Jump to content

peterTHErider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    109
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

34 Excellent

Σχετικά με το μέλος peterTHErider

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

668 προβολές προφίλ
  1. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    αντε πες μου εσυ ρε φιλε μου... τενερε ειχα,gs εχω οδηγησει πολλες φορες οπως και λιγες το χοντα το μεγαλο...αν εσυ τα οδηγησες και θεωρεις το αφρικα πιο σπορτιφ μαλλον δεν κανεις κατι καλα... αλλα οπως εχουμε ξαναπει ΔΕΝ ειναι ανταγωνιστης αυτων το αφρικα.δεν υπαρχει ανθρωπος που παει να αγορασει καποιο απο αυτα και να εχει και το αφρικα στις επιλογες του... απο τη λιστα γιατι βγαζεις το 1190 το απλο και οχι το ρ?adventure ειναι και αυτο...πιο σπορτιβ το αφρικα παλι ε?α εχουμε και το μουλτι εντουρο με adventure προσανατολισμο,εκει να δεις ποσο πιο σπορτιβ ειναι το αφρικα.... υγ.πριν ακουσω μπαρουφες του στυλ το μουλτι εντουρο δεν ειναι καθολου οφ,ειναι οσο το vstrom και ακομα περισσοτερο στη λιστα που παραθετει ο πετερπαν.
  2. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    εχεις δικιο αλλα πηγαινε σε παρακαλω να δεις τα ποστ μετα απο την πρωτη μου παρεμβαση να δεις τι χλευασμο δεχτηκα.
  3. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    ναι ρε αδερφακο προφανως.εγω ειπα δεν με ενθουσιασε αλλα δεν με ενοχλησε και κατι και δεν θα το επελεγα.και πως προφανως στην συγκριση που κανει ο πετερπαν με το μεγαλα για την σπορτιφ συμπεριφορα κατα τη γνωμη μου(που εχω οδηγησει τα περισσοτερα ) χανει.δεν μπηκα ξαφνικα και αρχισα να το συγκρινω με δουκες και μουλτι. απλα πραγματακια....
  4. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    αχ θα τρελαθω... παραθετω τα λεγομενα ΣΟΥ"Με λιγα λογια, εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι υπαρχει σημερινος ανταγωνισμος απεναντι στο νεο Αφρικα. Τα μαστοδοντα φαινονται σαν παραφαγωμενοι νεροβουβαλοι μπροστα του. Μπορει καποια να εχουν παραπανω γκαζι, αλλα σε καμμια περιπτωση την υπολοιπη σπορτιβ συμπεριφορα." ποιος αρχισε τις ατοπες συγκρισεις παλικαρι μου??ειπαμε πως το αφρικα ΔΕΝ ανταγωνιζεται τα μεγαλα ψευτο ον οφ?ΝΑΙ!ΕΣΥ ομως συνεχιζεις να τα συγκρινεις και μαλιστα να λες και ανοησιες του τυπου "πιο σπορτιβ συμπεριφορα".
  5. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    εγω δεν καταλαβαινω γιατι καθε τι διαφορετικο σας ξενιζει και επιτιθεστε.οπως τα λεει ο slow ειναι προφανως. λεω ΕΓΩ οδηγησα το αφρικα και δεν με εντυπωσιασε καθολου.ειδα ενα σωστο μηχανακι και μεχρι εκει.ουτε αχρηστο το εβγαλα ουτε κακο ουτε για τα μπαζα. και σχολιασα στην συγκριση σχετικα με αλλα μαστοδοντα και μεχρι εκει.δηλαδη αν ελεγε ο πετερ παν,"το βρηκα πιο σπορτιβικο απο το gs 800" θα εγραφα πως συμφωνω απολυτα,αλλα εγραψε κατι αλλο.καλο ειναι να διαβαζουμε σωστα και 2 φορες τα ποστ για να ειμαστε σιγουροι και να μην λειτουργουμε και απανταμε με παρορμηση ετσι απλα για να τσαμπουκαλευτουμε. εγραψα πως οχι δεν ειναι πιο σπορτιβικο απο αλλα μαστοδοντα(σε απαντηση στο πετερπαν και ΟΧΙ γιατι ετσι μου ηρθε) και μετα τι δεν ακουσα,τι νομιζω πως ειμαι ο ροσσι τι πως να παρω h2r...ας σοβαρευτουμε... μπορει να κανω λαθος κριση γιατι το 86 ημουν μολις ενος... οταν ακουω για τρανσαλπ εχω στο μυαλο μου το δευτερης και τριτης γενιας τα οποια και εζησα. βαζεις ομως μια ωραια παραμετρο στην συζητηση...τι αλλα μηχανακια κυκλοφορουσαν την εποχη,για την εποχη λοιπον οπως λες το τρανσαλπ μπορει οντως να ηταν μηχαναρα και να ξεχωριζε απο την ποιοτητα κατασκευης και για διαφορους αλλους λογους και απλα να το εθαψαν καποιοι καθαρα λογο δυναμης, εσυ βλεπεις το αφρικα να κανει το μπαμ σε ολους τους τομεις οποτε την δυναμη να την βαλουμε σε δευτερη μοιρα? ειναι οκ καλο σε ολα αλλα μεχρι εκει...θα μου πεις δεν ειναι και λιγο αυτο αλλα δεν ειναι και το ζητουμενο φιλε μου...
  6. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    αλλο καλο αλλο εμπορικο...καποιες φορες αυτα τα δυο ταυτιζομται....οχι παντα...το τρανσαλπ,καλο,φθηνο,οικονομικο,αξιοπιστο αλλα αδιαφορο οδηγικα.σαν το παλιο hyundai accent ενα πραγμα.αν εσυ τωρα το θεωρεις μηχαναρα να πας να κοιταχτεις...απλα κανει τη δουλεια του...μεγαλη επιτυχια μιλαμε...αφου πουλησε ομως μηχαναρα...οκ...
  7. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    εγω τα εχω κανει αχταρμα?γελαω.. αν διαβασεις τα ποστ μου δεν συγκρινα ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΗΧΑΝΕΣ,μιλησαμε γενικα για ενθουσιασμο και ποιες μοτο προκαλουν παραπανω.σορρι αν σου εθιξα το μηχανακι σου αλλα ειναι πολυ αδιαφορο σε σχεση με αλλα ανεξαρτητου κατηγοριας.γιατι αν προσεξες δεν μιλησαμε για κατηγοριες συγκεκριμενα...
  8. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    εσυ απο την τοποθετηση μου αυτο καταλαβες?δηλαδη δεν μπορει καποιος να γραψει οτι το αφρικα του φανηκε αδιαφορο??μονο οσοι το βρισκουν ουαου εχουν δικαιωμα να σχολιασουν?
  9. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    και καπου εκει για μενα χαθηκε το παιχνιδι.διοτι οπως λες φτιαξανε ενα πολυ οφ μηχανακι για λιγους.δεν ειναι αυτο που θελει ο μεσος αναβατης.ο μεσος αναβατης θελει ασφαλτο.αρα γιατι να παει στο αφρικα?και αυτος που θελει χωμα θελει να το σκιζει το μηχανακι να του πεφτει και να μην δινει χιλιαρικα και φυσικα να μην κανει 15κ.
  10. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    ειπα οτι για μενα ειναι αδιαφορο μηχανακι και δεν καταλαβαινω ολο αυτο το ντορο. και μετα αντεδρασα οχι στα αλογα φιλε μου και στη δυναμη του κινητηρα αλλα στη ΣΠΟΡΤΙΒΙΚΗ συμπεριφορα που εγω δεν ειδα.ειδα ενα καλο ον οφ και μεχρι εκει.
  11. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    σε οποιο θεμα γουσταρω θα γραφω ρε φιλε...
  12. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    το αφρικα?το εχω οδηγησει,για αυτο εχω αποψη ρε μαν.γνωμη χωρις γνωση δεν υπαρχει.σε λογικους ανθρωπους φυσικα...
  13. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    οταν πηρα την μοτο που εχω εμενα κομοτηνη και η τοτε κοπελα μου και τωρα γυναικα μου στην πολη σου.ηθελα λοιπον σε μιση ωρα να ειμαι εκει.καταλαβαινεις δρομους και καταλαβαινεις τροπο οδηγησης. και η ενσταση μου για το αφρικα ειναι οτι πολλοι δηλωνουν εντυπωσιασμενοι οδηγωντας σε ασφαλτο.τα τεστ ντραιβ που εχουν βγει μεχρι τωρα βολτα σε ασφαλτο κανουν.εκει τρελαινομαι,διοτι δεν βλεπω τιποτα καινουργιο και εντυπωσιακο σε αυτες τις συνθηκες!το κροσρανερ 800 ειναι εξισου καλο.τα εχουμε ξαναπει,αν παρεις το αφρικα και ξεχυθεις σε βουνα παω πασο.αν και θα προτιμουσα το xr σου για αυτη τη δουλεια.αλλα να μου το παρουσιαζουν τρομερο οδηγωντας το σε ασφαλτο με ξεπερνα...για ασφαλτο ειναι οκ και αρτιο μηχανακι χωρις καποιο κραυγαλαιο λαθος.αυτο.
  14. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    μα δεν διαφωνουμε καπου τασο.εκει που διαφωνισα ειναι στο ´πιο σπορτιβικο απο τα παραφαγωμενα σαν ιπποποταμους μαστοδοντα.´η αισθηση ναι φυσικα ειναι καθαρα θεμα εμπειριων και τροπου οδηγησης.και αυτο το καταλαβαινω που λεει οτι τον τρελανε το τρεισερ.το οποιο σε σχεση με το τουονο και τον σουπερ δουκα μου εδωσε αδιαφορη εντυπωση. και για να το παμε πιο περα,ναι η αισθηση ειναι υποκειμενικη αλλα για να ειναι αντικειμενικη πρεπει να ειναι και πολυπλευρη.δηλαδη οταν οδηγας μια ζωη το λιγο(πχ χρ400) και ξαφνικα καβαλησεις τρεισερ θα σου φανει πυραυλος αλλα αν μια ζωη οδηγας μπουσα θα σου φανει ψωφιμι.οταν ομως εχεις οδηγησει λιγο απο ολα εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη και η τοποθετηση σου και κριτικη σου εχει αξια.
  15. peterTHErider

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    οχι φιλε,ουτε μαρκεζ.απλα τα 45 αλογα για ασφαλτο τα θεωρω ταφο.και τα 300 του h2r υπερβολικα.αλλα θελω στη μηχανη μου 130-160 αλογα για να γουσταρω.εχεις καποιο προβλημα?? οσο για το καραγκιοζης στο επιστρφω καθως ξεκινησες τις ειρωνιες χωρις λογο.
×
×
  • Create New...