innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 όλοι μας, έχουμε οδηγήσει σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος, όπου ο υδράργυρος φλερτάρει το 5 ή ακόμη και το 0.''ντύσου'' ακούμε πριν βγούμε απο το σπίτι, και βέβαια χωρις γάντια παγώνουν τα δάχτυλα στα 200 μ.... Πόσο όμως είναι το πραγματικό νούμερο που ''αισθανόμαστε'' στη διαδρομή, με διάφορες ταχύτητες? Πόσες φορές έχουμε πεί, ''ας το πατήσω για να φτάσω κι ας γίνω κόκκαλο απ'το κρύο''... http://en.wikipedia....chill_chart.GIF ο πίνακας αν δεν φαίνεται, υπάρχει το λίνκ.... 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
renovatio 230 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Το έχω παρατηρήσει ότι το κρύο το κάνει ο κρύος αέρας, αλλά αυτό το διαγραμμα πάει μέχρι το -60! Απαπα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
steven_04 2.152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Ξερω πως για καθε 100 χλμ που δειχνει το κοντερ νιωθουμε -10 βαθμους απο την θερμοκρασια που εχει το περιβαλλον... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Θερμοκρασια ψυχους... Οσοι κανουν σκι/snowboard το γνωριζουν αρκετα καλα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SADON!!! 44 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 θα το δειξω στους φιλους μου που δεν με πιστευουν οταν τους λεω οτι κανει πιο πολυ κρυο εξω με το μηχανακι......... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
objecto 927 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Λογικό μιά και όσο περισσοτερος αέρας χτυπα το σώμα μας τόσο περισσότερη ενεργεια (θερμοτητα) διαρέει προς το περιβάλλον. Το ιδιο και με το τρεχούμενο νερο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Λογικό μιά και όσο περισσοτερος αέρας χτυπα το σώμα μας τόσο περισσότερη ενεργεια (θερμοτητα) διαρέει προς το περιβάλλον. Το ιδιο και με το τρεχούμενο νερο. στο νερό είναι πολλαπλάσια η απώλεια, όταν βραχείς καθ'οδόν αυξάνεται ο ρυθμός απώλειας θερμότητας κατα πολύ. ο πίνακας είναι για εκτεθειμένο ανθρώπινο σώμα / μέρος αυτού χωρίς να έχει βραχεί... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Athan 287 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 το πινακακι δειχνει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την ταχύτητα του αέρα. πως όμως βγάζεις συμπέρασμα με την ταχύτητα του οχήματος κόντρα στην ταχύτητα του αέρα που δεν μπορείς να ξέρεις? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
xatzakos 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Και αν ειδη φυσαει και πασ με 100 τοτε δεν αλαζουν τα νουμερα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kazanakius 19 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 (τροποποιήθηκε) Εγω τωρα μου λες γιατι οταν οδηγω γρηγορα δεν καταλαβαινω καθολου κρυο.. ενω οταν πηγαινω αργα ξεπαγιαζω?? Μαλλον η αδρεναλινη ανεβαινει στις μεγαλες ταχυτητες, και οι παλμοι της καρδιας, οποτε αισθανεσαι λιγοτερο κρυο παρολο που εχει περισσοτερο?... χμμμ ετσι λεω! Τροποποιήθηκε Μάρτιος 12 , 2010 από τον kazanakius 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 (τροποποιήθηκε) Λογικά οι μετρήσεις έχουν γίνει βάση ενός σταθερού σημείου με ροή αέρα 100χαω. Αν όμως πας κόντρα στον αέρα τα χιλιόμετρα σου συμψηφίζονται με την ταχύτητα του αέρα. Βασικά στη θερμοκρασία ψύχους παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα ένα σώμα μπορεί να χάσει θερμότητα. π.χ. αν είσαι βρεγμένος όταν φυσάει θα αρχίσεις να νιώθεις το ψύχος στο μισό χρόνο σε σχέση αν ήσουν στεγνός, γιατί το νερό είναι κάλος αγωγός της θερμότητας. Για αυτό όταν οδηγούμαι σε χαμηλές θερμοκρασίες και ας μην βρέχει αν ο αέρας που βρίσκεται ανάμεσα στο δέρμα και στις ίνες των ρούχων μας ανανεώνεται συνεχώς δεν προλαβαίνει να πάρει θερμοκρασία σώματος και έτσι κρυώνουμε. Τέλος μια φυσική άμυνα του οργανισμού είναι όταν κρυώνουμε να σηκώνει τις τρίχες "κάγκελο", με αυτόν το τρόπο εγλώβιζει κάποιο ποσοστό αέρα ανάμεσα στις τρίχες και το δέρμα με αποτέλεσμα η ποσότητα του αέρα να παίρνει περίπου τις ίδιες τιμές θερμοκρασίας με το δέρμα και να λειτουργεί σαν μονωτικό υλικό (μιας και ο αέρας είναι ο καλύτερος μονωτής). Τροποποιήθηκε Μάρτιος 12 , 2010 από τον BlackmanGR 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 το πινακακι δειχνει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την ταχύτητα του αέρα. πως όμως βγάζεις συμπέρασμα με την ταχύτητα του οχήματος κόντρα στην ταχύτητα του αέρα που δεν μπορείς να ξέρεις? σωστή η απορία... χειρότερα πάντως θα είναι, έχω την αίσθηση ότι λογικά θα πρέπει να προστίθενται και τα χλμ/ωρα του κόντρα αέρα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Ρε παιδιά, μην πάτε μακρυά. Βάλτε ένα θερμόμετρο με τον αισθητήρα του σε σημείο που να τον χτυπάει ο αέρας, και δείτε τις διαφορές. Εγώ έχω θερμόμετρο με αυτόν τον τρόπο, κι αυτά που λέει το πινακάκι...συγχωρέστε με, αλλά είναι λαμακίες! Παρκαρισμένη η μοτό στην πυλωτή και δείχνει το θερμόμετρο 10°C. Παίρνω την μοτό και ξεκινάω. Το πολύ να πέσει 2 βαθμούς. Συνήθως πέφτει έναν, με όσα χιλιόμετρα και αν πάω. Στην ουσία δηλαδή, η θερμοκρασία δεν αλλάζει ιδιαίτερα. Αυτό που αλλάζει είναι αυτό που είπε ο black man. Ότι δηλαδή ο αέρας γύρω από το σώμα μας, δεν προλαβαίνει να θερμανθεί από αυτό γιατί αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα και γι'αυτό νιώθουμε ότι κρυώνουμε πιο πολύ. Ένα απλό τεστ, είναι να οδηγήσουμε με ελαφρά ρούχα μια απόσταση ενός χιλιομέτρου. Νιώθουμε ένα Α κρύο μέσα σε αυτό το χιλιόμετρο. Στην συνέχεια σταματάμε και φοράμε πάνω από τα ρούχα μας, ένα σετ αδιάβροχα και επιστρέφουμε πίσω για ένα χιλιόμετρο. Θα νιώσουμε ένα κρύο Β. Το κρύο Α με το κρύο Β δεν έχουν καμία σχέση διότι βάζοντας τα αδιάβροχα, μονώσαμε το σώμα μας πολύ καλά από τον αέρα, κι έτσι αυτός δεν μπορούσε να αλλάξει με μεγάλη ταχύτητα. Έτσι προλάβαινε να θερμανθεί από το σώμα μας και δεν νιώθαμε το κρύο της Α περίπτωσης. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AlxTs 123 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Το wind chill αναφέρεται ΟΧΙ στην πραγματική θερμοκρασία αλλά στην "αισθητή θερμοκρασία". Αυτή δηλαδή που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο σώμα αν συνυπολογίσουμε την πραγματική θερμοκρασία, την ταχύτητα του αέρα αλλά και την υγρασία. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Α οκ... δεν το κατάλαβα. Πάσο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BILL VUZAS 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Το πρόβλημα εντοπίζεται στην διαρροή της θερμοκρασίας από το σώμα μας.Και στην συνεχή προσπάθεια να αναπληρώσει την χαμένη ενέργεια.Όσο περισότερο φυσάει τόσο και η διαρροή μεγαλώνει.Λύνουμε το πρόβλημα φορώντας ανάλογα ρούχα. Το θερμόμετρο δεν παράγει,για να χάσει αντίστοιχα,ενέργεια.Εξ'ου και το όνομα μιας από τις καλύτερες εταιρείες του χώρου,windstopper. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
angelthing 132 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Όπως έχει ήδη αναφερθεί παραπάνω, το wind chill δεν αντιστιχεί σε πραγματική θερμοκρασία αλλά στη θερμοκρασία η οποία γίνεται αισθητή από τον άνθρωπο υπό ορισμένες συνθήκες. Καθώς το ανθρώπινο σώμα παράγει ενέργεια, θερμαίνει ένα λεπτό στρώμα αέρα γύρω του, το οποίο λειτουργεί ως θερμικός μονωτής. Εάν λόγω περιβαλλοντικών συνθηκών (πραγματική θερμοκρασία, υγρασία και προπαντώς ρεύμα αέρα) μέρος ή όλο από το στρώμα αυτό απομακρυνθεί, η φαινόμενη θερμοκρασία διαφοροποιείται από την πραγματική. Η τιμή αυτής, όπως σωστά ήδη αναφέρθηκε δεν μπορεί να προσδιοριστεί απλά από θερμοκρασιακές μετρήσεις αλλά είναι ένα σύνθετο μέγεθος το οποίο υπολογίζεται. Οι περισσότεροι (σοβαροί) μετεωρολογικοί σταθμοί χρησιμοποιούν μια μέση τιμή ανά 10λεπτο για την ταχύτητα του άερα για τον προσδιορισμό του wind chill και όχι τις ριπές αέρα ανά δεδομένη στιγμή. Για την περίπτωση των μοτοσυκλετιστών το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο καθώς είμαστε τουλάχιστον μερικώς ή και ολόκληροι εκτεθειμένοι σε ροή αέρα μεγάλης ( ) ταχύτητας συνέχεια. Προφανώς, η σημαντική ταχύτητα είναι η σχετική ταχύτητα αέρα ως προς το σώμα μας (άρα αν πνέει ήδη αέρα με ή ενάντια στη φορά κίνησης της μηχανής θα κάνει διαφορά). Η περίπτωση βροχής και προπαντώς βρεγμένης ένδυσης επιδυνώνει κατά πολύ το όλο φαινόμενο. Με τα κατάλληλα ρούχα, η θερμική μόνωση του σώματος αυξάνεται κατακόρυφα και φυσικά ο πλέον αποτελεσματικός εξοπλισμός είναι αυτός που χαρακτηρίζεται από αντιανεμικές ιδιότητες. Ως πρακτική συμβουλή αξίζει να αναφερθεί πως ένα αδιάβροχο πάνω από τον τυπικό μας εξοπλισμό, πέρα από την προφανή του χρήση για βροχή κάνει και μεγάλη διαφορά στο θέμα της θερμότητας καθώς είναι - κατά βάση - και αντιανεμικό και παγιδεύει στο εσωτερικό του θερμότερο αέρα (λόγω της δράσης του σώματος) από τον εξωτερικό. Σόρυ, καθώς αρκετά από αυτά που έγραψα έχουν ήδη αναφθερθεί από τους συμφορουμίτες στο παρών τόπικ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Για την περίπτωση των μοτοσυκλετιστών το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο καθώς είμαστε τουλάχιστον μερικώς ή και ολόκληροι εκτεθειμένοι σε ροή αέρα μεγάλης ( ) ταχύτητας συνέχεια. Προφανώς, η σημαντική ταχύτητα είναι η σχετική ταχύτητα αέρα ως προς το σώμα μας (άρα αν πνέει ήδη αέρα με ή ενάντια στη φορά κίνησης της μηχανής θα κάνει διαφορά). Η περίπτωση βροχής και προπαντώς βρεγμένης ένδυσης επιδυνώνει κατά πολύ το όλο φαινόμενο. Με τα κατάλληλα ρούχα, η θερμική μόνωση του σώματος αυξάνεται κατακόρυφα και φυσικά ο πλέον αποτελεσματικός εξοπλισμός είναι αυτός που χαρακτηρίζεται από αντιανεμικές ιδιότητες. Ως πρακτική συμβουλή αξίζει να αναφερθεί πως ένα αδιάβροχο πάνω από τον τυπικό μας εξοπλισμό, πέρα από την προφανή του χρήση για βροχή κάνει και μεγάλη διαφορά στο θέμα της θερμότητας καθώς είναι - κατά βάση - και αντιανεμικό και παγιδεύει στο εσωτερικό του θερμότερο αέρα (λόγω της δράσης του σώματος) από τον εξωτερικό. Σόρυ, καθώς αρκετά από αυτά που έγραψα έχουν ήδη αναφθερθεί από τους συμφορουμίτες στο παρών τόπικ. ακόμη χειρότερο είναι όταν ορειβατείς.... εκεί όπου παράγεται θερμότητα πρέπει να εξατμιστεί κιόλας μέσω των πόρων του σώματος. με αδιάβροχο παγιδεύεται και τότε είναι 2 φορές πιο ζόρικα τα πραγματα. τα ορειβατικά ρούχα είναι ακόμη καλύτερα για εμάς, αλλά και πιο ακριβά.. . καλά τα αδιάβροχα, αλλά μόνο για την βροχή, οποιαδήποτε άλλη χρήση τους, σύντομα θα μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα, είναι η ύστατη λύση αν δεν έχουμε σωστό μπουφάν μοτοσυκλέτας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Ρε κουμπαρε με το innova τι λες? Το αδιαβροχο κανει τρομερη δουλεια! Ο αερας που παγιδευεται μεσα ειναι ΖΕΣΤΟΣ και δεν ανανεωνεται συνεχως ετσι δεν αισθανομαστε το ψυχος. Τωρα οσο για τα ορειβατικα ρουχα δεν ξερω και πολλα αλλα αν θες την γνωμη μου για το μπουφαν και τα γαντια του σκι, δεν καταλαβαινεις απολυτως τιποτα! Ουτε κρυο αλλα δυστιχος ουτε την αισθηση του χειριστηριου της μηχανης (γκαζιερα + μανετα = 1)... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 σωστα μπλάκ, ομως το σωμα μας πάντα ''αναπνέει''. οι νιτσεραδες, τα αδιαβροχα, παγιδευουν και κατακρατουν την εξατμιση του σωματος μας. εννοω ειναι καταλληλες μονο για τη βροχη, στο κρυο θελει μπουφαν... φορα 1 αδιαβροχο και περπατα 10 λεπτα, μολις το βγαλεις σταζει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ολο αυτο το υγρό ειναι απο το σωμα. βεβαια στη μοτό δεν περπατάς, αλλά το σωμα παντα αναπνεει, άλλοτε λιγο, αλλοτε πολύ. αν όμως οδηγησεις και πέσεις σε κινηση με τη νιτσεραδα φορεμενη και δεν βρεχει, έλιωσες... ασε που οδεύεις για πνευμονία. απο την αλλη πολύς κοσμος τις βολευεται, γιατί κοβουν χοντρο κρυο, αυτο όμως δεν σημαίνει ότι είναι η καταλληλη ενδυση. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 σωστα μπλάκ, ομως το σωμα μας πάντα ''αναπνέει''. οι νιτσεραδες, τα αδιαβροχα, παγιδευουν και κατακρατουν την εξατμιση του σωματος μας. εννοω ειναι καταλληλες μονο για τη βροχη, στο κρυο θελει μπουφαν... φορα 1 αδιαβροχο και περπατα 10 λεπτα, μολις το βγαλεις σταζει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ολο αυτο το υγρό ειναι απο το σωμα. βεβαια στη μοτό δεν περπατάς, αλλά το σωμα παντα αναπνεει, άλλοτε λιγο, αλλοτε πολύ. αν όμως οδηγησεις και πέσεις σε κινηση με τη νιτσεραδα φορεμενη και δεν βρεχει, έλιωσες... ασε που οδεύεις για πνευμονία. απο την αλλη πολύς κοσμος τις βολευεται, γιατί κοβουν χοντρο κρυο, αυτο όμως δεν σημαίνει ότι είναι η καταλληλη ενδυση. προτιμω να υδρωσω παρα να φαω ολο το κρυο και να μην μπορω να κουνησω το σωμα μου σε μια στροφη ή οταν κατεβω να θελω κανα τεταρτο να συνελθω απο το ξεπαγιασμα ή να μην μπορω να βρω την μανετα του φρενου κτλπ εδω στις προπονησεις φοραγαμε πολυεστερικο κολαν για το κρυο τον χειμωνα εκανα περιπου (συνολο) 14χιλιομετρα φουλ τρέξιμο σε μια προπονηση και με τα πολλα τα κρυα δεν υδρωνα κ'ολας τι να πω γουστα ειναι αυτα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
angelthing 132 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 ..... καλά τα αδιάβροχα, αλλά μόνο για την βροχή, οποιαδήποτε άλλη χρήση τους, σύντομα θα μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα, είναι η ύστατη λύση αν δεν έχουμε σωστό μπουφάν μοτοσυκλέτας. Ο τίτλος του θέματος αναφέρει "χοντρό κρύο" και προφανώς κίνηση με ταχύτητα με τη μοτοσυκλέτα, αλλιώς το wind chill δεν έχει ιδιαίτερη (έως καθόλου) εφαρμογή για τους μοτοσυκλετιστές. Οπότε το κολημένος στην κίνηση ή πολύ περισσότερο η ορειβασία όπου παράγεις επιπλέον θερμότητα λόγω της προσπάθειάς σου δεν έχουν και πολύ σχέση με το θέμα μας. Αναφερόμαστε λοιπόν σε ταξίδι με μηχανή υπό συνθήκες σφοδρού ψύχους (πιστεύω πως τώρα είναι ξεκάθαρο) όπου η χρήση λεπτού αδιάβροχου πάνω από τον εξοπλισμό μηχανής (το λέω άλλωστε και στο αρχικό μου ποστ έτσι) κοβει σημαντικά την ψυχραντική επίδραση του αέρα. Αυτό όποιος το έχει δοκιμάσει ξέρει ότι δουλεύει, δεν χρειάζεται θεωρία σχετικά. Συμπερασματικά δεν συμφωνώ με την παραπάνω σου παρατήρηση. Τα ρούχα που χρησιμοποιούνται στην ορειβασία, ειδικά ως υπόστρωμα το οποίο αναπνέει είναι μια χαρά για θέματα ζέστης και εξάτμησης του ιδρώτα δεν προσφέρουν όμως μηχανική προστασία σε πτώση οπότε μόνο ως συμπλήρωμα σε μοτό ένδυση - όπως και τα αδιάβροχα άλλωστε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
^tasoulis^ 151 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Και μιας και λετε για το κρυο,ισχυει και για τον ηλιο αραγε αυτο? Βλακεια μπορει να ακουγεται αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω να καθεσαι 5 ωρες παραλια ηλιο και να μην καιγεσαι και με το που γυρνας με το κοντομανικο και βερμουδα να εχεις κανει το καψιμο του ταριφα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
angelthing 132 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2010 Και μιας και λετε για το κρυο,ισχυει και για τον ηλιο αραγε αυτο? Βλακεια μπορει να ακουγεται αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω να καθεσαι 5 ωρες παραλια ηλιο και να μην καιγεσαι και με το που γυρνας με το κοντομανικο και βερμουδα να εχεις κανει το καψιμο του ταριφα. Φυσικά και ισχύει. Ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος υπάρχουν διάφοροι τρόποι οι οποίοι ποσοτικοποιούν τη αισθητή δυσφορία από τη ζέστη όπως για παράδειγμα το Heat Index. Το πόσο καίει ο ήλιος το καλοκαίρι (για μαύρισμα) επίσης ποσοτικοποιείται βάσει ορισμένων μοντέλων τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τον τύπο δέρματος. Η φυσική μέτρηση ξεκινά από την ποσότητα ακτινοβολίας σε υπεριώδη μήκη κύματος (τα οποία προκαλούν το μαύρισμα αλλά και άλλες λιγότερο θεμιτές επιδράσεις) και συνήθως αναφέρεται ως UV index. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα (για να μην το παραχέσουμε σε offtopic εδώ ) ψάξε στο δίκτυο σχετικά με τις παραπάνω ποσότητες. Για την περίπτωσή μας με ντάλα ήλιο και εξοπλισμό μηχανής, δεν έχουμε την άμεση επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας στο δέρμα μας αλλά έχουμε μπόλικη έμμεση με μορφή υπέρυθρης ακτινοβολίας (γίνεται αισθητή ως θερμότητα) και από την έλλειψη της δυνατότητας αποβολής θερμότητας από το σώμα μας προς το περιβάλλον. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2010 Ο τίτλος του θέματος αναφέρει "χοντρό κρύο" και προφανώς κίνηση με ταχύτητα με τη μοτοσυκλέτα, αλλιώς το wind chill δεν έχει ιδιαίτερη (έως καθόλου) εφαρμογή για τους μοτοσυκλετιστές. Οπότε το κολημένος στην κίνηση ή πολύ περισσότερο η ορειβασία όπου παράγεις επιπλέον θερμότητα λόγω της προσπάθειάς σου δεν έχουν και πολύ σχέση με το θέμα μας. Το Wind Chill Factor δημιουργήθηκε απο τους Αμερικάνους ,δεκαετία 40, για την επίδραση του ψυχρού αέρα σε αποστολές Β + Ν Πόλο, και τους ψαράδες .Κατόπιν χρησιμοποιήθηκε και απο τους ορειβάτες και πάει λέγοντας.. Δυστυχώς ανήκουμε σε σχετική κατηγορία σαν μοτοσυκλετιστές, γι'αυτό εξάλλου, έγραψα το τόπικ... Αναφερόμαστε λοιπόν σε ταξίδι με μηχανή υπό συνθήκες σφοδρού ψύχους (πιστεύω πως τώρα είναι ξεκάθαρο) όπου η χρήση λεπτού αδιάβροχου πάνω από τον εξοπλισμό μηχανής (το λέω άλλωστε και στο αρχικό μου ποστ έτσι) κοβει σημαντικά την ψυχραντική επίδραση του αέρα. Αυτό όποιος το έχει δοκιμάσει ξέρει ότι δουλεύει, δεν χρειάζεται θεωρία σχετικά. Συμπερασματικά δεν συμφωνώ με την παραπάνω σου παρατήρηση. Πάσο... Χώμα-χώμα έχεις προσπαθήσει να κάνεις? Θα λιώσεις με το αδιάβροχο... Ουσιαστικά συμφωνώ με τα γραφόμενα σου, απλά λέω ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩΝ έτσι κι αλλιώς μπουφάν. Τα ρούχα που χρησιμοποιούνται στην ορειβασία, ειδικά ως υπόστρωμα το οποίο αναπνέει είναι μια χαρά για θέματα ζέστης και εξάτμησης του ιδρώτα δεν προσφέρουν όμως μηχανική προστασία σε πτώση οπότε μόνο ως συμπλήρωμα σε μοτό ένδυση - όπως και τα αδιάβροχα άλλωστε. Σωστά, έτσι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες