Jump to content

Louk 92

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Louk 92

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Μιας και η μηχανή έχει γίνει ΜΟΝΟ ΚΑΡΜΠ θα μπορούσα να βάλω μια τρόμπα θα το βοηθούσε πιθανολογείς ..;;
  2. Καλώς σας βρήκα ..!! Ζιγκλερ αν δεν κάνω λάθος φοράει 190 Το κιτ περιλάμβανε και την φούσκα κανονικά μαζί με τα υπόλοιπα Σωλινακια τροφοδοσίας (δλδ το σωληνάκι που φεύγει από τον ντεπόζιτο και πάει στο καρμπ) μαζί με το φίλτρο βενζίνης αλλάχθηκαν Βαλβίδες ρυθμίστηκαν Τα μπουζί δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια αν έχουν το σωστό διάκενο Τα σωληνάκια υποπίεσης ποια είναι ;μπερδεύτηκα . Τέλος δεν ξέρω πως να βάζω φωτογραφίες Αδερφέ μου είσαι τρομερός και ευχαριστώ για τον χρόνο σου ..! Νομίζω όμως ότι δεν έχω τρόμπα (αντλία ΒΕΝΖΙΝΗΣ ) γίνεται αυτό !;; δλδ από το ντεπόζιτο πάμε στο ρουμπινετο από εκεί φεύγει ένα σωληνάκι (αλλαγμένο ) μετά έχουμε φίλτρο βενζίνης μετά άλλο σωληνάκι (αλλαγμένο) που φτάνει στο καρμπ …!!ΤΠΤ ΑΛΛΟ Κουφό ;;
  3. Χαχαχα φίλε έχεις δίκαιο δεν την ξαναλέω έτσι ..!Η μηχανή έχει το απλό σύστημα και όχι ηλεκτρική αντλία ..! Μπαταρία είναι καινούργια και η ηλεκτρονική είναι επισκευασμένη (είχε κάψει ένα τρανζίστορ έτσι μου το είπανε )και τσεκαρισμένη όπως και ο ανορθωτής είναι τσεκαρισμένος Το καρμπ είναι καθαρισμένο και με καινούργιο κιτ από την ktm .. Με βοήθησε πολύ το μήνυμα σου σε ευχαριστώ έχω και μια ερώτηση κάνουλα καυσίμου είναι το ρουμπινετο που λέμε ..; Μετά τις γιορτές θα αλλάξω ντεποζιτο είναι στα άμεσα πλάνα γιατί την φτιάχνω από την αρχή τα σωληνάκια και το Φιλτρο βενζίνης αλλά και αέρα είναι καινούργια το Ντεποζιτο ακόμα παλιό .. Ακομα θα ήθελα να σου αναφέρω ότι έχει μπει μεγαλύτερο ζιγκλερ βενζίνης στο καρμπ από τον μάστορα …Όπως και ότι δεν έχω πρόβλημα με το ρελαντί είτε κρύο είτε ζεστό δεν πάει να σβήσει ποτέ
  4. Αδερφέ μου είναι ένα Virago 750 του 96..Αλλά σε άριστη κατάσταση πραγματικά Το μηχανάκι είναι με ελεύθερας εξατμίσεις φίλτρο αέρα dragtron καρμπυρατέρ mikuni bst 40 αυτό που φοράνε τα ktm lc4.. Απλα δεν τα ανέφερα γιατί πολλοί δεν ασχολούνται με τέτοια μηχανάκια και πήγα κατευθείαν στο καρμπ που είναι κοινό πάνω κάτω ..!Και ίσως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο
  5. Καλησπέρα στην ομάδα τα φώτα σας ..!Έχω μια γριά 750cc με πολλαπλή που καταλήγει σε 1 καρμπ..! Θα προσπαθήσω να είμαι αναλυτικός αλλά όχι κουραστικός 1) Το μηχανάκι πάντα χειμώνα καλοκαίρι στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας θέλει τσοκ με μισή μιζια παίρνει μπρος 2) ο μάστορας με έχει συμβουλεύσει να οδηγώ το μηχανάκι με λίγο τσοκ τραβηγμένο για 4-5 λεπτά και μετά να το κλείνω τελείως εφόσον έχει ζεσταθεί και έτσι κάνω Αν δεν ακολουθήσω το δευτερο βήμα που ανέφερα το μηχανάκι πνίγεται κάνει να σβήσει με κάτι τσαφ κτλπ Πάμε στα 2 πρόβλημα τωρα 1) ενώ αν ακολουθήσω τα βήματα αυτά το μηχανάκι είναι κομπλέ , κάποιες φορές και σε ανύποπτους χρόνους ενώ έχει ζεσταθεί μπερδεύει για το πολύ 4-5 χλμ σαν να μην υπακούει το γκάζι απόλυτα σαν να μην τραβάει καλά σαν να μουγκρίζει και μετά φτιάχνει μονο του ..!! Ενας τρόπος που έχω βρει και φτιάχνει ειναι να σταματήσω στην άκρη και να το αφήσω στο ρελαντί να δουλέψει χωρίς ξερογκαζα για 1-2 λεπτα μετά ειναι πένα πάλι … 2) Το μηχανάκι πηγαίνει μέχρι 110 χιλιόμετρα μετα μπερδεύει και δεν τραβάει παραπάνω ακόμα και ζεστό Κάθε συμβουλή ιδέα θα είναι χρήσιμη ευχαριστώ
  6. Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ; Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..; Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ; Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..; Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω
  7. Αδερφε μου καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο mikuni vm30αρι .Όλοι οι άλλοι έχουν 40ρια αλλά δεν έχεις άδικο θα το ψάξω .. Το μηχανάκι μπορεί να είναι αρχαίο αλλά δουλεύει ρολόι οσο σάπια ήταν ολα τα περιφερειακά του και τα ηλεκτρολογικά του (που τα έχω αλλάξει όλα )τόσο σκυλί και αγέραστο το μοτέρ του..Άραγε ποσά από τα σημερινά θα δουλεύουν έτσι σε 40 χρόνια .Μάλλον κανενα!
  8. Παιδιά καλησπέρα είπα να κάνω μια προσπάθεια εδώ που υπάρχουν γνώστες για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί .. Εχω ένα virago 750 του 84 με τα 60 άλογα αυτό που κυνηγάνε όλοι στο εξωτερικό και το κάνουν cafe racer .. Το μηχανάκι το πήρα 1 χιλιάρικο μόνο. Ξεκίνησα με ένα μεγάλο σέρβις + ότι αναλώσιμο υπήρχε αλλάχτηκε ..Συνέχισα με κομπλερ μίζας και επισκευή μίζας ..προχώρησα με επισκευή ηλεκτρονικής που όπως μ είπαν ειχε κάψει ένα τρανζιστορ..!Όλα καλά το μηχανάκι παίρνει σαν καινούργιο ..!Να αναφέρω εδώ ότι το μηχανάκι έχει ελευθερας εξατμίσεις .. Και πάμε τώρα στο θέμα που με ταλαιπωρεί προχώρησα σε μετατροπή απο 2πλο καρμπυρατέρ σε μονό (λόγο αχρηστίας των παλιών )..!με χειροποίητο λαιμό αλουμινίου καρμπυρατέρ 40αρι mikuni bst40 (από Ktm lc4) το οποίο κιταριστηκε και ζιγκλερωθηκε ώστε να ανταποκρίνεται στους 2 κυλίνδρους .!Αλλά το μηχανάκι μετά τα 110 μπερδεύει ..την 1ή και την 2ά την σπάει κανονικά και τραβάει τέλεια σε όλο το φάσμα.. Στην 3ή σχεδόν πριν το σπάσιμο της αρχίζει να μπερδεύει το μηχανάκι εκεί έχει ξεπεράσει τα 100 και μετά έρχεται το μπέρδεμα που δεν τραβάει ..! Πριν με φάτε να πω ότι έτσι το δουλεύουν στο 80% των ξένων δλδ ένα 40 αρι καρμπ (διαφόρων εταιριών )και μετά παιχνίδι με τα ζιγκλερ μέχρι να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν στην ρύθμιση .. Τα ερωτήματα μου : Να αλλάξω καρμπ πχ μεγαλύτερο ή μικρότερο .; Να παίξω με τα ζιγκερ μεχρι να βρω τον κατάλληλο συνδυασμό ..; Εχετε κάποια ιδέα Γτ μπερδεύει μετά τα 100 ίσως πλούσιο μείγμα ..;που το πνιγεί ..; Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα οποία βοήθεια η ιδέα πολύτιμη ευχαριστώ ..!
×
×
  • Create New...