Jump to content
Sarrigioxan

Αλλαγή κυλινδροπίστονου ή μόνο ελατηρίων;

Recommended Posts

Καλησπέρα αγαπητοί μτοσυκλετισταί. Για αρχή θέλω γνώμες για τις εξής μάρκες εμβόλων: Nippon, TOP, TKRJ. Το καζέρι μου τσιμπάει λαδάκι. Παλαιότερα τσίμπαγε μόνο όταν το έφτανα στα όρια του, πλέον είμαι αρκετά σίγουρος πως καίει λαδάκια σ όλο το εύρος στροφών. Το θέμα είναι πως δεν αφήνει πίσω την κλασσική κάπνα, μόνο μυρωδιά. Και ερωτώ εγώ ο τσίπης τώρα, υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί το πρόβλημα αλλάζοντας ΜΟΝΟ ελατήρια; Η κεφαλή θα πάει για αλλαγή οδηγών, πλανισμα, φτιαξιμο οι έδρες κι οι βαλβίδες στην AASA (γνωμουλες για aasa?) και προφανώς νέα τσιμουχάκια γνήσια. Άρα από κεφαλή θα ναι στεγανό . Το μηχανάκι θα δουλεύει ντελίβερυ όλη μέρα (όπως έκανε και πριν) και θέλω να πετύχω την αξιοπιστία που είχα μέχρι τώρα (100%), αλλά όχι την ίδια κατανάλωση και επιδόσεις (δράμα), διότι απ' αυτά δεν πηγαίναμε καλά . Το γνήσιο έμβολο το βρίσκω γύρω στα 30€ και τον κύλινδρο στα 38€, δεν πιστεύω πως αξίζει να κάνω ρεκτιφιέ εφόσον βρίσκω κύλινδρο κ πιστόνι σ αυτές τιμές. Το θέμα είναι αν μπορώ να γλιτώσω χρήματα από τον κύλινδρο (αν δεν χρειαστεί αντικατάσταση) και απ' το εμβολο αν αλλάξω μόνο ελατήρια (δε νομίζω γνήσια μιας και τα βρίσκω 25€ ενώ το έμβολο ολόκληρο έχει γύρω στα 30€) ή και έμβολο μάρκας TKRJ, NIPPON ή ΤΟP μιας και τα βρίσκω αρκετά πιο φθηνά απτο γνήσιο. Δεν περισσεύει και χρήμα, διότι αλλάζοντας τα δισκάκια καθάρισα μια τρύπα που εκεί βρίσκεται μια σίτα σε σχήμα κυλινδρικό. Εκεί που λέτε έβρισκα συνήθως αθώα γρεζάκια (φλούδες), τώρα όμως...βρήκα ένα μακαρονακι από ρουλεμάν και λίγο απτο καλαθάκι του (αν λέγεται έτσι) . Απ' ό,τι κατάλαβα (εκεί οφείλεται και το ύποπτα ξαφνικό πατινάρισμα) αυτό το ρουλεμάν είναι το μακαρωνοτό τού άξονα του σασμάν. Φίλος που έχει ακούσει αρκετές φορές να παραδίδει πνεύμα ετούτο το ρουλεμάν πρότεινε να βάλω με μπίλιες (όπου υποθέτω θα χρειαστεί Boring το αριστερό Κάρτερ ώστε να φτιαχτεί φωλιά για το νέο ρουλεμάν) και να γίνει "μπετό". Επίσης πρώην συνάδελφος (μάλλον δάσκαλος) μηχανικός μου είπε πως αν γίνεται να βάλω με μπίλιες, θα 'ναι καλύτερο. Στο θέμα μας τώρα, επειδή θα ανοιχτούν τα Κάρτερ και θεωρώ πως θα ναι χαζομάρα να μην τα αλλάξω όλα τα ρουλεμάν (koyo όλα) εφόσον μπαίνω σ αυτή τη διαδικασία και δυστυχώς θα μείνω εντελώς αφραγκος για να μπορώ να συνεχίσω να δουλεύω, κοιτάω μήπως ρίξω κάπως τα έξοδα. Αν ας πούμε υπάρχει αξιοπρεπέστατη, τίμια, αξιόπιστη μάρκα εμβόλου πιο φθηνή απ' το γνήσιο, γιατί να μην την προτιμήσω; Επίσης υπάρχει αξιόπιστη μάρκα κυλίνδρου πέρα απ' τον γνήσιο; Το μηχανάκι δε θέλω ούτε να το κάνω 57-58-59, ούτε να γίνει 25 άλογα ούτε να κάνει σούζα με 4η. Θέλω να ναι όσο πιο οικονομικό γίνεται και αξιόπιστο. Θέλω να ζητήσω συγνώμη που τα γράφω έτσι μπερδεμένα (δεν μπορώ αλλιώς συγνώμη) και να μην με κάνετε ντα ΑΝ ζητάω περίεργα πράγματα. Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον καλό άνθρωπο μπήκε στον κόπο να διαβάσει όλο αυτό το σεντόνι, αλλά και να μου δώσει μια απάντηση που θα με βοηθήσει

Λέγοντας καλαθάκι (που αμφιβάλλω πως είναι η σωστή ονομασία) εννοώ αυτό που συγκρατεί τα μακαρόνια τού ρουλεμάν

Εδώ φώτο με αυτά που ανακάλυψα να κρύβονται μέσα στην τρούπα με την σίτα spacer.pngspacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άλλαξε τα όλα για να έχεις πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. 

Να θυμάσαι γενικά στην ζωή σου πως η φτήνια τρώει τον παρά. 

Από όσες μάρκες είπες, τα εργοστασιακά είναι σαφώς καλύτερα.

Αν θες να την βγάλεις οικονομικά, κρατά αυτό το μοτέρ για ενθύμιο και βάλε επάνω ένα Lifan. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Άλλαξε τα όλα για να έχεις πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. 

Να θυμάσαι γενικά στην ζωή σου πως η φτήνια τρώει τον παρά. 

Από όσες μάρκες είπες, τα εργοστασιακά είναι σαφώς καλύτερα.

Αν θες να την βγάλεις οικονομικά, κρατά αυτό το μοτέρ για ενθύμιο και βάλε επάνω ένα Lifan. 

Αχαχαχχα δεν μπαίνει λιφάν, θα το είχα κάνει καιρό τώρα να ησυχάσω. Άρα δεν τον γλιτώνω τον καβάσουλα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εισαι διανομέας (ζεις απο το παπακι αυτο) και συζητάμε πως θα σκατζάρουμε μικροποσά από ανταλλακτικά που είναι Κυριακή χαρά Δευτέρα λύπη.

Ολα oem για εμένα ωστε να πηγαίνουν τα μεροκάματα στην τσεπη σου .

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτός που σου είπε να βάλεις μπίλια αντί για βελονοειδες να του πεις ότι είναι ασχετος. Υπαρχει σοβαρός λόγος που πάει εκεί το συγκεκριμένο ρουλεμάν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

Αυτός που σου είπε να βάλεις μπίλια αντί για βελονοειδες να του πεις ότι είναι ασχετος. Υπαρχει σοβαρός λόγος που πάει εκεί το συγκεκριμένο ρουλεμάν. 

Γιατί;

Σοβαρά ρωτάω, δεν ξέρω.

Ξέρω ότι συνήθως είναι βελονοειδή εκεί τα ρουλεμάν,αλλά δεν ξέρω τον λογο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το βελόνα ρουλεμάν χρησιμοποιείται  στην αριστερή μεριά του στροφάλου επειδή δέχεται τις περισσότερες καταπονήσεις Λιάκο.Στα μονοκύλινδρα λόγω την ασύμμετρης πίεσης που δέχεται από τα αντίβαρα (παρακεντρίζει) χρειάζεται ισχυρότερη έδραση γι αυτό και το συγκεκριμένο ρουλεμάν.Από την άλλη μεριά είναι η καμπάνα που περιστρέφεται ομαλά οπότε δεν μας νοιάζει και τόσο

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιστόνι και κύλινδρο βάλε τα γνήσια, ειδικά από τη στιγμή που η διαφορά στην τιμή δεν ξεφεύγει, αν πας για ρεκτιφιέ στον μαμα κύλινδρο το πιθανότερο είναι να μην πετύχει και να σου καίει πάλι λαδι, αν πάλι πας σε κύλινδρο άλλης μάρκας υπάρχει πιθανότητα να είναι και αυτός οβάλ από τα γεννοφάσκια του καθώς τα κινεζικά ανταλλακτικα που κατέκλυσαν την αγορά είναι χαμηλής ποιότητας, την πάτησα και γω 2-3 φορές με κάτι κύλινδρα και τελικά κατέληξα να αλλάξω χιτονιο σε γνωστό ρεκτιφιέ στο βοτανικό για να δω άσπρη μέρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μοτέρ του Kaze-R έχει αποδειχτεί οτι είναι τίμιο και αξίπιστο. Κρίμα δεν είναι να το φορτώσεις με κινεζιές πάνω; Δούλεψα και εγω 1μιση χρονο ντελίβερι σε 4 μαγαζιά και ξέρω τι καταπόνηση τρώει ένα μηχανάκι σε τέτοια χρήση. Χρυσό το έκανα το Address απο τις βλάβες που έβγαλε όταν το είχα για μεροκάματα...

Μιας και το δικό σου είναι εργαλείο δουλειάς και οι τιμές στο γνήσιο κυλινδροπίστονο δεν είναι πολύ υψηλές σε σχέση με τα ιμιτασιόν, βάλε τα γνήσια. Άλλη ποιότητα και μέταλλα έχει ένα ανταλλακτικό της Kawasaki και άλλο ένα κινέζικο. Το γνήσιο έχει καλύτερη απόδοση, καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη καύση. Το κινέζικο απλά λειτουργεί....το για πόσο όμως θα λειτουργεί σωστά όμως δεν το ξέρω...

Για τις βαλβίδες, η Aasa πιστεύω είναι μια τίμια εταιρία. Αν βρεις της Kawasaki πάντως σε λογικές τιμές βάλε αυτές πάλι. Με γνήσια πράματα πάνω, σωστή δουλειά και σωστή συντήρηση θα κρατήσει άλλο τόσο το μηχανάκι...για το κομμάτι που έφυγε απο το μοτέρ δεν ξέρω τι είναι...θα σε γελάσω. 

Αλλά για κυλινδροπίστονο εγω θα έβαζα τα γνήσια...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

Το βελόνα ρουλεμάν χρησιμοποιείται  στην αριστερή μεριά του στροφάλου επειδή δέχεται τις περισσότερες καταπονήσεις Λιάκο.Στα μονοκύλινδρα λόγω την ασύμμετρης πίεσης που δέχεται από τα αντίβαρα (παρακεντρίζει) χρειάζεται ισχυρότερη έδραση γι αυτό και το συγκεκριμένο ρουλεμάν.Από την άλλη μεριά είναι η καμπάνα που περιστρέφεται ομαλά οπότε δεν μας νοιάζει και τόσο

Παντού είσαι, αν δεν κάνω λάθος το ρουλεμάν που έσπασε είναι στην "απέναντι" μεριά τής καμπάνας των δίσκων κι όχι στο στρόφαλο. Αν είχε διαλυθεί το ρουλεμάν τού στροφάλου δε θα έπρεπε να κάνει (στενάχωρους) ήχους το εργαλείο και να καίει λάδι σαν φριτεζα; Δε θα είχε ένα μίνι θεματάκι κι η μπιέλα;

πριν 11 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Το μοτέρ του Kaze-R έχει αποδειχτεί οτι είναι τίμιο και αξίπιστο. Κρίμα δεν είναι να το φορτώσεις με κινεζιές πάνω; Δούλεψα και εγω 1μιση χρονο ντελίβερι σε 4 μαγαζιά και ξέρω τι καταπόνηση τρώει ένα μηχανάκι σε τέτοια χρήση. Χρυσό το έκανα το Address απο τις βλάβες που έβγαλε όταν το είχα για μεροκάματα...

Μιας και το δικό σου είναι εργαλείο δουλειάς και οι τιμές στο γνήσιο κυλινδροπίστονο δεν είναι πολύ υψηλές σε σχέση με τα ιμιτασιόν, βάλε τα γνήσια. Άλλη ποιότητα και μέταλλα έχει ένα ανταλλακτικό της Kawasaki και άλλο ένα κινέζικο. Το γνήσιο έχει καλύτερη απόδοση, καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη καύση. Το κινέζικο απλά λειτουργεί....το για πόσο όμως θα λειτουργεί σωστά όμως δεν το ξέρω...

Για τις βαλβίδες, η Aasa πιστεύω είναι μια τίμια εταιρία. Αν βρεις της Kawasaki πάντως σε λογικές τιμές βάλε αυτές πάλι. Με γνήσια πράματα πάνω, σωστή δουλειά και σωστή συντήρηση θα κρατήσει άλλο τόσο το μηχανάκι...για το κομμάτι που έφυγε απο το μοτέρ δεν ξέρω τι είναι...θα σε γελάσω. 

Αλλά για κυλινδροπίστονο εγω θα έβαζα τα γνήσια...

 

Οι μάρκες που προανέφερα για τα έμβολα είναι ιαπωνικές. Βέβαια την απόφαση την πήρα, όλα Kawasaki εκτός κάποιων ρουλεμάν που θα αντικατασταθούν (Koyo). Σκοπός μου ήταν να γινόταν επισκευή με aftermarket ανταλλακτικά (ιαπωνικά, όχι κινέζικα) χωρίς να πληρώσω και τα αυτοκόλλητα της Kawasaki, αλλά εφάμιλλης ποιότητας (αν ήταν εφικτό).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ποιότητα, σαν τα γνήσια δεν θα βρεις. Τα ρουλεμάν εντάξει, αλλά στο κυλινδροπίστονο που είναι η "καρδιά" του μοτέρ μην τσιγκουνευτείς, εξάλλου δεν είναι και τρελή η διαφορά τιμής που έχουνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά για να ξέρεις τι παίζει:

Πολλά γνήσια ανταλλακτικά κατασκευάζονται στα ίδια εργοστάσια με τα aftermarket. Για παράδειγμα η μπιέλα του ΧΤ 600 κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με την μπιέλα της Prox. 

Ποια είναι η διαφορά τους? Ο ποιοτικός έλεγχος. Η πρώτη ύλη, η ακρίβεια κατασκευής κλπ είναι όλα ίδια. Απλά στις 100 μπιέλες η Yamaha ελέγχει τις 59 ενώ η Prox τις 10.

Άλλη εταιρία όμως ενδέχεται εκτός από τον ποιοτικό έλεγχο να επιδιώκει κέρδος μέσα φτηνότερης πρώτης ύλης. 

 

Συνεπώς το να επιλέξεις aftermarket σε πράγματα ζωτικής σημασίας έχει πάντα ένα ρίσκο. 

Από την άλλη, πολλά πράγματα οι εταιρίες τα αγοράζουν έτοιμα, τα βάζουν σε σακουλάκι με την φίρμα τους και στα πουλάνε με καπέλο 600%. Τα ρουλεμάν του ΧΤ 600 είναι Koyo. Ακριβώς ίδια με αυτά που θα βρεις σε οποιοδήποτε κατάστημα ανταλλακτικών. Εκεί βάζεις άφοβα τα "aftermarket" προϊόντα. 

@ShapeshifterGR98

Στον θεματοθετη πάει το ποστ αλλά έγραψες ενδιάμεσα και δεν μπόρεσα να τα συγχωνεύσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ΓιωργοςΤΤ Εμείς που οδηγάμε Σουτζούκι είμαστε γρήγοροι 😆

Πάντως αυτό που λες το παρατήρησα όταν άλλαξα ζάντες. Παρήγγειλα της γνήσιες που έβγαιναν με το Address, δηλαδή της Union που είναι Ιαπωνικές. Ε οι βάσεις και τα ρουλεμάν είναι της OOH και όχι της Union. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ShapeshifterGR98

Δυστυχώς Σουζούκι θα οδηγήσω ξανά σε μερικά χρόνια... Αλλά όσο να είναι είμαστε πιο γρήγοροι! Πήραμε και παγκόζμιο στα Moto GP!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μακαρονωτο ρουλεμαν που σου χαλασε δεν μπορεις να το αλλαξεις με μονοσφαιρο γιατι δεν υπαρχει σε ιδιες διαστασεις, ουτε να ανοιξεις καρτερ και να το βαλεις.

Επισης το μακαρονωτο οπως ειπε ο Νικος ειναι εκει για να δεχεται περισσοτερες δυναμεις. Σαν κοστος ειναι πολυ φτηνο οποτε μην σε αγχωνει.

Στα kazer που πασχουν εκει ειναι γνωστο φαινομενο. Το κακο ειναι οτι μαλλον σου εχει φαει και τον αξονα, οποτε θα αλλαξεις ρουλεμαν και θα χαλασει σχεδον αμεσως.

Το ρουλεμαν εχει διαστασεις 13Χ19Χ12, αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις ενα δαχτυλιδι βαμμενο 10Χ13Χ12,5 που υπαρχει στο εμποριο, περαστο στον αξονα. Για να γινει αυτο παει ο αξονας μηχανουργειο και στα τελευταια του 12,5 χιλιοστα τορνιρεται απο 13mm σε 10mm, περνας το δαχτυλιδι και ξεγνοιαζεις χωρις να πληρωνεις 70 ευρω που εχει ο αξονας.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/11/2020 at 1:01 ΜΜ, το μέλος Gee έγραψε:

Το μακαρονωτο ρουλεμαν που σου χαλασε δεν μπορεις να το αλλαξεις με μονοσφαιρο γιατι δεν υπαρχει σε ιδιες διαστασεις, ουτε να ανοιξεις καρτερ και να το βαλεις.

Επισης το μακαρονωτο οπως ειπε ο Νικος ειναι εκει για να δεχεται περισσοτερες δυναμεις. Σαν κοστος ειναι πολυ φτηνο οποτε μην σε αγχωνει.

Στα kazer που πασχουν εκει ειναι γνωστο φαινομενο. Το κακο ειναι οτι μαλλον σου εχει φαει και τον αξονα, οποτε θα αλλαξεις ρουλεμαν και θα χαλασει σχεδον αμεσως.

Το ρουλεμαν εχει διαστασεις 13Χ19Χ12, αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις ενα δαχτυλιδι βαμμενο 10Χ13Χ12,5 που υπαρχει στο εμποριο, περαστο στον αξονα. Για να γινει αυτο παει ο αξονας μηχανουργειο και στα τελευταια του 12,5 χιλιοστα τορνιρεται απο 13mm σε 10mm, περνας το δαχτυλιδι και ξεγνοιαζεις χωρις να πληρωνεις 70 ευρω που εχει ο αξονας.

 

Αγκαλιτσα; Μόλις ανοιχτεί θα έχω υπόψιν την απάντησή σου ❤️🥺💙

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...