ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2008 Όταν ανάβω αριστερό φλας, ακούγεται η φλασιέρα να κάνει το γνωστό τικ τικ τικ πολύ πιο γρήγορα από το συνηθισμένο. (όταν ανάβω το δεξί δουλεύει μια χαρά όπως και όλα τα δεξιά φλας) Από αριστερά όμως δεν ανάβει τίποτα! Ούτε το μπροστινό, ούτε το πίσω, ούτε και το πλαϊνό! Συνήθως όταν το κάνει αυτό η φλασιέρα, σημαίνει καμμένη λάμπα...κάποια απ όλες τέλος πάντων. Το ότι το κάνει ενώ δεν ανάβει καμία λάμπα (ενώ καμία δεν είναι καμμένη) τι είναι? Έχει κοπεί κανένα γενικό καλώδιο μετά την φλασιέρα, ή τα έπαιξε η ίδια? Το έπαθα τώρα που είχα πάει στο χωριό, αλλά δεν είχα μαζί μου πολύμετρο να ψαχτώ. Αύριο ή μεθαύριο θα κάτσω να δω τι είναι. Καμιά ιδέα από σας θα ήταν χρήσιμη πάντως. (από τους γνώστες τέλος πάντων) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2008 ..Πολυμετρο!, ειναι η απαντηση..Κοιτα το και μας λες.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
retriver 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2008 Παρεδωσε πνευμα το βαρελακι των φλας μαλλον Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GEDORE 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2008 ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΜΑΚΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ :P ΕΠΑΦΗ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ.μπορεις να το καθαρισεις με ντουκοχαρτο η με αυτο το χαρτι που εχουν τα σπιρτα [το κεραμυδι]....δεν κανει καλη επαφη και δεν προλαβαινουν να αναψουν οι λαμπες....μπορει να σε βγαλει ενα μηνα μετα το καθαρισμα μπορει και για δυο χρονια.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
birichino 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 μπορει να πεταγε καπιος υπταμενος δισκος κ να σου εκανε παρεμβολες!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KARAFLODAIMON 96 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 BMW είναι το αυτοκίνητο? Αν ναι μαλλον '''''ΕΣΠΑΣΕ"" Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Μazda Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KARAFLODAIMON 96 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Μazda Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
enigma 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΜΑΚΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ :P ΕΠΑΦΗ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ.μπορεις να το καθαρισεις με ντουκοχαρτο η με αυτο το χαρτι που εχουν τα σπιρτα [το κεραμυδι]....δεν κανει καλη επαφη και δεν προλαβαινουν να αναψουν οι λαμπες....μπορει να σε βγαλει ενα μηνα μετα το καθαρισμα μπορει και για δυο χρονια.... Αυτο ειναι η αν δεν ειναι αυτο ειναι καποια παραλαγη του ...το φλασερ κανει σαν τρελο οταν δεν βρισκει αντισταση απο τα λαμπακια ...μιας και δεν αναβει κανενα λογικο ειναι ....ΑΝ δεν αναβουν και τα τρια ΑΠΛΑ δεν περνουν + απο το φλασερ .... 99% επαφη-ποδαρακι 1% καλωδιο που δεινει (προφανως) παραληλα σε ολα τα λαμπακια ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Αυτο ειναι η αν δεν ειναι αυτο ειναι καποια παραλαγη του ...το φλασερ κανει σαν τρελο οταν δεν βρισκει αντισταση απο τα λαμπακια ...μιας και δεν αναβει κανενα λογικο ειναι ....ΑΝ δεν αναβουν και τα τρια ΑΠΛΑ δεν περνουν + απο το φλασερ .... 99% επαφη-ποδαρακι 1% καλωδιο που δεινει (προφανως) παραληλα σε ολα τα λαμπακια ! Λες δηλαδή ότι μπορεί να μην πηγαίνει ρεύμα στην φλασιέρα από τον μοχλό των φλας? Τότε όμως γιατί ξεκινάει να χτυπάει η φλασιέρα? Πάντως η φλασιέρα μέσα είναι σαν καινούρια.Την άνοιξα και την είδα. Πολύ μου τηυν δίνουν αυτά τα ηλεκτρολογικά προβλήματα σε auto moto γιατί δεν μπορείς να ψάξεις την καλωδίωση. Ειδικά στα αυτοκίνητα που περνάνε από απίθανα σημεία. Πιο πολύ το κόβω για πρόβλημα μετά την φλασιέρα. Σαν να έχει κοπεί κάπου καλώδιο. Πάντως ούτε με τα alarm δουλεύουν τα αριστερά φλας, ενώ δουλεύουν κανονικά τα δεξιά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jimmis5 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 (τροποποιήθηκε) Φιλε αλεξ αυτο γινεται οταν ειναι καμενη καποια λαμπα απο ολες για τσεκαρετης Α και τσεκαρε στης φισες των φλας μην εχει κοπει κανε καλωδιο η μην εχει πιασει λασπη Τροποποιήθηκε Απρίλιος 2 , 2008 από τον jimmis5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Μα δεν ανάβει καμία από τις τρεις.Αυτό είναι το παράξενο. Και καμία δεν είναι καμμένη! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jimmis5 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 το σιγουρο παντως ειναι οτι εφοσον αναβουν τα δεξια δεν ειναι προβλημα φλασερ αν δεν ειναι καμενη καμια απο τις αριστερες μονο μετα το φλασερ πρεπει να ψαξεις γιατι ειπες οτι οι διακοπτες σου ειναι οκ.Παντως ξαναελεξε τα χειριστηρια(διακοπτες) του τιμονιου.Μου εχει τειχει να φαινεται μια χαρα αλλα απο υπερθερμανση και ειχε βυθιστη ο ακροτεκτης κ δεν παταγε το ετριψα λιγο να ερθει προσωπο κ ολα οκ.Ελπιζω να βοηθω κ να μην σε μπερδευω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GEDORE 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 καθαρισε την επαφη απο το βαρελακι..και ασε τις φισσες και την καλωδιωση ησυχα.... :P ....εχει δυο ελασματα με επαφες ,περιπου οπως ηταν οι πλατινες στα παλια αυτοκινητα...παρε 800αρι η 1000αρι ντουκοχαρτο και βαλτο μεσα στην επαφη,πατα το ελαφρια απο πανω και κουνα το ντουκοχαρτο να γυαλισουν οι επαφες.οταν και αν στο ξανακανει πηγαινε στη φρατζη και παρε μεταχειρο βαρελακι περιπου 10 ευρω.... :D εχει δυο πηνεια το βαρελακι αλλο για δεξια και αλλο για αριστερα .αλλιως οταν βαζαμε αλαρμ θα αναβοσβηνανε πολυ γρηγορα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ArhoN 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Πούλα το και πάρε ένα ΜΖ ETZ251 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SONY 41 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 τι να τα κανεις τα λαμπιόνια (φλας) στο αυτοκινητο; ετσι κιαλλιως δεν εχουμε ακομα Χριστούγεννα ξέχασε το και θα σε ξεχασει... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DOMINATOR 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Ξεκίνα με αλλαγή στο βαρελάκι,που είναι φτηνό και εύκολο, μάλλον αυτό φταίει.Γιαπωνέζικο αμάξι είναι , δεν είναι γερμανικό να ψάχνεις καλωδιώσεις!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Γιαπωνέζικο αμάξι είναι , δεν είναι γερμανικό να ψάχνεις καλωδιώσεις!!! ..Γιατι, αυτα δουλευουν Α-συρματα?? :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ArhoN 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Γιαπωνέζικο αμάξι είναι , δεν είναι γερμανικό να ψάχνεις καλωδιώσεις!!! μπορείς να το δώσεις και σε έναν Ιταλό μηχανικό. Αυτή ξέρουν από ηλεκτρικά :P :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Ξεκίνα με αλλαγή στο βαρελάκι,που είναι φτηνό και εύκολο, μάλλον αυτό φταίει.Γιαπωνέζικο αμάξι είναι , δεν είναι γερμανικό να ψάχνεις καλωδιώσεις!!! Η πλάκα είναι πως η φλασιέρα μέσα ρε παιδιά είναι σαν να μην έχει δουλέψει ποτέ. Την άνοιξα κι έπαθα πλάκα! Ούτε σκόνη δεν είχε. Όλα γυάλιζαν εκεί μέσα και οι επαφές φαινόντουσαν εντάξει! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DOMINATOR 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Η πλάκα είναι πως η φλασιέρα μέσα ρε παιδιά είναι σαν να μην έχει δουλέψει ποτέ. Την άνοιξα κι έπαθα πλάκα! Ούτε σκόνη δεν είχε. Όλα γυάλιζαν εκεί μέσα και οι επαφές φαινόντουσαν εντάξει! Μήπως επειδή δεν κανει ποτέ επαφή?? Κάνουμε πλάκα με τον πόνο σου φίλε...είδες το βαρελάκι?Αυτό πρέπει να είναι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2008 Μήπως επειδή δεν κανει ποτέ επαφή?? Κάνουμε πλάκα με τον πόνο σου φίλε...είδες το βαρελάκι?Αυτό πρέπει να είναι. Σε αυτό ψιλοδιαφωνούμε σε σχέση με τον τεντωτήρα που συμφωνούσαμε και τελικά πέσαμε μέσα. Για να δούμε ποιος θα πέσει έξω αυτή την φορά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Domi ποιος είσαι...η Δομή? :lol: Kάθησα πρωί πρωί και ξανάπιασα το θέμα φλας. Άνοιξα και πάλι την φλασιέρα και κούμπωσα την φύσα χωρίς να είναι μέσα στο κουτί της ώστε να μπορώ να ελέγχω τις επαφές, με κείνο το ειδικό εργαλείο που είναι σαν κατσαβίδι με λαμπάκι και βγάζει ένα καλώδιο από πίσω που καταλήγει σε κροκοδειλάκι (αυτό που χρησιμοποιούν οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων) Βρήκα την επαφή του δεξιού φλας που δούλευε κανονικά, και μετά έψαξα τις διαδρομές της πλακέτας από το ρελεδάκι του αριστερού φλας μέχρι την επαφή που μπαίνει στην φύσα. Νεκρά φύση όμως. Άρα δεν πήγαινε ρεύμα στην καλωδίωση. Το ρελεδάκι όμως είχε είσοδο και έξοδο ρεύματος, αλλά που πήγαινε το ρεύμα? Με το ειδικό αυτό "κατσαβίδι" εντόπισα πως το ρεύμα σταματούσε στην κόλληση της επαφής που μπαίνει στην φύσα! Ίσα που φαινόταν το ράγισμα όταν την παρατήρησα καλά από κοντά. Πήρα το κολλητήρι και ξανακόλλησα την επαφή και τα φλας δούλεψαν μια χαρά! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DOMINATOR 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 (τροποποιήθηκε) Απ΄ότι βλέπω πιάνει το χέρι σου!! Τροποποιήθηκε Απρίλιος 3 , 2008 από τον DOMINATOR Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 E εντάξει...είναι κι η δουλειά μου τέτοια. Είμαι μηχανολόγος ψυκτικών θερμικών εγκαταστάσεων και κλιματισμού, και τα πάω αρκετά καλά με όλα τα τεχνικά προβλήματα. Είτε λέγονται μηχανικά, είτε ηλεκτρολογικά, είτε ηλεκτρονικά. Βέβαια τα χέρια μου έπιαναν από πολύ μικρός.Πριν ακόμα σπουδάσω το επάγγελμα μου. Η ιστορία μου ως μάστορας ξεκίνησε σε μονοψήφιο αριθμό ετών ηλικίας, όταν έπαιρνα τα εργαλεία του πατέρα μου και επισκεύαζα τα παιχνίδια μου. Η αδυναμία μου μάλιστα ήταν οι λύσεις που έδινα πάντα με πατέντες, αφού ανταλλακτικά φυσικά...δεν έπαιζαν. Θυμάμαι σε ηλικία περίπου 11 ετών (το συμπεραίνω από το διάστημα που είχα ένα συγκεκριμένο ποδήλατο) είχα φτιάξει το πίσω φως του ποδηλάτου να λειτουργεί σαν STOP μοτοσυκλέτας όταν πατούσα φρένο με την χρήση μιας μπαταρίας! Τρελή πατέντα για την εποχή και την ηλικία μου Στα δεκάξι μου κατέβαζα, έλυνα και έδενα το μοτέρ του παπιού μου. (Από τότε δεν τα είχα καλά με τους μάστορες) :lol: Στα 19μου μπήκα στην σχολή. :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες