Jump to content

louros

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    38
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος louros

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 05/01/1968

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    bletsas100

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ-ΠΕΛΛΑΣ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    VARADERO
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Moto Guzzi
  • dreamBike: Μοντέλο
    Stelvio
  1. louros

    Honda XL 1000V Varadero '05

    Προφανώς πάμε γι άλλα .... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324285125-honda-xl-1000v-varadero
  2. Προσωπικά έχω δει σε συνεργείο πλαίσο στραβωμένο από μανιτάρι σε fazer 600. To "έφερε" αλλά ...... Δεν θα έβαζα .
  3. Αλληλεγγύη και αμοιβαία εκτίμηση. Χαιρετιούμαστε στο δρόμο άρα εκτιμάμε ο ένας τον άλλον. Βάζοντας μιά αγγελία γιά τράμπα περιμένεις να βρεις κάποιον σαν εσένα που να θέλει κάτι άλλο. Με τ αμάξια δεν είναι το ίδιο ,όλοι προκατειλημμένοι είναι ,όλοι εγγυήσεις ζητάν ...είναι και πολλά. Κανένας με αμάξι δε νοιώθει "αυτοκινητιστής" κατά το "μοτοσυκλετιστής". Οπότε δεν μπορεί να κάνει και αυτά που η αλληλεγγύη μοτοσικλετιστών μπορεί.
  4. louros

    MOTO GUZZI STELVIO

    Μεγιά σου φίλε. Νάσαι καλά να το χαρείς . Όμορφο "ζωντανό" χαίρεσαι να βλέπεις από και πάνω.... και μιά τιμονάρα να με το συμπάθειο. Ξεχωριστό Κρέμασ'του και κανα σκόρδο.
  5. Και γιατί ν αλλάξεις τα τακάκια άμα έχουν ψωμί ακόμα ? Σαν υλικό είναι ποιό μαλακό απ του δίσκου και γρήγορα θα φαγωθούν ομοιόμορφα. Ζημιά θα κάνανε αν ήταν τελειωμένα και φρέναρες με τα σίδερα. Αν πάλι είναι racing με εξωτικά υλικά και τέτοια ,πάλι ο δίσκος δεν είναι ποιό σκληρός ? Προσωπικά αν άντεχαν ακόμη θα φόραγα τα ίδια.
  6. louros

    Νεα Jawa 650!

    Eίχα 350άρα jawa δίχρονη φίλε. Αξιοπιστία ?Αν πετύχαινες τη μίξη και είχες καλορυθμισμένες πλατίνες και καλά μπουζί πήγαινε. Μόνο πήγαινε ,μη φανταστεις τίποτα ιδιαίτερο ,350 δίχρονα κυβικά που σέρνοταν και κάπνιζαν του κερατά. Στα φανάρια όλοι βάζαν όπισθεν. Το μοτέρ τότε ήταν δικό τους. Έκαιγε τ αντερά του ,κρατήματα της πλάκας ,απλά τα ταξίδευε καλούτσικα και δε ζεσταινόταν ποτέ. Από ηλεκτρικά απλά πράματα αφού να φανταστείς είχα βάλει ανορθωτή από VW . Φθηνές μηχανές γιά μπατήρια που δε θέλαν παπί .Όπως εγώ τότε. Η 350 ήταν δικύλινδρες γιαυτό και δύο εξατμίσεις. Τότε βάζαν εξατμίσεις αβέρτα να "δείχνει" κιόλας.
  7. Γωνιακή ταχύτητα ?????? Δηλ αλλιώς συμπεριφέρεται το abs υπο κλίση ? Πιστεύω πως το abs πληροφορείται από την περιστροφή ,δεν έχει καμιά ζυγαριά. Αλλάζοντας τη διάσταση πχ σε στενότερο έχεις μικρότερη επιφάνεια τριβής γρηγορότερο δηλ μπλοκάρισμα (χωρίς βέβεια να λάβουμε υπόψη υλικό π,χ, γόμα η όχι ,κατάσταση ελαστικού.......),άρα και πιό άμεση απόκριση του abs -μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος. Προφανώς το αναφέρουν λόγω των διαφορετικών αυτών αποστάσεων ακινητοποίησης από το στάνταρ με τα μαμά λάστιχα.
  8. Σαμπρέλα φοράς φίλε ,σαμπρέλες να έχεις μαζί σου. Δεν έχεις tubeless και αν κλατάρει δεν διορθώνεται στο δρόμο εκτός αν έχεις καμιά μικρή τρύπα αλλά πόσο να συνεχίσεις με fast. Kαι φυσικά να ξέρεις να τ αλλάζεις ,οπότε πρέπει να μάθεις και να κάνεις και καμιά δοκιμή.(εφόσον δεν ξέρεις.) Kεντρικό stund θα σου χρειαστεί μάλλον . Αυτά όσον αφορά τα λάστιχα. Για τα υπόλοιπα τα παιδιά...... ΚΑλό ταξίδι ,αν έχεις χρόνο και λεφτά αξίζει να ξεκινήσεις.
  9. Yaaaaaahh !!!!! Όχι μωρέ αλίμονο ,άλλωστε αυτά είναι λυμένα ,σιγά μη μιλάμε γιά κόκκινες μηλιές και πράσινα άλογα. Απλή παρατήρηση μόνο. Τα πρα πρα σου τσουλάνε έτσι ? Ενας δικός μου δίνει ένα RVF 400 κουφέτο. Ψήνομαι ρε γαμώτο ,θα με χωρίσει η κυρά ........ Αν δώσω και το ΤΑ θα πάω γιά ζευγος και γω.
  10. Tα μεγάλα ταξίδια έστω και αν είναι κοινότυπα (πλέον) έχουν κάποιο ενδιαφέρον. Προσωπικά δεν έχω κάνει τόσο μεγάλο ,καλά είναι να βλέπουμε καμιά αναφορά.Αν πάλι βαριόμαστε πάμε παρακάτω. Η σελίδα του είναι πράγματι πολύ ωραία οργανωμένη και αξιόλογη. Άξια αναφοράς πράγματι Κύριε Ταξιδευτή. Έπεσες και στον τύπο που έχετε ίδια μηχανή ,είσαι και στα σορόπια ακόμα την καταβρήκες εεεε? [ <<9. Istanbul (not Constantinople) >> Κάπου γράφει αυτό. Εδώ σηκώνει κουβέντα εδώ που τα λέμε .Γιατί να το κάνει ? Τι χρειάζεται αυτή η επεξήγηση ? Είναι φιλότουρκος ? Διαβάζει Κενιζέ Μουράτ ? Στην Τουρκία γνώρισε τον έρωτα και πάλι αυτός ο έρωτας τέτοια τούλεγε ? Μήπως είναι πράκτορας ? Τέλος πάντων και γω ομολογώ ότι μόλις το είδα μου την έδωσε ο παπάρας . Συμφωνώ ότι η Κωνσταντινούπολη έχει πεθάνει και μόνο η Ρωμιοσύνη κρατά ζωντανή την αναμνησή της και γιά τους άλλους είναι ιστορία δηλ. νεκρή ,αλλά αυτός πάλι τι ζόρι τραβάει και το τονίζει? Πρώτη φορά το βλέπω πάντως τόσο τονισμένο σε αναφορά κάποιου. Τέλος μπορεί να το κάνει και από αφέλεια ,έτσι θα του είπε κάποιος και τόβαλε ...μπορεί. Μάλλον δε θα το μάθουμε ποτέ και θα πεθάνουμε μ αυτό το μαράζι.... ] Δεν το λέω γύφτο δεν τον κατηγορώ , ισα ίσα σεβασμός του αξίζει και μπράβο στο παιδί αλλά το συγκεκριμένο μού έκανε εντύπωση (κακή)και με προβλημάτισε (εντάξει δεν είπαμε θα κάτσω και νηστικός.). - Αυτό το μπιτόνι το κόκκινο εκεί που το βάζει είναι ασφαλές λέτε ? Βάζει βενζίνη μέσα ρε γαμώτο ? Αν πέσει και συρθεί και γίνεται της μουρλής από σπίθες και κείνο τρέχει .....ξέρω γω. -Η πινακίδα με τον τύπο με την κελεμπία στη διάβαση όλα τα λεφτά. Μήπως να κάνουν και δω καμία με κανα τσολιά......
  11. louros

    Ελληνας και On-Off

    Λέω το ΧΤ γιατί ήταν το πρώτο ψηλό που χρησιμοποιήθηκε ΚΑΙ γιά ταξίδι ,δικάβαλο . Μέχρι τότε συνήθως οι πίσω αγωνίζονταν να κρατηθούν στα "ψηλά" που συνήθως σουζάρανε. Τα africa , tenere (XT), transalp έκαναν πραγματικότητα αυτό που είχαν δείξει τα πρώτα ΧΤ και ουσιαστικά γιά τη χώρα μας τότε ήταν το ιδανικό (on off μοτοσυκλέτα). Νομίζω επίσης πως το ΧΤ είναι προγενέστερο ,ας με διαψευσει όποιος γνωρίζει.
  12. louros

    Ελληνας και On-Off

    XT Eκείνα τα παράξενα που βρόνταγαν πολύ. Μετά τα είπαν ΤΕΝERE ,είδαμε και τα AFRICA και μάθαμε γιά το μεγάλο Rallye της Αφρικής. Αλλά πρώτα τα ΧΤ είδαμε.
  13. louros

    ΟΧΙ ΦΠΑ ΣΤΑ ΚΡΑΝΗ

    Ο Δούκας (ο υφυπουργός ντε) το είχε αναφέρει πέρσι τέτοι καιρό πάλι , γιά κράνη και γιά ζώνες (γιά ζώνες ...μη τρελλαθούμε). Έμεινε υπο σκέψην μαζί με όλα τ άλλα. Ρε παιδιά δεν πρόκειται. Αυτοί οι άνθρωποι εκεί πάνω δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουμε. Μας βλέπουν όπως αυτοί που παν σαφάρι ,μας παρατηρούν ,μας φωτογραφίζουν και μέχρι εκεί. Μόλις κλείσει η πόρτα ενός ακόμη υπουργικού συμβουλίου ποιός απ αυτούς θα θυμηθεί κάτι γραφικούς τύπους με κόκαλα στα χέρια ,χοντρά μπουφάν και με κάτι κουβάδες στα κεφάλια. Έχουν άλλα να συζητήσουν σοβαρά ...γιά επουράνια οικόπεδα ,παροχές σε φτωχές πλην τίμιες τράπεζες ,αυξηση των μισθών τους....... Κατάργηση του ΦΠΑ στα κράνη και στην ένδυση των μοτοσυκλετιστών ......Ποιονόνανε ?
  14. Προφανώς απάντηση δε θα πάρεις. Τουλάχιστον όχι δημόσια. Αυτό που πάντα αναρωτιόμουν είναι πως και οι εταιρίες τόσα χρόνια δεν δημιούργησαν ένα τύπο ασφάλειας έτσι ώστε αν κάποιος πειράξει κοντέρ τουλάχιστον να φαίνεται αυτό. Στα ψηφιακά νομίζω ότι στη μνήμη τους κρατούν τα χλμ πέρα πό την ένδειξη που είναι ορατή σε μας .(ας με διαψεύσει κάποιος.) Γενικώς όμως θεωρώ την πρακτική αυτή απαράδεκτη. Τα χλμ είναι καίρια πληροφορία και πολύτιμη σε κάποιον που θέλει ν ασχοληθεί και να συμμορφώσει μιά μηχανή . Κατεβάζοντας τα ουσιαστικά του στήνεις παγίδα. Σε κανέναν δεν αξίζει αυτό τη στιγμή που πληρώνει. Απαράδεκτο.
×
×
  • Create New...