Jump to content
Sign in to follow this  
nexxon

Kymco nexxon 125

Recommended Posts

Λοιπόν, ξεκινώ με το σκεπτικό μου.

Οπωσδήποτε ήθελα καινούριο και μετρητοις

Θα ήθελα ybr250, το ybr125 ήταν λίγο πιο ακριβό απότι με έπαιρνε σε εκείνη τη φάση και κατέληξα στο kymco nexxon γιατί είχα καλή εντύπωση για την μάρκα και η τιμή ήταν καλή (μου το άφηνε 1500 ευρώ με βαλιτσα πινακίδες, τώρα έχει πέσει στα 1300 περίπου νομίζω). Αν δεν με έπαιρνε ούτε για το nexxon απλά δε θα έπαιρνα τίποτα.

Ξεκινάω με σχόλια

Μαμά λάστιχα όπως σε όλα τα παπιά ψιλομάπα (όχι ότι θα έχεις πρόβλημα αν προσέχεις) και αλλάχτηκαν επ αφορμή του ότι λιανίστηκε το ένα (τρυπησε σε πολλές μεριές χωρίς να παίρνει επισκευή). Τώρα φοράει michellin m45 μπροστά και m62 (νομίζω περίπου 80 ευρώ με περαστικά)

Μπατάρία ψιλομέτρια και σχετικά πρόσφατα αλλάχτηκε (κόστος 15 ευρώ). Βέβαια εγώ είμαι συνέχεια με τα φώτα ανοιχτά και την μέρα με τα μεγάλα.

Μεσα στην εγγύηση μου χάλασε κοντέρ κόρνα, ενώ κόπηκε και 2 φορές η ντίζα κοντέρ. Μια φορά έκαψα φλάντζα εξάτμισης σε καλοκαιρινή διαδρομή πήγαινελα αυθημερον Χαλκιδική. Όλα αυτά αλλάχτηκαν χωρίς κόστος. Επίσης στράβωσε το κεντρικό σταντ (στο τότε σπίτι ήμουν σε ανηφόρα και έτρωγε καταπόνηση) και ήταν το μόνο ανταλλαχτικό που άργησε να έρθει (κόστος 12 ευρώ με εργατικά νομίζω) Όλα αυτά στο πρώτο δίμηνο τρίμηνο. Απο κει και πέρα δε με ενόχλησε κάτι τέτοιο ξανά.

Αυτό που δεν έχει λυθεί χωρίς να είναι πρόβλημα είναι ότι μέχρι να ζεσταθεί το μηχανάκι, ενδέχεται να μην κρατάει ρελαντί χωρίς λίγο γκαζάκι εξτρά. Θα επιμείνω λίγο παραπάνω στο επόμενο σερβις

Έχω κλείσει περίπου 7500km .Λάδια μου αλλά ζουν με δωρεάν εργατικά, ενώ στο σέρβις μαζί με εργατικα μου βγαίνει περίπου κάνα 40άρι. Αλλαγές λαδιών άνα 2000km και σερβις ανά 4000km. Λάδια Castrol actevo gp 4t 20W50

Αγόρασα ένα μεγαλύτερο topcase 47lt στα 100ευρώ από αυτά που δίνουν δώρο με τα v-strom ενώ αγόρασα και πίσω στοπ βαλίτσας (κόκκινο φως που ανάβει με το φρένο) με περίπου 35 ευρώ. Σημειώνω ότι τόσο η βαλίτσα όσο και το πισω στοπ περάστηκαν δωρεάν στο μαγαζί που αγόρασα το μηχανάκι (όσοι ξέρουν το΄πέρασμα του μηχανισμού στο top case για να ανάβει με το φρένο είναι μεγάλη μανούρα).

Γενικότερα αν βγάλει 40000km μόνο με αναλώσιμα θα έχω θεωρήσει ότι έχει κάνει απόσβεση τα λεφτά του, αν και πιστεύω ότι μπορεί να βγάλει πολλά παραπάνω.

Στην τιμή του (ειδικά την τωρινή) το θεωρώ μια καλή επίλογη, όπως επίσης και το straight 150

Τροποποιήθηκε από τον nexxon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Εντάξει! πταίσματα σου έχει βγάλει. Αξιόλογο το κόβω

Μπαίνει στα υπόψιν

Eναw φίλος πουλαει ενα σε αριστη κατασταση, εδω στο mybike. Προς το παρον δεν του έχει βγαλει τπτ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το θεμα του ντεποζιτου και της χωρητικοτητας-αυτονομιας ,ποια ειναι η αποψη σου?Ενω στα χαρακτηριστικα αναφερει 4λιτρα εγω το ανωτερο που μου χωρεσε (ειχα μεινει ...σημειωτεον) ειναι 2,60 λιτρα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απλά όταν ο δείκτης βενζίνης δείχνει ότι έχεις αδειάσει, παίζει να έχεις 30-40km ακόμα...

100km+ αυτονομία τουλάχιστον ανάλογα και με την οδήδηση.

Συστηματικά δε νομίζω να κάνεις βόλτες πάνω απο 60km, οπότε η αυτονομία δεν είναι πρόβλημα

Ξεκινάει να είναι πρόβλημα σε διαδρομες μεγαλύτερες των 100km φορτωμένος (π.χ. σκηνές κτλ) οπου πρέπει να κάνεις στάση, να τα λύσεις να γεμίσεις να τα ξαναδέσεις κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο το 30-40 με κανε αν μεινω απο βενζινη.Δεν ειναι τραγικο για μενα καθως κανω λιγα χιλιομετρα καθημερινα...αν ομως καποιος το παρει σαν εργαλειο (ντελιβερι κλπ) ισως ειναι κουραστικο.

Εδω και ενα χρονο εχω ενα Nexxon 125.Εχουμε και λεμε...

Τη πρωτη μερα στη πρωτη βολτα μου κολλησε το πισω φρενο.Πηγα πισω στην εκθεση που το ειχα παρει και μου το κρατησε κανα διωρο λεγοντας μου πως λογω θεσης μαρσπιε και ποδοφρενου ασυναισθητα ψιλο παταγα φρενο με συνεπεια να κολλησει.Οκ!Παει αυτο.Εντος 4μηνου σταδιακα κοπηκαν τα πλαστικα των μαρσπιεδων και βγηκαν εξω οι μεταλλικοι σκελετοι (ενα παντελονι τρυπιο μεχρι να τους αλλαξω)Συγχρονως αρχισαν να ανοιγουν οι ραφες στη σελα με συνεπεια πλεον να θελει αλλαγμα το καλλυμα. Η μπαταρια αλλαχθηκε στους δεκα μηνες.Σημερα πηγαινοντας στη δουλεια, μου κοπηκε το πισω γραναζι και στο τσακ δεν σκοτωθηκα (Κατεχακη..)Το παω στο εξουσιοδοτημενο και αυριο θα δουμε.Βεβαια μου ειπε ο ..εξουσιοδοτημενος οτι αυτο μαλλον δεν καλυπτεται απο την εγγυηση ... και με εκανε να σκεφτομαι.....Αυριο τηλ.στην αντιπροσωπεια και εχει ο Θεος (και οι οργανωσεις καταναλωτων βεβαια..)Επισης στο θεμα αυτονομια καυσιμων ...αστα.Ενω στα χαρακτηριστικα του αναφερουν 4 λιτρα ντεποζιτο το ανωτερο που εβαλα (ενω ειχα μεινει απο βενζινη)ειναι 2,80λιτρα.Ποσα χιλιομετρα να βγαλεις ?Που να το χρησιμοποιουσα ως εργαλειο..καθε πιτσα και γεμισμα θα ημουν..Ευτυχως παω και ερχομαι μονο στη δουλεια αλλιως....Εν κατακλειδι θα μπορουσα να χα κανει καλυτερη αγορα..Κατα τ' αλλα δεν εχω παραπονο....

Τροποποιήθηκε από τον iliangelo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο το 30-40 με κανε αν μεινω απο βενζινη.Δεν ειναι τραγικο για μενα καθως κανω λιγα χιλιομετρα καθημερινα...αν ομως καποιος το παρει σαν εργαλειο (ντελιβερι κλπ) ισως ειναι κουραστικο.

Εδω και ενα χρονο εχω ενα Nexxon 125.Εχουμε και λεμε...

Τη πρωτη μερα στη πρωτη βολτα μου κολλησε το πισω φρενο.Πηγα πισω στην εκθεση που το ειχα παρει και μου το κρατησε κανα διωρο λεγοντας μου πως λογω θεσης μαρσπιε και ποδοφρενου ασυναισθητα ψιλο παταγα φρενο με συνεπεια να κολλησει.Οκ!Παει αυτο.Εντος 4μηνου σταδιακα κοπηκαν τα πλαστικα των μαρσπιεδων και βγηκαν εξω οι μεταλλικοι σκελετοι (ενα παντελονι τρυπιο μεχρι να τους αλλαξω)Συγχρονως αρχισαν να ανοιγουν οι ραφες στη σελα με συνεπεια πλεον να θελει αλλαγμα το καλλυμα. Η μπαταρια αλλαχθηκε στους δεκα μηνες.Σημερα πηγαινοντας στη δουλεια, μου κοπηκε το πισω γραναζι και στο τσακ δεν σκοτωθηκα (Κατεχακη..)Το παω στο εξουσιοδοτημενο και αυριο θα δουμε.Βεβαια μου ειπε ο ..εξουσιοδοτημενος οτι αυτο μαλλον δεν καλυπτεται απο την εγγυηση ... και με εκανε να σκεφτομαι.....Αυριο τηλ.στην αντιπροσωπεια και εχει ο Θεος (και οι οργανωσεις καταναλωτων βεβαια..)Επισης στο θεμα αυτονομια καυσιμων ...αστα.Ενω στα χαρακτηριστικα του αναφερουν 4 λιτρα ντεποζιτο το ανωτερο που εβαλα (ενω ειχα μεινει απο βενζινη)ειναι 2,80λιτρα.Ποσα χιλιομετρα να βγαλεις ?Που να το χρησιμοποιουσα ως εργαλειο..καθε πιτσα και γεμισμα θα ημουν..Ευτυχως παω και ερχομαι μονο στη δουλεια αλλιως....Εν κατακλειδι θα μπορουσα να χα κανει καλυτερη αγορα..Κατα τ' αλλα δεν εχω παραπονο....

Μπορει να μην το κανεις καλη χρηση

και εγω εχω το νεχχον αλλα το 50αρι , δεν μου εχει βγαλει τπτ μεχρι τωρα

φουλαρω με 2,50 και κανω 100κμ , δεν ειναι και ασχημα ετσι?

Αυτο με τους μαρσπιεδες οντως και μενα στον πρωτο μηνα και ολας κοπηκε το πλασικο , νταξ δεν ειναι τπτ το εχω αφησει ετσι

Αυτα , αξιζει τα λεφτα του , γνωμη μου , και συναγωνιζεται ανετα τα κρυπτονια και ιννοβονια τριζονια :2funny: κτλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω το χω 14 μηνες 5000χιλιομετρα.Το χω και πηγαινοερχομαι στη δουλεια που ειναι 4χιλ αποσταση.+ 4 επιστροφη +κατι ψιλοβολτες.Ποσο απλουστερη χρηση να κανω?Θεωρω αρχικα (οταν το διαπιστωσα δηλαδη) σχετικα κοροιδια το θεμα της χωρητικοτητας του ρεζερβουαρ που το λεει 4λιτρο η κυμκο αν και ουτε 3 λιτρα δεν παιρνει.Τελος παντων.Για το θεμα της εγγυησης ποια ειναι η γνωμη σου για τη διαλυση του γραναζιου?Καλυπτεται η οχι?Απο στατιστικης αποψεως ρωταω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω το χω 14 μηνες 5000χιλιομετρα.Το χω και πηγαινοερχομαι στη δουλεια που ειναι 4χιλ αποσταση.+ 4 επιστροφη +κατι ψιλοβολτες.Ποσο απλουστερη χρηση να κανω?Θεωρω αρχικα (οταν το διαπιστωσα δηλαδη) σχετικα κοροιδια το θεμα της χωρητικοτητας του ρεζερβουαρ που το λεει 4λιτρο η κυμκο αν και ουτε 3 λιτρα δεν παιρνει.Τελος παντων.Για το θεμα της εγγυησης ποια ειναι η γνωμη σου για τη διαλυση του γραναζιου?Καλυπτεται η οχι?Απο στατιστικης αποψεως ρωταω....

Κοιτα ουτως η αλλως δεν καλυπτονται τα αναλωσιμα απο πλευρα εγγυησης

Για το γραναζι , εχεις δικιο , σε μενα μου ειχαν φυγει οι βιδες γτ ηταν σκαπουλαρισμενες

μαπα ποιοτητα απο τον πισω τροχο που συνδεεται με το γραναζι

οσο αυτο για τα λιτρα , οχι δεν ισχυει , αδειασε τελειως το τεποζιτο αν ειναι και πηγαινε φουλαρε το :ok: ομως πεζει και περιπτωση να μην δουλευει σωστα ο δεικτης βενζινης σου , και

στο δικο μου δεν μετραει σωστα την αναλογια καυσιμου

Τροποποιήθηκε από τον kwstasxt

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γρανάζι θα πρέπει να στο αλλάξουνε στην εγγύηση.

Και μια και πιασαμε τα μείον τον Αύγουστο το δικό μου και με σχετικά βάναυση χρήση έκαψε κάποιο λάδι, σε βαθμό λίγο ακόμα και θα ήθελε συμπλήρωμα.

Το kymco nexxon δεν είναι το καλύτερο παπί σε καμία περίπτωση. Απλά αξίζει τα λεφτά του. Έχει 400-800 ευρω φθηνότερα απο suzuki-honda-yamaha-kawasaki και αν διαιρέσεις με 1385 ευρώ που είναι η τιμή καταλόγου είναι απο 30%-60% φθηνότερο.

Το ένα θέμα είναι αν θα φας ξενέρωμα με τα ψιλολόγια που θα σου βγάλει στην αρχή και το άλλο πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει. Δυστυχώς το τελευταίο δεν το ξέρεις με ένα σχετικά καινούριο μηχανάκι...

Καλύτερη αγορά συμφωνώ ότι θα μπορούσες να κάνεις, απλά θα έπρεπε να δώσεις αρκετα περισσότερα χρήματα :)

edit: αυτό με το ντεπόζιτο ξανατσέκαρε το πάντως πιθανόν να κάνεις λάθος

Τροποποιήθηκε από τον nexxon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο το 30-40 με κανε αν μεινω απο βενζινη.Δεν ειναι τραγικο για μενα καθως κανω λιγα χιλιομετρα καθημερινα...αν ομως καποιος το παρει σαν εργαλειο (ντελιβερι κλπ) ισως ειναι κουραστικο.

Εδω και ενα χρονο εχω ενα Nexxon 125.Εχουμε και λεμε...

Τη πρωτη μερα στη πρωτη βολτα μου κολλησε το πισω φρενο.Πηγα πισω στην εκθεση που το ειχα παρει και μου το κρατησε κανα διωρο λεγοντας μου πως λογω θεσης μαρσπιε και ποδοφρενου ασυναισθητα ψιλο παταγα φρενο με συνεπεια να κολλησει.Οκ!Παει αυτο.Εντος 4μηνου σταδιακα κοπηκαν τα πλαστικα των μαρσπιεδων και βγηκαν εξω οι μεταλλικοι σκελετοι (ενα παντελονι τρυπιο μεχρι να τους αλλαξω)Συγχρονως αρχισαν να ανοιγουν οι ραφες στη σελα με συνεπεια πλεον να θελει αλλαγμα το καλλυμα. Η μπαταρια αλλαχθηκε στους δεκα μηνες.Σημερα πηγαινοντας στη δουλεια, μου κοπηκε το πισω γραναζι και στο τσακ δεν σκοτωθηκα (Κατεχακη..)Το παω στο εξουσιοδοτημενο και αυριο θα δουμε.Βεβαια μου ειπε ο ..εξουσιοδοτημενος οτι αυτο μαλλον δεν καλυπτεται απο την εγγυηση ... και με εκανε να σκεφτομαι.....Αυριο τηλ.στην αντιπροσωπεια και εχει ο Θεος (και οι οργανωσεις καταναλωτων βεβαια..)Επισης στο θεμα αυτονομια καυσιμων ...αστα.Ενω στα χαρακτηριστικα του αναφερουν 4 λιτρα ντεποζιτο το ανωτερο που εβαλα (ενω ειχα μεινει απο βενζινη)ειναι 2,80λιτρα.Ποσα χιλιομετρα να βγαλεις ?Που να το χρησιμοποιουσα ως εργαλειο..καθε πιτσα και γεμισμα θα ημουν..Ευτυχως παω και ερχομαι μονο στη δουλεια αλλιως....Εν κατακλειδι θα μπορουσα να χα κανει καλυτερη αγορα..Κατα τ' αλλα δεν εχω παραπονο....

Παιδια στο νεχχον να αλλαξω μπαταρια? δυσκολευεται να ξεκινηση τον κινητηρα?

Τροποποιήθηκε από τον kwstasxt

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια στο νεχχον να αλλαξω μπαταρια? δυσκολευεται να ξεκινηση τον κινητηρα?

Αν δεν είναι θέμα να συμπληρώσεις υγρά, καλό είναι να την αλλάξεις. Εμένα μου είχε στοιχίσει περίπου 15 ευρώ κοντά σττο πασχα και σήμερα ήταν πρώτη φορά που έπρεπε να το ξεκινήσω με μανιβέλα.

Α και για τη βενζίνη. Με ένδειξη στην αρχή της ρεζέρβας έβαλα 3 ευρώ χτες, ενώ ένδειξη στο μηδέν έχω βάλει και 3.5.

Τροποποιήθηκε από τον nexxon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νice , ολα κανα παντως? κανενα προβλημα? και εγω αλλαξα μπαταρια και ειναι μια χαρα τωρα.

Τροποποιήθηκε από τον kwstasxt

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα το 50αρι για ενα χρονο και κατι, 11000χλμ

Μου εβγαλε πολα προβληματα οπως 2 φορες ντιζα κοντερ, ολο το κοντερ(αλαγμα), 3 φορες δεικτης βενζινης, πισω γραναζι σχεδον διαλιθικε (αλαγμα γραναζι βιδες και τα γυρο γυρο),3-4 λαστιχα μαρσπιε, τρυπα στο ντεποζιτο (αλαγμα), διακοπτης εναλαγης μεγαλων-μικρων φωτων (αλαγμα) και ετρεξε λαδια το μοτερ 2-3 φορες!

Γενικα πιστευω οτι το μηχανακι ηταν χαμενα λευτα, οσοι σκεφτεστε να το αγορασετε η γνωμη μου ειναι να μην το κανετε!

Παντα Φιλικα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το αγορασα (ΝΕΧΧΟΝ 125) πριν απο 2 εβδομαδες(Μαρ 2010), εχω κανει 350χλμ

Ειχα ASTREA GRAND και εχω κανει 72000χλμ μαζι του και ειναι ακομα αψογο (στον κινητηρα)

Πηρα ΝΕΧΧΟΝ αφου οδηγησα innova με 3500χλμ και το βρηκα ψοφιο σε σχεση με το astrea, και CrypronX 135 το οποιο ειναι το dream παπι αλλα δεν τραβαει χαμηλά, παρα πολυ καλο ομως στα υπολοιπα. Οδηγησα και ενα nexxon deliverαδικο διαλυμμενο αλλα πηγαινε πολύ καλά. Εκει πειστηκα.

Ως τωρα

ΘΕΤΙΚΑ

-φρενα,

-χωρητικότητα κατω απο τη σελα

-μοιαζει πολυυυ δυνατο, στις εκκινησεις τουλάχιστον, αν και το στρωνω και δεν εχω ανοιξει πανω απο τα 60χλμ/ωρα ακομα

-ομορφο νομίζω

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

-μου μοιαζει ψηλό και πρεπει να γερνω αρκετα στις στροφές

-ντεπόζιτο που χωράει 3.6λιτρα αντι για 4 που γραφει το manual

-σκληρες αναρτησεις και ελπιζω να μαλακωσουν

-κοπαναω την εξατμιση στα πολυ ψηλα πεζοδρομια αν δεν προσεξω. Το Astrea δεν μασουσε σε αυτα, εσερνα το καρτερ και δεν παθαινε τιποτα

-δεν εχει κυκλικο σαζμαν

-σελα σκληρη και θα παω να πρσθεσω αφρολεξ

ΆΛΛΑ

-δυστυχως εκανα πατεντα να βαλω μπροστα σχαρα

-εβαλα πισω την ενισχυμενη σχαρα για την εργαλειοθηκη η οποια μοιαζει αρκετα δυνατη

-εβαλα βαλιτσες στο πλαι

-κατανάλωση: το ρεζερβουαρ χωραει 3.6λιτρα και με αυτα κανει 111χλμ δηλ 30.8χλμ/λιτρο ή 3.24λιτρα/100χλμ

-επειδη εχει πολύ κοντες ή μικρο γρανάζι πισω και ειναι πολυ δυνατο σηκωνει ανετα γραναζωμα. Μερικες φορες ξεκινω ανετα με δευτερα χωρις να το καταλάβω αρχικά

ΠΩΛΕΙΤΑΙ astrea grand μαυρο απειραχτο, 72000χλμ, αψογος κινητηρας, χωρις μιζα ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 6944648748, 400Ευρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε συνεχεια του πρηγουμενου:

Μαιος 2010, 1350χλμ κοντερ, στρωμενο υποτιθεται, το γραναζωσα, το μπροστινο γραναζι το αλλαξα απο 14 δοντια σε 16. Με τα 14 δοντια σκουσε η τεταρτη και ειχα 80χλμ/ωρα. Με τα 16 δοντια βγαζει σκασμενο στην ευθεια 98-99χλμ/ωρα. Ακουγεται οτι εχει κι αλλο, αλλα δεν βαζω μεγαλυτερο γραναζι. Η ενδειξη απο το κοντερ, δεν εχω μετρησει με gps. Τ μηχανακι συμεριφερεται καλυτερα μετα το γραναζωμα διοτι με το 14αρι ηταν πολυ "κοντο". Να δουμε θα φαει δίσκους?

Ακομα σκληρες οι πισω αναρτησεις, μαλλον θα του βαλω αφρολεξ στο κάθισμα.

Το πισω δισκοφρενο αρχιζω και το συνηθιζω..

Αν ξερει κανεις κανενα κολπο να κανει τα δισκοφρενα να μην κοκαλωνουν θα ηταν καλο. ΚΑι μην μου πειτε ΑΒS..

Στραβωσα λιγο το φλοτερ καυσιμου για να μου δειχνει σωστότερη ενδειξη στο κοντερ.

Προς το παρον με αντεχει...

Ο κινητηρας ειναι πιο ροπατος απο του grand αλλα δεν εχει τοσο γλυκεια λειτουργια.

Το καλο ειναι οτι δεν βρισκει στα πεζοδρομια που καβαλαω. Ευτυχως διοτι θα ειχα κανει το λαιμο της εξατμισης κουταλι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αλλαγή φλάντζας κεφαλής στα 17000km και αλλαγή μπαταρίας (περίπου 2 χρόνια και 13000km μετά την προηγούμενη αλλαγή)

Τροποποιήθηκε από τον nexxon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι να πω τώρα χθες το πήρα εγώ!!! στα χέρια μου!!! καινούριο από την κούτα, αλλά δεν κλειδώνει το τιμόνι, τριζει το τιμόνι αφού κάποιο καλώδιο πρέπει να ενοχλεί, θα τα δω όλα από δευτέρα, και μου κοσκινίζει ελάχιστα το τιμόνι στα 50-60 χλμ όταν πηγαίνω συμβαίνει σε κανέναν άλλο; Σημείωση έβαλα καινούρια λάστιχα Metzeler ME22.

Θετικά το θεωρώ πολύ όμορφο, είναι μικρό και ευέλικτο, έχει φρέναρες και κατα βάση με αρέσει πολύ.

ο λόγος που το πήρα είναι για να κινούμαι στην πόλη για διάφορες δουλειές και να μην ταλαιπωρώ το FAZER μου!!! ελπίζω να μην μου βγάλει πρόβλημα και να μου πάει αξιόπιστα στα βασικά δηλαδή κινητήρας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι να πω τώρα χθες το πήρα εγώ!!! στα χέρια μου!!! καινούριο από την κούτα, αλλά δεν κλειδώνει το τιμόνι, τριζει το τιμόνι αφού κάποιο καλώδιο πρέπει να ενοχλεί, θα τα δω όλα από δευτέρα, και μου κοσκινίζει ελάχιστα το τιμόνι στα 50-60 χλμ όταν πηγαίνω συμβαίνει σε κανέναν άλλο; Σημείωση έβαλα καινούρια λάστιχα Metzeler ME22.

Θετικά το θεωρώ πολύ όμορφο, είναι μικρό και ευέλικτο, έχει φρέναρες και κατα βάση με αρέσει πολύ.

ο λόγος που το πήρα είναι για να κινούμαι στην πόλη για διάφορες δουλειές και να μην ταλαιπωρώ το FAZER μου!!! ελπίζω να μην μου βγάλει πρόβλημα και να μου πάει αξιόπιστα στα βασικά δηλαδή κινητήρας.

καλοριζικο το νεξξονι, στο θεμα τριξιματος ειναι αναμενωμενα αυτα και ενταξει δεν νομιζω να ειναι τοοοσο προβλημα το τριξιμο, εγω εχω συνηθισει, φοραω και την εξατμιση και ειναι σαν να μην τριζει ουτε βιδουλα! απο κει και περα αν του φερεσαι σωστα, με τα σερβις του και με νορμαλ χρηση και απο οσο βλεπω δεν το πηρες για ταρζανιες αλλα για μετακινηση σωστη και ηρεμη, τοτε δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα! δεν μασαει το μοτερ του μια!καλα στρωσιματα :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον NiKhTaC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φτιάχτηκε το τιμόνι, όλα καλά προς στιγμήν, αλήθεια υπάρχει κανείς να έχει περάσει τα 20000χλμ η και περισσότερα να μας πει για την αξιοπιστία του;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και δεν εχω πειρα με τις παπιες, το εχω στην δουλεια απο τον Ιουνιο, εχει κανει 11.500 χλμ, και ειναι χουντας σε σχεση με honda, suzuki, yamaha.

Tα οποια εχω οδηγησει αλλα οχι τοσο αρκετο διαστημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνέχεια του προηγούμενου

Nexxon Απρ2010, Σήμερα 12Δεκ2010 6500χλμ, Κανένα πρόβλημα πλήν των δισκων που πατίναραν. Πρόβλημα συμπλέκτη λοιπόν.

Αναγκάζομαι να παραθέσω τα παρακάτω, με λύπη, διότι ο εισαγωγέας Ελλάδας δεν με υποστήριξε

Επίσης πρέπει να αναφέρω οτι το πρόβλημα μοιάζει να διορθώθηκε μετά απ τη φιλότιμη παρέμβαση του μηχανικου και αντιπροσωπου στο Ηράκλειο Κρήτης της KYMCO κου Παπαδάκη. Αλλαξε δίσκους πάλι (απο καινούριο 1η αλλαγη καμπάνα, εξοδα KYMCO στα ~4500χλμ) στα ~6400χλμ με έξοδα δικά του.

Οι δοκιμές εγιναν στα ελατηρια του συμπλέκτη

Μην δοκιμάσετε τα ελατηρια του GRAND, δεν αποσυμπλέκει.

Κατέληξε να βάλει 3 κομμένα ελατηρια απο HONDA XLR κομμένα στο σωστό μήκος + 3 ελατηρια premiere του INNOVA

Λειτουργει μετα την αλλαγη για 150χλμ αψογα, που αν ειχα τα γνησια ελατηρια θα πατίναρε αμέσως.

Πέραν των παραπάνω , αν κάποιος γνωρίζει πως κάνει κανείς το nexxon λίγο πιο γρηγορο, χωρίς να αλλαξει καρπυρατερ και κυλινδροπιστονο ας μου κάνει ενα τφ 6944648748

Ασχετα με το τι γράφει σαν απαντησεις ο κος της KYMCO, δεν πατίναρε το φυγοκεντρικο το οποίο δεν πειράχτηκε ποτε, ουτε αντικαταστάθηκε αλλα πατίναραν οι δίσκοι μέχρι αλλαγη των ελατηρίων τους.

Η σχέση γραναζιών, κατα την αποψη μου, επρεπε να αλλαχτεί αν δειτε τα προηγούμενα posts.

Προφανώς εχω κόψει τα πρόσωπα επικοινωνίας

Απάντηση απο KYMCO

Αγαπητέ κ. ΧΧΧΧΧΧ

Από ότι φαινεται από τα link που μας στείλατε, έχετε επέμβει στη σχέση

μετάδοσης της μοτοσυκλέτας σας με αλλαγή του εμπρόσθιου γραναζιού με

μεγαλύτερο, μακραίνοντας έτσι τη σχέση μετάδοσης.

Επακόλουθο αυτής της μεταροπής είναι να χάνει σε ροπή o κινητήρας και να

κρεμάει στις απότομες αλλαγές ταχυτήτων μέχρι να ανέβουν οι στροφές του.

Επαναφέρατε το όχημά σας στις εργοστασιακές προδιαγραφές (επαναφορά

γραναζώματος) για να αλλάξει η άισθηση που έχετε στην αλλαγή των ταχυτήτων.

Με εκτίμηση

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Πρός KYMCO

Κύριε ΧΧΧΧΧΧ

Με τα γραφόμενα σας μου προτείνετε και εσείς με την σειρά σας

1. Να μην ανοίγω το γκάζι του Kymco Nexxon απότομα

2. Οτι πατινάρει το Kymco Nexxon απο 1η σε 2α και απο 2α σε 3η και οτι

μετα απο 2-3 δεπτερόλεπτα συμπλέκει κανονικά

3. Επίσης οτι το Kymco Nexxon πατινάρει και όταν πεφτει σε λακούβες

με ανοιχτό το γκάζι σε φορτίο (ανηφόρα η 2 άτομα)

Παρακαλώ επιβεβαιώστε μου τα παραπάνω.

Δείτε και αυτό τις μέχρι τωρα δηλώσεις μου ώς gpat χρήστης

Πιστέψτε με, αν και δεν είμαι μηχανικός, δεν είμαι ούτε παράλογος ούτε

μειωμένης διανοητικής ικανότητας.

Ευχαριστώ

----- Μύνυμα από info@kymco.gr ---------

Ημερομηνία:Fri, 26 Nov 2010 11:36:36 +0200

Από:INFO <info@kymco.gr>

Απάντηση-Προς: INFO <info@kymco.gr>

Θέμα:RE: προς κο XXXXX, Kymco nexxon 6500klm clutch problem.

Heraklion Crete

Προς:XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Αγαπητέ κ. Πατεράκη,

Ο κ. Παπαδάκης μας ενημέρωσε ότι έχει ελέγξει διεξοδικά τη μοτοσυκλέτα σας

και δεν διαπίστωσε κανένα απολύτως πρόβλημα στη λειτουργία της.

Επίσης οδήγησε και δοκίμασε παρουσία σας τη μοτοσυκλέτα και δεν

διαπίστωσε αυτά που αναφέρετε.

Ο τρόπος λειτουργίας είναι ο προβλεπόμενος όπως σε όλα τα παπιά που

διαθέτουν φυγοκεντρικό σύστημα μετάδοσης/συμπλέκτη.

Στα οχήματα με φυγοκεντρικό συμπλέκτη (σκούτερ, παπιά) κάποιο πατινάρισμα

στην επιτάχυνση από στάση ή στις αλλαγές ταχυτήτων είναι απόλυτα

φυσιολογικό

καθώς η σύμπλεξη δεν γίνεται ακαριαία αλλά μεσολαβεί κάποιο χρονικό

διάστημa μέχρι να γίνει η πλήρης σύμπλεξη της μετάδοσης.

Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα θέμα βλάβης και επισκευής όπως αναφέρετε στα

μηνύματά σας.

Με εκτίμηση

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

_____

From: XXXXXXXXXXXXXXXXX

Sent: Friday, November 26, 2010 10:07 AM

To: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Subject: Re: προς κο XXXXXXXXXXX, Kymco nexxon 6500klm clutch problem. Heraklion

Crete

Πηγα εχθες το βραδυ στον Κο Παπαδάκη στο service Kymco.

Εκανε ακριβώς τα ίδια και σε μένα και στον ίδιο.

Οι κουβέντες που άκουσα "έτσι είναι το σύστημα του φυγοκεντρικού" και "μην

το γκαζώνεις τόσο πολύ" έπρεπε να μου τις πείτε πριν το αγοράσω, όχι τώρα.

Στο κάτω κάτω το μηχανάκι στην αρχή πήγαινε μια χαρά, ακόμα και μετά το

στρώσιμο που το άνοιξα όσο και τώρα....

Δεν θέλω να αρχίσω να ψάχνομαι νομικίστικα πώς μπορώ να σας το ξεφορτώσω,

μια που με έχει βολέψει απίστευτα, καλύτερα να ψαχτείτε εσείς πως να μου

το επισκευάσετε και να μην ξαναχαλάει συνέχεια...

On 25/11/2010 4:46 μμ, XXXXXXXXXXXXXXXX wrote:

=======================================================

3o FAX

Απο XXXXXXXXXXXXXX

Ηράκλειο Κρητης

Προς κο XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Συνέχεια από προηγούμενα

Ηράκλειο 18/11/2010

Κε XXXXXXXXXX

Παραθέτω στο τέλος τα προηγούμενα fax

Έχω ενα nexxon 125 με 6300χλμ αγορασμένο τον Απρίλιο του 2010.

Warranty registration card No GR2-51804

Κινητήρας ΚΒ25-1001254, πλαίσιο LC2B9000071000286

Εχω 6300χλμ.

Το πρόβλημα επανήλθε με το συμπλέκτη

Πολλές φορές δεν τολμώ να βάλω 2α ειδικά σε ανηφόρα και να ανοίξω το

γκάζι.

Περισσότερη περιγραφή

Αλλαγή από 1η σε 2α σε ευθεία

Περιπτώσεις:

1.Κλείσιμο του γκαζιού τελείως, αλλαγή, άνοιγμα γκαζιού γλυκά γλυκά, όχι

πάντα αλλά συνήθως κομπλάρει καλά.

2.Κλείσιμο του γκαζιού τελείως, αλλαγή, άνοιγμα γκαζιού τέρμα, σπάνια

κομπλάρει καλά, αρχίζει να γυρίζει τρελά ο κινητήρας και αν ρίξω λίγο το

γκάζι πιάνει και συνεχίζω.

3.Χαμήλωμα γκάζι, αλλαγή, άνοιγμα γκαζιού, ποτέ δεν πιάνει σωστά πρέπει να

χαμηλώσω γκάζι τέρμα για να πιάσει.

Όταν αναφέρω ότι δεν πιάνει σημαίνει ότι ακόμα και 5 δεπτερόλεπτα να μην

το χαμηλώσω το γκάζι συνεχίζει και γυρίζει τρελά ο κινητήρας μέχρι να το

χαμηλώσω το γκάζι και να πιάσει.

Όταν έχω 2 άτομα έχω απίστευτο πρόβλημα. Μόνος 83κιλά, Διπλός 140κιλά

Η κατάσταση είναι αστεία,

Παρακαλώ να μου λύσετε άμεσα το πρόβλημα μου διότι το μηχανάκι το

χρειάζομαι. Στην ανάγκη στείλτε μου άλλο μέχρι να το φτιάξετε....

Ευχαριστώ

================================================================

2o FAX

Απο XXXXXXXXXXXXXXX

Ηράκλειο Κρητης 24/9/2010

Προς κο XXXXXXXXXX

Αγαπητέ κε XXXXXXXXXXXXXXXX

Xθές 24/09/2010 πήγα στον Κο Παπαδάκη στο συνεργείο της Kymco στο Ηράκλειο

Κρήτης.

Αντικατέστησε δωρεάν, στα πλαίσια της εγγύησης, το ανταλλακτικό που μου

αποστείλατε μετά την αναφορά του προβλήματος που αντιμετώπιζα, στον

συμπλέκτη πιθανολογώ, διότι το μηχανάκι «πατίναρε» ανοίγοντας το γκάζι

στην 2α και την 3η ταχύτητα.

Η αντικατάσταση έγινε στα 4550 χλμ του Νexxon που κατέχω. Φαίνεται πώς όλα

πάνε σωστά και η ζημιά διορθώθηκε.

Ευχαριστώ τον Κο Παπαδάκη, εσάς και την Kymco (ανεξαρτήτου σειράς) για την

υποστήριξη που μου προσφέρετε.

Ελπίζω να μην υπάρχει κανείς άλλος λόγος να σας ενοχλήσω για ζημιές και να

μην ξαναχρειαστεί να χαθούν εργατοώρες και ανταλλακτικά δικές μου και

δικές σας για την αποκατάσταση ζημιών.

Nexxon 125 αγορασμένο τον Απρίλιο του 2010

Warranty registration card No GR2-51804

Κινητήρας ΚΒ25-1001254, πλαίσιο LC2B9000071000286

Ευχαριστώ

Εντύπωση μου έκανε η συμπεριφορά του κου Παπαδάκη στο μηχανάκι μου όπως

και η απουσία σφυριού από τα χέρια του. Όλα αποκαταστάθηκαν σαν λογισμικό......

==========================================

1o FAX

Απο XXXXXXXXXXXXXXXX

Ηράκλειο Κρητης

Προς XXXXXXXXXXXXXXX

Αγαπητέ κε XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Έχω ενα nexxon 125 με 4500χλμ αγορασμένο τον Απρίλιο του 2010.

Χωρίς αυτό δεν δουλεύω

Το παρελθόν μου είναι με 80000χλμ με Yamaha T50, και 75000χλμ με Honda

Astrea Grand. Άρα έχω μια εμπειρία με παπάκια

Το nexxon το έχω βολευτεί αλλά δυστυχώς έχουν αρχίσει διάφορα προβλήματα.

Το service και αγορά γίνεται από τον Κο Παπαδάκη κάθε 1000χλμ λάδια και

ότι

άλλο ψιλοχρειάζεται, με μεγάλη προθυμία και καλή γρήγορη φιλική

εξυπηρέτηση

και τον ευχαριστώ.

Επίσης ήδη τα αμορτισέρ μου τα αλλάξατε δωρεάν διότι ήταν πολύ σκληρά και

σας ευχαριστώ.

Το εργαλείο της δουλείας μου Nexxon όμως πατινάρει από τα πρώτα 2500χλμ. Ο Κος Παπαδάκης έκανε

την απαραίτητη ρύθμιση στη βιδούλα στο πλάι του κινητήρα,

Τώρα στα 4500χλμ έχω πάει στον κο Παπαδάκη 2 φορές αλλά πατινάρει το

μηχανάκι στη 2α, όχι πάντα, αλλά κυρίως στις ανηφόρες. Μόλις βάλω 3η

σταματά το πατινάρισμα. Είμαι βέβαιος ότι η κατάσταση θα χειροτερέψει.

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι οδηγώ άσχημα, ότι του συμπεριφέρομαι άσχημα, αλλά

ότι το μηχανάκι είναι ελαττωματικό.

Με ενοχλεί που ο κος Παπαδάκης μου λεει ότι θα πρέπει ήδη από τις 4500χλμ

να επέμβει στον συμπλέκτη, αλλά ας δεχτώ για μια φορά ότι είμαι άτυχος.

Ζητώ λοιπόν από σας να αποστείλετε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά στο

συνεργείο του κου Παπαδάκη για άμεση αντικατάσταση πριν έχουμε και άλλα

προβλήματα.

Παρακαλώ επίσης εάν έχετε κάποια περαιτέρω σημεία να επισημάνετε σαν

υποψία μελλοντικών προβλημάτων για έλεγχο στον κινητήρα στον κο Παπαδάκη να το

κάνετε, ώστε ο μόνος λόγος να τον επισκέπτομαι για αρκετό χρονικό διάστημα

να είναι τα λάδια μου, όπως τα προηγούμενα παπάκια που είχα....

Warranty registration card No GR2-51804

Κινητήρας ΚΒ25-1001254, πλαίσιο LC2B9000071000286

Ευχαριστώ

ΚΑι στα αγγλικα μπας και σωθεί και κανενας αλλος

KYMCO NEXXON 125cc clutch problem

Changing from 1st to 2nd, also from 2nd to 3rd the clutch was slipping for 4 or more seconds if I was not closing the throttle completely. My mechanic, Mr Papadakis solved the problem by changing the bell's springs with 3 from a HONDA XLR cut in the proper length and 3 from HONDA INNOVA. Since then the clutch is not slipping.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...