Jump to content
Sign in to follow this  
beverly300i

BMW R850GS

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια,και κυριως οσοι εχουν BMW,Σε εναν γειτονα και φιλο του αναβοσβηνουν τα λαμπακια του ABS,διαδοχικα που σημαινει οτι εχει προβλημα το συστημα.Φορτισαμε την μπαταρια μηπως εφταιγε αυτο αλλα τιποτα,το κανει ακομα.Μηπως ειναι καποια ασφαλεια?Η κατι αλλο χειροτερο?οποιος γνωριζει κατι ας απαντησει...ευχαριστω εκ των προτερων!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κάνει κατευθείαν μόλις ανοίξει τον διακόπτη, ή μετά (αφού πατήσει την μίζα)

Αν είναι το πρώτο, τότε έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα ο εγκέφαλος και πρέπει να πάει σε μια αντιπροσωπεία ώστε να μπει πάνω στο Moditec της BMW και να γίνει διάγνωση σφάλματος και reset.

Συνήθως επανέρχεται αν δεν συμβαίνει τίποτα ...τρομερό.

Οι βλάβες δεν είναι πολλές. Ή κάποιο μάτι είναι, ή καλωδίωση, ή η μονάδα (φτου κακά)

Υπάρχει τρόπος να κάνει ρεσέτ μόνος του με κάποια τεχνική, αλλά δεν την λέω, επειδή αν κάνει κάτι λάθος, δεν θέλω να τον πάρω στον λαιμό μου. (βασικά βραχυκυκλώνεις κάποιες επαφές στη φύσα που συνδέεται το moditec. Αν βραχυκυκλώσεις λάθος επαφές... :lipssealed: )

Οπότε ας το πάει σε μια αντιπροσωπεία για να μάθει και γιατί του το έκανε. (προτείνω Γέρακα αν είναι Αθήνα)

(Πιθανότατα δεν θα του πάρει φράγκο για την διάγνωση/reset.) :_thumbsup:

Αν είναι το δεύτερο, τότε είναι 100% από μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κάνει κατευθείαν μόλις ανοίξει τον διακόπτη, ή μετά (αφού πατήσει την μίζα)

Αν είναι το πρώτο, τότε έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα ο εγκέφαλος και πρέπει να πάει σε μια αντιπροσωπεία ώστε να μπει πάνω στο Moditec της BMW και να γίνει διάγνωση σφάλματος και reset.

Συνήθως επανέρχεται αν δεν συμβαίνει τίποτα ...τρομερό.

Οι βλάβες δεν είναι πολλές. Ή κάποιο μάτι είναι, ή καλωδίωση, ή η μονάδα (φτου κακά)

Υπάρχει τρόπος να κάνει ρεσέτ μόνος του με κάποια τεχνική, αλλά δεν την λέω, επειδή αν κάνει κάτι λάθος, δεν θέλω να τον πάρω στον λαιμό μου. (βασικά βραχυκυκλώνεις κάποιες επαφές στη φύσα που συνδέεται το moditec. Αν βραχυκυκλώσεις λάθος επαφές... :lipssealed: )

Οπότε ας το πάει σε μια αντιπροσωπεία για να μάθει και γιατί του το έκανε. (προτείνω Γέρακα αν είναι Αθήνα)

(Πιθανότατα δεν θα του πάρει φράγκο για την διάγνωση/reset.) :_thumbsup:

Αν είναι το δεύτερο, τότε είναι 100% από μπαταρία.

Με το που γυριζει το διακοπτη το κανει,πριν την μιζια.Αλλα εαν δουλεψει η μηχανη για καποια ωρα και την σβησει και την ξαναβαλει μπροστα δεν το κανει.Ξεκινησε τωρα με τα κρυα.Για σιγουρια θα το παει αυριο αντιπροσωπεια.Ευχαριστω για την απαντηση,να πω την αληθεια σε σενα στηριζομουν.!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το που γυριζει το διακοπτη το κανει,πριν την μιζια.Αλλα εαν δουλεψει η μηχανη για καποια ωρα και την σβησει και την ξαναβαλει μπροστα δεν το κανει.Ξεκινησε τωρα με τα κρυα.Για σιγουρια θα το παει αυριο αντιπροσωπεια.Ευχαριστω για την απαντηση,να πω την αληθεια σε σενα στηριζομουν.!

Περίεργο αυτό! :think: Να του το κάνει με το που ανοίξει τον διακόπτη και πριν πατήσει μιζιά? Και μετά να στρώνει αφού δουλέψει η μοτό? :think:

Το ABS για να κάνει check χρειάζεται κάποιο ρεύμα.Για να μην κάνει τσεκ, πάει να πει πως τα volt της μπαταρίας είναι αλλού γι'αλλού όταν μένει μερικές ώρες σβηστή (πέφτουν κάτω από 11,4V που χρειάζεται η μονάδα ABS για να κάνει check). Ίσως γι'αυτό του το κάνει απευθείας μόλις ανοίξει το διακόπτη. Το θέμα όμως είναι, πώς παίρνει μπροστά με τόσο κλασμένη μπαταρία? :think: Το πιθανότερο λοιπόν, είναι να χρειαστεί άμεσα μπαταρία (ή να κάνει μια καλή φόρτιση στη δικιά του να δει αν του το ξανακάνει για να σιγουρευτεί)

Κι εμένα μου το κάνει αυτό, αλλά όταν πατήσω την μίζα και είναι σίγουρα από μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα λαμπάκια αναβοσβήνουν ταυτόχρονα με το που γυρίζεις τον διακόπτη, με τη μιζιά συνεχίζουν να αναβοσβήνουν ταυτόχρονα και στα 10 μέτρα σβήνουν. αυτή είναι η συνήθης διαδικασία

αν έχεις θέμα με μπαταρία, αναβοσβήνουν εναλλάξ, εναναλλάξ μετά τη μιζιά , εναλλάξ μετά τα πρώτα 10 μέτρα

αν σβήσεις και ξανανάψεις αφού έχει δουλέψει η μηχανή και το δυναμό έχει φορτίσει την μπαταρία, τότε δεν στο κάνει

αν συνεχίσει να στο κάνει, η μπαταρία ή ο ιμάντας του δυναμό ή το δυναμό είναι για τα μπάζα

σπανίως να χει θέμα η μονάδα, αλλά τότε δεν θα χε διαφορετικό τέλος η κάθε παράσταση της μηχανής, παρά μόνο Unhappy end. στην περίπτωσή σου ξέχνα το θέμα μονάδα abs

το πιθανότερο η μπαταρία να χει φάει τα ψωμιά της ή να τα έχει φτυσει, όπως σου πε ο alx

το να την κρατάς, αν όντως είναι πεσμένη, κυοφορείς κινδύνους για το ηλεκτρικό σου σύστημα

συμβουλή: κατά την μιζιά να πατάς συμπλέκτη, κάνεις την δουλειά της μίζας και της μπαταρίας, απείρως ευκολότερες

Τροποποιήθηκε από τον kostas_patra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...