Jump to content

mr.marino

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    734
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

56 Excellent

Σχετικά με το μέλος mr.marino

  • Κλάση
    Unknown

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.myspace.com/mistermarino
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Somewhere In Time
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Wee-Strom

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX-7 GP

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    F22A-Raptor

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.140 προβολές προφίλ
  1. mr.marino

    cb1000r vs cbr1000rr 08-

    αυτη ακριβως η φραση σου με καλυψε απολυτα! και εγω στα 1000 θελω να παραμεινω χωρις να χασω τον ενθουσιασμο και λιγο την αδρεναλινη, Αλλαξα κατηγορια 2 φορες απο ss σε ον-οφφ σε ss σε ον-οφφ και παντα μου ελειπε λιγο η αδρεναλινη να την εχω οταν την θελω. απτην αλλη με τα ss ειδικα τα 1000αρια μες την πολη ειναι αχρηστα και μη πρακτικα και μετα αρχιζουν καρποι-αυχενας-μεση γιαυτο πιστευω το γυμνο ειναι η καλυτερη ετοιμη λυση
  2. mr.marino

    cb1000r vs cbr1000rr 08-

    Εχοντας περασει και απο τισ δυο κατηγοριες , ψαχνωντας κατι ενδιαφερον ..θελω να ακουσω τισ πρακτικες σας γνωμες, Δεν με ενδιαφερει να μου γραψετε τα αυτονοητα αλλα θα ηθελα απο καποιον που ειχε εμπειρια και απο τα δυο μηχανακια να μου πει για ποιο λογο πηρε το Α και οχι το Β. πχ. ποσο τον βολεψε καθημερινα το cbr1000rr. Η τι μετανιωσε...
  3. kle δεν εχω οδηγησει...αλλα εχω αρκετα χιλιομετρα σε σελα funduro παντος εδαφους. H θεση οδηγησης ειναι απλα πολυθρωνατη. Κακασχημο γλαροπούλι, αλλα δεν σε κουραζει με τιποτα. Μια γλαρόπαπια με καναπε και λιγο ψυχη!
  4. mr.marino

    HONDA CB1000R 2008-

    Ευχαριστω για τις πληροφοριες, εχω οδηγησει ενα σε στοκ με μονο τελικο και μου αρεσε. Να κανω και μια αλλη ερωτηση.. Τι ΔΕΝ σου αρεσει στο μηχανακι?
  5. mr.marino

    HONDA CB1000R 2008-

    Τι ξερουμε για αυτη την μοτοσυκλετα? Προβληματα / ανακλήσεις? Καποιος που να το έχει απο εδω εαν μπορει να μου πει καποια συν και πλην...
  6. mr.marino

    vfr800 vs cbr600f

    cbr600f με κλειστα ματια ...πολυ πιο παιχνιδιαρικο απο αυτα τα δυο και εχει μια απο τις καλυτερες κατανομες του βαρους για σουζιδια! το σχολειο της σουζας!
  7. Ρε παιδια..μαυτα και μαυτα...το μοτο τραβηξε ολα τα φωτα πανω του.Η ντορνα θα τα κονομισει παλι. Οταν το βλεπα ζωντανα μου φανηκε πολυ θεατρινιστικο ολο αυτο. Και οι δηλωσεις του Ροσσι πολυ χλεχλεδικες για ναναι αληθινες. Πολυ φρουφρου για εναν οδηγο γκουρμε Α κλασης με απολαβες μυριων. Ισως και κει να στηνονται καποια σκηνικα. η ισως να χει παιχτει και κατι που δεν το ξερουμε και οι ισπανοι θελουν τον ιταλο να τον βγαλουν εξω
  8. hondakia marquez ψοφα σε βλεπω για τεταρτο.ευελπιστω ο ιατρός να σου κάνει μια κωλονοσκόπηση ΑΑ! Και συ Λορέτζο που έπιασες και τα βάθρα του Μίκ..ετοιμάσου να κλάσεις μάντολες ! σπανιόλα που^%^%&+*&*...Πεντροσάκο δώσε πόνο και σε θέλω τρίτο. Βαλεντίνο το ξέρω οτι γεράσαμε αλλα εσύ τόχεις φίλε..και αφού τοχεις...θα το πάρεις
  9. ολα ειναι απιστευτα εργαλεια οδηγικης εμπειριας αλλα..το θεμα δεν ειναι η τελικη..πιο πολυ προτιμω τις χαμηλες και τις μεσαιες...αλλα νομιζω οτι και να παρεις με μια χαρτογραφηση διορθωνεις οτι θες. Το κυριοτερο απο ολα φιλε ειναι το ποσα φτανει η τσεπη σου. Αυτες τις μερες ειδα καποια μεταχειρισμενα. Βαλε υποψιν οτι θες ασφαλιση/σημα/σερβις/λαστιχα..αυτα μετρανε πιο πολυ απο τις χαμηλες και ψηλες και αυτος ειναι και ο λογος που πολλοι θελουν να τα ξεφορτωθουν αποφευγωντας εφοριες ασφαλειες και σερβις. Οπως προειπε ενα φιλος μην παρεις cbr γιατι εχει τα προβληματα με λαδια κλπ...ειναι και αυτο κατι το οποιο θα το εχεις στο κεφαλι σου σε περιπτωση αγορας. Οσο μελετησα τα ninja δεν βρηκα καποιον απο εδω ελλαδα και απο μαστορια να μου πουν οτι κατι ετυχε με τα kawasaki...αντιθετως ολοι μιλανε για τον κινητηρα τους με επικοδομητικα σχολια. Μαλλον εαν δεν δω κατι καλο προς τα εκει με βλεπω ναχω και το κεφαλι μου ησυχο. ΕΙπαμε τζογος ειναι...αλλα οχι και οι πιθανοτητες να μας εχουν στη μπουκα. Το cbr ωραιο μεν αλλα πιστευω οτι καλυτερα ενα μοντελο απο 09 κ μετα..για να μην πω 2012
  10. ετσι για να μη λετε μονο για το honda ..δειτε τι γραφει και ο αμερικανος στο zx-10r.net Here is a problem 7K Clutch basket is a weak link. You pull wheelies on this bike the way i do (all the way to work daily) your clutch basket will crack and then shatter without a notice. Its actually a common problem for wheelie enthusiasts with 08-09 3rd generation of this bike (crazy like me) When your clutch basket shatters, metal pieces fly everywhere, between crankshaft and clutch basket gears damaging the teeth causing all sorts of problem that i cannot identify till this day. Pieces fly into places that i cant see without taking the engine appart. Knocking noise has developed that is not fixed even after replacing the basket. I brake my head trying to figure out why engine its self running without a basket makes no noise but does when basket is in place. WIERD I would not recommend this bike to anyone. 06 zx6r had suffered far greater beating and lived. It would live beyond the 30k miles if it wasnt for an old lady thinking i was not there when i T-Bone'd her. I hate this bike. Its also difficult to turn. Your hands will hit the tank long before you ran out of turning room. Stupid bike, stupid design. Plastic ? Oh boy. You cant get to anything without taking entire fearing apart. It is designed to be taken appart by a sledge hammer and replaced with new. Otherwise everything brakes when you try to take it apart.να και το λινκ zx-10r.net
  11. σε 4 χροννια δεν ξερεις τι σου ξημερωνει...εδω δε ξερουμε για το αυριο αδερφε και συ καθεσαι και σκεφτεσαι να παρεις αυτο που θες σε 4 χροννια? καλυτερα κανε λιγο υπομονη μαζεψε κι αλλα χρηματα και παρε αυτο που πραγματικα αγαπας. τουλαχιστον προσπαθησε το να βρεις με υπομονη αυτο που σου κανει το κλικ..αλλιως αν ακους γνωμες και εσενα δεν σε ακους δυστηχης θασαι. Οσον αφορα τα κυβικά..πρωσοπική μου γνώμη..παρε 1000..να πας και εκδρομουλες να ευχαριστηθεις,εχεις περασει απο 600 οποτε ξερεις μην κολλας.καλο ειναι ναχεις εμπειριες απο ολες τις κατηγοριες. Το μπιγκ μπανγκ το ειχα.Πολυ επιθετικο στησιμο επιθετικη θεση οδηγησης και κουραστικο για ηρεμες βολτες για να γνωριζεις.Ειναι για ΓΡΗΓΟΡΕΣ και μονο βολτες...οδηγησε το και θα καταλαβεις τι ενοω.Παραυτα ωραιο..αλλα χρειαζετε ενα PCV να φτιαξεις μια χαρτογραφηση ωστε να δουλευει πιο προοδευτικα γιατι στις χαμηλες το κενο του σε κουραζει.
  12. ρε παιδια..οσον αφορα τα πολλα που ακουγονται ας εχουμε και στο μυαλο μας οτι μαρκετινγκ παιζει στη μεση..ραδιο αρβυλα παιζει...οποτε ας μην γινομαστε προπετες. Σιγουρα οι τυποι της Χοντα βιαστηκαν στο 08 να χτυπησουν την αγορα σε μια περιοδο που κανανε παρουσιασεις νεον καινοτομιον ολες οι εταιρειες εκεινη τη χροννια. Αλλα ετσι ειναι...αυτοι φτιαχνουν..εσυ που αγοραζεις πρωτος κανεις την μανα στην ουσια και ο τζογος ξεκιναει. στο 2009 τα διορθωσαν..και στο10 δεν ακους τιποτα. Τωρα οντως οταν μια εταιρεια σου δινει ανοχη 700μλ στα 1000χλμ οπως προειπε ενας φιλος..ας ειμαστε και λιγο λογικοι...ειναι παραλογο και προφανως κατι ηξεραν τοτε...αλλα αυτα συμβαινουν παντου.βλεπε μουλτιστραντα 1200 2010 ...20.000 ευρα και τα πρωτα μοντελα ητανε για φτυσιμο απτα προβληματα...βλεπε R1 2009 big bang...και παει λεγοντας..ας μην παιφτουμε στην λασπη και στην γνωμη των μικροαστων ασχετων που διχως επιχειρηματα χρυσωνουν το χαπι στο οτιδηποτε ή προσπαθουν να περασουν καμηλα απο κεφαλι βελόνας και ας ειμαστε ειλικρινης με τους εαυτους μας..γιατι στο κατω κατω..ο τελευταιος που θα δεις πριν κοιμηθεις..εισαι εσυ στον καθρεφτη..θα σε κοιταξεις στα ματια? ολα τζογος ειναι στην ζωη.ρουλέττα..αν σου κατσει η μπίλια σου κατσε...παμε για αλλες πολιτειες....
  13. χαχαχαα..ακου λαδωτηρι...δε μπορει και το καβασακι κατι θα βγαζει...χαχαχα ριχτα ολα τωρα που γυριζει...θα κερασω βολτα και φραπε στον πιο ειλικρινη..και θα τον βαλω οδηγο..
  14. λαμογαρα μου ευχαριστω! χαχαχα...ευχαριστω και για την διορθωση. παρεπτιτωντος για τα καβασακι αντικειμενικα σε αυτη την κατηγορια κανε μου ενα γρηγορο review
×
×
  • Create New...