Jump to content

Recommended Posts

Μητσο αρκετες και ολοκληρωμενες πληροφοριες για ενα μηχανακι που εχει πουλησει πολυ. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα χιλιόμετρα είναι πλέον 2460.

Τσεκάροντας τα λάδια βλέπω πως δεν λείπει ούτε γραμμούλα μετά από 1500χμ. Το ΣΚ λέω να τα αλλάξω (φυσικά μόνος μου) μιας και έχει αρχίσει να αναλαμβάνει χρέη εκδρομικού!

0806102159.jpg

Το προηγούμενο ΣΚ κατέβηκα ΗΡΑΚΛΕΙΟ και έγραψε σε 3 ημέρες 180χμ και το προχθές Σαλαμίνα Σατερλι60χμ.

Φυσικά δικάβαλος.

Ακόμα δεν έχω αλλάξει λάστιχα και με εκπλήσσουν με την πρόσφυση τους στη στεγνή και ζεστή άσφαλτο. Αλλά μου έφτασε το σκατό στην κάλτσα μια βροχερή βραδιά από Μαλάδες - Ηράκλειο όπου ένιωθα να κάνω παγοδρομίες.

Προς γνώση και συμμόρφωση το συμβάν.

Πρέπει να αλλαχτούν αλλά περιμένω και εγώ να εισπράξω.

Μια φορά έβαλα βενζίνη σε βενζινάδικο που δεν γνώριζα στην Αγ. Βαρβάρα aegean σε φτηνή τιμή. Και όπως τελείωνε η συγκεκριμένη κοίταξα το απόθεμα μου και αντίκρισα ενα μαύρο πράμα αντί για βενζίνη.

Η κλασσική νοθεία με την απόσυρση των παλιών μηχανέλαιων μέσα στις δεξαμενές.

Το στράγγιξα και άλλαξα φιλτράκι. Από τότε όλα καλά.

Ακόμα δεν έχω προβλήματα με τριξίματα!

Η κατανάλωση συνεχίζει να είναι κανονικά χαμηλή και οι επιδόσεις του βελτιώθηκαν (μάλλον άνοιξε ο κινητήρας)

Τροποποιήθηκε από τον dimitrishndsm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοτάξιδο και πολύ ωραία περιγραφή.

Μια απορία για το dayang του γείτονα, αλήθεια λες ή είστε καλοί φίλοι; Γιατί είχα ένα dayang 50 (ακόμα το έχω δηλαδή, αλλά εκτός κυκλοφορίας σε άσχημη κατάσταση) και τα ηλεκτρικά του μου είχαν βγάλει την πίστη ρε παιδί μου. Τα δε λάστιχα μετά την πρώτη χύμα σε βροχή τα άλλαξα και εγώ, δεν πατάνε όταν πέσουν 2 σταγόνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοτάξιδο και πολύ ωραία περιγραφή.

Μια απορία για το dayang του γείτονα, αλήθεια λες ή είστε καλοί φίλοι; Γιατί είχα ένα dayang 50 (ακόμα το έχω δηλαδή, αλλά εκτός κυκλοφορίας σε άσχημη κατάσταση) και τα ηλεκτρικά του μου είχαν βγάλει την πίστη ρε παιδί μου. Τα δε λάστιχα μετά την πρώτη χύμα σε βροχή τα άλλαξα και εγώ, δεν πατάνε όταν πέσουν 2 σταγόνες.

έχει το DY 125R και μια φορά το μήνα του κάνουμε μαζί λάδια ξύδια. Τώρα έχει 33000χμ και εκτός από τον διακότπη της μίζας τιποτε άλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οντος τα μαμα λαστιχα σε στεγνο δρομο ειναι απιαστα (το βαζω τερμα :shades: ) αλλα σε βρεγμενο πρεπει να προσεχεις που ανογεις γκαζι...

ειδικα αν εισαι πανω σε στροφη και ανοιξεις γκαζι (σε βρεγμενο δρομο) τοτε... :plaf:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα την εκανες την αλλαγη λαδιων στο μπροστινο?Ειναι αρκετα σφικτο μπροστα οντως και μερικες φορες ειναι κουραστικο.

Εχεις καποιο τυπο λαδιου υπόψιν?Ειναι κατι ευκολο που μπορω να το κανω μονος μου?

any help is welcomed.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα την εκανες την αλλαγη λαδιων στο μπροστινο?Ειναι αρκετα σφικτο μπροστα οντως και μερικες φορες ειναι κουραστικο.

Εχεις καποιο τυπο λαδιου υπόψιν?Ειναι κατι ευκολο που μπορω να το κανω μονος μου?

any help is welcomed.

Δεν έκανα την άλλαγη στα λαδάκια αλλά το συνήθησα. Για να μη σου πω ότι μου αρέσει κιόλας.

Πλέον έχω 3150χμ

Όλα πάνε ρολόι.

Σήμερα άλλαξα εξάτμηση

Μπήκε μια Level.

Από όψη σκίζει.

Από ήχο σκίζει.

Τρομερό μπάσο.

Πρέπει όμως να μπει ταπούλα μιας και θα με σκίσουνε στη γειτονιά! :lipssealed:

60€ πήγε και θέλω άλλα 13 για την τάπα. Αν έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα ας την ρίξει.

Και από επιδόσεις καλά πάει. Έφυγε το μπέρδεμα στα ψηλά και κατέβηκε στα χαμηλά. Θα κάτσω το ΣΚ να φτιάξω το μίγμα.

ξέχασα να πω πως τα πλαστικά ακόμα δεν τρίζουν.

Βέβαια με το που πάρει κάτι το αυτί μου, πέφτει αμέσω σφυξιματάκι :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξέχασα να βάλω φωτό με την Εξάτμιση.

Από χθες έχει καινούργια Metzeler (80€). Έχω κάνει μόλις 15χμ και συμπέρασμα ακόμα δεν γράφω αν δεν κλείσω 100άδα τουλάχιστον.

Πλέον έχω 4400χμ

Έχω πάρει τα απαραίτητα για το service στις 4500 (προτιμώ νωρίς μιας και θα το κάνω εγώ) Μπουζί, Φίλτρο αέρα, 1 litre λάδάκι, 1 set φλασ ομορφότερα σύνολο 16€.

Στην Κρήτη έφαγε αρκετό σκίσιμο δικάβαλο με τον κουμπάρο, 90+90 κιλά.

Αποτέλεσμα ήταν να τσιμπίσει λαδάκι. Έτσι μπήκε πριν 300χμ και τα υπόλοιπα 200ml που είχαν περισσέψει από την τελευταία αλλαγή λαδιού. Από τότε ούτε γραμμάριο.

Το μπροστίνο φρένο έχει χάσει λίγο την αίσθηση και την δύναμη του, πιθανολογώ πως χρειάζεται εξαέρωση. Και αυτή με το service.

Η κατανάλωση έχει ανέβει με την εξάτμιση αλλά παίζει ρόλο και ο καρπός που έχει γίνει πιο απότομος. Πλέον κυμαίνεται στα 3,1λτ/100χμ.

Τάπα δεν έχω βάλει ακόμα.

Τριγμούς δεν έχω ακόμα.

Όλα δουλεύουν ρολόι!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

_thumbsup.gif

Ολα καλα, στις 10000 χλμ ή αν εχεις κεφια πιο νωρις αλλαξε τα λαδακια στις μπουκαλες.... θα εκπλαγειςwinking.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nα συμπληρωσω και εγω με την σειρα μου πως εχω ηδη κανει 2600χλμ και ολα καλα μεχρι τωρα εκτος απο το πολυ σκληρο μπροστινο που ωρες ωρες θελω να το σπασω.

Με τριξιματα ειχα ενα θεμα αλλα ελυσα ολα σχεδον τα πλαστικα και εχωσα ελαστικα κομματακια αναμεσα και σχεδον εξαφανιστικαν.

Εχω πιασει 100χλμ αλλα ειχε και αλλο.Βεβαια απο εκει και πανω αρχιζει το ζειμπεκικο πανω στο τιμονι οποτε ειναι μια χαρα.

Η καταναλωση στα χερια μου ειναι με 4 ευρω κανω περιπου 100χλμ δλδ 2.7λιτρα/100χλμ με αρκετα σημεια με τερμα γκαζι και λιγα δικαβαλα.

Κατα τα αλλα αλλαξα και λαμπα μπροστα με μια noname απο το ebay η οποια ναι μεν εχει πιο ασπρο φως αλλα τραβαει πιο πολυ ρευμα και εχει πεσει η ταση απο τα οργανα καθως και το πισω φως πορειας.Θα ξαναβαλω την εργοστασιακη phillips duplo και θα την εχω αυτην σαν ρεζερβα.

Α και για οποιον ψαχνεται να αλλαξει λαμπα σε παλιο παπι η σε κλασικο scooter πχ agility κλπ ο τυπος λαμπας πρεπει να ειναι με βαση ba20d.

Τιμιο οχημα παντως για τα λεφτα του...

Α εβαλα και metzeler me22 πριν 800χλμ και απλα εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος καθως εκτος απο ασφαλεστερα φρεναρισματα προσφερουν και πολυ καλυτερη αποσβεση καθως και πιο καλο στριψιμο.Τα συνηστω με 1000.

Εξατμιση αλλαξες γιατι σκουριασε η απλα το ηθελες εσυ?

Αυτααα :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εξατμιση αλλαξες γιατι σκουριασε η απλα το ηθελες εσυ?

Η εξάτμιση είχε ένα θέμα με ψώρα αλλά δεν πρόλαβε να σαπίσει την άλλαξα λόγω αυτού

Στον κηφισό, άσχετα με την κατεύθυνση το κοντέρ γράφει άνετα 120χαω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σήμερα πρωί πρωί άλλαξα λαδάκια

52623470760214524845694.jpg

είχα τα Castrol και έβαλα Valvoline (7,6€) 800ml φυσικά (κρατάμε τα 200 για καβάτζα).

Και άλλαξα και μπουζί.

55231470760159524845694.jpg

Φαίνεται το παλιό.

Αλήθεια πως σας φαίνεται η κατάσταση του? Έχω την εντύπωση πως έχω ελαφρώς πλούσιο μίγμα.

Και τα 2 είναι NGK

Γνωρίζει κάποιος την διαφορά τους?

Τα χμ είναι 4502!

Φιλτράκια και λοιπές εργασίες συντηρήσεως την Κυριακή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω ειχα βαλει στην αρχη motul 5100 15-50 και στην δευτερη αλλαγη εβαλα castrol 20-50.

Αν και κανονικα φοραει 15-50...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημητρη εγω απο οτι βλεπω (στην φωτο τουλαχιστων) δεν ηταν αναγκη να αλλαξεις μπουζακι αλλα στην τελικη... σιγα το κοστος δεν πειραζει_thumbsup.gif

οσο για την διαφορα τους, δεν βλεπουμε απο την φωτο ποιος ειναι ο κωδικος του νεου μπουζίουbiggrin.gif

εχεις μηπως το χαρτι/κουτι απο το νεο να παρουμε τον κωδικο να δουμε;

Και εγω ειχα βαλει στην αρχη motul 5100 15-50 και στην δευτερη αλλαγη εβαλα castrol 20-50.

Αν και κανονικα φοραει 15-50...

Αμελητεα η διαφορα... δεν πρεπει να ανησυχεις για τιποτα_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημητρη εγω απο οτι βλεπω (στην φωτο τουλαχιστων) δεν ηταν αναγκη να αλλαξεις μπουζακι αλλα στην τελικη... σιγα το κοστος δεν πειραζει

Σταμάτησε το μπέρδεμα στα απότομα ξεκινήματα.

Νιώθω τους δίσκους να πατινάρουν όταν ζεσταθούν. Καμιά πρόταση για αλλαγή? Κόστος κλπ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...