Jump to content

Tolakos20vt

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    17
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Tolakos20vt

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Bandit S K8

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Buell
  • dreamBike: Μοντέλο
    cr 1125
  • dreamBike: Κυβισμός
    1125
  1. Καλησπερα στο forum. Ένας φιλος αναζητά βοήθεια και προσφερθηκα. Ηρθε η ωρα να αλλαξει αλυσιδογραναζα και σκεφτεται αντι για 16 ,42 να βαλει 15, 42. Η χρηση ειναι κυριως εντος πολης αλλα δεν λειπουν και τα ταξιδια. Συνεπώς - Θα υπάρξει διαφορά στη κατανάλωση και πόσο περιπου..?? -π.χ. με τα ιδια κμ με 6η τι διαφορα θα βλεπω στο στοφομετρο..?? -Το κοντερ θα έχει σφλαμα..?? και γενικά τις εντυπώσεις αν υπάρχει καποιος που εχει κανει αυτη τη μοντα. Ευχαριστω..!!!
  2. Ανανέωση-ενημέρωση. Χθες επισκέφτηκα δικηγόρο-πολύ φίλο μου. Με ενημέρωσε πως μόνο τα δικαστικά έξοδα (παράβολα, επιμελητής κτλπ) ανέρχονται χοντρά-χοντρά σε 500€ ενώ αυτός την εργασία του δε θα με χρεώσει. Ακόμα, επειδή μου είπε πως έχει ξαναασχοληθεί με παρόμοιες περιπτώσεις και πως α) σίγουρα θα δικαιωθώ όμως β) επειδή και οι ασφαλιστικές το χουν μάθει το παιχνίδι και έχουν νομικούς συμβούλους-δικηγόρους οι οποιοι πληρώνονται με μισθό και όχι με παραστάσεις (δλδ όσες δίκες και να κάνουν το κόστος είναι ίδιο) δε το γλιτώνουμε το δικαστήριο, ούτε με αγωγή ούτε με εξώδικαστικό συμβιβασμό. Παράλληλα με ενημέρωσαν από την ασφαλιστική ότι το ποσοστό που θα αποζημιωθώ θα κυμαίνεται μεταξύ 50-70%... γκρρρρ...!!! Εν τω μεταξύ, έχω ήδη βρει αγοραστή για την μηχανή ο οποίος μου την αγοράζει 1000€ και παράλληλα ειναι διατεθιμένος να μου πληρώσει τη μισή ζημιά, η οποία θα φτιαχτεί στο μηχανικό μου και όχι στην αντιπροσωπεία και θα κοστίσει γύρω στα 500€, ενώ τα άλλα μισά λογικά θα τα πάρω πίσω από την ασφαλιστική χωρίς πολλά πολλά. Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μηχανάκι με 85000 χλμ το οποίο αγόρασα €1500 και ουσιαστικά μπορώ να το δώσω € 1.250, εσείς τί θα κάνατε στην θέση μου..?? Και να σας πω την αλήθεια ζαχαρώνω κάτι τέτοιο... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5229204/ Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα αν και νομίζω ότι το κατάφερα..
  3. Ευτυχώς δε τραυματίστηκα καθόλου (Κράνος και μπουφάν πάντα παίδες..!!! ). Επίσης λόγω του ότι η τύπισσα αποδέχτηκε την ευθύνη αμέσως θεώρησα σωστό (τί αγαθός που είμαι ώρες ώρες) να μη καλεσω τροχαία. Τη μηχανή σκεφτόμουν ούτως ή αλλως να την αλλάξω παρεπιπτόντως.
  4. Για να γίνω ακριβής έφαγε στοπ, πεταχτηκε μπροστά μου και πλακώθηκα στα φρένα.. Κρύα λάστιχα, κρύα φρένα και ασφαλτος γλίτσα είχαν σαν αποτέλεσμα να διπλώσω και να πέσω στο διαχωριστικό διάζωμα μισό μέτρο πίσω της.
  5. Tolakos20vt

    Εγινα...

    Αγαπητοί συνfoumιτες... Όπως καταλάβατε από το τίτλο θέματος έγινα.. Βασικά με πήρε σβάρνα μια θείτσα που έφαγε στοπ (κλασσική περίπτωση βλάβης).. "Έχω" λοιπόν, ένα πληγωμένο πλεον Hornet S. Το λοιπόν. Επειδή μετά από αρκετό ψάξιμο για να μην πληρώσω συνεργείο αλλά το συνεργειο να πληρωθεί κατευθείαν από την ασφαλιστική κατέληξα σε αντιπροσωπεία της Honda που αναλαμβάνει τέτοιες φάσεις. Επιπροσθέτως, επειδή η ασφαλιστική έκρινε οτι εχω και εγώ μερίδιο ευθύνης (30%.. πέσατε κύριε μου είπαν.. τεσπα) το 30% της ζημιάς θα το πληρώσω από την τσέπη συν τις αποσβέσεις λόγω παλαιότητας. Εν ολίγοις το κουστουμι μου ήρθε 2.300 γιουρα. Ληστεία αλλά επίσης το αντιπαρέρχομαι. Στην καλύτερη λοιπόν θα πληρώσω από την τσέπη μου κανα 900-1000αρικο, που α) δεν τα έχω β) δε θεωρώ ότι αξιζει το κοπο να τα δώσω για ένα μηχανάκι με 85000 χλμ. Με ενημέρωσε λοιπόν ο τυπάς ότι υπάρχει δυνατότητα να το βγάλω ασύμφορο προς επισκευή και να πάρω την αξία της μοτοσυκλέτας, δλδ κανα 1000αρικο , αφαιρώντας βέβαια την "αμοιβή" του για τα κονέ που θα κανει. Μπορεί κάποιος αν μου απαντήσει εάν διαλέξω να βγάλω τη μηχανή ασύμφορη προς επισκευή να τη πουλήσω κανονικά για κυκλοφορία και όχι μόνο για ανταλλακτικά..?? Σημειωτέον έχω ήδη βρει αγοραστές. Σημειωτέον ότι με αυτοκίνητο που το έβγαλα ασύμφορο για να αποζημιωθώ η ασφαλιστική μου ζήτησε πρώτα χαρτί οριστικής διαγραφής. Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν σας κούρασα.
  6. Thanks guyz.. για μια πληρη επισκευη μπρος-πισω ποσα να υπολογιζω..??
  7. Καλημέρα παίδες.. Σα νέος στο χώρο της μοτοσυκλέτας μάλλον θα χρειαστώ τα φώτα σας για άλλη μια φορά. Καβαλάω εδώ και ένα χρόνο περίπου μια Honda CB600 Hornet S του 2001 με την οποία αποφάσισα να κάνω το ντεμπούτο μου στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Εν ολίγοις νέωπας. Αγόρασα το μηχανάκι με 78.500 χλμ. Ξέρω. Αρκετά (εώς πολλά) τα χλμ αλλά η τιμή ήταν δελεαστική, η δίψα για καβάλα μεγάλη και τα φράγκα απλά ανύπαρκατα. Μετά από συμβίωση 12.000 χλμ πιστεύω πως τώρα έχω αρχίσει σιγά-σιγά να παίρνω γραμμή τι παίζει στη γενικότερη φάση. Το λοιπόν. Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι πως τα αμορτισέρ μου (ειδικά το πίσω) διανύουν τα τελευταία τους χλμ. Πλέον οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μεταφέρονται σε βαθμό που αρχίζει να φαίνεται επικίνδυνος σε χέρια και μέση, ενώ η συμπεριφορά της μηχανής έχει αρχίσει να γίνεται επικίνδυνη όταν περνάω από καμιά λακούβα με ταχύτητα. Ακόμα και όταν δεν είναι φορτωμένη (μόνο με εμένα πάνω που είμαι 80 κιλα) "κάθεται", σε σημείο που η δέσμη από τα φώτα πορείας να "ανεβαίνει" αισθητά. Τί κάνω λοιπόν; Αντικατάσταση ή service των υπαρχόντων; Αξίζει το κόπο σε περίπτωση αντικατάστασης να βάλω μεταχειρισμένα; Ο μηχανικός μου παρά τα 2 service που έχω κάνει από τότε που τη πήρα γιατί δε μου έχει αναφέρει τπτ, έστω και για το μέλλον; (σχεδόν ρητορική η ερώτηση). Και το κυριότερο. Πόσα θα χρειαστεί να κλέψω γιατί όπως σας ειπα λεφτά με το ζόρι υπάρχουν για απλή συντήρηση... Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  8. Είναι φυσιολογικό δλδ ακόμα και το καλοκαίρι να μη κρατάει ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί..?? Βλεπω του φίλους με άλλα καρμπυρατεράτα μηχανάκια (πιο καινούριας τεχνολογίας βεβαια) να μιζάρουν και να κρατάνε ρελαντί αμέσως..Υπόψιν ότι το μανάρι μ έχει γύρω στα 90.000 χλμ...
  9. Καλησπέρα παίδες, Όπως αναφέρω και στα προηγούμενα posts μου είμαι ένας αρχάριος ακόμα στο κόσμο των μοτοσυκλετών (κατέχω δικιά μου μηχανή εδώ και 6 σχεδόν μήνες) και αποφάσισα να κάνω την αρχή με το εν λόγω μηχανάκι... Στο θέμα μας.. Κατά την εκκίνηση (όταν είναι κρύα) δε μου κρατάει με τίποτα ρελαντί (ακόμα και με το τσόκ ανοιγμένο) ενώ μόλις ζεσταθεί λίγο κρατάει μια χαρά γύρω στις 1200rpm...Συνεπώς τόσο καιρό απλά κρατούσα λίγο ανοιχτό το γκάζι (μέχρι τις 2-2,500rpm μέχρι να ζεσταθεί) και μετά no problem...Έλα μου όμως που πλέον δε παίρνει με μπρος με τπτ (πρέπει να μιζάρω τουλάχιστον 5-6 φορές μέχρι να πάρει) και σημειωτέον η μπαταρία είναι ολοκαίνουρια (μιας βδομάδας) ενώ η μίζα γυρνάει με πολύ διάθεση..Εάν είναι ζεστή αρπάζει σα σπίρτο...Γενικότερα ποιά είναι η σωστή διαδικασία εκκίνησης με κρύο σε ένα καρμπυρατεράτο μηχανάκι..?? κάνω κάτι λάθος..?? Help..!!
  10. αν η πινακίδα λήγει σε 9 είναι η δικιά μου νυν...χεχε.. :-)
  11. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας..Τλκ κατέληξα σε Pirelli Diablo II (Ο λαστιχάς με διαβεβαίωσε πως έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με τα metzeler). Για την ώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος..Σχετικά γρήγορο ζέσταμα και καλή συμπεριφορά στις κλίσεις..Τα λέμε σε περίπου ενάμιση χρόνο με τελικές εντυπώσεις..:-)
  12. Παίδες ως νέος στο χώρο των μηχανών θα χρειαστώ και πάλι τη εμπειρία και τα φώτα σας. Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στην ερωμένη μ..Φοράω Michelin Pilot Road (απαράδεκτα..)..Γενικά το μηχανάκι το χρησιμοποιώ κατά κόρον για μέσο μετακίνησης από/προς δουλειά εντός Αθήνας (καμια 20αρια χλμ τη μέρα) και για κοντινές διαδρομές εντός Αττικής με ότι αυτό συνεπάγεται.. Όπως είπα είμαι νέοπας (πείτε το και κουλάδι) καθώς ειναι πρώτη μου μηχανή και οδηγάω εδώ και κανά χρόνο..Φίλοι και λαστιχάδες μ πρότειναν Metzeler M3..Βοήθεια..!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
  13. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας...Για την ιστορία τελικά το θέμα λύθηκε με τη τοποθέτηση πατακίων (άκου λέξη..) από hornet του '06 (σαν αυτά στη φωτό του nikoskallithea)..Απλά χρειάστηκε να μεγαλώσω τη διατομή της τρύπας που περνάει ο πείρος με ένα δράπανο προκειμένου ο νέος πείρος που είναι πιο χοντρός να χωρέσει και να ανοιξω μια νέα βιδότρυπα για να μπει η βίδα στο μαρσπιέ..Και πάλι ευχαριστώ..
  14. Βρήκα και εφάρμοσα ήδη τα μαμά πατάκια αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημα..Το πρόβλημα οφείλεται καθαρά στις μεταλλικές βάσεις που είναι κολλημμένες στον μαρσπιε...τουλάχιστον αυτό νομίζω...θα ανεβάσω σύντομα φωτο..ευχαριστώ για τις συμβουλές σας...
×
×
  • Create New...