Jump to content
BASILISP

Innova 125 παραξενος ηχος

Recommended Posts

Γεια σας παιδια! Εχω το innova 125 7-8 χρονια και ολα καλα μεχρι τωρα. Πριν απο λιγες ημερες ομως αρχισε να κανει εναν θορυβο σαν "τικ τικ" διπλα απο τις ταχυτητες. Νομιζα οτι ειναι βαλβιδες αλλα γνωστος μου (οπως και οσοι αλλοι το ακουσαν),μου ειπε οτι ειναι το καδενακι. Δεν εχω διαθεσιμα χρηματα αυτη την στιγμη και αναρωτιομουν εαν αληθευει οτι δεν πειραζει αν δεν το φτιαξω αμεσως αλλα μπορω να το κανω και μετα απο 1 χρονο ("γιατι το καδενακι δεν θα παει πουθενα"). Τι λετε; Επισης ξερετε το κοστος επισκευης; Ευχαριστω πολυ! Βασιλης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ, καταρχην καλως ορισες Βασιλη.

Κατα δευτερον, μπορει το καδενακι να μην παει πουθενα αλλα αν τυχον σπασει, εμβολο/βαλβιδες/καπακι θα πανε στα θυμαρακια. Περιμενε βεβαια και καποιου πιο ειδικου στο θεμα του ινοβα να απαντησει, αλλα πιστευω πως αυτα ισχυουν γενικα. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπορεις με ενα απλο ριθμισμα να το τεντωσεις,και δεν ειναι και τρελα δυσκολο.

και παει κοντα στα 25 ευρω το γνησιο. ετσι γνωριζω.

ολα αυτα για το αν ειναι καδενακι ε. τωρα για κτ αλο δεν μπορουμε να ξερουμε. παντως δεν θαταν καλο να το αφησεις ετσι .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γεια σας παιδια! Εχω το innova 125 7-8 χρονια και ολα καλα μεχρι τωρα. Πριν απο λιγες ημερες ομως αρχισε να κανει εναν θορυβο σαν "τικ τικ" διπλα απο τις ταχυτητες. Νομιζα οτι ειναι βαλβιδες αλλα γνωστος μου (οπως και οσοι αλλοι το ακουσαν),μου ειπε οτι ειναι το καδενακι. Δεν εχω διαθεσιμα χρηματα αυτη την στιγμη και αναρωτιομουν εαν αληθευει οτι δεν πειραζει αν δεν το φτιαξω αμεσως αλλα μπορω να το κανω και μετα απο 1 χρονο ("γιατι το καδενακι δεν θα παει πουθενα"). Τι λετε; Επισης ξερετε το κοστος επισκευης; Ευχαριστω πολυ! Βασιλης

Το κανει μετα απο 5 - 10 λεπτα οταν το μηχανακι ζεσταθει; Αν ναι ειναι η καδενα εκκεντροφορου, μπορεις να κανεις ρυθμισμα καδενας να δεις αν θα σταματησει ο ηχος , εχει βαλει ο innova04 στον "οδηγο του" ..

Αν θελει καδενα εκκεντροφορου η επισκευη ειναι εως 80€

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κανει μετα απο 5 - 10 λεπτα οταν το μηχανακι ζεσταθει; Αν ναι ειναι η καδενα εκκεντροφορου, μπορεις να κανεις ρυθμισμα καδενας να δεις αν θα σταματησει ο ηχος , εχει βαλει ο innova04 στον "οδηγο του" ..

Αν θελει καδενα εκκεντροφορου η επισκευη ειναι εως 80€

δεν νομιζω 80. το πολυ 50 μαζι με δουλεια.

και επισις,ο θανασης σιγουρα εχει ριθμισμα καδενας στο thread του ? γιατι δεν το βλεπω πουθενα. :S

Τροποποιήθηκε από τον pasxalis_evo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ηχος ειναι απο την αρχη μεχρι το τελος της λειτουργιας του κινητηρα. Κρυος η ζεστος. Ευχαριστω παιδια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν νομιζω 80. το πολυ 50 μαζι με δουλεια.

και επισις,ο θανασης σιγουρα εχει ριθμισμα καδενας στο thread του ? γιατι δεν το βλεπω πουθενα. :S

Ρυθμισμα τεντωτηρα καδενας, εχω και εγω στο δικο μου ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ηχος ειναι απο την αρχη μεχρι το τελος της λειτουργιας του κινητηρα. Κρυος η ζεστος. Ευχαριστω παιδια!

Αν ο ηχος δεν ειναι εντονος τοτε δεν εχεις προβλημα , αν ομως αρχισει να ακουγετε πολυ καλο θα ητανε να πας για αλλαγη καδενας εκκεντροφορου , πρωτα ομως κανε ενα ρυθμισμα τεντωτηρα καδενας μπορει να θελει απλα ρθυμισμα και αν σταματησει καλος αν ξαναρχισει αστο ετσι και οπως ειπα και πιο πανω αναλογα τον ηχο αλλαξε το.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

O τεντωτήρας στο innova δεν είναι ρυθμιζόμενος! Είναι αυτόματος. Όταν του βάζετε χέρι, μπορεί να δίνει περισσότερη τάση στην καδένα και να προκαλέσει μεγαλύτερη φθορά! Οι καδένες στα innova θέλουν αλλαγή, μετά τα 100.000 χλμ! ;) Στους τεντωτήρες, έχουν θέμα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστω πολυ παιδια για τις αμεσες απαντησεις σας! Θα παω σε μηχανικο σε λιγες ημερες λοιπον.!!! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επαναφερω το θεμα για μια ερωτηση. Αν ο θορυβος σταματησει οταν ζεσταθει τοτε ποιο ειναι το προβλημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω από innova, θα σου πω γενικά.

Αν ακούγεται η καδένα στην αρχή, στα πρώτα 2-5sec και μετά σταματά, δεν έχεις θέμα.

Είναι μέχρι να σηκώσει πίεση το κύκλωμα και να δουλέψει σωστά ο τεντωτήρας.

 

Αν σταματά όντως ο ήχος, δε νομίζω πως χρειάζεται να ασχοληθείς παραπάνω.

Απλά, για να είσαι βέβαιος, όταν το μοτέρ σου είναι ζεστό (πχ μετά από βόλτα), βγάλε κράνος και σταματημένος άκουσε το μοτέρ σου.

Έχει όντως σταματήσει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο βολτα μου φενεται πως οντως σταματαει να ακουγεται. Ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα.Ευχαριστω πολυ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάνε μια βόλτα και από κάποιο (έμπιστο) συνεργείο.

Δε χάθηκε ο κόσμος να έχεις και μια γνωμάτευση επί τόπου.

Και επιμένω σε αυτό, διότι, στην πραγματικότητα, διάγνωση από απόσταση μέσω γραπτών κειμένων, δεν είναι όσο χρειάζεται ρεαλιστική.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνω,απλως ηθελα μια πρωτη αποψη για να καταλαβω ποσο σοβαρο ειναι. Με την πρωτη ευκαιρια που θα παω στο συνεργειο θα το ελεγξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά καλησπέρα, αντιμετώπισα προσφατα ένα πρόβλημα με το ιννοβακι (καρμπυρατέρ) το οποίο είναι στα 54.5mm aasa με γουβα πιστονι για να μην ανεβάζει συμπίεση κ ολα τα υπόλοιπα μαμά (φοράω μόνο κυλινδροπιστονο )και ξαφνικά μετά από μια ζέστη βόλτα δικαβαλο όταν πήγα να κατεβάσω από 4η σε 3η σε ευθεία ακούστηκε ένας μεταλλικός θόρυβος από την κεφαλή σαν κρρρ κ το μηχανάκι έσβησε... Να τονίσω πως κατευθείαν έβγαλε λευκό καπνό από το σωλήνακι του Κάρτερ νομίζω είναι ο Εξαερωτηρας .... Το μηχανάκι πηρε μπρος μετά από 15 λεπτά με μίζα τσακμακι κ από τότε ακουγεται ενα συνεχόμενο εντόνο κρρρ... Το μηχανάκι από τότε έπαθε άλλες 8 φορές το ίδιο προβλημα εφόσον ζεσταίνοταν κ έσβηνε κ κάπνιζε από το σωλήνακι αναθυμιάσεων του καρτερ να τονίσω πως το μηχανάκι έχει κάνει 8000 χλμ από την επισκευή του κ αλλάζω λάδια κάθε 1000 χλμ κ του βάζω motul 10w-40 αν γνωρίζει κανείς πιθανα αιτία θα ήθελα να με διαφωτίζει γιατί έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω το πρόβλημα κ για συνεργείο δεν παίζει μια 🥲

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Hondainnova έγραψε:

Παιδιά καλησπέρα, αντιμετώπισα προσφατα ένα πρόβλημα με το ιννοβακι (καρμπυρατέρ) το οποίο είναι στα 54.5mm aasa με γουβα πιστονι για να μην ανεβάζει συμπίεση κ ολα τα υπόλοιπα μαμά (φοράω μόνο κυλινδροπιστονο )και ξαφνικά μετά από μια ζέστη βόλτα δικαβαλο όταν πήγα να κατεβάσω από 4η σε 3η σε ευθεία ακούστηκε ένας μεταλλικός θόρυβος από την κεφαλή σαν κρρρ κ το μηχανάκι έσβησε... Να τονίσω πως κατευθείαν έβγαλε λευκό καπνό από το σωλήνακι του Κάρτερ νομίζω είναι ο Εξαερωτηρας .... Το μηχανάκι πηρε μπρος μετά από 15 λεπτά με μίζα τσακμακι κ από τότε ακουγεται ενα συνεχόμενο εντόνο κρρρ... Το μηχανάκι από τότε έπαθε άλλες 8 φορές το ίδιο προβλημα εφόσον ζεσταίνοταν κ έσβηνε κ κάπνιζε από το σωλήνακι αναθυμιάσεων του καρτερ να τονίσω πως το μηχανάκι έχει κάνει 8000 χλμ από την επισκευή του κ αλλάζω λάδια κάθε 1000 χλμ κ του βάζω motul 10w-40 αν γνωρίζει κανείς πιθανα αιτία θα ήθελα να με διαφωτίζει γιατί έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω το πρόβλημα κ για συνεργείο δεν παίζει μια 🥲

Καλησπέρα, λάδια"καιει" φίλε μου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Καλησπέρα, λάδια"καιει" φίλε μου;

Οχι φίλε τίποτα ουτε σταγόνα αλλά μου φάνηκε παραξενο που το επαθε αυτό γιατί το μηχανάκι το έχω για βόλτα όχι για να το σκιζω στους κοφτες 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Hondainnova έγραψε:

Οχι φίλε τίποτα ουτε σταγόνα αλλά μου φάνηκε παραξενο που το επαθε αυτό γιατί το μηχανάκι το έχω για βόλτα όχι για να το σκιζω στους κοφτες 

Την επισκευή εσυ την έκανες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Την επισκευή εσυ την έκανες;

Ναι, μαζί με έναν γνωστό μου που φτιάχνει παπακια ωστόσο δεν είχα προβλημα τόσο καιρό η κάτι να πήγαινε λάθος... Κ το στρωσιμο του έγινε σωστά κ είχε κ μια ικανοποιητική ροπή το μηχανάκι για τα χιλιοστα του ωστόσο δεν έχω βρει τα αίτια που έπαθε αυτό το ξαφνικό κ να βγάζει κ καπνο από τον εξαερωτηρα το οποίο πρώτη φορά το βλέπω... Να επισημάνω πως το μηχανάκι λειτουργεί κανονικά από τότε απλά έχω έναν μόνιμο θόρυβο που νομίζω είναι το καδενακι εκκεντροφορου που ακουγεται έντονα είτε είναι κρυος η ζεστός ο κινητήρας... Για μπιελα δεν νομίζω γιατί δεν ακουω κανέναν έντονο μπασατο θόρυβο κ δοκίμασα κ να ανοίξω το γκάζι με 4η σε λιγα χιλιόμετρα κ δεν ακουστηκε τίποτα παρα μόνο το κρρρρ της κανένας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος Hondainnova έγραψε:

Ναι, μαζί με έναν γνωστό μου που φτιάχνει παπακια ωστόσο δεν είχα προβλημα τόσο καιρό η κάτι να πήγαινε λάθος... Κ το στρωσιμο του έγινε σωστά κ είχε κ μια ικανοποιητική ροπή το μηχανάκι για τα χιλιοστα του ωστόσο δεν έχω βρει τα αίτια που έπαθε αυτό το ξαφνικό κ να βγάζει κ καπνο από τον εξαερωτηρα το οποίο πρώτη φορά το βλέπω... Να επισημάνω πως το μηχανάκι λειτουργεί κανονικά από τότε απλά έχω έναν μόνιμο θόρυβο που νομίζω είναι το καδενακι εκκεντροφορου που ακουγεται έντονα είτε είναι κρυος η ζεστός ο κινητήρας... Για μπιελα δεν νομίζω γιατί δεν ακουω κανέναν έντονο μπασατο θόρυβο κ δοκίμασα κ να ανοίξω το γκάζι με 4η σε λιγα χιλιόμετρα κ δεν ακουστηκε τίποτα παρα μόνο το κρρρρ της κανένας. 

Λοιπόν εγω δεν θα σου αναφέρω τι είναι, γιατί η εμπλοκή είναι μια και τα αίτια πολλά...

- υπάρχει μια περίπτωση να βάλατε λάθος τα ελατήρια των βαλβίδων και ίσως για αυτο και οι αναθυμιάσεις του λαδιού... 

- να βάλατε λάθος το πιστόνι, αφού το IN πρέπει να είναι απο την μεριά της εισαγωγής...

- Υπάρχει και μια περίπτωση να βάλατε λιγο λάδι παραπάνω και εξου η συνεχής ροή προς τον εξαερωτήρα αλλά αυτές νομίζω τις στέλνει στο φίλτρο αέρος... και απλά να ειναι κατι διαφορετικο το ενα με το αλλο (δηλ. με τον μεταλλικο θόρυβο). 

- να θέλει αλλαγή ο τεντωτήρας αλλά αυτό θα το καταλάβεις εαν ο ίδιος είναι μαλακός. Εαν είναι, πάει για αλλαγή.

 

Τώρα υπάρχουν κάποιοι εδώ που έχουν το συγκεκριμένο παπί... ίσως να σε διαφωτίσουν λίγο παραπάνω... 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Λοιπόν εγω δεν θα σου αναφέρω τι είναι, γιατί η εμπλοκή είναι μια και τα αίτια πολλά...

- υπάρχει μια περίπτωση να βάλατε λάθος τα ελατήρια των βαλβίδων και ίσως για αυτο και οι αναθυμιάσεις του λαδιού... 

- να βάλατε λάθος το πιστόνι, αφού το IN πρέπει να είναι απο την μεριά της εισαγωγής...

- Υπάρχει και μια περίπτωση να βάλατε λιγο λάδι παραπάνω και εξου η συνεχής ροή προς τον εξαερωτήρα αλλά αυτές νομίζω τις στέλνει στο φίλτρο αέρος... και απλά να ειναι κατι διαφορετικο το ενα με το αλλο (δηλ. με τον μεταλλικο θόρυβο). 

- να θέλει αλλαγή ο τεντωτήρας αλλά αυτό θα το καταλάβεις εαν ο ίδιος είναι μαλακός. Εαν είναι, πάει για αλλαγή.

 

Τώρα υπάρχουν κάποιοι εδώ που έχουν το συγκεκριμένο παπί... ίσως να σε διαφωτίσουν λίγο παραπάνω... 

 

Αρχικά ευχαριστώ για τις απόψεις κ τις απαντήσεις μιας κ ολα μου είναι χρήσιμα

Η κεφαλη είναι η μαμά δηλαδή όπως είναι δεμμενη από το εργοστάσιο δεν την άγγιξα απλη αλλαγή κυλίνδρου κ πιστονιου έκανα κ παλι πανω όπως υπήρχε χωρίς να αλλαξω κάτι

Το πιστονι ναι μπήκε με το in από την μεριά της εισαγωγής intake  καθώς κ έκανα κ τον ανάλογο χρονισμο....δηλαδή κ ανάποδα να είχε μπει θα μου παρουσίαζε πρόβλημα αμέσως όχι μετά από 8000 χλμ πιστευω

Όσο για το λάδι βάζω όσο ορίζει ο κατασκευαστης 700ml κ τα ελέγχω συχνά ο τεντωτηρας έχει αλλαχτει στα 15.000χλμ με μηχανικό κ οχι τον γνήσιο που είναι αυτόματος οπότε ίσως χρειάζεται αλλαγή τεντωτηρας κ καδένα κ οι γλυστρες της. 

Θα το παω αναγκαστικά σε μηχανικό το μηχανάκι γιατί ακουγεται αρκετά όσο περνάει ο καιρός αλλά ευχαριστώ για τις απόψεις κ φυσικά όλες είναι δεκτές. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...