ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 (τροποποιήθηκε) σημερα καθησα να ασχολιθω λιγο με τις ρυθμισης στο πισω αμορτισερ η αποσβεση επαναφορας ριθμιζετε με δαχτιλιδη κ εκει λοιπον μπλεχτικα διαβαζοντας ενα μανιουαλ που εχω κατεβασει εγραφε οτι τα συνολικα κλικ ειναι 20 εγω ομος μετρισα τουλαχιστον 50 τι γινετε εδω? ξερει καποιος να βοηθηση? Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 28 , 2014 από τον innova 04 Ετικέτες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Είσαι σίγουρος ότι ρυθμίζεις αυτό που διάβασες??? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Είσαι σίγουρος ότι ρυθμίζεις αυτό που διάβασες??? ναι σιγουρος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 το εγχειρίδιο που βρήκες αναφέρετε συγκεκριμένα στο δικό σου μηχανάκι?? χρονολογικά εννοώ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 το εγχειρίδιο που βρήκες αναφέρετε συγκεκριμένα στο δικό σου μηχανάκι?? χρονολογικά εννοώ αυτο δεν το ξερω αλλα τα παλιοτερα μοντελα(2006) δεν ειχαν δαχτιλιδη αλλα κατσαβιδοβιδα το δικο μου ειναι του 2009 λογικα ειναι κοντα στο δικο μου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13149 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Δακτυλίδι(-α) υπάρχουν για την ρύθμιση προφόρτισης. Ένα για την ρύθμιση και το δεύτερο για «κλείδωμα» (όπως τα διπλά παξιμάδια ουσιαστικά). Δες τα δύο «παξιμάδια»/δακτυλίδια στην άκρη του ελατηρίου (αριστερά όπως βλέπουμε σε 1ο πλάνο) Οι ρυθμίσεις αποσβέσεων γίνονται με βίδα και είναι σαφώς λιγότερα τα κλικς τους. Στα πιρούνια έχουμε απόσβεση συμπίεσης στην μπότα (χαμηλά) και επαναφοράς ψηλά, στις τάπες. Στα αμορτισέρ συνήθως ανάποδα ((πάνω η συμπίεσης και κάτω η επαναφοράς). Στο TDM (αν ρυθμίζεις το δικό σου) σχεδόν αποκλείω να έχει απόσβεση συμπίεσης. Απόσβεση συμπίεσης σε πιρούνι (η βίδα με τον δακτύλιο με τις 8 τρυπούλες, ανάμεσα στη δαγκάνα και τον άξονα του τροχού, ρυθμίζεται με ίδιο κατσαβίδι ή άλεν) Απόσβεση επαναφοράς σε πιρούνι (η βίδα στο κέντρο της τάπας, τέρμα ψηλά, με ίσιο κατσαβίδι) 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Δακτυλίδι(-α) υπάρχουν για την ρύθμιση προφόρτισης. Ένα για την ρύθμιση και το δεύτερο για «κλείδωμα» (όπως τα διπλά παξιμάδια ουσιαστικά). Δες τα δύο «παξιμάδια»/δακτυλίδια στην άκρη του ελατηρίου (αριστερά όπως βλέπουμε σε 1ο πλάνο) Οι ρυθμίσεις αποσβέσεων γίνονται με βίδα και είναι σαφώς λιγότερα τα κλικς τους. Στα πιρούνια έχουμε απόσβεση συμπίεσης στην μπότα (χαμηλά) και επαναφοράς ψηλά, στις τάπες. Στα αμορτισέρ συνήθως ανάποδα ((πάνω η συμπίεσης και κάτω η επαναφοράς). Στο TDM (αν ρυθμίζεις το δικό σου) σχεδόν αποκλείω να έχει απόσβεση συμπίεσης. Απόσβεση συμπίεσης σε πιρούνι (η βίδα με τον δακτύλιο με τις 8 τρυπούλες, ανάμεσα στη δαγκάνα και τον άξονα του τροχού, ρυθμίζεται με ίδιο κατσαβίδι ή άλεν) Απόσβεση επαναφοράς σε πιρούνι (η βίδα στο κέντρο της τάπας, τέρμα ψηλά, με ίσιο κατσαβίδι) σωστα τα λες στο πισω αμορτισερ η ριθμιση επαναφορας ειναι η κατω απλα αντι για κατσαβιδη εχει ενα δαχτιλιδη η οπος αλιος θες πεστο κ το κανεις με το χερι τα κλικ ειναι 50 που λεω πιο πανω ισος κ περισοτεραστο tdm εννοω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Ξέρω ακριβώς τι λες και την περασμένη εβδομάδα ρύθμισα ενός φίλου τον οποίο προσπαθώ να βρω στο τηλ αλλά είναι έξω μάλλον και δεν ακούει .Δεν θυμάμαι τα κλικ.. Έχει του 2009 κι αυτός Και αν έχει 50 εσύ τι πρόβλημα έχεις?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13149 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Είναι μαμά το αμορτισέρ? Σε τι μηχανάκι? Μου φαίνονται υπερβολικά τα 50 κλικς!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Ξέρω ακριβώς τι λες και την περασμένη εβδομάδα ρύθμισα ενός φίλου τον οποίο προσπαθώ να βρω στο τηλ αλλά είναι έξω μάλλον και δεν ακούει .Δεν θυμάμαι τα κλικ.. Έχει του 2009 κι αυτός Και αν έχει 50 εσύ τι πρόβλημα έχεις?? μπερδεμα πρεπει να κρατας συμιοματαριο μεχρι να βρεις τι θες... ηδικα αν θες να το αλαζεις καθε τοσο απο μονος κ διπλος αλλα κ η απορεια γιατι το μανιουαλ γραφει 20 κ μια ερωτιση ξεβιδονοντας την κανεις πιο γριγορη ετσι? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Φαντάσου να είναι μπροστά σου κάθετα το αμορτισέρ. Γυρνώντας το δαχτυλίδι αριστερόστροφα μαλακώνει η ανάρτηση.. δεξιόστροφα αποσβένειΜην ξεχάσεις πως πριν αρχίσεις να παίζεις με κλικ.. σημείωσε τις ρυθμίσεις που έχεις τώρα σε ένα χαρτί.. Έπειτα το πρώτο που έχεις να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το sag και μετά παίζεις με τα κλικ...Αν δεν ξέρεις,μην το κάνεις καθόλου... ΣΗΜΕΙΩΣΗ Αν δεν έχεις αλλαξει λάδια στις αναρτήσεις από το 2009 που το αγόρασες μέχρι σήμερα ΜΗΝ πειράξεις τίποτα χαμένος κόπος..ΑΛΛΑΞΕ ΛΑΔΙΑ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Φαντάσου να είναι μπροστά σου κάθετα το αμορτισέρ. Γυρνώντας το δαχτυλίδι αριστερόστροφα μαλακώνει η ανάρτηση.. δεξιόστροφα αποσβένει οκ ε Είναι μαμά το αμορτισέρ? Σε τι μηχανάκι? Μου φαίνονται υπερβολικά τα 50 κλικς!! ναι μαμα ειναι Φαντάσου να είναι μπροστά σου κάθετα το αμορτισέρ. Γυρνώντας το δαχτυλίδι αριστερόστροφα μαλακώνει η ανάρτηση.. δεξιόστροφα αποσβένει Μην ξεχάσεις πως πριν αρχίσεις να παίζεις με κλικ.. σημείωσε τις ρυθμίσεις που έχεις τώρα σε ένα χαρτί.. Έπειτα το πρώτο που έχεις να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το sag και μετά παίζεις με τα κλικ...Αν δεν ξέρεις,μην το κάνεις καθόλου... ΣΗΜΕΙΩΣΗ Αν δεν έχεις αλλαξει λάδια στις αναρτήσεις από το 2009 που το αγόρασες μέχρι σήμερα ΜΗΝ πειράξεις τίποτα χαμένος κόπος..ΑΛΛΑΞΕ ΛΑΔΙΑ οκ ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13149 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Φαντάσου να είναι μπροστά σου κάθετα το αμορτισέρ. Γυρνώντας το δαχτυλίδι αριστερόστροφα μαλακώνει η ανάρτηση.. δεξιόστροφα αποσβένει Μην ξεχάσεις πως πριν αρχίσεις να παίζεις με κλικ.. σημείωσε τις ρυθμίσεις που έχεις τώρα σε ένα χαρτί.. Έπειτα το πρώτο που έχεις να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το sag και μετά παίζεις με τα κλικ...Αν δεν ξέρεις,μην το κάνεις καθόλου... ΣΗΜΕΙΩΣΗ Αν δεν έχεις αλλαξει λάδια στις αναρτήσεις από το 2009 που το αγόρασες μέχρι σήμερα ΜΗΝ πειράξεις τίποτα χαμένος κόπος..ΑΛΛΑΞΕ ΛΑΔΙΑ Συμφωνώ με τον Νίκο! Μικρότερη απόσβεση επαναφοράς σου δίνει την αίσθηση πως δουλεύει το ελατήριο χωρίς να το φρενάρει το αμορτισέρ. Με απλά λόγια έχεις την αίσθηση «μαλακότερου» και επαναφορά μεγαλύτερης ταχύτητας. Συμφωνώ απολύτως με το θέμα ρύθμισης του sag. Πρώτα ξεκινάμε με αυτή τη ρύθμιση (μέτρηση συνολικού μήκους διαδρομής, και κάνω δύο διαιρέσεις. Μια φορά με το 3 και μια με το 6. Η διαίρεση με το 6 πρέπει να μας δώσει περίπου την βύθιση στατικού sag, δηλαδή χωρίς αναβάτη. Η διαίρεση με το 3 πρέπει να μας δώσει τη βύθιση με αναβάτη. Πχ έστω συνολική διαδρομή 390mm. 390/3=130mm, 390/6=65mm. Άρα, το μηχανάκι που πατάει όρθιο στους τροχούς του και με δουλεμένη 2-3 φορές την ανάρτηση, πρέπει να βυθίζεται το πολύ 65mm. Και με τον αναβάτη+ εξοπλισμό το πολύ 130mm. Αν βυθίζεται περισσότερο αυξάνουμε προφόρτιση. Αν τερματίσει η προφόρτιση και ακόμα δεν έχουμε φθάσει τα σωστά νούμερα, αλλάζουμε ελατήριο) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Συμφωνώ με τον Νίκο! Μικρότερη απόσβεση επαναφοράς σου δίνει την αίσθηση πως δουλεύει το ελατήριο χωρίς να το φρενάρει το αμορτισέρ. Με απλά λόγια έχεις την αίσθηση «μαλακότερου» και επαναφορά μεγαλύτερης ταχύτητας. Συμφωνώ απολύτως με το θέμα ρύθμισης του sag. Πρώτα ξεκινάμε με αυτή τη ρύθμιση (μέτρηση συνολικού μήκους διαδρομής, και κάνω δύο διαιρέσεις. Μια φορά με το 3 και μια με το 6. Η διαίρεση με το 6 πρέπει να μας δώσει περίπου την βύθιση στατικού sag, δηλαδή χωρίς αναβάτη. Η διαίρεση με το 3 πρέπει να μας δώσει τη βύθιση με αναβάτη. Πχ έστω συνολική διαδρομή 390mm. 390/3=130mm, 390/6=65mm. Άρα, το μηχανάκι που πατάει όρθιο στους τροχούς του και με δουλεμένη 2-3 φορές την ανάρτηση, πρέπει να βυθίζεται το πολύ 65mm. Και με τον αναβάτη+ εξοπλισμό το πολύ 130mm. Αν βυθίζεται περισσότερο αυξάνουμε προφόρτιση. Αν τερματίσει η προφόρτιση και ακόμα δεν έχουμε φθάσει τα σωστά νούμερα, αλλάζουμε ελατήριο) το μιχανακι το πηρα το 2010 εχει 18.000χμ κ δεν το σκιζω στο αμορτισερ μονο λιγο το ελατιριο εχω σφηξει κ ψαχνω την αποσβεση για να μην πηγενει βαρκα γυαλο οταν ειμαι δικαβαλος κ φορτομενος αλλα κ για να μαθω δεν νομιζω να θελει ρυθμιση του sag απλα μου φανηκαν υπερβολικα τα 50+κλικ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13149 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Αν είσαι πάνω από 65 με 70 κιλά, θέλεις οπωσδήποτε ρύθμιση sag! Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις σε Ιαπωνικά μηχανάκια γίνονται με αναβάτη 65-->70kg!! Και κάτι σημαντικό. Μη σφίξεις τέρμα τις αναρτήσεις. Το μηχανάκι απλά θα είναι άθλιο μετά..... Και κυρίως, επικίνδυνο! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 Αν είσαι πάνω από 65 με 70 κιλά, θέλεις οπωσδήποτε ρύθμιση sag! Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις σε Ιαπωνικά μηχανάκια γίνονται με αναβάτη 65-->70kg!! Και κάτι σημαντικό. Μη σφίξεις τέρμα τις αναρτήσεις. Το μηχανάκι απλά θα είναι άθλιο μετά..... Και κυρίως, επικίνδυνο! ειμαι 67 την προφορτιση την εσφηξα 2 κλικ δεν κανω ακραια οδηγιση το εχω μονο για βολτες στην πολη εχω παπη απλα την εσφηξα για να μην καθετε οταν το φοραω βαλιτσες κ μου αρεσε κ οταν ειμαι μονος κ το εχω αφισει ετσι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5998 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2012 (τροποποιήθηκε) Άρα, το μηχανάκι που πατάει όρθιο στους τροχούς του και με δουλεμένη 2-3 φορές την ανάρτηση, πρέπει να βυθίζεται το πολύ 65mm. Και με τον αναβάτη+ εξοπλισμό το πολύ 130mm. Αν βυθίζεται περισσότερο αυξάνουμε προφόρτιση. Αν τερματίσει η προφόρτιση και ακόμα δεν έχουμε φθάσει τα σωστά νούμερα, αλλάζουμε ελατήριο) Πολύ ωραίο θέμα!! Τι γίνεται όταν τερματίζοντας την προφόρτιση είναι τόσο μικρή η διαδρομή της ανάρτησης που δημιουργεί προβλήματα (όταν λέω προβλήματα εννοώ ότι τερματίζει εύκολα στους ελληνικούς δρόμους και είναι άβολη)? Το ιδανικό δεν θα ήταν να μην έχουμε προφορτίσει καθόλου το ελατήριο και να έκανε την δουλειά του μόνο με ρύθμιση στην απόσβεση? Εγώ που φοράω το ίδιο αμορτισέρ από το '96 τι κάνω?? Έχω στη μέση την προφόρτιση και έχω ρυθμίσει την απόσβεση κάπως μαλακή ώστε τόσο να μην μου τερματίζει την ανάρτηση, όσο και να μην χοροπηδάει στα σαμαράκια. Το έχω ρυθμίσει σωστά για τα δεδομένα μου? Έχω δηλαδή περιθώριο μέχρι να μου τερματίσει εντελώς η προφόρτιση? Τροποποιήθηκε Μάιος 31 , 2012 από τον gkourmoul1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 (τροποποιήθηκε) Αυτές οι κουβέντες δεν γίνοντε μέσα από φόρουμ, αλλά εδώ πρέπει να πω ότι δεν έχει σημασία αν στέκεται η δεν στέκεται - μας αρέσει δεν μας αρέσει το μηχανάκι (σαν αίσθηση εννοώ) τα ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε κάθε δυο χρόνια... Πολύ ωραίο θέμα!! Τι γίνεται όταν τερματίζοντας την προφόρτιση είναι τόσο μικρή η διαδρομή της ανάρτησης που δημιουργεί προβλήματα (όταν λέω προβλήματα εννοώ ότι τερματίζει εύκολα στους ελληνικούς δρόμους και είναι άβολη)? Το ιδανικό δεν θα ήταν να μην έχουμε προφορτίσει καθόλου το ελατήριο και να έκανε την δουλειά του μόνο με ρύθμιση στην απόσβεση? Εγώ που φοράω το ίδιο αμορτισέρ από το '96 τι κάνω?? Έχω στη μέση την προφόρτιση και έχω ρυθμίσει την απόσβεση κάπως μαλακή ώστε τόσο να μην μου τερματίζει την ανάρτηση, όσο και να μην χοροπηδάει στα σαμαράκια. Το έχω ρυθμίσει σωστά για τα δεδομένα μου? Έχω δηλαδή περιθώριο μέχρι να μου τερματίσει εντελώς η προφόρτιση? Όσο και να τη σφίξεις δεν πρέπει να τερματίζει..αν το ελατήριο είναι οκ και προφορτίζοντας το η ανάρτηση τερματίζει, τότε δεν έχεις λάδια... έχεις νερό στις μπουκάλες μπρος και πίσω το ιδιο αντίστοιχα... Από το '96 αμορτισέρ?????? Εσύ θες να ανοιχτούν οι αναρτήσεις και να μπουν νέα λάδια και ελατήρια (πολύ πιθανόν εμπρός και πίσω).. Όταν χάνει το ιξώδες του το λάδι επιβαρύνετε πολύ περισσότερο από το προβλεπόμενο το ελατήριο και η απόδοση του ελαττώνετε δραματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.. Και δεν θέλω να αναφέρω καθόλου το άζωτο που έχουν πολλα αμορτισέρ.Θα πω μόνο ότι σε όσες μοτοσυκλέτες έχω κάνει σέρβις αναρτήσεων και είναι πάνω από 2 χρόνια δουλεμένη η ανάρτηση, λείπει σχεδόν όλο το αέριο από τον θάλαμο.. Αυτά τα ολίγα.... περισσότερα από κοντά...και μην ξεχνάτε να..ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΛΑΔΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Τροποποιήθηκε Ιούνιος 1 , 2012 από τον 888HAYABUSA Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5998 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Το φοβόμουν ότι δεν έχω λάδια.... Βέβαια υποτίθεται ότι τα αμορτισέρ σε μοντέλα με telelever -paralever δεν χρειάζονται σέρβις για τα πρώτα 100000χμ.... (αν θυμάμαι καλά τόσα αναφέρεο manual) Ποιο είναι το κόστος χονδρικά αποστολής της πίσω ανάρτησης στο k-shock, αλλαγής λαδιών εκεί, και μετά αποστολής πίσω? Aξίζει τον κόπο ή να ψαχτώ για μεταχειρισμένο αμορτισέρ? (για καινούργιο είναι πολύ υψηλό το κόστος) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Αυτές οι κουβέντες δεν γίνοντε μέσα από φόρουμ, αλλά εδώ πρέπει να πω ότι δεν έχει σημασία αν στέκεται η δεν στέκεται - μας αρέσει δεν μας αρέσει το μηχανάκι (σαν αίσθηση εννοώ) τα ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε κάθε δυο χρόνια... Όσο και να τη σφίξεις δεν πρέπει να τερματίζει..αν το ελατήριο είναι οκ και προφορτίζοντας το η ανάρτηση τερματίζει, τότε δεν έχεις λάδια... έχεις νερό στις μπουκάλες μπρος και πίσω το ιδιο αντίστοιχα... Από το '96 αμορτισέρ?????? Εσύ θες να ανοιχτούν οι αναρτήσεις και να μπουν νέα λάδια και ελατήρια (πολύ πιθανόν εμπρός και πίσω).. Όταν χάνει το ιξώδες του το λάδι επιβαρύνετε πολύ περισσότερο από το προβλεπόμενο το ελατήριο και η απόδοση του ελαττώνετε δραματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.. Και δεν θέλω να αναφέρω καθόλου το άζωτο που έχουν πολλα αμορτισέρ.Θα πω μόνο ότι σε όσες μοτοσυκλέτες έχω κάνει σέρβις αναρτήσεων και είναι πάνω από 2 χρόνια δουλεμένη η ανάρτηση, λείπει σχεδόν όλο το αέριο από τον θάλαμο.. Αυτά τα ολίγα.... περισσότερα από κοντά...και μην ξεχνάτε να..ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΛΑΔΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ εχεις συνεργειο?θα ηθελα να τα πουμε να μαθω καποια πραγματα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
objecto 927 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Ειναι κανενα παλικκαρι εδω του kshock? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13149 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Τι γίνεται όταν τερματίζοντας την προφόρτιση είναι τόσο μικρή η διαδρομή της ανάρτησης που δημιουργεί προβλήματα (όταν λέω προβλήματα εννοώ ότι τερματίζει εύκολα στους ελληνικούς δρόμους και είναι άβολη)? Το ιδανικό δεν θα ήταν να μην έχουμε προφορτίσει καθόλου το ελατήριο και να έκανε την δουλειά του μόνο με ρύθμιση στην απόσβεση? Αν τερματίσει το δακτυλίδι της προφόρτισης και ανεβαίνεις στο μηχανάκι και «βυθίζεται» περισσότερο από το 30 με 35% της συνολικής διαδρομής, τότε απλά θέλεις νέο ελατήριο (είτε γιατί από την αρχή δεν είχε την κατάλληλη σκληρότητα, πχ πολλές σπείρες, μικρή διατομή κοκ, είτε γιατί με τα χρόνια έχει «πέσει», έχασε την αρχική του σκληρότητα). Η ρύθμιση αναρτήσεων πάντα ξεκινά από το sag ώστε να αναγκάσουμε το αμορτισέρ να δουλέψει στο καλύτερό του εύρος (και όχι τεντωμένο ή έντονα συμπιεσμένο) και συνεπώς να «ακούει» ευκολότερα στις ρυθμίσεις αποσβέσεων και να αλλάζει σαφέστερα η συμπεριφορά με κάθε κλικ αλλαγών στις αποσβέσεις. Να αναφέρω πως, τα ελατήρια είναι οι «αποθήκες ενέργειας» των κινήσεων των αναρτήσεων. Τα ελατήρια «μαζεύουν» ενέργεια όσο απομακρύνονται από τη Θ.Ι (θέση ισορροπίας) του και αναλαμβάνουν μετά από κάθε συμπίεση να εκμεταλλευτούν την ενέργεια τους και να επαναφέρουν την ανάρτηση στην φυσική τους θέση (στο κέντρο, θέση ισορροπίας). Τα αμορτισέρ είναι αυτά που απλά μεταβάλλουν τον ρυθμό επαναφοράς/κίνησης της ανάρτησης και κυρίως είναι αυτά που φροντίζουν ώστε η ανάρτηση να σταματήσει την ταλάντωση σε μικρό χρονικό διάστημα. Αν δηλαδή η ανάρτηση ήταν μόνο ελατήριο, θα πέφταμε σε γούβα και θα χοροπηδούσαμε για κανένα 2λεπτο. Βασικά, χωρίς πίσω αμορτισέρ, θα χοροπηδούσαμε από την πρώτη στιγμή μέχρι και να επιστρέψουμε σπίτι μας αφού οι γούβες στη διαδρομή θα φρόντιζαν πάντα να κερνούν το ελατήριο με επιπλέον ενέργεια για αέναη ταλάντωση. Με το αμορτισέρ φρενάρουμε γρήγορα το ελατήριο. Με την απόσβεση συμπίεσης μεταβάλλουμε το χρόνο βύθισης της ανάρτησης (αύξηση συμπίεσης σημαίνει αύξηση χρόνου συμπίεσης, αίσθηση πιο σκληρού). Με την απόσβεση επαναφοράς μεταβάλλουμε το χρόνο έκτασης της ανάρτησης (αύξηση επαναφοράς σημαίνει επίσης αύξηση χρόνου επαναφοράς, αίσθηση πιο σκληρού) Η ιδιαιτερότητα της μοτοσυκλέτας σου είναι πως έχεις αμορτισέρ εμπρός και πίσω, οπότε είναι παραπλήσια η διαδικασία επαναφοράς (και όπως αντιλαμβάνεσαι και ακριβότερη). Και καλό είναι, αν κάνεις συντήρηση στα αμορτισέρ, να ελέγξεις και όλα τα silent blocks («σινεμπλόκ» κατά την μαστοράντζα) να δεις αν έχουν φάει τα ψωμιά τους και με περισσότερη προσοχή το ψαλίδι του συστήματος διεύθυνσης. Εγώ που φοράω το ίδιο αμορτισέρ από το '96 τι κάνω?? Έχω στη μέση την προφόρτιση και έχω ρυθμίσει την απόσβεση κάπως μαλακή ώστε τόσο να μην μου τερματίζει την ανάρτηση, όσο και να μην χοροπηδάει στα σαμαράκια. Το έχω ρυθμίσει σωστά για τα δεδομένα μου? Έχω δηλαδή περιθώριο μέχρι να μου τερματίσει εντελώς η προφόρτιση? Υπολόγισε κάπου στα 400€ την επισκευή εσωτερικά (revalving και νέα λάδια τσιμούχες) και νέο ελατήριο και για τα δύο αμορτισέρ. Χοντρικά. Πάρε τηλέφωνο στην K-shock. Πριν κάνεις οτιδήποτε, πάρε δύο φιλαράκια σου, φτιάξε καφεδάκι και πηγαίνετε να ρυθμίσετε την ανάρτησή σου. Μετρήστε την ελεύθερη διαδρομή των αμορτισέρ σου (εύκολο αφού έχεις κεντρικό σταντ). Διαίρεσε αυτή τη διαδρομή με το 3. Αυτό που θα σου βγει ως αποτέλεσμα είναι η μέγιστη συμπίεση που πρέπει να κάνει η ανάρτησή σου όταν κάθεσαι πάνω της. Μπρος και πίσω. Αν πχ η διαδρομή σου είναι 300mm, τότε 300/3=100mm. Άρα, όταν κάτσεις στο μηχανάκι, πρέπει να μειωθεί η διαδρομή το πολύ 100mm. Αν μειωθεί πχ 130mm, αυξάνουμε προφόρτιση μέχρι να πλησιάσουμε στα 100mm. Καλό είναι, αφού μετρήσουμε την συνολική ελεύθερη διαδρομή (σηκώνοντας τον τροχό στον αέρα), όταν κάτσεις πάνω στο μηχανάκι για την νέα μέτρηση, να πιάσεις το τιμόνι και να κάνεις με πατημένο φρένο την γνωστή κίνηση που κάνουμε για έλεγχο σκληρότητας/διαδρομής ανάρτησης. Ταλάντωση πάνω κάτω του τιμονιού. Για να δουλέψει η ανάρτηση. Και μετά μετράς. Όταν έρθει το sag στα σωστά του, ρυθμίζουμε τις αποσβέσεις. Καλό είναι να βρεις την εργοστασιακή ρύθμιση και μετά να αρχίσεις (μία μία) τις αλλαγές για να φέρεις τις αποσβέσεις στα μέτρα σου. Καλό είναι σε όλες τις φάσεις να έχεις χαρτί και μολύβι να σημειώνεις. Και οι αλλαγές στις αποσβέσεις πάντα μία-μία. Αν τις κάνεις όλες μαζί, θα χάσεις τ' αυγά και τα πασχάλια και τελικά δεν θα ξέρεις ποια ρύθμιση έφερε πιο κοντά ή πιο μακριά τον στόχο σου! Φέρε το sag στα σωστά του και μετά συζητάμε για τα υπόλοιπα, Γιώργαρε!! 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkourmoul1 5998 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Άρα κάθομαι στην μηχανή και προσπαθώ να μειώσω την διαδρομή κατά το 1/3 της ρυθμίζοντας την προφόρτιση. Μόλις το ρυθμίσω, ξεκινώ και πειράζω την βιδούλα με την απόσβεση..... Εάν πχ το προφορτίσω στην θέση 7 (τελευταία θέση) ώστε ναι μεν να βυθίζεται κατά το 1/3, αλλά η συνολική διαδρομή του αμορτισέρ να έχει μειωθεί τόσο ώστε να είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Δεν είναι επικίνδυνη για τους ελληνικούς δρόμους τόσο μικρή διαδρομή σε συνδυασμό με τόσο μεγάλα σαμαράκια και κακοτεχνίες? (εφόσον έχω καταλάβει σωστά, η διαδρομή μεταβάλλεται όσο προφορτίζω το ελατήριο) Τι είναι το sag? Ευχαριστώ πολύ!!!! Όπως πάντα, σχολαστικότατος και λεπτομερέστατος!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ibar132 1684 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 με τον ιδιο τροπο θα ρυθμισω το sag κ στο tdm? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ironMANos® 1794 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2012 Άρα κάθομαι στην μηχανή και προσπαθώ να μειώσω την διαδρομή κατά το 1/3 της ρυθμίζοντας την προφόρτιση. Μόλις το ρυθμίσω, ξεκινώ και πειράζω την βιδούλα με την απόσβεση..... Φοραει το Τρανς αμμορτισερ με αποσβεση...............................? Ειναι αφτερμαρκετ? Μαμα με αποσβεση δεν παιζει,αφου ακομη και το Βαραντερο φοραει απλο αμμορτισερ με προφορτιση μονο.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες