Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ;
Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..;
Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω
Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ;
Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..;
Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω
Αδερφε μου καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο mikuni vm30αρι .Όλοι οι άλλοι έχουν 40ρια αλλά δεν έχεις άδικο θα το ψάξω ..
Το μηχανάκι μπορεί να είναι αρχαίο αλλά δουλεύει ρολόι οσο σάπια ήταν ολα τα περιφερειακά του και τα ηλεκτρολογικά του (που τα έχω αλλάξει όλα )τόσο σκυλί και αγέραστο το μοτέρ του..Άραγε ποσά από τα σημερινά θα δουλεύουν έτσι σε 40 χρόνια .Μάλλον κανενα!
Παιδιά καλησπέρα είπα να κάνω μια προσπάθεια εδώ που υπάρχουν γνώστες για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί ..
Εχω ένα virago 750 του 84 με τα 60 άλογα αυτό που κυνηγάνε όλοι στο εξωτερικό και το κάνουν cafe racer ..
Το μηχανάκι το πήρα 1 χιλιάρικο μόνο. Ξεκίνησα με ένα μεγάλο σέρβις + ότι αναλώσιμο υπήρχε αλλάχτηκε ..Συνέχισα με κομπλερ μίζας και επισκευή μίζας ..προχώρησα με επισκευή ηλεκτρονικής που όπως μ είπαν ειχε κάψει ένα τρανζιστορ..!Όλα καλά το μηχανάκι παίρνει σαν καινούργιο ..!Να αναφέρω εδώ ότι το μηχανάκι έχει ελευθερας εξατμίσεις ..
Και πάμε τώρα στο θέμα που με ταλαιπωρεί προχώρησα σε μετατροπή απο 2πλο καρμπυρατέρ σε μονό (λόγο αχρηστίας των παλιών )..!με χειροποίητο λαιμό αλουμινίου καρμπυρατέρ 40αρι mikuni bst40 (από Ktm lc4) το οποίο κιταριστηκε και ζιγκλερωθηκε ώστε να ανταποκρίνεται στους 2 κυλίνδρους .!Αλλά το μηχανάκι μετά τα 110 μπερδεύει ..την 1ή και την 2ά την σπάει κανονικά και τραβάει τέλεια σε όλο το φάσμα.. Στην 3ή σχεδόν πριν το σπάσιμο της αρχίζει να μπερδεύει το μηχανάκι εκεί έχει ξεπεράσει τα 100 και μετά έρχεται το μπέρδεμα που δεν τραβάει ..!
Πριν με φάτε να πω ότι έτσι το δουλεύουν στο 80% των ξένων δλδ ένα 40 αρι καρμπ (διαφόρων εταιριών )και μετά παιχνίδι με τα ζιγκλερ μέχρι να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν στην ρύθμιση ..
Τα ερωτήματα μου :
Να αλλάξω καρμπ πχ μεγαλύτερο ή μικρότερο .;
Να παίξω με τα ζιγκερ μεχρι να βρω τον κατάλληλο συνδυασμό ..;
Εχετε κάποια ιδέα Γτ μπερδεύει μετά τα 100 ίσως πλούσιο μείγμα ..;που το πνιγεί ..;
Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα οποία βοήθεια η ιδέα πολύτιμη ευχαριστώ ..!