Jump to content
ΩΡΙΩΝ

Ducati desmosedici RR the story

Recommended Posts

Αξιζουν.Για οποιον θελει να μαθει τι και πως

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

TEXNIKH ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

To πλαίσιο έχει δύο βασικά κομμάτια, από ατσάλινους σωλήνες διαφορετικής διαμέτρου και πάχους, αφού η ακαμψία που απαιτείται είναι διαφορετική από κάθε τμήμα, κάτι που μειώνει παράλληλα και το βάρος. Το υποπλαίσιο είναι από carbon μειώνοντας το συνολικό βάρος στα 7.2 κιλά σε σχέση με τα 9.0 κιλά του πλαισίου της 1098 για παράδειγμα, την ίδια στιγμή που η ακαμψία είναι στα 4,250 Nm σε σχέση με τα 2,300 Nm αυτού της 1098.

Τεράστια διαφορά όπως λένε οι άνθρωποι της Ducati που τονίζουν ότι η κατασκευή του πλαισίου γίνεται από τους ίδιους προμηθευτές των αγωνιστικών κατασκευών των ΜotoGP. Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένο και το μπροστινό υποπλαίσιο στο οποίο στηρίζονται και τα όργανα, με βάρος μόλις 0.43 κιλά, τη στιγμή που στην 1098 είναι 0.61 κιλά, ενώ στην 999R ήταν 1.8 κιλά. Στον τομέα της μείωσης του βάρους σημειώνουμε το αλουμινένιο αγωνιστικό ρεζερβουάρ, αλλά και τα carbon και κεραμικά υλικά που χρησιμοποιούνται εκεί που βγαίνουν οι δύο απολήξεις της εξάτμισης, για αντοχή στη θερμοκρασία. Με την ανοικτή εξάτμιση κερδίσαμε και 4.5 κιλά βάρους σε σχέση με την προ-τοποθετημένη.

Επίσης οι υπεύθυνοι του ιταλικού εργοστασίου υπογραμμίζουν τη δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας κάστερ στις 23.5ο και στις 24.5ο. Το trail είναι 98mm, ενώ το μεταξόνιο στα 1,430mm, γεγονός που την κάνει αρκετά μακρύτερη από τα περισσότερα supersport 1000άρια, κάτι που ίσχυε και στα MotoGP του 2006, που η Ducati ήταν μακρύτερη από τις υπόλοιπες. To ψαλίδι είναι ένα ακόμη κομμάτι που δείχνει πόσο διαφορετική είναι αυτή η μοτοσυκλέτα. Το μοχλικό της ανάρτησης βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση, κάτι που φέρνει σε αντίστοιχη θέση και το κέντρο βάρους. Το τεράστιο διαστάσεων ψαλίδι ζυγίζει μόλις 5.4 κιλά, 10% βαρύτερο από αυτό της 999R, αλλά και με 35% περισσότερη ακαμψία στα 1,470 Nm.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε πιρούνι της Ohlins για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής και είναι πρεσαριστό, το όποίο πρακτικά μηδενίζει το ρίσκο της μίξης λαδιού και αέρα. Έτσι δίνει καλύτερη αίσθηση για το τι κάνει το μπροστινό λάστιχο και έχει περισσότερε δυνατότητες ρύθμισης. Από τη μια μπουκάλα ρυθμίζεται η συμπίεση και από την άλλη η επαναφορά και οι ρυθμίσεις δεν είναι διαφορετικές για τις υψηλές ή τις χαμηλές ταχύτητες συμπίεσης, αλλά για να υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες. Το πίσω αμορτισέρ αν και φαίνεται συμβατικό είναι υψηλής ποιότητας και εδώ έχει διαφορετικές ρυθμίσεις για ψηλές (48) και χαμηλές (20) ταχύτητες συμπίεσης, ενώ η επαναφορά ρυθμίζεται σε 25 θέσεις. Η όλη του κατασκευή ρυθμίζει αυτόματα τη ροή του λαδιού στη διάρκεια της χρήσης, ώστε να μην επηρεάζεται η λειτουργία από τη διαφορά της θερμοκρασίας που αναπτύσσεται. Ακόμη και το σταμπιλιζατέρ είναι σχεδιασμένο ώστε να έχει μειωμένες τριβές.

Στον τομέα των φρένων η λύση της μονομπλόκ δαγκάνας της Brembo είναι ίσως το πιο συμβατικό κομμάτι της Desmosedici. Η φιλοσοφία είναι ίδια με τα φρένα που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο στα SBK και ΜotoGP, με μόνο 18 μέρη να απαρτίζουν την κάθε δαγκάνα, τη στιγμή που μια συμβατική έχει 28 μέρη ή μια εξαπίστονη 43. Αυτό χαρίζει αξιοπιστία στο εξάρτημα.

Oι ζάντες είναι της Marchesini με 7 ακτίνες, ίδιες με τις αγωνιστικές από ενισχυμένο μαγνήσιο, σε μία ακόμη πρωτιά για μοτοσυκλέτα. Η μπροστινή ζάντα στα 2,540 gr είναι 400 γραμμάρια ελαφρύτερη από αυτήν της 999R, ενώ η πίσω στα 4,060 gr είναι 700 γραμμάρια ελαφρύτερη! Τεράστια διαφορά για ένα τόσο σημαντικό μέρος της μοτοσυκλέτας. Τώρα στα λάστιχα που φορούν οι ζάντες αυτές, έγινε ιδιαίτερη μελέτη από την Bridgestone για να καταλήξουν στο νέο ΒΤ01 με διαστάσεις 120/70ZR17 μπροστά από 125/600R16.5 που φορούσε η GP6 και σε 200/55ZR16 πίσω από 190/550R16.5 της αγωνιστικής. Πάντως και στους αγώνες η ιαπωνική εταιρία ελαστικών δοκιμάζει 16αρι πίσω λάστιχο που επιλέγουν σε κάποιες πίστες οδηγοί όπως ο Capirossi και ο Elias. Παρά τη διαφορά των διαστάσεων το σχήμα και οι γωνίες των ΒΤ01 είναι πολύ κοντά σε αυτά των ΜotoGP.

Στον τομέα του κινητήρα τώρα έχουμε ένα πανομοιότυπο του κινητήρα της GP6 των 990cc. Οι διαστάσεις του είναι μικρότερες από έναν V-2, εκτός από το πλάτος που είναι ελάχιστα μεγαλύτερο. Η ιπποδύναμη είναι σημαντικά μειωμένη σε σχέση με τον αγωνιστικό, στους 200 ίππους στις 13,800 σ.α.λ., με το κόκκινο στις 14,200 σ.α.λ. Η ροπή στα 11.8 kgm στις 10,500 σ.α.λ.

Η μείωση αυτή δίνει και την απαραίτητη αξιοπιστία του κινητήρα, αφού η Ducati δίνει τρία χρόνια εγγύηση και τρία χρόνια δωρεάν σέρβις!

Η λειτουργία τώρα του κινητήρα είναι ίδια με της GP6 με την ονομασία twin pulse και τη γωνία των κυλίνδρων στις 70ο. Η σειρά ανάφλεξης με τον 1ο και 2ο κύλινδρο νωρίς σχεδόν μαζί στις 10ο και 90ο αντίστοιχα και τον 3ο και 4ο αρκετά αργότερα στις 290ο και 380ο δίνει ένα αποτέλεσμα ανάλογο με αυτό που στους δίχρονους κινητήρες στα 500cc λέγαμε big bang. Στην πράξη αυτό σημαίνει ομαλότερη απόδοση της δύναμης και καλή απόκριση.

Στο πάνω μέρος των κυλίνδρων είναι που η Ducati κάνει τη διαφορά σε σχέση με όλους τους άλλους κατασκευαστές. Το περίφημο Desmo, το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων που είναι από τιτάνιο, υπόσχεται μειωμένες τριβές. Οι εκκεντροφόροι είναι σχεδόν ίδιοι με τους αγωνιστικούς, ο στρόφαλος επίσης, τα πιστόνια είναι ίδια. Το κιβώτιο τύπου κασετίνας διαθέτει ελαφρωμένα γρανάζια για να μειώνεται η απώλεια δύναμης. Ο συμπλέκτης είναι βέβαια μονόδρομος και τα καπάκια του από μαγνήσιο, αφού παίζουν ρόλο στην ακαμψία του συνόλου, καθώς με την ελαχιστοποίηση του πλαισίου όλος ο κινητήρας παίζει ενεργό ρόλο στον τομέα αυτό.

ΒΟΧ

Οι πρώτοι γύροι

Ήταν μια στιγμή που περίμενα με αγωνία και έκανα υπομονή 1,048 ολόκληρα χιλιόμετρα. Η πίστα των Σερρών έτοιμη να δεχθεί την Desmosedici και εγώ έτοιμος να απολαύσω την απόλυτη μοτοσυκλέτα παραγωγής. Από τους πρώτους γύρους οι αρετές της σιγά-σιγά αναδεικνύονται και μετά από λίγο έρχεται στο μυαλό μου η δυνατότερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ, η GP6 του Loris Capirossi στην Βαλένθια το Νοέμβριο του 2006.

Παρά το ότι το πλάγιασμα στην είσοδο της στροφής γίνεται εύκολα, παρά το ότι σου δίνει σιγουριά για να φρενάρεις πλαγιασμένος μέχρι μέσα στη στροφή, παρά τη φοβερή αίσθηση του τι συμβαίνει στο μπροστινό σου λάστιχο, η D16 δεν είναι μια εύκολη μοτοσυκλέτα. Είμαι επιφυλακτικός και στο άνοιγμα του γκαζιού και στο ανέβασμα των στροφών, αφού το μάνιουαλ λέει ότι το στρώσιμο τελειώνει στα 2,500 χλμ.

Δεν είναι όμως τόσο θέμα στρωσίματο κινητήρα, αλλά στρωσίματος αναβάτη αφού χρειάζεται εξοικείωση ενώ δεν υπάρχει η παραμικρή πολυτέλεια να πάει κάτι στραβά. Τα ανταλλακτικά της έχουν ασύλληπτες τιμές και μια πτώση μπορεί να είναι κακή για τη γενικότερη «υγεία» μιας συλλεκτικής μοτοσυκλέτας. Άλλωστε δεν μπορείς να την αντικαταστήσεις, όπως για παράδειγμα με οποιαδήποτε άλλη Superbike.

Τα φρένα, παρά το ότι είναι ίδια με αυτά της 1098, είναι αρκετά πιο δυνατά, μάλλον λόγω της διαφοράς βάρους. Ο μονόδρομος συμπλέκτης δουλεύει περίεργα στα κατεβάσματα και θέλει το χρόνο του. Όμως η πρώτη αυτή αίσθηση είναι πολύ κοντά σε αυτή τη δόση που είχα πάρει το 2006 από την αγωνιστική και σίγουρα πολύ διαφορετική από οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Περισσότερα όμως για την Desmosedici και την οδήγηση της μέσα σε πίστα θα διαβάσετε στο επόμενο τεύχος, όταν θα έχει στρωθεί πλήρως και όταν θα αρχίσουμε να ψάχνουμε τις άπειρες ρυθμίσεις των αναρτήσεων για να προσπαθήσουμε να τη φέρουμε στα μέτρα των Σερρών. Ελπίζω συγχρόνως και στη βοήθεια του συνεργάτη μας Γιάννη Μπούστα και περιμένω πως και πως τη μέρα που θα πάμε στο Mugello σε track day παρέα με τον φίλο μας Vitto Guareschi.

DUCATI DESMOSEDICI RR

Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, τετρακύλινδρος - V, 90ο, με 2ΕΕΚ, δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο Κυβισμός: 989 cc Τροφοδοσία: Ψεκασμός Ιπποδύναμη (εργοστ.): 200 hp, στις 3.800 σ.α.λ. Ροπή: 11,80 kgm στις 10.500 σ.α.λ (εργοστ.) Κιβώτιο: Έξι σχέσεων Πλαίσιο: Σωληνωτό χωροδικτύωμα

Αναρτήσεις - Μπροστά: Ανεστραμμένο πιρούνι Ohlins, καλάμια διαμ. 43 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο

Πίσω: Ένα αμορτισέρ Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενο

Φρένα – Μπροστά: Δύο δίσκοι 330mm, Πίσω: Δίσκος 240 mm

Ελαστικά: 120/70 – 17” μπροστά, 200/55 – 16’’ πίσω Μεταξόνιο: 1.430 mm

Ύψος σέλας: - mm Ρεζερβουάρ: - lt.

Βάρος: 171 kg.

Αντιπρόσωπος: Ηellinmoto, 210 5548949 Τιμή: 68.700 ευρώ

http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=601

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έλα, Μαθουσαλίζεις πάλι...με το σταγονόμετρο?

Γράψε να γουστάρουμε, πάω για :popcorn:

Τροποποιήθηκε από τον gilles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θελω να μαθω αν εισαι ελευθερος.Με παντρευεσαι?Εννοειται οχι σεξ γιατι μου αρεσουν οι γυναικες,οτι αλλο θες ναι.Υπο 1 ορο :Να παιρνω οποτε γουσταρω το DESMO σου :D Εκπληκτικη μοτοσυκλετα να την χαιρεσε φιλε μου :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χθεσινοβραδυνο βιντεο με την μαμα εξατμιση.Η καυλα του ηχου.Η ελευθερη εξατμιση ειναι πιο ησυχη.. αλλα πιο μπασα ...Μετα τις 7000 ..παρτε διαολοι βαγια ... :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=tJ1bIOlIVxk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η Bridgestone εξέλιξε ένα νέας γενιάς, υπέρ σπορ ελαστικό αποκλειστικά για την εντυπωσιακή ρεπλίκα της αγωνιστικής Ducati Desmosedici, το οποίο παρουσιάστηκε στο Misano στις αρχές του Σεπτέμβρη και στο περίπτερο της Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσικλέτας 2007 στο Παρίσι. Ακολουθώντας την ονομασία του πρώτου Battlax του ράντιαλ ελαστικού μοτοσικλέτας της Bridgestone που λανσαρίστηκε αρχικά το 1983, το νέο BT-01 προσδίδει εξαιρετικές επιδόσεις σε μία θρυλική super sport μοτοσικλέτα.

Η μοτοσικλέτα είναι μία πραγματική ρεπλίκα της Desmosedici GP6 που τόσο επιτυχημένα οδήγησε ο Loris Capirossi με ελαστικά Bridgestone, καταλήγοντας σε 8 πόντιουμ και 3 νίκες το 2006.

Οι προδιαγραφές από την Ducati, όταν ξεκίνησε το project το 2005, την πρώτη χρονιά της Bridgestone ως προμηθευτής ελαστικών στην ιταλική ομάδα του MotoGP, όπως ήταν φυσικό, ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές.

Το πρώτο πράγμα που ήθελε η Ducati ήταν ένα ελαστικό με διαστάσεις ανάλογες του αγωνιστικού ελαστικού. Επιπλέον, τα ζητούμενα ήταν ένας νέος, μοναδικός σχεδιασμός πέλματος, μαλακή γόμα, απεριόριστη ταχύτητα και επίπεδο υψηλών επιδόσεων στο βρεγμένο, όπως απαιτείται για τα υπέρ σπορ ελαστικά.

Από την στιγμή που το 16.5” προφίλ των ελαστικών για τα MotoGP δεν έχουν πάρει έγκριση από την ETRTO για χρήση σε δρόμο, οι μηχανικοί της Bridgestone επέλεξαν 17” για τα μπροστινά ελαστικά (120/70ZR 17M/C) και 16” για τα οπίσθια ελαστικά (200/55ZR 16M/C).

Η σταθερότητα και η άνεση στην οδήγηση σε συνδυασμό με την καλή αίσθηση επαφής και τον γραμμικό αλλά ελαφρύ χειρισμό προσφέρονται χάρη στην δοκιμασμένη μονόκλωνη ζώνη κατασκευής που παρέχει η Bridgestone στο μπροστινό ελαστικό. Το οπίσθιο ελαστικό, με την ατσάλινη Kevlar μονόκλωνη ζώνη και την μονή νάιλον στρώση παρέχει τον απαραίτητο έλεγχο με χαρακτηριστικά ελαφρύ χειρισμού και πλούσιες εμπειρίες για τον αναβάτη.

Η ειδική σύνθεση γόμας του πέλματος που έχει εξελιχθεί μέσω της τεχνολογίας της Bridgestone για τα MotoGP, χρησιμοποιεί νέα χημικά που παράγουν υψηλότερη πρόσφυση σε σχέση με τις υπόλοιπες γόμες που χρησιμοποιούνται σε ελαστικά δρόμου, ενώ διατηρείται ο απαιτούμενος ελαφρύς χειρισμός.

Η τοποθέτηση των αυλακώσεων και η αναλογία των κενών του πέλματος του νέου BT-01 έχουν βελτιωθεί στο μέγιστο προκειμένου να έχουμε τη μέγιστη πρόσφυση σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες. Ο σχεδιασμός του μπροστινού ελαστικού με τις αυλακώσεις στους ώμους που τρέχουν παράλληλα με την κατεύθυνση της εισροής της δύναμης εξασφαλίζει πλούσια πρόσφυση στις στροφές, ενώ η μεγάλη επιφάνεια επαφής του οπίσθιου ελαστικού χαρίζει ισχυρή πρόσφυση στην οριζόντια κατεύθυνση. Η μεγάλη ακαμψία της κεντρικής περιοχής μεταφέρει αποτελεσματικά την δύναμη πέδησης στον δρόμο, μέσω του εμπρόσθιου ελαστικού και την εκπληκτική επιτάχυνση και ισχύ του τετρακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο, μέσω του οπίσθιου ελαστικού.

Συμπληρώνοντας την εντυπωσιακή εμφάνιση της Desmosedici RR, το συγκεκριμένο Battlax της Bridgestone φέρει το λογότυπο “UNO” – με σημείο αναφοράς στο BT-01 – και δυναμικά γραφικά στα πλαϊνά που συμβολίζουν τον άνεμο που σχίζει την αεροτομή και τους ώμους του αναβάτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το μονο ντουκατι που μου αρεσει... Να το χαιρεσε φιλε!! η τέλεια Μοτογκομενιτσα!

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το μονο ντουκατι που μου αρεσει... Να το χαιρεσε φιλε!! η τέλεια Μοτογκομενιτσα!

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Aυτό, κυρίες και κύριοι, ειναι αυτό που ονομάζουμε "υπερβολή"...

Προσοχή, ακολουθούν πολύ χάλια μηχανάκια της συγκεκριμένης εταιρίας :

48_normal.jpg

DSCF3615.JPG

Ducati_1098_2.jpg

ducati-sportclassic.jpg

:devil::grin:

ΥΓ : sorry για το off, δώσε φωτο-πονο Ωρι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aυτό, κυρίες και κύριοι, ειναι αυτό που ονομάζουμε "υπερβολή"...

δλδ;

αντε και το panigale... μα κανένα άλλο...

Τροποποιήθηκε από τον Mike10

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενα 916-996-998 να ειχα και τιποτα αλλο..αλλα και το desmo κομψοτεχνημα απο ολες τις αποψεις..

Τροποποιήθηκε από τον kostastsiou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με όλο το συμπάθειο θα ήθελα να μου πεις αν έχεις μπει στον κόπο να μάθεις τα άλογα στη ρόδα, την πραγματική τελική και το πραγματικό βάρος.

Εκπληκτική μοτοσικλέτα από κοντά, ο ήχος είναι μυστηριακός και όταν την ακούς και μέχρι να τη δεις....λες κάτι δεν πάει καλά, αυτός δεν είναι συνηθισμένος ήχος...είναι από αλλού...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετρημένα στοιχεία από μηχανάκι γνωστού,με φουλ τερμινιονι ,έχουν δώσει το 2010'

165 κιλά χωρίς καύσιμα μετρημένο σε γεφυροπλαστιγγα

218,5 άλογα μετρημένα στον τροχό σε dynojet.,γνωστού συνεργείου με 3-4 μετρησεις

Τελική 350 χλμ.( αναξιόπιστο) λόγω συνθηκώ

Θα πάω στο Γεωργοπουλο από βδομάδα να δώ τι παιζει

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετρημένα στοιχεία από μηχανάκι γνωστού,με φουλ τερμινιονι ,έχουν δώσει το 2010'

165 κιλά χωρίς καύσιμα μετρημένο σε γεφυροπλαστιγγα

218,5 άλογα μετρημένα στον τροχό σε dynojet.,γνωστού συνεργείου με 3-4 μετρησεις

Τελική 350 χλμ.( αναξιόπιστο) λόγω συνθηκώ

Θα πάω στο Γεωργοπουλο από βδομάδα να δώ τι παιζει

άντε πέτα το...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετρημένα στοιχεία από μηχανάκι γνωστού,με φουλ τερμινιονι ,έχουν δώσει το 2010'

165 κιλά χωρίς καύσιμα μετρημένο σε γεφυροπλαστιγγα

218,5 άλογα μετρημένα στον τροχό σε dynojet.,γνωστού συνεργείου με 3-4 μετρησεις

Τελική 350 χλμ.( αναξιόπιστο) λόγω συνθηκώ

Θα πάω στο Γεωργοπουλο από βδομάδα να δώ τι παιζει

Τελική στο δυναμόμετρο να υποθέσω!?!?!?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελική στο δυναμόμετρο να υποθέσω!?!?!?!

Ναι τελικη δυναμομετρου ,αλλα το μηχανακι ηταν σε φαση ρυθμισης οταν παρθηκαν οι μετρησεις.Υποθετω οτι μπορει να διαφοροποιηθηκαν οι μετρησεις μετα την ρυθμιση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετρημένα στοιχεία από μηχανάκι γνωστού,με φουλ τερμινιονι ,έχουν δώσει το 2010'

165 κιλά χωρίς καύσιμα μετρημένο σε γεφυροπλαστιγγα

218,5 άλογα μετρημένα στον τροχό σε dynojet.,γνωστού συνεργείου με 3-4 μετρησεις

Τελική 350 χλμ.( αναξιόπιστο) λόγω συνθηκώ

Θα πάω στο Γεωργοπουλο από βδομάδα να δώ τι παιζει

Χαλια μαυρα........

:grin:

Καλα λεμε καμμια μ@λ@κιουλα που και που.......... :tooth:

Απιστευτα νουμερα και ηχος (απο το βιντεακι σου) που δεν συγκρινονται ουτε μοιαζουν με κανενα αλλο μηχανακι......... :_rock-on:

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε το μηχανάκι σου έχει πρόβλημα, δεν το ακούς πως κάνει? Πέτα το πάρε κανά άλλο τα ιταλικά είναι μάπα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...