Jump to content

paramedicgf

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    477
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος paramedicgf

  • Κλάση
    DAKAR POWERED
  • Γενέθλια 08/29/1979

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    kinigito me ton katemi stefano....k kryfto me kati gs

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC8

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    LC8
  • dreamBike: Κυβισμός
    942
  1. Όλοι καλα τα λέτε αλλα δε μπορει στην ουσια ενας χερας να συγκριθει με ενα μετριο που ο μετριος θα φορα εξοπλισμο. Οι παράμετροι ειναι ίδιοι?Π.χ.συγκρινονται σε μια ευθεια?Συγκρίνονται στην Αθηνών πατρών?Μέσα στην αθήνα η σε άλλη πόλη?Βρέχει?Χιονίζει?Ο σωστός αναβάτης ειναι αυτος που φορά το σωστό κράνος κάθε φορά που ανεβαινει στο μηχανάκι του και προσέχει με τα μάτια του 14 για όλους τους τυχον κινδυνους που ενδεχεται να εμφανιστουν μπροστα του Ο άλλος..ο χεράς έχει άπειρες πιθανότητες να γίνει μακαρίτης αφου οσο και να το έχει και σφηκα να πεσει πάνω στο πρόσωπο με τη ταχυτητα της μοτοσυλέτας του,μπορει να αποσυντονισει για ενα απιστευτο κλασμα χρονικο το οποιο και να ειναι μοιραίο. Δε λέμε για τα υπόλοιπα,τροχαία πτώσεις συντριβες με νταλίκες,κτλ,γιατι ότι και να φορα κάποιος ακομη και τον εξοπλισμο του περού αν σκάσει μετωπική μηχανη με νταλίκα πιστέψτε με χωρίς να σηκώσω μακάβριες φωτο δε μένει τιποτα. Γιαυτο προσεχουμε για να έχουμε και τις καγκουριές αφηστε τους για τους πραγματικα ανεγκέφαλους απο την οδηγηση μας και τις εμπειριες μαθαινουμε,δε γεννηθηκαμε χεράδες,απλα γινομαστε μεσω των εμπειριών.οπότε και ο καλουτσικος θα μάθει.Ξεκινάμε σωστα και προσέχουμε.Ταπεινη μου γνωμη
  2. Καλορίζικη λοιπον. θα σου πω κάτι πιο σημαντικό.Μιας και διάβασα οτι ειναι η πρώτη σου μηχανή,να πάρεις ενα καλό κρανάκι,να μη το βγάζεις ΠΟΤΕ απτο κεφάλι σου και να οδηγείς συνετά και με προσοχή ιδίως τον πρώτο καιρό μέχρι να μάθεις πως στρίβει,πώς γκαζώνει πώς και ποτε φρενάρει. Απο κεί και πέρα μιας και έχεις ρωτήσει και άλλους δες αν έβγαζε τπτ προβλήματα στα τόσα χιλιόμετρα σε συγκεκριμένα τμήματα της μοτοσυκλέτας αυτο το μοντέλο και μαζί με το μηχανικό σου εκει στον κινητήρα φλατζες κτλ τυχον διαρροές μπλα μπλα,μπροστινο και πάει λέγοντας. Καλή αρχή και καλά χιλιόμετρα
  3. ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ ADVENTURE FULL EXTRA ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ,25,000 ΧΛΜ ΑΡΙΣΤΟ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΤΟΣ

  4. paramedicgf

    MotoGP '08 > Qatar

    έλα να ξεκινάει σιγά σιγαααααααααααααααααα
  5. paramedicgf

    ΚΤΜ 990 adventure

    Στη θέση σου,θα άφηνα τα λαστιχάκια όπως είναι και θα αγόρασα τα καρού για πολύ όφ διαδρομή με λάσπη χαντάκια κτλ.απλά να πατεντάρεις το φτερό σου με ένα ψηλότερο γιατί μαζεύει λασπουριά πάνω στο φτερο και φρακάρει ενδιάμεσα και τελείωσες! Στο δικό μου για να ακριβολογώ αυτο το κενό και την ασάφεια που λές στα 200 δεν την εχω γνωρίσει μέρχι τώρΑ. τΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΛΆΣΤΙΧΑ scorpion που φοράς με έχουν καλύψει απο εντός πίστας επί 3 ημέρες των Σερρών με θερμοκρασίες και πιέσεις που σαμπρελάτο λάστιχο καταλαβαίνεις ότι καταπονείται απίστευτα.Απο την άλλη σε χώμα κοτρώνες-κροκάλα και ότι μπορείς να φανταστείς κ μιλάμε για το ίδιο ζευγάρι έκανα και τα 2.Κυρίως όμως στο όφ εκεί σου δείχνει τι είναι κ τι έχεις στα χέρια σου Νομίζω είναι το ιδανικό λάστιχο για το συγκεκριμένο μηχανάκι και μη προχωράς σε άλλες μετατροπές η αντίστοιχα σκηνικά. Για το δείκτη καυσίμων το έχω όπως το γέννησε η μαμά του,και δε με έχει προδώσει έως τώρα.Πατάς όπως προείπαν και τα παιδιά το 2ρο χιλιομετρητή και δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Για την κόρνα αν είναι δυνατή ή όχι δε μπορώ να σου απαντήσω με νιώθουν με τις ξετάπωτες ακράπες
  6. Ε τώρα το KTM...τι να πεί και αυτό..απολαυστική θέση οδήγησης κατ εμε,επιθετικό και όσο για τα καντραν κτλ πόσταρα και φωτό.αυτό το τελικό της εξάτμισης ομως ε? Για το μπεμβέ λυπάμαι no white edition..μόνο το 848 της ντουκάτι και το ΚΤΜ σε λευκό...!!!
  7. paramedicgf

    Το αμόρε μου!

    Προσοχή με το jet και πτήσεις χαμηλές.
  8. ΄+1 για το ΚΤΜ γιατί απλά θα πάς και κάπου πιο πολύ...θα το βάλεις και κάπου πιο πολύ και γιατί απλά...θα 'εχεις κάτι..πιό πολύ...εκτός απο αυτό τον έρμο το μάστορα..δηλαδή το δικό μου πέρα απο μια αστοχία υλικού στη τρόμπα συμπλέκτη μέχρι τα 30.000 (ήρθε απο μονεμβασιά το μηχανάκι 2κάβαλο φούλ φορτωμένο και με έφερε και μέχρι το σπίτι μου δεν έχει πατήσει συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων σέρβις. Βαρέθηκα νακούω έστω και για πλάκα πλέον το μάστορα.α! και να μη ξεχάσω και τη 3ετή εγγύηση.
  9. Και κάποιες ακόμη...βασικά για τη δουλειά θέλω ένα medibike εδω και τωρα..για το σαλόνι carole nash και ξερό ψωμί.- Άντε και για το Θάνο..μην το αφήσω παραπονεμένο το παιδί.
  10. Ως συνέχεια λοιπόν...νάτα και τα κορίτσια μας...ένα B king μπορεί να γίνει 3θέσιο? και βέβαια μπορεί..και τετραθέσιο.....να μη ξεχάσω και την πίσω όψη της ουράς του..(Αγάπη μου, συγχώρεσέ με αυτές μου έλεγαν να τις βγάζω φωτό .....) Το βραδάκι θα έχουμε και άλλες...
  11. Ολοκληρώθηκε και φέτος η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στο Birmingham στην Αγγλία όπου για τρίτη συνεχή χρονιά παρευρέθηκα με τον γνωστό katemis για να καλύψουμε για το mybike. Νέα μοντέλα μοτοσυκλέτας και γυναικείες παρουσίες....(θα ανέβουν στο επόμενο πόστ αναμείνατε... ;) )μαζί με events στο χώρο της έκθεσης αποτέλεσαν και φέτος ένα πόλο έλξης για χιλιάδες θαυμαστές του κόσμου του δίτροχου σπόρ. Απολάυστε μερικές μιας και άργησε το θέμα να 'τρέξει νωρίτερα'.
  12. Το κράνος βγαίνει Μ Ο Ν Ο όταν είσαι εκπαιδευμένος και γνωρίζεις τον τρόπο.Το βιντεάκι μάλιστα δείχνει με σαφή τρόπο και καθαρές κινήσεις τον τρόπο αφαίρεσής του,παρόλαυτά ένας εξειδικευμένος διασώστης θα προχωρήσει και στη συνέχεια να αντιμετωπίσει και τις υπόλοιπες καταστάσεις ανάλογα με την κατάσταση του θύματος αξιολογόντας την ABCDE μέθοδο του PHTLS (prehospital trauma life support) Προσωπικά θα πρότεινα σε περίπ[τωση που εμπλακεί κάποιος να κοιτάξει πρώτα την ΑΣΦΑΛΕΙΑ του χώρου,της σκηνής και τη δική του ως αρρωγός (π.χ.να σταματήσει διερχόμενα οχήματα έτσι ώστε να μην πέσουν πάνω του γιατί μη ξεχνάμε πολλοί σταμάτησαν να βοηθήσουν αλλα χωρίς το χρυσό κανόνα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ χαθήκαν και αυτοί...μετά να πλησιάσει στο σημείο αν είναι αυτό εφικτό και να ακινητοποιήσει το κεφάλι να ανοίξει τη ζελατίνα και να βεβαιωθεί ότι αναπνέει το θύμα και να ελέγξει πόσοι ακόμη υπάρχουν,και να καλέσει το 166 ΕΚΑΒ και την τροχαία 100 εξηγώντας ΠΟΥ βρισκόμαστε ,ΤΙ αντιμετωπίζουμε,ΠΟΣΟΙ είναι και να μείνουμε στη διάθεση του κέντρου για περισσότερες οδηγίες. Αυτό είναι το σημαντικότερο.Ε'υχομαι να μην εμπλεκεί κανείς σας σε τέτοιες καταστάσεις και να είναι όλοι γεροί και δυνατοί.
  13. paramedicgf

    Nikon D40X - DSLR Photo Camera

    Θα σου πρότεινα κι εγώ τη νίκον μιας και με τη D70 μεχρι στιγμής ότι και ναχω κάνει βρε μέχρι και στα 40 μέτρα κάτω απτο νερό τη βουτάω ..τίποτις 3 χρόνια και έχει γυρίσει όλο τον κόσμο με αεροπλάνα με βαπόρια με πλοία,,στη μηχανή φυσικά... εκεί...φτού μη τη ματιάσω...άντε 3 μερες ακόμη για την έκθεση..άλλη μια 2,000 φωτό σε μια μερα....
  14. Επιστρέφω την άλλη βδομάδα Ελλάδα μιας και βρίσκομαι αγγλία για να καλύψω τη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας για το φόρουμ μας. Θα το κανονίσουμε τελικά απο κοντά να έρθω με το καλό να βρεθούμε όσοι ενδιαφερόμαστε απο κοντ΄λα να συζητήσουμε τη διαδρομή και που θέλουμε να πάμε με ενα καφε και προφανώς μετα τις γιορτές όπως το βλέπω κάνουμε κάτι καλό και όχι πρόχειρο!
  15. Πολύχρονος γερός και δυνατός!
×
×
  • Create New...