Jump to content

Hondainnova

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Hondainnova

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    135

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Innova
  • dreamBike: Κυβισμός
    135
  1. Ευχαριστώ για τις συμβουλές φιλαράκι, Αυτό έχω σκοπό να κάνω κ θα παραγγείλω κ τα ανταλλακτικά μιας κ δεν είναι ακριβά καδενες γλυστρες κ ένας τεντωτηρας κ θα πάω να τα αλλάξω όλα κ ελπίζω να φτιάξει. Πάντως πρώτη φορά δεν καταφέρνω να κάνω μια διάγνωση για το τι προκάλεσε αυτή την φθορά γιατί έχω μελετήσει αρκετά τον συγκεκριμένο κίνητρα κ αρχικά σκέφτηκα οτι ίσως πηδηξε δόντι το καδενακι αλλά αν το έκανε αυτό δεν θα γινόντουσαν όλα ρυζι μέσα? Με ξάφνιασε που πηρε αμέσως μπροστά κ με μιζα σαν να μην είχε γίνει τίποτα χαχαχα αλλά συμβαίνουν αυτά για να μαθαίνουμε.
  2. Αρχικά ευχαριστώ για τις απόψεις κ τις απαντήσεις μιας κ ολα μου είναι χρήσιμα Η κεφαλη είναι η μαμά δηλαδή όπως είναι δεμμενη από το εργοστάσιο δεν την άγγιξα απλη αλλαγή κυλίνδρου κ πιστονιου έκανα κ παλι πανω όπως υπήρχε χωρίς να αλλαξω κάτι Το πιστονι ναι μπήκε με το in από την μεριά της εισαγωγής intake καθώς κ έκανα κ τον ανάλογο χρονισμο....δηλαδή κ ανάποδα να είχε μπει θα μου παρουσίαζε πρόβλημα αμέσως όχι μετά από 8000 χλμ πιστευω Όσο για το λάδι βάζω όσο ορίζει ο κατασκευαστης 700ml κ τα ελέγχω συχνά ο τεντωτηρας έχει αλλαχτει στα 15.000χλμ με μηχανικό κ οχι τον γνήσιο που είναι αυτόματος οπότε ίσως χρειάζεται αλλαγή τεντωτηρας κ καδένα κ οι γλυστρες της. Θα το παω αναγκαστικά σε μηχανικό το μηχανάκι γιατί ακουγεται αρκετά όσο περνάει ο καιρός αλλά ευχαριστώ για τις απόψεις κ φυσικά όλες είναι δεκτές.
  3. Ναι, μαζί με έναν γνωστό μου που φτιάχνει παπακια ωστόσο δεν είχα προβλημα τόσο καιρό η κάτι να πήγαινε λάθος... Κ το στρωσιμο του έγινε σωστά κ είχε κ μια ικανοποιητική ροπή το μηχανάκι για τα χιλιοστα του ωστόσο δεν έχω βρει τα αίτια που έπαθε αυτό το ξαφνικό κ να βγάζει κ καπνο από τον εξαερωτηρα το οποίο πρώτη φορά το βλέπω... Να επισημάνω πως το μηχανάκι λειτουργεί κανονικά από τότε απλά έχω έναν μόνιμο θόρυβο που νομίζω είναι το καδενακι εκκεντροφορου που ακουγεται έντονα είτε είναι κρυος η ζεστός ο κινητήρας... Για μπιελα δεν νομίζω γιατί δεν ακουω κανέναν έντονο μπασατο θόρυβο κ δοκίμασα κ να ανοίξω το γκάζι με 4η σε λιγα χιλιόμετρα κ δεν ακουστηκε τίποτα παρα μόνο το κρρρρ της κανένας.
  4. Οχι φίλε τίποτα ουτε σταγόνα αλλά μου φάνηκε παραξενο που το επαθε αυτό γιατί το μηχανάκι το έχω για βόλτα όχι για να το σκιζω στους κοφτες
  5. Παιδιά καλησπέρα, αντιμετώπισα προσφατα ένα πρόβλημα με το ιννοβακι (καρμπυρατέρ) το οποίο είναι στα 54.5mm aasa με γουβα πιστονι για να μην ανεβάζει συμπίεση κ ολα τα υπόλοιπα μαμά (φοράω μόνο κυλινδροπιστονο )και ξαφνικά μετά από μια ζέστη βόλτα δικαβαλο όταν πήγα να κατεβάσω από 4η σε 3η σε ευθεία ακούστηκε ένας μεταλλικός θόρυβος από την κεφαλή σαν κρρρ κ το μηχανάκι έσβησε... Να τονίσω πως κατευθείαν έβγαλε λευκό καπνό από το σωλήνακι του Κάρτερ νομίζω είναι ο Εξαερωτηρας .... Το μηχανάκι πηρε μπρος μετά από 15 λεπτά με μίζα τσακμακι κ από τότε ακουγεται ενα συνεχόμενο εντόνο κρρρ... Το μηχανάκι από τότε έπαθε άλλες 8 φορές το ίδιο προβλημα εφόσον ζεσταίνοταν κ έσβηνε κ κάπνιζε από το σωλήνακι αναθυμιάσεων του καρτερ να τονίσω πως το μηχανάκι έχει κάνει 8000 χλμ από την επισκευή του κ αλλάζω λάδια κάθε 1000 χλμ κ του βάζω motul 10w-40 αν γνωρίζει κανείς πιθανα αιτία θα ήθελα να με διαφωτίζει γιατί έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω το πρόβλημα κ για συνεργείο δεν παίζει μια 🥲
×
×
  • Create New...