazinAT.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:dribble::dribble:

Άντε να βγει κανένα SMT πάλι! Να είναι και ομορφούλι όμως όπως το παλιό.

Και αν πέταγε και το μοτέρ σε κανένα RC 890..:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χαμός σε αυτή τη κατηγορία πλέον

 

Yamaha MT-09 - 09SP

BMW F900R

KTM Duke 790 - 890R

Aprilia Shiver 900

Ducati Monster 821

Honda CB650R

Suzuki GSX-S 750

Kawasaki Z900 ( 948cc ,4cyl ,9K....)

και άλλα όπως MV, HD

 

Για την επόμενη χρονιά πάντα :laugh:

 

Τροποποιήθηκε από τον crussifier

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και το triplάκι!

Έχουν διαφορές τα περισσότερα μεταξύ τους αλλά γενικότερα ως κατηγορία, ναι είναι ενδιαφέρουσα και για τα δικά μου γούστα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το 765 ε ?  Είναι και πολλά τελικά :laugh:

Σωστά , είναι μεγάλη κατηγορία,με πολλές διαφορετικές επιλογές!

Νομίζω πάντως οτι το κέρδος μιας εταιρίας σε αυτή τη περιοχή τιμών για αυτά τα μηχανάκια, πρέπει να είναι ικανοποιητικό.


Επίσης, πιστεύω η αύξηση στο κυβισμό ορισμένων απο τη μία βοήθησε την εκάστοτε εταιρία να τη σκαπουλάρει στα Euro4/5
σχετικά εύκολα και οικονομικά ενώ παράλληλα μπορεί να το προμοτάρει στο πελάτη ως ανανεωμένο/πιο δυνατό κλπα.

Ψιλο win win δηλαδή η κατάσταση, για BMW,Triumph,Aprilia,Kawasaki,Honda,KTM που είδαν αυτήν την αύξηση και εφόσον για τον αναβάτη δεν αυξηθεί πολύ η τιμή πώλησης/συντήρησης/κατανάλωσης βενζίνης.

Απομένει να δούμε αν θα αλλάξει κάτι η Suzuki στον εξαιρετικό,λένε ,750άρη της, η Yamaha στον CP3 και τι θα κάνει η Ducati
με τον V2 959cc....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...