dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 (τροποποιήθηκε) ...Πήραμε αυτοκίνητο και κουβαλάμε μια χαρά πλέον τους υπολογιστές από εταιρία σε εταιρία. Επίσης στο θέμα εκδρομής καλυφθήκα με άνεση και αρκετή (για τον λόγω που το ήθελα) δύναμη από ένα megane II facelift 1.6. Τι γίνεται όμως για την δίκυκλη μου ζωή? Το έψαξα πολύ! Και κατέληξα σε 2. Είδα λοιπόν ένα TDM 850 (το οποίο δώθηκε σε άλλον) και ένα freewind 650(Με το που έκατσα επάνω χαλάστηκα). Οπότε έμεινα μόνο με την ανάγκη. Το μποτιλιάρισμα όμως μου χτυπούσε στα νεύρα και το ποτήρι ξεχύλησε με μια κλήση για παρκάρισμα. Ε! Αυτό ήταν. Την επόμενη ημέρα πήγα στον φίλο μου τον Βασίλη Μέη που είχα πάρει και το Ζ και το πήρα. DAYTONA SPRINTER 125 Δεν ήταν καθόλου βιαστική κίνηση. Το μηχανάκι μου άρεσε από πέρυσι που έψαχνα και κατέληξα στο Ζ750. Επίσης, φιλαράκι και γείτονας έχει ένα Dayang 125 (se) και πραγματικά το μηχανάκι δεν του έχει βγάλει τίποτα και έχει και φρενάρες! 25 Φεβρουαρίου του 2010 ήρθε στην κατοχή μου. Και μέχρι τώρα έχει κάνει 1090χμ Πάμε να δούμε πως περνάω μαζί του. Προβλήματα (τα βάζω πρώτα επειδή ενδιαφέρουν πολύ κόσμο): To πρώτο πρόβλημα. Μετά από μια βόλτα γύρω από τον Πειραιά ζεστάθηκε τόσο πολύ το πίσω φρένο που μυρίσανε τα φερμουιτ και γλείψανε λίγο τα υγρά από το δοχείο. Μάλλον πρέπει να ακούμπαγε το παπούτσι μου το πίσω φρένο και έγινε αυτό. Αντίμετώπιση του λεπτού, ρυθμίστηκε ο ρεγουλατόρος και πλέον το πίσω φρένο εκτός από δύναμη απέκτησε και αίσθηση. Πρόβλημα δεύτερο. Καθώς έχω ξεκινήσει και πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας, κάπου στην χαμοστέρνας κάτω από την υπόγεια βλέπω πως δεν ανάβανε τα φώτα και δεν είχανε ένδειξη το στροφόμετρο (ναι έχει), ο δείκτης βενζίνης (ναι έχει και είναι και ακριβής), και οι αλλαγές της ταχύτητας. Δεν αναβανε εμπρός φώτα και φλας και δεν δουλευε η μίζα (η μανιβέλα κάνει δουλειά). Το πάω στο Βασίλη, κοιτάμε την ασφάλεια οτι είναι οκ, και τσεκάρει και μια κλέμα εμπρός στο μούτρο. που για να βρεις πρόσβαση απλά βάζεις το χέρι κάτω από τα πλαστικά. την στερέωσε και ως δια μαγείας όλα δουλεύουν. Ψιλοπράγματα λοιπόν! Οδήγηση: Φανταστείτε πως ένιωσα όταν καβάλησα 100 άλογα λιγότερα και 110 κιλά λιγότερα. Νόμιζα πως θα με πάρει ο άνεμος. Η συνέχεια είναι πολύ διαφορετική. Καταρχήν επειδή το παπί ήρθε για να μείνει, προσπάθησα πάρα πολύ να κρατήσω το στρώσιμο. Βέβαια διαβάζοντας το μανιουαλ αυτά που γράφει δεν γίνονται. Το εγχειρίδιο γράφει πω η μέγιστη ταχύτητα με τετάρτη σχέση δεν πρέπει να είναι πάνω από 45χαω. Αυτό απλά δεν παίζει! Θα σε περάσουν από πάνω νταλίκες, φορτηγα, ταξιτζήδες, δίχρονα 50άρια. Δεν άνοιξα ποτέ το γκάζι πάνω από τα 2/3 και συνήθως πήγαινα με το μισό. Δεν ένιωσα ποτέ αργός! Με το γκάζι στα 2/3 και 4η έχεις τα 85 στο κοντέρ άνετα (82 με gps). Συμπεριφορά: Λάστιχα: Μόλις το πήρα, όλοι μου λέγανε να αλλάξω τα ναϋλον λάστιχα του, εκτός από τον Μέη που μου πρότεινα να τα δω πως πάνε και μετά βλέπουμε. Τά άφησα και εγώ, ελέω οικονομικής στενότητας. Το κράτημα τους σε στεγνή άσφαλτο με έχει εντυπωσιάσει. Δεν μπλόκαρα ποτέ τα φρένα χωρίς να το επιδιώξω και πάντα είχα τον έλεγχο του που βρήσκοντε. Όμως μη σου τύχει να έχει φτύσει κανένας και να είσαι πλαγιασμένος για να μπείς σε στενό. Απλά γάματα! Ευτυχώς την μια φορά που μου έτυχε δεν έπεσα αλλά "χέστηκα" που λένε. Τα έχω ακόμα και θα τα κρατήσω κανένα 2 μήνο (μέχρι τις 3500χμ υπολογίζω). Φρένα: Απλά εντυπωσιασμένος! Μαργαρίτα μπροστά, δίσκος πίσω. Υψηλής εμπρός πίσω. Θα περίμενε κανείς πως με τα λάστιχα που έχει σε συνδιασμό με τα υψηλής θα λειτουργούσαν σαν διακόπτης (μπλοκάρισμα σε κάθε φρενάρισμα), αμ δε! Μίλάμε για αίσθηση. Μιλάμε για πληροφόριση. 2 δάχτυλα στην μανέτα είναι υπεραρκετά. Όταν αλλάξω λάστιχα θα δοκιμάσω έντο. Αναρτήσεις: Εδώ πονάει λίγο. Το μπροστά θεωρώ ότι είναι αρκετά σφιχτό με πολύ γρήγορη επαναφορά και με ελλιπής απόσβεση (τι λέω θεέ μου για το παπί. Κατά τις 6 χιλιάδες θα προσπαθήσω να του αλλάξω λαδάκια. Τα πίσω έχουν την κλασική ρύθμιση για την προφόρτιση την οποία την έχω μόνιμα στο πιο μαλακό για να μην πάθουμε και καμιά μέση. Όσο ο δρόμος δεν έχει ανωμαλίες όλα μια χαρά και σε βοηθούν να κινηθείς αρκετά σβέλτα, εάν αρχίσουν οι ανασκαφές για ΕΥΔΑΠ, Οπτικές ίνες, ΔΕΗ κλπ κλπ κλπ θέλει εντουράδα! Όρθια Θέση μπας και γλυτώσουμε κανένα σπόνδυλο. Ποιότητα: Πλαστικά: Άκουσα πάρα πολλά για πλαστικά που τρίζουν, Εγώ μέχρι τώρα δεν το έχω ζήσει, θα δείξουν τα επόμενα χμ. Αυτό που μου την σπάει είναι ο συντονισμός του δεξιού καθρέφτη ( το έλυσα με έναν μολύβι (Pb) επάνω στο κολονάκι). Οι διακόπτες είναι εκεί που πρέπει αν και θα ήθελα να έχει σινιάλο αλλά η κόρνα είναι δυνατή. Ενδοιασμό έχω για το κουμπάκι της μίζας που δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει. Θα δούμε... Μέταλλα: Σε κάποιες βίδες εμφανίστηκαν κάποια ιχνη σκουριάς που τα αντιμετώπισα με αντισκωριακό και σπρέι σιλικόνης. Το νίκελ της εξάτμισης είναι ευτελές (κάποιος πρέπει να τους δείξει πως επινικελώνουν) και δεν την βλέπω για πολλά κάποια στιγμή θα πάει για αλλαγή με after market. Κινητήρας: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 2 ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 119.7 cc ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Καρμπυρατέρ ΙΣΧΥΣ: 8,5 Hp/8000 rpm ΡΟΠΗ: 8,5 Nm/4500 rpm ΨΥΞΗ: Αέρας ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα-Μανιβέλα ΒΑΡΟΣ: 94 Κg Εξωτερικά δείχνει ποιοτικός χωρις να εξέχουν αποκόμματα από φλάντζες και στα πρώτα του 1000 χμ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο δάκρισμα. Εντύπωση μου έκανε η υπερχείλιση από το φιλτροκούτι που καταλήγει σε ένα διαφανές δοχείο. Όταν κινείται κάθε μέρα πέρνει με την πρώτη μανιβελιά ή μιζιά (αναλόγως τις ορέξεις μου) το τσοκ δεν μου έχει χρειαστεί για να πάρει εμπρός. Κρατάει σταθερό ρελαντί και από την στιγμή που ζεσταθεί ανεβάζει εύκολα στροφές. Οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ εύκολα πλήν το κατέβασμα από δευτέρα σε πρώτη που για να μην πιάσει αέρα θέλει αποφασιστικό κατέβασμα. Στις γρήγορες αλλαγές με το γκάζι ανοιχτό πατινάρει ελαφρώς πράγμα που μειώθηκε μετά το service με μισό γύρισμα του ρεγουλατόρου. Πλέον όμως το κλείνω το γκάζει στις αλλαγές και το αφήνω να κάνει σύμπλεξη. Πλέον που πέρασα τα 1000χμ και αλλαξα τα λαδάκια μπορώ να σας πω και για τις επειδόσεις (κρατήστε το ότι είναι ακόμα σφιχτό το μοτέρ) Εκκινήσεις: Μέσα στην Αθήνα τα CryptonX είναι μακράν ότι πιο γρήγορο και ευέλικτο μαζί. Τα 135άρια kawasaki & modenas δεν είναι όσο γρήγορα θα περίμενα. innova και παπί σκυλί είναι ελάχιστα πιο γρήγορα αλλά είμαι και 96 κιλά + σακίδειο με 2 φορητούς 17" με τα τσιμπράγαλα τους. Τα λοιπά κινέζικά δεν τα βάζω κάν.... Είμαι λοιπόν λίγο κάτω από τον μέσο όρο. Πορεία: Στο ανέβασμα του Κηφισού οι 100άρες έρχοντε εύκολα. Στο κατέβασμα τα 110 ( κοντέρ πάντα) ακόμα πιο εύκολα, με το στροφόμετρο στις 6800. Έχω δεί και 120+ στο κατέβασμα της Κηφισίας κάτω από τον κόμβο της Φιλοθέης αλλά δεν το συνιστό καθώς το πλαίσιο αρχίζει να χορεύει καρσιλαμά! Τα 85 με 95 όμως είναι μια ταχύτητα που του αρέσει να πηγαίνει και δεν ακούγεται ζωρισμένο. Σέλα Είναι αλήθεια πως η σέλα έχει ωραία υφή, δεν είναι εκπληκτικά κουραστική σε μια διαδρομή Νίκαια Πεντέλη. Αλλά δεν θα πήγαινα και θεσσαλονίκη. Είναι πάντως πιο άνετη από το innova. Δικάβαλο: Γελάω κάθε φορά που βλέπω τα μπατσάκια στα Cryptonx δικάβαλα. Δεν ειναι και το καλύτερο του. ειδικά σε ανηφόριές. Η 2α και η 1η έιναι απαραίτητες για να μην κρεμάσει ο κινητήρας. Από εκεί και πέρα έχοντας κάνει τον γύρο του Πειραιά δικάβαλός πάνω από 5 φορές μπορώ να σας πώ πως πηγαίνει αξιοπρεπέστατα. Στον περιφερειακό κρατάει μια χαρά 85χαω χωρίς να την χάνει αισθητά στις ανωφέρειες και τα φρένα φτάνουν και για δικάβαλο. Οικονομία: Όταν είχα το αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη η κατανάλωση ήταν πάντα στα 9,5 με 10,5 λτ/100χμ. Μετά την αγορά η κατανάλωση σε μικτή χρήση είναι στα 7,1λτ/100χμ (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου). Πράγμα που σημαίνει πως με το παπί μείωσα τις ακριβές μετακινήσεις. Η κατανάλωση μεχρι σήμερα είναι 26,5 λτ για 1090 χμ (και έχω ακόμα άλλο μισό τεπόζιτο περίπου 3 λτ) δηλαδή 23,5λτ για 1090 χμ δηλαδή η κατανάλωση είναι κάτω από 2,2λτ ανά 100χμ Δηλαδή υπολογίζοντας μόνο την βενζίνη, σε 10.000χμ που υπολογίζω να κάνω σε ένα χρόνο θα έχει κάψει 216λίτρα ενώ το αυτοκίνητο κοντά 1.000 λτ. Με την σημερινή τιμή της βενζίνης που βάζω εγώ στα 1,67€/λτ κερδίζω 1310€ που σημαίνει πως κάνει απόσβεση από τον πρώτο χρόνο. Φωτό αργότερα. Αυτά είχα να πω μέχρι στιγμής Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 19 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 41 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nicos 14 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 ωραίος ο μάγκας... πλήρες και αναλυτικός οδηγός για υποψήφιους!!! Ποντάκι από μένα! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-man 36 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 sprinter για παντα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
steven_04 2.152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 Μητσο αρκετες και ολοκληρωμενες πληροφοριες για ενα μηχανακι που εχει πουλησει πολυ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
adnis 27 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 ωραίος ο δημήτρης:) και εγώ με παπί τη βγάζω στην πόλη... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2010 μητσαρα πολυ καλη περιγραφη και επιλογη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 (τροποποιήθηκε) Τα χιλιόμετρα είναι πλέον 2460. Τσεκάροντας τα λάδια βλέπω πως δεν λείπει ούτε γραμμούλα μετά από 1500χμ. Το ΣΚ λέω να τα αλλάξω (φυσικά μόνος μου) μιας και έχει αρχίσει να αναλαμβάνει χρέη εκδρομικού! Το προηγούμενο ΣΚ κατέβηκα ΗΡΑΚΛΕΙΟ και έγραψε σε 3 ημέρες 180χμ και το προχθές Σαλαμίνα Σατερλι60χμ. Φυσικά δικάβαλος. Ακόμα δεν έχω αλλάξει λάστιχα και με εκπλήσσουν με την πρόσφυση τους στη στεγνή και ζεστή άσφαλτο. Αλλά μου έφτασε το σκατό στην κάλτσα μια βροχερή βραδιά από Μαλάδες - Ηράκλειο όπου ένιωθα να κάνω παγοδρομίες. Προς γνώση και συμμόρφωση το συμβάν. Πρέπει να αλλαχτούν αλλά περιμένω και εγώ να εισπράξω. Μια φορά έβαλα βενζίνη σε βενζινάδικο που δεν γνώριζα στην Αγ. Βαρβάρα aegean σε φτηνή τιμή. Και όπως τελείωνε η συγκεκριμένη κοίταξα το απόθεμα μου και αντίκρισα ενα μαύρο πράμα αντί για βενζίνη. Η κλασσική νοθεία με την απόσυρση των παλιών μηχανέλαιων μέσα στις δεξαμενές. Το στράγγιξα και άλλαξα φιλτράκι. Από τότε όλα καλά. Ακόμα δεν έχω προβλήματα με τριξίματα! Η κατανάλωση συνεχίζει να είναι κανονικά χαμηλή και οι επιδόσεις του βελτιώθηκαν (μάλλον άνοιξε ο κινητήρας) Τροποποιήθηκε Ιούνιος 14 , 2010 από τον dimitrishndsm 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nitro912gr 20 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 Καλοτάξιδο και πολύ ωραία περιγραφή. Μια απορία για το dayang του γείτονα, αλήθεια λες ή είστε καλοί φίλοι; Γιατί είχα ένα dayang 50 (ακόμα το έχω δηλαδή, αλλά εκτός κυκλοφορίας σε άσχημη κατάσταση) και τα ηλεκτρικά του μου είχαν βγάλει την πίστη ρε παιδί μου. Τα δε λάστιχα μετά την πρώτη χύμα σε βροχή τα άλλαξα και εγώ, δεν πατάνε όταν πέσουν 2 σταγόνες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
fgiannis91 35 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 ωραίος και φυσικά ωραίες οικονομικές λύσεις για τις μετακινήσεις μας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 Καλοτάξιδο και πολύ ωραία περιγραφή. Μια απορία για το dayang του γείτονα, αλήθεια λες ή είστε καλοί φίλοι; Γιατί είχα ένα dayang 50 (ακόμα το έχω δηλαδή, αλλά εκτός κυκλοφορίας σε άσχημη κατάσταση) και τα ηλεκτρικά του μου είχαν βγάλει την πίστη ρε παιδί μου. Τα δε λάστιχα μετά την πρώτη χύμα σε βροχή τα άλλαξα και εγώ, δεν πατάνε όταν πέσουν 2 σταγόνες. έχει το DY 125R και μια φορά το μήνα του κάνουμε μαζί λάδια ξύδια. Τώρα έχει 33000χμ και εκτός από τον διακότπη της μίζας τιποτε άλο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-man 36 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 οντος τα μαμα λαστιχα σε στεγνο δρομο ειναι απιαστα (το βαζω τερμα ) αλλα σε βρεγμενο πρεπει να προσεχεις που ανογεις γκαζι... ειδικα αν εισαι πανω σε στροφη και ανοιξεις γκαζι (σε βρεγμενο δρομο) τοτε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AlexOne 445 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2010 polu kalo to sprinter!! adexi kai kagouries!!! (sorry den exo ellhnika) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
agnostos_xxx 101 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2010 Τελικα την εκανες την αλλαγη λαδιων στο μπροστινο?Ειναι αρκετα σφικτο μπροστα οντως και μερικες φορες ειναι κουραστικο. Εχεις καποιο τυπο λαδιου υπόψιν?Ειναι κατι ευκολο που μπορω να το κανω μονος μου? any help is welcomed. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2010 Τελικα την εκανες την αλλαγη λαδιων στο μπροστινο?Ειναι αρκετα σφικτο μπροστα οντως και μερικες φορες ειναι κουραστικο. Εχεις καποιο τυπο λαδιου υπόψιν?Ειναι κατι ευκολο που μπορω να το κανω μονος μου? any help is welcomed. Δεν έκανα την άλλαγη στα λαδάκια αλλά το συνήθησα. Για να μη σου πω ότι μου αρέσει κιόλας. Πλέον έχω 3150χμ Όλα πάνε ρολόι. Σήμερα άλλαξα εξάτμηση Μπήκε μια Level. Από όψη σκίζει. Από ήχο σκίζει. Τρομερό μπάσο. Πρέπει όμως να μπει ταπούλα μιας και θα με σκίσουνε στη γειτονιά! 60€ πήγε και θέλω άλλα 13 για την τάπα. Αν έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα ας την ρίξει. Και από επιδόσεις καλά πάει. Έφυγε το μπέρδεμα στα ψηλά και κατέβηκε στα χαμηλά. Θα κάτσω το ΣΚ να φτιάξω το μίγμα.ξέχασα να πω πως τα πλαστικά ακόμα δεν τρίζουν. Βέβαια με το που πάρει κάτι το αυτί μου, πέφτει αμέσω σφυξιματάκι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-man 36 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2010 για δωσε φωτο στο λαο με την εξατμιση Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2010 Η το βραδάκυ ή αύριο. Δεν έχω το καλώδιο για να συνδέσω το κινητο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2010 Ξέχασα να βάλω φωτό με την Εξάτμιση. Από χθες έχει καινούργια Metzeler (80€). Έχω κάνει μόλις 15χμ και συμπέρασμα ακόμα δεν γράφω αν δεν κλείσω 100άδα τουλάχιστον. Πλέον έχω 4400χμ Έχω πάρει τα απαραίτητα για το service στις 4500 (προτιμώ νωρίς μιας και θα το κάνω εγώ) Μπουζί, Φίλτρο αέρα, 1 litre λάδάκι, 1 set φλασ ομορφότερα σύνολο 16€. Στην Κρήτη έφαγε αρκετό σκίσιμο δικάβαλο με τον κουμπάρο, 90+90 κιλά. Αποτέλεσμα ήταν να τσιμπίσει λαδάκι. Έτσι μπήκε πριν 300χμ και τα υπόλοιπα 200ml που είχαν περισσέψει από την τελευταία αλλαγή λαδιού. Από τότε ούτε γραμμάριο. Το μπροστίνο φρένο έχει χάσει λίγο την αίσθηση και την δύναμη του, πιθανολογώ πως χρειάζεται εξαέρωση. Και αυτή με το service. Η κατανάλωση έχει ανέβει με την εξάτμιση αλλά παίζει ρόλο και ο καρπός που έχει γίνει πιο απότομος. Πλέον κυμαίνεται στα 3,1λτ/100χμ. Τάπα δεν έχω βάλει ακόμα. Τριγμούς δεν έχω ακόμα. Όλα δουλεύουν ρολόι!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2010 Ολα καλα, στις 10000 χλμ ή αν εχεις κεφια πιο νωρις αλλαξε τα λαδακια στις μπουκαλες.... θα εκπλαγεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
agnostos_xxx 101 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2010 Nα συμπληρωσω και εγω με την σειρα μου πως εχω ηδη κανει 2600χλμ και ολα καλα μεχρι τωρα εκτος απο το πολυ σκληρο μπροστινο που ωρες ωρες θελω να το σπασω. Με τριξιματα ειχα ενα θεμα αλλα ελυσα ολα σχεδον τα πλαστικα και εχωσα ελαστικα κομματακια αναμεσα και σχεδον εξαφανιστικαν. Εχω πιασει 100χλμ αλλα ειχε και αλλο.Βεβαια απο εκει και πανω αρχιζει το ζειμπεκικο πανω στο τιμονι οποτε ειναι μια χαρα. Η καταναλωση στα χερια μου ειναι με 4 ευρω κανω περιπου 100χλμ δλδ 2.7λιτρα/100χλμ με αρκετα σημεια με τερμα γκαζι και λιγα δικαβαλα. Κατα τα αλλα αλλαξα και λαμπα μπροστα με μια noname απο το ebay η οποια ναι μεν εχει πιο ασπρο φως αλλα τραβαει πιο πολυ ρευμα και εχει πεσει η ταση απο τα οργανα καθως και το πισω φως πορειας.Θα ξαναβαλω την εργοστασιακη phillips duplo και θα την εχω αυτην σαν ρεζερβα. Α και για οποιον ψαχνεται να αλλαξει λαμπα σε παλιο παπι η σε κλασικο scooter πχ agility κλπ ο τυπος λαμπας πρεπει να ειναι με βαση ba20d. Τιμιο οχημα παντως για τα λεφτα του... Α εβαλα και metzeler me22 πριν 800χλμ και απλα εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος καθως εκτος απο ασφαλεστερα φρεναρισματα προσφερουν και πολυ καλυτερη αποσβεση καθως και πιο καλο στριψιμο.Τα συνηστω με 1000. Εξατμιση αλλαξες γιατι σκουριασε η απλα το ηθελες εσυ? Αυτααα :D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2010 Εξατμιση αλλαξες γιατι σκουριασε η απλα το ηθελες εσυ? Η εξάτμιση είχε ένα θέμα με ψώρα αλλά δεν πρόλαβε να σαπίσει την άλλαξα λόγω αυτούΣτον κηφισό, άσχετα με την κατεύθυνση το κοντέρ γράφει άνετα 120χαω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Σήμερα πρωί πρωί άλλαξα λαδάκια είχα τα Castrol και έβαλα Valvoline (7,6€) 800ml φυσικά (κρατάμε τα 200 για καβάτζα). Και άλλαξα και μπουζί. Φαίνεται το παλιό. Αλήθεια πως σας φαίνεται η κατάσταση του? Έχω την εντύπωση πως έχω ελαφρώς πλούσιο μίγμα. Και τα 2 είναι NGK Γνωρίζει κάποιος την διαφορά τους? Τα χμ είναι 4502! Φιλτράκια και λοιπές εργασίες συντηρήσεως την Κυριακή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
agnostos_xxx 101 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Και εγω ειχα βαλει στην αρχη motul 5100 15-50 και στην δευτερη αλλαγη εβαλα castrol 20-50. Αν και κανονικα φοραει 15-50... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημητρη εγω απο οτι βλεπω (στην φωτο τουλαχιστων) δεν ηταν αναγκη να αλλαξεις μπουζακι αλλα στην τελικη... σιγα το κοστος δεν πειραζει οσο για την διαφορα τους, δεν βλεπουμε απο την φωτο ποιος ειναι ο κωδικος του νεου μπουζίου εχεις μηπως το χαρτι/κουτι απο το νεο να παρουμε τον κωδικο να δουμε; Και εγω ειχα βαλει στην αρχη motul 5100 15-50 και στην δευτερη αλλαγη εβαλα castrol 20-50. Αν και κανονικα φοραει 15-50... Αμελητεα η διαφορα... δεν πρεπει να ανησυχεις για τιποτα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitrishndsm 596 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2010 Δημητρη εγω απο οτι βλεπω (στην φωτο τουλαχιστων) δεν ηταν αναγκη να αλλαξεις μπουζακι αλλα στην τελικη... σιγα το κοστος δεν πειραζει Σταμάτησε το μπέρδεμα στα απότομα ξεκινήματα. Νιώθω τους δίσκους να πατινάρουν όταν ζεσταθούν. Καμιά πρόταση για αλλαγή? Κόστος κλπ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosm1993 191 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2010 ή NEWFREN, EBC βάλε ή γνήσιους δίσκους Honda... ελατήρια επίσης NEWFREN, EBC ή γνήσια Honda... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες