Jump to content

teo106

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος teo106

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    drz

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

458 προβολές προφίλ
  1. teo106

    Το κορίτσι της ημέρας vol 2...

    http://flawlessandbeautiful.blogspot.gr/2013/03/sultry-gemma-chan.html
  2. teo106

    μηχανικος αυτοκινητων

    οκ λοιπόν ... πρώτα πρέπει να κατασταλλάξεις στο τί δουλέιά ακριβως θες να κάνεις.. (να φύγεις εξωτερκικό ? οκ λοιπόν ... πρώτα πρέπει να κατασταλλάξεις στο τί δουλέιά ακριβως θες να κάνεις.. (να φύγεις εξωτερκικό ?
  3. teo106

    μηχανικος αυτοκινητων

    οκ λοιπόν ... πρώτα πρέπει να κατασταλλάξεις στο τί δουλειά ακριβως θες να κάνεις.. (να φύγεις εξωτερικό ? να γίνεις φανοποιός ? μηχανικός ? οδηγός κλπ κλπ 9 έχεις ηδη αναφέρει πολλά σε προηγούμενα ποστ σου ) ... Τώρα ... αν θες να γίνεις μηχανικός μπορείς κάλλιστα να βγάλεις τη σχολή του οαεδ και ταυτόχρονα να κανεις και την πρακτική σου σε κάποιο συνεργείο ,σαν βοηθός βοηθού πχ .. με τον καιρό θα πάρεις το πτυχίο σου από τον οαεδ και θα συνεχίσεις να δουλέυεις σε συνεργείο εννοείται για να μάθεις τη δουλειά και σιγά σιγά θα γίνεις βοηθός , μετά μάστορας και με τον καιρό,όταν νιώσεις ότι είσαι έτοιμος , και έχεις μαζέψει και το ανάλογο μπάτζετ , θα ανοίξεις το δικό σου συνεργείο .... και αν είσαι σωστός και καλός μάστορας να ξέρεις ότι θα έχεις δουλειά και το όνομα που θα βγάλεις στην πιάτσα , δε θα το βγάλεις εσύ , θα το βγάλουν οι πελάτες σου για σένα αν μένουν ικανοποιημένοι - ευχαριστημενοι από την α) δουλειά σου β) συμπεριφορά σου προς αυτούς γ) την εμφάνιση της δουλειάς που έχεις κάνει στο αμάξι τους ( πχ κάποιος θα εκτιμήσει πολύ αν σου φέρει το αμάξι για σερβις ή κάποια επισκευή και ενώ ο κινητηρας ειναι γεμάτος λαδίλα - βρωμα εξωτερικα , του το παραδωσεις με κινητηρα πλυμένο ή έκανες πχ μια μετατροπή [ υγραέριο ας πούμε , που είναι και της μόδας τελευταια] αν του παραδώσεις ένα αμάξι με δουλειά άρπα κόλα , καλώδια χύμα , εξαρτήματα ούτε καν καλά στερεωμένα - τακτοποιημένα , προχειροδουλειές (τα έχω δει μπροστα μου όλα αυτα, συνεργείο δουλεύω)..... απο στόμα σε στόμα θα αποκτησεις το όνομα του καλού μάστορα ...
  4. teo106

    μηχανικος αυτοκινητων

    για να γίνεις ένας καλός "μάστορας" στην πιάτσα πρέπει να γνωρίζεις εξίσου καλά και τη θεωρία αλλά και την πράξη ... το ένα συμπληρώνει τ`άλλο ... το να ξέρεις να λύνεις και να δένεις κάτι , λίγο πολύ , όποιου πιάνουν τα χέρια του , το καταφέρνει .. αλλά αν δεν γνωρίζεις το πώς λειτουργεί αυτό το κάτι και το τί επιπτώσεις έχει , ότι ρύθμιση πχ. χρειαστεί να κανεις πάνω σε αυτό το κάτι , μπορεί να λειτουργήσει σωστά κατα τύχη ή μπορεί μακροπρόθεσμα να πάθει βλάβη λόγω που δεν ήξερες πώς λειτουργεί ... πρώτα λοιπόν στρώσου στο διάβασμα και σε κάποια σχολή ώστε να μάθεις καλά τη θεωρία , και έπειτα ( ή ταυτόχρονα ) βρες δουλειά σε κάποιο συνεργείο ώστε να κάνεις και πρακτική .. μόνο έτσι θα γίνεις καλός μάστορας ;) ( να έχεις υπόψην σου και το ρητό " με όποιον δάσκαλο καθήσεις , τέτοια γράμματα θα μάθεις " , όσον αφορά το μάστορα του εκάστοτε συνεργείου που θα πας να "μάθεις" την τέχνη )
  5. μάλλον οι δισκόπλακές σου ειναι τελειωμένες και έχουν μεγάλο νυχι ... κανονικά πρέπει να αλλαχτούν και αυτές μαζί με τα τακάκια ( δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν στις άλλαξε )
  6. όπως είπαν και οι προηγούμενοι,μάlλον ο θόρυβος προέρχεται από το τακάκια που άλλαξες... αλλά αν οι δισκόπλακες σου ,έχουν κανει αρκετό"νύχι",ακόμα και τις γωνίες από τα τακάκια να σου "τρόχιζε - έσπαγε " ο μηχανικός σου,πάλι θα σου έκανε θόρυβο μετά από κάποια χιλιόμετρα .... ρίξε μια ματιά στα φρένα εμπρός
  7. λοιπόν,μετά από αρκετό ψάξιμο σήμερα το απόγευμα.... λύσιμο ξανά καθάρισμα καρμπ , ψάξιμο εκατοστό - εκατοστό την πλεξούδα και όλες τις φύσσες ψέκασμα με σπρέυ επαφών .... και δοκιμή μιας άλλης - δανεικής ηλεκτρονικής .... βρέθηκε το πρόβλημα !!!! ΜΠΑΤΑΡΙΑ !!!!! ενώ μιζάριζε σχεδόν κανονικά ( έκανε ενα μικρό κοψιματάκι στη μιζιά ) , μετά , όπως δούλευε η μηχανή,με τους πόλους κανονικά συνδεμένους,μέτρησα με το πολύμετρο 3,2V .... έβγαλα τον ενα πόλο,και μέτρησα την τάση που έφερναν τα καλώδια ,και έδειχνε 11V ... δοκίμασα λοιπόν πρόχειρα ,τη μπαταρία από το drz μου, και το μηχανάκι δούλεψε κανονικότατα .... μετρησα και φόρτιση με πόλους συνδεμένους και εδειχνε 13+ V ... έκοψε στοιχείο μάλλον η παλιά μπαταρια ( ? ) με άφηνε να δίνω μέχρι τρεις μιζιές και μέτα δεν είχε αλλη δύναμη .... τέλος πάντων... σημασία έχει ότι δουλεψε μια χαρα !!!!! ευχαριστώ παίδες που ασχοληθήκατε,για την όποια βοήθεια - συμβουλή δώσατε
  8. οπτικώς κοίταξα μην τυχόν και είναι φθαρμένη η μόνωση,δεν λέω ότι είναι η σωστή μέθοδος αυτή ;) .... ( ήταν αργά απόγευμα,ίσα που σκοτείνιαζε ,με το φακό κατέληξα... δεν είχα άλλο χρόνο ) απλά με παραξενεύει που ενώ δούλεψε μια χαρά όταν πήρε μπροστά,μετά τί συνέβη ???? δεν είμαι εκεί καθε μέρα για να μπορώ το ελέγχω ... :/ γνωρίζω το πώς γίνεται η διάγνωση,απλά ρωτάω μην τυχόν και είναι κάποιος παθών,πριν από εμένα ....
  9. απόψε τελικά καταφερα να ασχοληθω ξανά με το ΧR .... ξανακαθάρισα το καρμπυρατερ απο την αρχή... είδα και τη μεμβρανη πιο προσεκτικα,δεν είχε καποια τρυπούλα ή σκίσιμο και τα σωληνάκια υποπιεσης ηταν οκ :/ ..... έλυσα το καπάκι του βολάν,κοίταξα μια ματιά τα πηνία... δεν είδα να έχουν καποιο θέμα ( οπτικά ) .... να είναι καμιά ηλεκτρονικη ??? τί άλλο μπορεί να μου ξέφυγε .. ?
  10. οκ φίλε,δεν το γνωρίζω αν ειναι το R ή όχι ... αν προλάβω θα ξαναρίξω μια ματιά στο καρμπυρατέρ ,το απόγευμα
  11. teo106

    XR 250 R

    Καλήσπερα στην ομάδα... θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα θέμα που έχω με του αδερφού μου τη μοτό ... έχουμε στην κατοχή μας ενα Honda XR 250 R , μιζάτο , με αυτόματο αποσυμπιεστη στον εκκεντροφόρο ( αν παίζει ρόλο αυτό δεν ξέρω ) ... μετα από 2 χρόνια ακινησίας,σε αποθήκη χωρίς υγρασια, αποφασίσαμε να το δέσουμε ..... ο κινητήρας (τα κάρτερ) ηταν δεμένος( δεν τον είχα λύσει ποτέ έτσι κι αλλιώς) έλειπαν μόνο το κυλινδροπίστονο και η κεφαλή .. αφού λοιπόν δεθηκαν και αυτά,βάλαμε μπρος ,δουλεψε κανα 10λεπτο,και είπαμε να το πάμε μια βόλτα .... σε μια απόσταση 500 μέτρα,και ενώ δούλευε μια χαρά , άρχισε να κάνει διακοπές.. επιστροφή πισω στο σπιτι αμέσως ... με τα χίλια ζόρια κρατουσε ρελαντί .... .. καρμπυρατέρ είναι πεντακάθαρο... βαλβιδες ρυθμισμένες,χρόνισμα οκ,αλλάχτηκε και το μπουζι με καινουριο ... με όλα αυτά,το μηχανάκι αρνείται να δουλέψει.. παίρνει μπρος με πολύ ζόρι,είτε με τσοκ είτε χωρίς ... και ΑΝ καταφέρει και παρει μπρος,κρατάει ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΧΑΜΗΛΌ ΡΕΛΑΝΤΊ .... με το που αγγίξεις το γκαζι,να το ανοιξεις εστω και μισό κλικ,σβήνει .... τί άλλο να κοιτάξω ρε παρέα ???? να είναι από ρευματα ? να φταιει ο αποσυμπιεστής ? ( έχω διαβασει ότι καμια φορά ευθύνεται και αυτος,για πολλά και διάφορα ... )το μηχανακι πριν λυθει (πριν δυο χρονια) δουλευε μια χαρα,απλα εκαιγε λαδια ..... υγ. το έχω δέσει σωστά πιστεύω , μηχανικός είμαι ,αλλά στον κλάδο των αυτοκινήτων ...
  12. teo106

    Let's see your bike!

    οι χούφτες ???
  13. teo106

    motard

    σωστος ο φιλος ... εχω το συγκεκριμενο ( drz 400 s ) απο το το 2007 ,και άλλο απο τα σερβις του και μια γενικη αλλαγη ρουλεμαν - τροχων ,μοχλικου αναρτησης και τιμονιου,λογω χρησης εντουρο .... το μονο που μου εχει ζητησει ειναι μια φορα δισκους συμπλεκτη και μια καδενα εκκεντροφορου ... για μενα,πολυ τιμιο μηχανακι ... B) B) B)
×
×
  • Create New...