Jump to content

Sarrigioxan

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Sarrigioxan

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Kaze R
  • myBike: Κυβισμός
    112

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-5 Jet Winter Fest

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    990 SMR
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Αγκαλιτσα; Μόλις ανοιχτεί θα έχω υπόψιν την απάντησή σου
  2. Παντού είσαι, αν δεν κάνω λάθος το ρουλεμάν που έσπασε είναι στην "απέναντι" μεριά τής καμπάνας των δίσκων κι όχι στο στρόφαλο. Αν είχε διαλυθεί το ρουλεμάν τού στροφάλου δε θα έπρεπε να κάνει (στενάχωρους) ήχους το εργαλείο και να καίει λάδι σαν φριτεζα; Δε θα είχε ένα μίνι θεματάκι κι η μπιέλα; Οι μάρκες που προανέφερα για τα έμβολα είναι ιαπωνικές. Βέβαια την απόφαση την πήρα, όλα Kawasaki εκτός κάποιων ρουλεμάν που θα αντικατασταθούν (Koyo). Σκοπός μου ήταν να γινόταν επισκευή με aftermarket ανταλλακτικά (ιαπωνικά, όχι κινέζικα) χωρίς να πληρώσω και τα αυτοκόλλητα της Kawasaki, αλλά εφάμιλλης ποιότητας (αν ήταν εφικτό).
  3. Αχαχαχχα δεν μπαίνει λιφάν, θα το είχα κάνει καιρό τώρα να ησυχάσω. Άρα δεν τον γλιτώνω τον καβάσουλα..
  4. Καλησπέρα αγαπητοί μτοσυκλετισταί. Για αρχή θέλω γνώμες για τις εξής μάρκες εμβόλων: Nippon, TOP, TKRJ. Το καζέρι μου τσιμπάει λαδάκι. Παλαιότερα τσίμπαγε μόνο όταν το έφτανα στα όρια του, πλέον είμαι αρκετά σίγουρος πως καίει λαδάκια σ όλο το εύρος στροφών. Το θέμα είναι πως δεν αφήνει πίσω την κλασσική κάπνα, μόνο μυρωδιά. Και ερωτώ εγώ ο τσίπης τώρα, υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί το πρόβλημα αλλάζοντας ΜΟΝΟ ελατήρια; Η κεφαλή θα πάει για αλλαγή οδηγών, πλανισμα, φτιαξιμο οι έδρες κι οι βαλβίδες στην AASA (γνωμουλες για aasa?) και προφανώς νέα τσιμουχάκια γνήσια. Άρα από κεφαλή θα ναι στεγανό . Το μηχανάκι θα δουλεύει ντελίβερυ όλη μέρα (όπως έκανε και πριν) και θέλω να πετύχω την αξιοπιστία που είχα μέχρι τώρα (100%), αλλά όχι την ίδια κατανάλωση και επιδόσεις (δράμα), διότι απ' αυτά δεν πηγαίναμε καλά . Το γνήσιο έμβολο το βρίσκω γύρω στα 30€ και τον κύλινδρο στα 38€, δεν πιστεύω πως αξίζει να κάνω ρεκτιφιέ εφόσον βρίσκω κύλινδρο κ πιστόνι σ αυτές τιμές. Το θέμα είναι αν μπορώ να γλιτώσω χρήματα από τον κύλινδρο (αν δεν χρειαστεί αντικατάσταση) και απ' το εμβολο αν αλλάξω μόνο ελατήρια (δε νομίζω γνήσια μιας και τα βρίσκω 25€ ενώ το έμβολο ολόκληρο έχει γύρω στα 30€) ή και έμβολο μάρκας TKRJ, NIPPON ή ΤΟP μιας και τα βρίσκω αρκετά πιο φθηνά απτο γνήσιο. Δεν περισσεύει και χρήμα, διότι αλλάζοντας τα δισκάκια καθάρισα μια τρύπα που εκεί βρίσκεται μια σίτα σε σχήμα κυλινδρικό. Εκεί που λέτε έβρισκα συνήθως αθώα γρεζάκια (φλούδες), τώρα όμως...βρήκα ένα μακαρονακι από ρουλεμάν και λίγο απτο καλαθάκι του (αν λέγεται έτσι) . Απ' ό,τι κατάλαβα (εκεί οφείλεται και το ύποπτα ξαφνικό πατινάρισμα) αυτό το ρουλεμάν είναι το μακαρωνοτό τού άξονα του σασμάν. Φίλος που έχει ακούσει αρκετές φορές να παραδίδει πνεύμα ετούτο το ρουλεμάν πρότεινε να βάλω με μπίλιες (όπου υποθέτω θα χρειαστεί Boring το αριστερό Κάρτερ ώστε να φτιαχτεί φωλιά για το νέο ρουλεμάν) και να γίνει "μπετό". Επίσης πρώην συνάδελφος (μάλλον δάσκαλος) μηχανικός μου είπε πως αν γίνεται να βάλω με μπίλιες, θα 'ναι καλύτερο. Στο θέμα μας τώρα, επειδή θα ανοιχτούν τα Κάρτερ και θεωρώ πως θα ναι χαζομάρα να μην τα αλλάξω όλα τα ρουλεμάν (koyo όλα) εφόσον μπαίνω σ αυτή τη διαδικασία και δυστυχώς θα μείνω εντελώς αφραγκος για να μπορώ να συνεχίσω να δουλεύω, κοιτάω μήπως ρίξω κάπως τα έξοδα. Αν ας πούμε υπάρχει αξιοπρεπέστατη, τίμια, αξιόπιστη μάρκα εμβόλου πιο φθηνή απ' το γνήσιο, γιατί να μην την προτιμήσω; Επίσης υπάρχει αξιόπιστη μάρκα κυλίνδρου πέρα απ' τον γνήσιο; Το μηχανάκι δε θέλω ούτε να το κάνω 57-58-59, ούτε να γίνει 25 άλογα ούτε να κάνει σούζα με 4η. Θέλω να ναι όσο πιο οικονομικό γίνεται και αξιόπιστο. Θέλω να ζητήσω συγνώμη που τα γράφω έτσι μπερδεμένα (δεν μπορώ αλλιώς συγνώμη) και να μην με κάνετε ντα ΑΝ ζητάω περίεργα πράγματα. Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον καλό άνθρωπο μπήκε στον κόπο να διαβάσει όλο αυτό το σεντόνι, αλλά και να μου δώσει μια απάντηση που θα με βοηθήσει Λέγοντας καλαθάκι (που αμφιβάλλω πως είναι η σωστή ονομασία) εννοώ αυτό που συγκρατεί τα μακαρόνια τού ρουλεμάν Εδώ φώτο με αυτά που ανακάλυψα να κρύβονται μέσα στην τρούπα με την σίτα
  5. Καλησπέρα αγαπητοί μτοσυκλετισταί. Για αρχή θέλω γνώμες για τις εξής μάρκες εμβόλων: Nippon, TOP, TKRJ. Το καζέρι μου τσιμπάει λαδάκι. Παλαιότερα τσίμπαγε μόνο όταν το έφτανα στα όρια του, πλέον είμαι αρκετά σίγουρος πως καίει λαδάκια σ όλο το εύρος στροφών. Το θέμα είναι πως δεν αφήνει πίσω την κλασσική κάπνα, μόνο μυρωδιά. Και ερωτώ εγώ ο τσίπης τώρα, υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί το πρόβλημα αλλάζοντας ΜΟΝΟ ελατήρια; Η κεφαλή θα πάει για αλλαγή οδηγών, πλανισμα, φτιαξιμο οι έδρες κι οι βαλβίδες στην AASA (γνωμουλες για aasa?) και προφανώς νέα τσιμουχάκια γνήσια. Άρα από κεφαλή θα ναι στεγανό . Το μηχανάκι θα δουλεύει ντελίβερυ όλη μέρα (όπως έκανε και πριν) και θέλω να πετύχω την αξιοπιστία που είχα μέχρι τώρα (100%), αλλά όχι την ίδια κατανάλωση και επιδόσεις (δράμα), διότι απ' αυτά δεν πηγαίναμε καλά . Το γνήσιο έμβολο το βρίσκω γύρω στα 30€ και τον κύλινδρο στα 38€, δεν πιστεύω πως αξίζει να κάνω ρεκτιφιέ εφόσον βρίσκω κύλινδρο κ πιστόνι σ αυτές τιμές. Το θέμα είναι αν μπορώ να γλιτώσω χρήματα από τον κύλινδρο (αν δεν χρειαστεί αντικατάσταση) και απ' το εμβολο αν αλλάξω μόνο ελατήρια (δε νομίζω γνήσια μιας και τα βρίσκω 25€ ενώ το έμβολο ολόκληρο έχει γύρω στα 30€) ή και έμβολο μάρκας TKRJ, NIPPON ή ΤΟP μιας και τα βρίσκω αρκετά πιο φθηνά απτο γνήσιο. Δεν περισσεύει και χρήμα, διότι αλλάζοντας τα δισκάκια καθάρισα μια τρύπα που εκεί βρίσκεται μια σίτα σε σχήμα κυλινδρικό. Εκεί που λέτε έβρισκα συνήθως αθώα γρεζάκια (φλούδες), τώρα όμως...βρήκα ένα μακαρονακι από ρουλεμάν και λίγο απτο καλαθάκι του (αν λέγεται έτσι) :). Απ' ό,τι κατάλαβα (εκεί οφείλεται και το ύποπτα ξαφνικό πατινάρισμα) αυτό το ρουλεμάν είναι το μακαρωνοτό τού άξονα του σασμάν. Φίλος που έχει ακούσει αρκετές φορές να παραδίδει πνεύμα ετούτο το ρουλεμάν πρότεινε να βάλω με μπίλιες (όπου υποθέτω θα χρειαστεί Boring το αριστερό Κάρτερ ώστε να φτιαχτεί φωλιά για το νέο ρουλεμάν) και να γίνει "μπετό". Επίσης πρώην συνάδελφος (μάλλον δάσκαλος) μηχανικός μου είπε πως αν γίνεται να βάλω με μπίλιες, θα 'ναι καλύτερο. Στο θέμα μας τώρα, επειδή θα ανοιχτούν τα Κάρτερ και θεωρώ πως θα ναι χαζομάρα να μην τα αλλάξω όλα τα ρουλεμάν (koyo όλα) εφόσον μπαίνω σ αυτή τη διαδικασία και δυστυχώς θα μείνω εντελώς αφραγκος για να μπορώ να συνεχίσω να δουλεύω, κοιτάω μήπως ρίξω κάπως τα έξοδα. Αν ας πούμε υπάρχει αξιοπρεπέστατη, τίμια, αξιόπιστη μάρκα εμβόλου πιο φθηνή απ' το γνήσιο, γιατί να μην την προτιμήσω; Επίσης υπάρχει αξιόπιστη μάρκα κυλίνδρου πέρα απ' τον γνήσιο; Το μηχανάκι δε θέλω ούτε να το κάνω 57-58-59, ούτε να γίνει 25 άλογα ούτε να κάνει σούζα με 4η. Θέλω να ναι όσο πιο οικονομικό γίνεται και αξιόπιστο. Θέλω να ζητήσω συγνώμη που τα γράφω έτσι μπερδεμένα (δεν μπορώ αλλιώς συγνώμη) και να μην με κάνετε ντα ΑΝ ζητάω περίεργα πράγματα. Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον καλό άνθρωπο μπήκε στον κόπο να διαβάσει όλο αυτό το σεντόνι, αλλά και να μου δώσει μια απάντηση που θα με βοηθήσει.
×
×
  • Create New...