Jump to content
leocharis@derbi gp1 250

Aprilia mana 850

Recommended Posts

Filoi mou kaloi kai agapimenoi kales mou files sas xairetw kai sas aspazomai! :D Ton ioulio h aprilia tha bgalei thn prwth mixani (typos naked) me aytomato seiriako kivwtio taxithtwn (daneizetai to kivwtio tou burgman ths suzuki).Mhlaw gia mhxanh kai oxi mega scooter.

H mhxani tha einai 850 cc tha apodidei an thimamai kala 72 ippous. Tha leitourgei ws eksis teleiws aytomata me epiloges sport , city kai rain .H sthn seiriakh leitourgia opou ginetai allagh taxythtwn apo ton anabati eite me ton paradosiako tropo me podopliktro 'h aristera sto timoni me diakoptes + - . Symplekths den yparxei. :P

[plhrofories http://spain.aprilia.com/njb_dettaglio.asp?id=332 http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search http://www.motoblog.it/post/4988/2007-aprilia-mana-850 http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_850_mana.shtml ] :_w00t:

Tha agorazate mia tetoia mhxanh 'h thewreitai oti prosvalontai oi odhghkes sas ikanothtes; :baby: ti meionektimata mporei na exei mia tetoia mhxanh; Ean kapoios skopeue na agorasei mega scooter den tha htan mia kalh epilogh na parei mia tetoia mhxanh;

Y.G.:H yamaha exei eidi bgalei mia super sport mhxanh (den thimamai to onoma ths ) hmiaytomath enw kai h honda exei ena project to dn -01 (super sport mhxanh me automato seiriako kivwtio taxythtwn )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σιγά σιγά όλες οι εταιρίες θα παρουσιάσουν μοντέλα με αυτόματο σαζμάν παράλληλα με τα κλασικά. Δεν μιλάμε βέβαια για τα παλαιού τύπου αυτόματα σαζμάν που ή "δούλευαν" τον κινητήρα χαμηλά ή ψηλά. Τώρα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι τόσα, που μπορούν να καταλάβουν σχεδόν τι θέλεις και να λειτουργήσουν ανάλογα. Για αγωνιστική οδήγηση βέβαια πάντα θα είναι καλύτερα τα κλασικά σαζμάν. Για καθημερινή, τουριστική, ακόμα και σπορ οδήγηση όμως τα αυτόματα θα έκαναν την ίδια δουλειά(με αποδεδειγμένη αξιοπιστία).

Νομίζω ότι είναι πια θέμα γούστου. Εγώ θα αγόραζα αυτόματο με την ίδια λογική που αγόρασα αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι, ABS και Η/Υ με windows και όχι DOS.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=6667

φανταζομαι η χρηση θα ειναι αντιστοιχη με αυτη των αυτοματων αυτοκινητων...

δλδ οι αγοραστες θα εχουν αντιστοιχα κριτηρια....(ποιά αλήθεια?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Σιγά σιγά όλες οι εταιρίες θα παρουσιάσουν μοντέλα με αυτόματο σαζμάν παράλληλα με τα κλασικά. Δεν μιλάμε βέβαια για τα παλαιού τύπου αυτόματα σαζμάν που ή "δούλευαν" τον κινητήρα χαμηλά ή ψηλά. Τώρα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι τόσα, που μπορούν να καταλάβουν σχεδόν τι θέλεις και να λειτουργήσουν ανάλογα. Για αγωνιστική οδήγηση βέβαια πάντα θα είναι καλύτερα τα κλασικά σαζμάν. Για καθημερινή, τουριστική, ακόμα και σπορ οδήγηση όμως τα αυτόματα θα έκαναν την ίδια δουλειά(με αποδεδειγμένη αξιοπιστία).

Νομίζω ότι είναι πια θέμα γούστου. Εγώ θα αγόραζα αυτόματο με την ίδια λογική που αγόρασα αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι, ABS και Η/Υ με windows και όχι DOS.

θα ήθελα ένα PC με ABS, clima, 6δισκο CD, 12 ... αερόσακους

Με τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα μας έχουν δουλέψει ψιλό γαζί. Οι δυνατές εφαρμογές είναι άπειρες (και θα ήταν όντως πολύ ασφαλείς!) αλλά μας πουλάν ηλεκτρονικά φίκια για μεταξωτές κορδέλες! :2guns:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ νομίζω παρ' όλα αυτά ότι τα καινούργια αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έγιναν πιο ασφαλή από την προηγούμενη δεκαετία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα τα ηλεκτρονικά που χρησιμοποιήθηκαν είχαν σα στόχο την ασφάλεια και όχι το marketing.

Μέσα στα πλεονεκτήματα των αυτόματων κιβωτίων θα μπορούσα να αναφέρω:

Δυνατότητα να οδηγείς χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν λιγότερα χειριστήρια ώστε να μπορείς να αφοσιωθείς στην οδήγηση ή στο περιβάλλον και όχι σ' αυτά.

Λιγότερες πιθανότητες να γίνει κάποιο τραγικό λάθος στο χειρισμό, κυρίως από άτομα που δεν έχουν αποκτήσει τέλεια τη δεξιότητα της οδήγησης.

Δυνατότητα να λειτουργεί ο κινητήρας μέσα στα "πλαίσια" που ορίζει ο κατασκευαστής χωρίς να δέχεται άσκοπες πιέσεις από μέρους μας.

Δυνατότητα να κατασκευαστεί ένας κινητήρας που σε ορισμένες στροφές(αυτές που ορίζει το κιβώτιο) να είναι ιδιαίτερα οικονομικός ή ροπάτος ή σπορ(ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέξαμε).

Βέβαια εκτός από πλεονεκτήματα υπάρχουν και μειονεκτήματα όπως το κόστος, το βάρος, η αφαίρεση της ευχαρίστησης από τον οδηγό ότι αυτός κάνει τα πάντα(είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού) καθώς και η δυσκολία του σέρβις.

Γι'αυτό νομίζω ότι η επιλογή είναι προσωπική και δεν πρέπει να καταδικάζουμε χωρίς δεύτερη σκέψη ούτε τη μια λύση ή ούτε την άλλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλη η τεχνολογια,αλλα στο τελος θα μας κανουν να χρησιμοποιησουμε το1% του εγκεφαλου μας.

δηλαδη να μην σκεφτομαστε τιποτα σαν ρομποτακια. :fool:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα την πάρει μια φίλη μου για πρώτη μηχανή(!)

Με δικαιολογία ότι έτσι θα έχει περισσότερο το νου της στην οδήγηση κι όχι στις ταχύτητες. Μλκίες λέω εγώ... :thumbsdown: <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω πιστευω οτι για αρχη μπορει και να με μπερδευε,σαν πρωτη βολτα ομως.

δεν ξερω εχω την εντυπωση οτι με την χρηση συμπλεκτη ειναι καλυτερα τα πραγματα,εχεις πιο πολυ την μηχανη στα χερια σου,μπορεις να γλυτωσεις και πλαγιολησθηση η την λεγωμενη μπαντα με την χρηση του συμπλεκτη,αν εχεις αυτοματη μηχανη και σου φυγει σε τετοια φαση θα δεις την μηχανη καπελο σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδια το εχω test drive εδω και ενα μηνα(ειναι φιλος για αυτο).εμενα μου αρεσει παρα πολυ,για την πολη ειναι ΜΑΝΑ οπως το λενε,αλλα δεν θα αγοραζα κατι τετοιο γιατι πιστευω δεν κανει για ατομα που θελουν δυναμη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είδα ενα παρκαρισμένο προχθές.....

Ωραίο...........................................................................

........................Megascooter... :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Είδα ενα παρκαρισμένο προχθές.....

Ωραίο...........................................................................

........................Megascooter... :lol:

πολυ πιο ωραιο απο σκουτερ ομως.σταθερο και πολυ καλα φρενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια χαρα μηχανη ειναι!

μια αλλη προταση στους δριμους!

καλο ειναι να χουμε εναλλακτικες στον μοτοσυκλετικο κοσμο.. -_-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ειμαι καικανενας δεινος μηχανβιος καθοτι εκτος απο ενα Honda Lead 80cc που ειχα και μετα ηγα στην Magna 250 και για ολυ λιγο οδηγουσα και ενα TDM 850 θεωρω οτι το συγκεκριμενο μηχανακι για καποιον που εχει το νου του να πηγαινει μεσα στην κινηση της Αθηνας και να μπορει να συνδυασει την ανεση του αυτοματου αλλα και καποια γκαζια-κρατηματα-φρενα σε σχεση με σκουτερ εινι πολυ καλυτερο. Σκεφτομαι σοβαρα να το αγορασω και το μονο που με προβληματιζει ειναι αν σελα του κτλ ειναι αρκτεα ανετα οπως πχ του Mega Scooter Gilera GP800 που φοραει ιδιο μοτερ και σασμαν με αυτο. Οσο για τους κατοχους TDM 850 (που μεχρι προσφατα ημουν κι εγω ενας τετοιος) να πω οτι στην αττικη οδο μας προσπερασε ενα GP800 και δεν το φτασαμε ποτε :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν ειμαι καικανενας δεινος μηχανβιος καθοτι εκτος απο ενα Honda Lead 80cc που ειχα και μετα ηγα στην Magna 250 και για ολυ λιγο οδηγουσα και ενα TDM 850 θεωρω οτι το συγκεκριμενο μηχανακι για καποιον που εχει το νου του να πηγαινει μεσα στην κινηση της Αθηνας και να μπορει να συνδυασει την ανεση του αυτοματου αλλα και καποια γκαζια-κρατηματα-φρενα σε σχεση με σκουτερ εινι πολυ καλυτερο. Σκεφτομαι σοβαρα να το αγορασω και το μονο που με προβληματιζει ειναι αν σελα του κτλ ειναι αρκτεα ανετα οπως πχ του Mega Scooter Gilera GP800 που φοραει ιδιο μοτερ και σασμαν με αυτο. Οσο για τους κατοχους TDM 850 (που μεχρι προσφατα ημουν κι εγω ενας τετοιος) να πω οτι στην αττικη οδο μας προσπερασε ενα GP800 και δεν το φτασαμε ποτε :)

Εντάξει, αυτο δε σημαίνει και τίποτα. Εδώ υπάρχουνε ένα σωρο 600αρια τα οποία δε τα πιάνεις με το tdm850. Υποτίθεται οτι το tdm έιναι άλλος ο προορισμός του, όχι να πηγαίνει τάπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...