Jump to content

basstard

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    168
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

170 Excellent

Σχετικά με το μέλος basstard

  • Κλάση
    necrophilia is not a crime
  • Γενέθλια 21/01/1989

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ξεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Thruxton
  • dreamBike: Κυβισμός
    865
  1. basstard

    Kawasaki ZX6R vs Honda CBR600RR 2007

    Καλησπέρα, έχω καταλήξει μεταξύ των 2 αυτών μοτοσυκλετών για την επόμενη μου μηχανή. Τείνω προς την Καβα γιατί μ' αρέσει απλά περισσότερο, υπ' όψιν δεν είναι 636, ανήκει στις χρονιές που το γύρισε η Καβα στα 599 για να μην φτιάχνει ξεχωριστό αγωνιστικό μοτέρ αφού τα 636 απαγορεύονται στα SS600 πρωταθλήματα. Το CBR ωστόσο είναι ελαφρύτερο και με καλύτερες ροπές χαμηλά. Πιο γρήγορη γεωμετρία επίσης, αν και διάβασα (και είδα) εξαιρετικά πράγματα για το στρίψιμο της Καβα. Ίσως όμως έχει καλύτερο turn-in το Honda βάσει χαρακτηριστικών. Φρένα υπερτερεί μάλλον το Καβα που επίσης είναι και το μοναδικό της χρονιάς με μονόδρομο. Δυστυχώς βάρυνε λίγο αδικαιολόγητα, παραμένοντας βέβαια σε ανταγωνιστικά νούμερα. Ενδεικτικά αναφέρω επίσημα νούμερα στεγνού βάρους: 154 το Honda, 167 το Kawasaki. Το Daytona 2006-2008 ήταν στα 166 στεγνό για να έχετε μέτρο σύγκρισης και με άλλες μηχανές πλην των 2 αυτών. Χωρίς να είστε biased προς κάποια εταιρία -αν γίνεται- και έχοντας οδηγική εμπειρία από τουλάχιστον ένα εκ των δύο, ποιο θα επιλέγατε? Έμεινα απόλυτα εντυπωσιασμένος πάντως απ'την ποιότητα κατασκευής της Καβα, μου φάνηκε ανώτερη του Honda και γενικά αυτά τα 2 αρκετά ανώτερα των υπολοίπων 3 SS600 (Yamaha-Suzuki-Triumph) σε ποιότητα υλικών-βαφών. Δυστυχώς το test ride και των 2 ήταν σε εξαιρετικά χαλαρούς ρυθμούς, για να καταλάβω το πως αποδίδουν τα μοτέρ τους, φρένα, συμπεριφορά στις στροφές κλπ. Και στα 2 κούμπωσα όμορφα, στην Καβα τεντώνεις τα χέρια λίγο παραπάνω αλλά είναι πιο άνετη στα πόδια και γενικά ελαφρώς χαμηλότερη. Πίστα θα μπει όποιο κι αν πάρω αλλά προφανώς θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο δρόμο. Hit me!
  2. Αυτό ισχύει, το είχα σα λύση κι εγώ. Ο μηχανικός μου διαφωνούσε και έλεγε θα βρούμε, υπάρχουν. Υπάρχει και ελληνική καλή εταιρία επίσης για καστομ παραγγελία. Της JE λέει for ideal for fast road & racing applications. Πιθανότατα είναι ταλαιπώρια για road use. Δε ξέρω και για την αξιοπιστία του μπλοκ-κυλίνδρων-στροφάλου μετά από κάτι τέτοιο. 13 συμπίεση λέει... https://www.tts-performance-shop.co.uk/collections/je-street-bike-pistons/products/honda-cbr400-je-forged-piston-444cc-bigbore-kit Διαδικτυακός φίλος, από Ρωσία, που μεταξύ άλλων έχει κι ένα SF που του έβαλε μόνος ψεκασμό και τώρα τουρμπίζει, μου είπε ότι αυτά της JE για να δουλέψουν σωστά θέλουν προφίλ στους εκκεντροφόρους αρκετά άγριο και η κεφαλή του SF δεν έχει τον απαιτούμενο χώρο. Τώρα για το X vs Ψ, τελικά Ω. Ήτοι Daytona 675 και ουχί τριπλ. Καλά το Z απορρίφθηκε μισή ώρα αφού άνοιξα το τόπικ. Πάσχει σε στήσιμο. Αφού κλιπόνς θέλω έτσι κι αλλιώς και ψάχνω το καλύτερο δυνατό στήσιμο, κατάλαβα γενικά -να 'ναι καλά και ο φάδερ μου με το χαρλεακι που με ξεστράβωσε- ότι 600 supersport χρειάζομαι. Και να αφήσω τα παλιά-κλασικά. Εντάξει τα σύγχρονα αιχμηρά σχέδια με τα πολλά πλαστικά και τις γωνίες δε μου πολυαρέσουν αλλά αν τα πηγαίνουμε καλά και θέλω να την κρατήσω χρόνια αυτό αλλάζει. Και γίνεται ένα υπέροχο old school racer με μισο φερινγκάκι στρογγυλοφάναρο και ουρά αγωνιστικών 70's, παραδείγματα υπάρχουν πολλά. Τις τελευταίες 2 μέρες ήμουν μεταξύ Daytona και R6, both '08-'09. Κλείνω προς το Daytona για πολλούς λόγους αλλά αν έχετε να καταθέσετε κάτι επι του θέματος, ελεύθερα φυσικά, μην ανοίγω κι άλλο. Περισσότερο πιστεύω ότι μου ταιριάζει οδηγικά και βολεύει γενικά τη street use ο διαμαντένιος αυτός τρικύλινδρος που τραβάει σε όλο το στροφόμετρο. Πλαίσιο ξυράφι έχουν και τα 2, βάρος ίδιο, αναρτήσεις-φρένα νομίζω υπερτερεί το Daytona (μιλάω για το απλό). Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό, μου αρέσουν και τα 2 είτε μαμά, είτε καστομ. Αφήστε που δε ξέρω και αν θα επενδύσω σε μηχανάκι 09 λεφτά για να το κανω πιο 'προσωπικό'. Ίσως δηλαδή να ψάξω για ένα μεταγενέστερο μοντέλο (πχ 675R >'13) για να επενδύσω (που λέει ο λόγος..) αν όντως το θέλω, σαν πιο futureproof. Flying δυστυχώς οικονομικά δε μπορώ να κρατήσω και το CB, χρειάζομαι κατ' αρχήν τα χρήματα για να πάρω τώρα άλλο. Και για την ακρίβεια το έβαλα αγγελία χθες μαζί με τα parts (πηρουνι-ζάντες NC29, τεπόζιτο boldor). Στο μέλλον αν θέλω ντε και καλά ένα κλασικό cafe racer, θα κοιτάξω για κανένα Inazuma 750. Καλή βάση και το μοτέρ του GSX-R '85 έβγαζε 115 άλογα, όχι 86 που βγάλαν στο Inazuma. Πολυ θεωρητική κουβέντα έτσι κι αλλιώς.
  3. Υπάρχουν και της JE 58άρια (444cc) και μου είπε ο μηχανικός ότι βρήκε και Wiseco, 2 kits μάλιστα. Αυτά δεν κατάφερα να τα βρω. Δε ξέρω ποια θα έβαζα να σου πω την αλήθεια, αλλά το 1,5Κ αφορά 600-800 τα πιστόνια και τα υπόλοιπα οι δουλειές για να μπουν. Έπεσε επίσης και η ιδέα για μοτέρ CBR600F, αν χωράει-ταιριάζει. Εγώ ξέρω ότι είναι σε πλαίσιο ανοιχτού τύπου που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως μέρος του, ενώ του SF κλειστού και ο κινητήρας απλά στηρίζεται. Ομοίως και για κινητήρα Gull Arm που σκέφτηκα εγώ ως by default πιο έτοιμος για το χαρακτήρα που θέλω. Η κεφαλή του SF δεν έχει και πολύ χώρο για να αγριέψουν οι εκκεντροφόροι, άλλο ένα πρόβλημα που αγνοούσα όταν το αγόραζα. Ρεκτιφιέ στο ποιος θα κάνει δε φτάσαμε, αν πειράζαμε ένα τετρακοσάρι, αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας ιδιαίτερα. Κυρίως είναι ότι εγώ τελικά ήθελα γκάζια-κρατήματα σύγχρονης μηχανής και τα ψάχνω σε ένα μηχανάκι 'σειράς' 30 χρόνων. Που δεν είναι ότι δε στήνεται, σέρβις με Hyperpro ή Ohlins το μπροστινό του CBR, Ohlins (άλλο ένα χιλιάρικο...) πίσω και λίγο ψηλωμένα και θα είναι τρενάκι. Αλλά από ένα Triple θα απέχει παρασάγγας μάλλον. Btw η σκέψη μου είναι να πουλήσω το SF αυτή τη στιγμή αλλά να κρατήσω τα parts που πήρα. Προς το παρόν να πάρω ένα Daytona 675 που είναι το μηχανάκι με τα χαρακτηριστικά που ζητάω και να αφήσω το custom για όταν θα έχουμε λεφτά. Τώρα φοβάμαι να τα ξοδέψω, μήπως και δεν ικανοποιηθώ στο τέλος και έχω κάνει μια τρύπα στο νερό. Η περίπτωση του να γίνει supersport με κινητήρα CBR600 ναι με ψήνει, αλλά και πάλι ξεφεύγει. Και όλα αυτά για μηχανάκι του χιλιάρικου και κάτι. Βέβαια με τα customs δεν πάει έτσι και το ήξερα..
  4. basstard

    Kawasaki Z750 vs Triumph Street Triple 675 vs...

    Χαιρετώ άπαντες μετά από πολύυυυ καιρό! Long time, no see που λεν' και στο χωριό μου. Θα μπω στο θέμα κατ' ευθείαν. Έχω ένα CB400SF και είχα σκέψεις για cafe racer. Πήρα ζάντες-μπροστινό NC29, τεπόζιτο CB750/900 bol d'or και μερικά άλλα πραγματάκια. Ωστόσο οδηγώντας την πολύ όλο αυτό το διάστημα της καραντίνας που ήμασταν λίγο παγωμένοι κατάλαβα ότι ίσως δεν αξίζει να το κάνω. Θα έβγαινε πολύ όμορφο αλλά 400άρι, άντε να το κάναμε και υπεκυβισμό (+1.500€) και να πήγαινε και 60-70 άλογα ρόδα. Πάλι θα μου λείπουν ροπές νομίζω. Φυσικά υπάρχει και η λύση του τίτλου: πουλάω CB και παίρνω ένα απ' τα 2. Τους αλλάζω κοστουμάκι, clip ons, καμιά αναβαθμισούλα σε αναρτήση πίσω-ελατήρια και με τα ίδια λεφτά που θα έδινα για το project παίρνω κάτι σύγχρονο. Πάμε μια σύγκριση αυτά τα 2 σε γκάζια-κρατήματα-αξιοπιστία-φρένα. Θα μπορούσα να βάλω στο παιχνίδι και το Hornet 600, είτε προ αλουμινένιου πλαισίου-ψεκασμού (<2007) είτε μετά γιατί κρατάω το bol d'or κοστούμι που μ' αρέσει γενικά αλλά φαντάζομαι χάνει απ' τα άλλα 2 στους παραπάνω τομείς. Αναφέρομαι γενικά σε μηχανάκια '07-'08. Τις γνώμες σας!
  5. basstard

    Windows 10

    Δεν ξέρω τι φάση με τα windows 10 και αν τα πήραμε τζάμπα για να εκμεταλλεύεται τα προσωπικά μας στοιχεία η MS (λες και δεν το έκανε τόσα χρόνια) ή για να σταματήσει την πειρατεία (λες και δεν μπορούσε να το κάνει τόσα χρόνια) ή απλά επειδή έστρεψε το εμπορικό της ενδιαφέρον στην αγορά των apps η οποία είναι το μέλλον και για την οποία θα γίνει πόλεμος στο μέλλον, να το θυμηθείτε τυχαίνει να δουλεύω και στον κλάδο. Όταν έρθουν οι tablet-ο-υπολογιστές (επίσης το μέλλον) θα γίνει πόλεμος μεταξύ Google (android) - MS και φυσικά την apple να μπαίνει στο παιχνίδι φέρνοντας τα apps και στα macbooks-imacs. Τα οποία apps επίσης θα αλλάξουν πολύ. Ο πόλεμος αυτός ήδη έχει ξεκινήσει και η MS φυσικά θέλει από σήμερα να έχει ένα ικανό πελατολόγιο γι'αυτό και η δωρεάν αναβάθμιση, κίνηση που θα την ωφελήσει ακόμα και άμεσα από τις αυξήσεις πωλήσεων των smartphones-tablets της που ήδη κινούνται ανοδικά. Αυτό που ξέρω σίγουρα μετά από μια βδομάδα χρήσης σε mid spec διετίας hp λαπτοπ μου είναι ότι μαζί με τα XP, τα 10 είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η MS διαχρονικά. Έχω περάσει απο 98, xp, (s)vista, 7, 8-8.1 και η εμπειρία χρήσης συγκρίνεται μόνο με τη χαοτική αναβάθμιση από 98 σε XP. Καλά φυσικά σήμερα τα περιθώρια βελτίωσης έχουν στενέψει πολύ σε σχέση με τότε. Εύγε MS!
  6. basstard

    Windows 10

    Γενικά από φίλους που κάναν την αναβάθμιση από γνήσια 8άρια άκουσα τα καλύτερα και για το interface και για ταχύτητα. Οπότε λέω να την κάνω κι εγώ αύριο στο λαπτοπ μου που τρέχει γνήσια 8.1. Την έχω λάβει και περιμένει να την ξεκινήσω. Ερώτηση: το γνήσιο key που έχω αφορά αποκλειστικά τα 8άρια ή θα ισχύει και για τα 10 απ'τη στιγμή που είναι δωρεάν το update? Επίσης το recovery διαμέρισμα του σκληρού (έχει απλά μια 'εικόνα' της hp και δεν σ'αφήνει να κάνεις και τίποτα) θα συνεχίσει να υπάρχει με τα 10 μέσα μετά την αναβάθμιση? Να το κάνω iso και να κρατήσω ένα boot dvd απ'τα 8άρια πριν κάνω οτιδήποτε?
  7. Παίδες ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις. Έχουμε μερικά updates: Το λαπτοπ χρειαζόταν οπωσδήποτε καθάρισμα μέσα, είχαν φρακάρει οι γρίλιες απ' όπου κάνει απαγωγή θερμότητας και παρ'όλο που είναι μονίμως σε βάση με ανεμιστήρες και δούλευε ρελαντί, ψηνόταν εκείνο το σημείο (δίπλα στον επεξεργαστή βρίσκεται). Αλλάχτηκαν και οι πάστες με την βοήθεια φίλου τεχνικού. Θα μου πείτε 'καλά ρε μάστορα, το λαπτοπ ψηνόταν και εσύ αναρωτιέσαι γιατί σέρνεται?'. Ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοια διαφορά μετά αλλά κι όμως έχει τεράστια. Τρέξαμε και μερικά διαγνωστικά και φαίνεται να είναι όλα καλά με το σκληρό, τον περιορίζουν φυσικά όπως και όλο το μηχάνημα οι 5400 στροφές του, αλλά αυτό ίσχυε πάντα. Γενικά έστρωσε κατά πάρα πολύ. Τώρα για τις τρελές καθυστερήσεις αμέσως μετά το φορμάτ, εικάζω αλλά είναι πολύ πιθανόν να λέω και τεράστιες μπαρούφες, ότι ζορίστηκε κατά το φορμάτ ο σκληρός που είχε τα πάντα όλα καθώς του γινόταν μηδενική συντήρηση σε σύστημα χωρίς καμιά προστασία (είχε και ένα κάρο adwares) και αμέσως μετά απ'αυτό (το φορμάτ δλδ) του μεινε το ζόρι. Συν ότι ο επεξεργαστής έχανε κι αυτός επιδόσεις λόγω κακής ψύξης ή πιθανότατα και κυρίως λόγω αυτού. Σιγά σιγά και με τα updates και restarts έστρωσε. Αυτά πριν το καθαρίσω, γιατί μετά απ'αυτό όλα μπόμπα. Οπότε false alarm... Τώρα για Linux ούτε να το συζητάτε, το χω δοκιμάσει στον σταθερό (ακόμα αυτά έχει άσχετα που τον έχω παροπλίσει λόγω παλαιότητας) και δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα. Μπορεί να χρησιμοποιώ το πισι συνέχεια και για δουλειά, αλλά δεν μου περισσεύει ο χρόνος να το ψάχνω τόσο . Και εδώ σκέφτομαι σοβαρά το OSX, θα το γυρίσω σε Linux? Δεν είμαι ούτε τόσο advanced, ούτε τόσο hardcore χρήστης. Όσον αφορά την αλλαγή του, το ξέρω ότι γενικά μια χαρά είναι και ο μόνος λόγος που θα πήγαινα σε mac είναι επειδή ηχογραφώ και τρέχω software ήχου. Και εκεί κακά τα ψέματα σου λύνουν τα χέρια τα μήλα. Χιλιάδες μουσικοί και σχεδόν, αν όχι, όλοι οι sound engineers που χρησιμοποιούν mac στα στουντιο τους για ηχογραφήσεις δεν μπορεί να κάνουν (και δεν κάνουν) λάθος. Συν ότι για τις δουλειές που θέλω να κάνω εγώ το Logic είναι η καλύτερη επιλογή που υπάρχει και τρέχει αποκλειστικά σε mac. Για πιο pro πράγματα υπάρχει το Pro Tools που τρέχει και σε win, άσχετα που δεν έχω δει κανέναν να το χρησιμοποιεί σε PC, γιατί κανένας που κάνει αυτή τη δουλειά δεν βασίζεται σε ένα λειτουργικό που συνέχεια 'ζητάει την προσοχή' σου (windows), αντ'αυτού επιλέγουν ένα σαφώς πιο κλειστό αλλά και απείρως πιο απροβλημάτιστο os (mac) για να έχουν να ασχολούνται μόνο με τη δουλειά που έχουν να κάνουν στον υπολογιστή και όχι και με άλλα δεκαπέντε πράγματα για να λειτουργεί σωστά το μηχάνημα και να μην χαλάει. Οπαδός της apple είναι το τελευταίο πράγμα που μπορείς να με χαρακτηρίσεις αλλά να λέμε τα πράγματα αντικειμενικά. Όπως και να χει τα λεφτά είναι πολλά Άρη, οπότε νο μήλο για αρκετό καιρό ακόμα. Εν κατακλείδι, ευτυχώς το λαπτοπάκι δουλεύει κομπλέ πλέον, γιατί μια αλλαγή σκληρού θα έτσουζε πολύ οικονομικά αυτή την περίοδο και ας δουλεύουμε και σε cubase κλείνοντας τα πάντα για να μην σέρνεται.
  8. Χωρίς να θυμάμαι ακριβώς τι έλεγε, είχε δύο επιλογές για φορμάτ μέσα απ'το σύστημα. Στη μία να σβήσει τα πάντα, κρατώντας μόνο το recovery partition και στον υπόλοιπο δίσκο να ξαναπεράσει τα win χωρίς να αφήσει τίποτα όμως, διαδικασία που έλεγε ότι θα κρατήσει αρκετές ώρες και όντως έτσι έγινε, σε φάση πήγα για καφέ καμιά ώρα αφού ξεκίνησε (αλλά καφέ γνήσιο, σαλονικιότικο, 3ωρο ) και ακόμα παιδευόταν όταν γύρισα. Η άλλη επιλογή ήταν για πιο speed format, όπου δεν έκανε τόσο επισταμένη δουλειά στο σκληρό και θα άφηνε πράγματα. Δεν το πάτησα και για να δω τι θα παιζόταν και αν σου έδινε επιλογή για το τι να κρατήσεις απ'τα αρχεία. Ουσιαστικά η πρώτη είναι το πραγματικό φορμάτ και καθαρή εγκατάσταση μετά, απλά απ'το recovery partition αντί για boot dvd ή usb. edit: πάντως μην το ψάχνεις δεν είναι αυτός ο λόγος που τα έκανε μετά αυτά, κάνω φορμάτ τόσα χρόνια χρησιμοποιώντας τα recovery partitions σε λαπτοπς και μερικές φορές γ@μημένα λαπτοπς - που να δεις τι είχε μέσα μιας πρώην μου. Και μετά όλα μπόμπα, σφαίρα πήγαινε το μηχάνημα. Απλά μου επιβεβαιώσατε τους φόβους μου, ότι ο σκληρός το λέει το ποιηματάκι αλάργα αλάργα. Ίσως δοκιμάσω και ένα ακόμα φορμάτ με clean install από boot usb σε μερικές μέρες. Απλά δεν νομίζω ότι θα κερδίσω κάτι παραπάνω και φοβάμαι μην αυτή τη φορά ο σκληρός όντως μου μείνει στα χέρια απ'το ζόρι.
  9. Μμμάλιστα, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου ότι ο σκληρός μου αρχίζει να λέει bye bye.. Δεν έκανα clean install από dvd για να γλυτώσω τη διαδικασία του να φτιάξω boot dvd ή usb stick και για να μπορώ ανά πάσα στιγμή να ξανακάνω φορμάτ, να μην χάσω δηλαδή το recovery partition. Εξ'άλλου αφ'ενός εδώ και μια δεκαετία σ'όλα τα λαπτοπς της οικογενείας έτσι κάνω φορμάτ, αφ'ετέρου επέλεξα το hard format & reset to factory settings που θεωρητικά σβήνει τα πάντα όλα απ'τον σκληρό (πλην του recovery partition) και όντως έτσι είναι - υπήρχε και η επιλογή για πιο σοφτ φορματ btw. Δεν ξανακάνω φορμάτ γιατί πραγματικά δεν νομίζω με clean install να κερδίσω τίποτα τόσο παραπάνω που να αξίζει τον κόπο να ξαναπεράσω μια μέρα πάνω απ'το πισι περιμένοντας... τα updates. Σιγά σιγά πάντως έστρωσε σε σχέση με τα lags που έτρωγε αμέσως μετά το φορμάτ, αλλά και πάλι δεν είναι πισι όπως θα πρεπε να είναι μετά από φορμάτ. Αλλά αν, που αυτό συμβαίνει, ο σκληρός τα τρώει τα ψωμάκια του, δεν με σώζει και τίποτα ουσιαστικά ώστε να αξίζει να επαναλάβω τη διαδικασία. Γενικά μετά από όλα τα updates (σε 8.1 συμπεριλαμβανομένου) οι χρόνοι απόκρισης έχουν στρώσει, καμία σχέση με ακριβώς μετά το φορμάτ, αλλά και πάλι ικανοποιητικούς δεν τους λες για πισι μόλις φορμαρισμένο και άδειο. Οπότε δεν κάνω τίποτα, άντε να κάνω ένα defragment όταν ξαναπεράσω και τα αρχεία μου απ'τον δανεικό εξωτερικό που τα έκανα backup, ε και όσο πάει. Όσον αφορά ccleaner, αυτή τη δουλειά την κάνει ικανοποιητικά χρόνια τώρα και το tuneup οπότε μένω εκεί. Γενικά ήρθε η ώρα για έναν macη, που επειδή τυχαίνει να είμαι και μουσικός και να χρησιμοποιώ το λαπτοπ και με τη μπάντα στα λαιβ και για προχειρες ηχογραφησεις σπιτι αλλά και διάφορα γραφιστικά που κάνω, θα μου λύσει τα χέρια. Πραγματικά με τα windows και τα λαπτοπ που όλο κάτι παθαίνουν και όλο κάτι ζητάνε αν δεν είσαι φουλ σχολαστικός, έχει αρχίσει να κουράζει η φάση. Οπότε mac να μας λύσει τα χέρια και να κάνω δέκα φορές πιο άνετα και καλύτερα αυτά που κάνω και σχεδιάζω να κάνω στο πισι μου. Και να μην ξανασχοληθώ με τίποτα για 6-7 τουλάχιστον χρόνια όσον αφορά το θέμα του υπολογιστή. Αλλά άντε βρες 2,5-3 χιλιάρικα... Ευχαριστώ πολύ παίδες!
  10. basstard

    Πρόβλημα (?) και μετά το φορμάτ

    Καλησπέρα σε όλους, ήρθα να ζητήσω τα φώτα σας γιατί έχω ψιλοσαλέψει. Μόλις έκανα φορμάτ σε budget λαπτοπ hp διετίας ( specs: i3 2.2, 4gb DDR3, απλός 512 σκληρός, win8 ) μέσα απ'το σύστημα, κάνοντας boot απ'το recovery partition του δίσκου. Γενικά ήταν κανά χρόνο χωρίς προστασία το μηχάνημα λόγω άγνοιας των γονιών μου και είχε γεμίσει με τα πάντα κυριολεκτικά. Το πρόβλημα είναι ότι μετά το format (επέλεξα να κάνω το hard) ενώ θα πρεπε να πετάει, ο σκληρός του ζοριζόταν ακόμα πολύ και καθυστερούσε. Έχω βάλει και (σπασμένα) tuneup utilities 2014 και γενικά στο check disc for errors αργεί πολύ να ολοκληρώσει τη διαδικασία (αν και δεν βρίσκει σφάλματα), το ίδιο συμβαίνει και με το αντίστοιχο εργαλείο των win (στο properties του σκληρού) που επίσης άργησε πολύ αν και δεν βρήκε ούτε αυτό σφάλματα. Μετά έκανε και καμιά 120αριά(!) win updates σε μια επανεκίννηση (που πήγα πρώτα να κάνω χειροκίνητα και δεν έγιναν) και γενικά μου βγαλε την πίστη, αλλά τα κατάφερε στο τέλος. Τώρα δείχνει να στρώνει κάπως. Επίσης έβγαλα το trial norton (που μας έκανε και τη ζημιά) και θα χρησιμοποιώ μόνο το ms security των 8, στο οποίο αν και δείχνει ότι είναι up-to-date, πάτησα το κουμπάκι ενημέρωση και κόλλουσε το process. Ευτυχώς έκλεινε χωρίς ντράβαλα.. (ηθικό δίδαγμα, updates σε win ποτέ των ποτών εκτός κι αν σε αναγκάσει το μηχάνημα) Η ερώτηση μου, επειδή σας μπέρδεψα κιόλας, είναι αν είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο δεδομένου ότι ο σκληρός είχε γεμίσει με χίλιεςδυο μ@λακίες και ζορίστηκε αρκετά μετά και στο φορμάτ (δεν είναι και κάνα τέρας ταχύτητας εξάλλου ούτε ο σκληρός, ούτε το μηχάνημα γενικά), όπως και το ότι μετά από μερικά restarts που μου βγαλαν την πίστη γιατί έκανε scan & repair το δίσκο αλλά κολλούσε πάντα στο ίδιο ποσοστό και ένα κάρο win updates δείχνει να στρώνει. Και αν έχετε να προτείνετε τίποτα καλύτερα maintenance software (το ccleaner δεν μου φαίνεται καλύτερο απ'το tuneup πάντως αλλά δεν το βασίζω και σε στοιχεία αυτό), ή οποιαδήποτε συμβουλή θα βοηθούσε στην περίπτωση μου. Thank you!
  11. Στα διάλα, κάθομαι και γελάω μόνος στο γραφείο, το αφεντικό μου θα λέει πάει το χασε αυτός
  12. Ένας ακόμα εδώ, 3 χρόνια τώρα σχεδιάζω την επιστροφή μου στους 2 τροχούς, ακόμα δεν τα χω καταφέρει. Και να πεις ότι ζητάω και πολλά, 2,5 άντε 3 πολύ βαριά χιλιαρικάκια μπάτζετ, να πάρω ένα japan 400άρι '80s και να το κάνω restore-customιά όπως ακριβώς το γουστάρω. Ααχχχ..Υπομονή κάτι μου λέει ότι επιτέλους θα χουμε εξελίξεις επιτέλους, μέσα στο καλοκαίρι ίσως.
  13. Τέλειο και τέλεια! Άντε περιμένουμε με ανυπομονησία την επιστροφή στην ορίτζιναλ κατάσταση, που του αρμόζει άλλωστε. Απ'τα καλύτερα μηχανάκια εβερ. Θα παραβώ λίγο τους κανόνες γιατί πραγματικά αξίζει, απ'τα κορυφαία σε μότο που έχω δει στη ζωή μου. Εκ Ντουμπάι (καλά εκεί το χουν τερματίσει σ'όλα τα λέβελ). Απολαύστε υπεύθυνα:
  14. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5666783/ Το παιρνα χθες!
  15. basstard

    Chopperοκαταστάσεις

    Πρόβλημα 1: Βγάλε κατευθείαν Α2, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάλεις Α1 ακόμα και αν η μόνη σου σχέση με 2 τροχούς είναι το ποδήλατο. Το πολύ πολύ να κάνεις αυτό που σου είπε και ο shattered, 1-2 μαθήματα με μηχανάκι Α1 πρώτα. Εξάλλου ντερέκι είσαι σε οποιαδήποτε μοτό θα πατάς κάτω και με τα 2 πόδια λυγισμένα. Πρόβλημα 2: Αυτό που ουσιαστικά θες βάση μπάτζετ (αλήθεια το νούμερο αφορά μόνο αγορά μοτό, αγορά μοτο + ότι χρειαστεί μετά ή τα πάντα δηλαδή και εξοπλισμό?) είναι ένα 400αράκι japan cruiser από τα οποία βρίθει η αγορά μεταχειρισμένων και το car. Τα περισσότερα από αυτά είναι σκύλοι μαύροι, δεν καταλαβαίνουν και πολλά αρκεί να τους γίνεται τόσα χρόνια μία α' συντήρηση, αν είναι χρέπι μην ασχοληθείς. Honda (steed, shadow), Yamaha (dragstar,virago), Kawasaki (vulcan,eliminator), οι παραλλαγές τους και άλλα που ξεχνάω. Έχει πολλά γενικά. Όλα τους προσφέρουν βάση για customizing αν το θέλεις - κάτι πιο κοντά σε chopper/bobber δηλαδή γιατί απ'τη μάνα τους είναι cruiserομηχανές όλα τους. Κοίτα να πάρεις ένα όσο πιο μαμά γίνεται, γενικά αυτά σκίσιμο δεν τρώγανε, δεν είχαν και τα κατάλληλα μοτέρ για να τα σκίζουν. Οπωσδήποτε έλεγχο σε μηχανικό δικό σου και πρώτα απ'όλα να ανέβεις στο υποψήφιο μηχανάκι και να κάνεις μια μικρή βόλτα για να δεις σε πόσο φυσικές γωνίες είναι τα άκρα και το σώμα σου λόγω ύψους σου. Αν νιώσεις να κάθεσαι αφύσικα μην την πάρεις, γιατί δεν θα βολευτείς ποτέ πάνω της. Επίσης και ειδικά απ'τη στιγμή που μιλάμε και για αρκετά παλιό μηχανάκι (αν και αξιόπιστο) πρέπει να υπολογίσεις χρήματα για ένα πλήρες σέρβις (όλα τα υγρά, καρμπυρατέρ, φίλτρα, ρύθμιση βαλβίδων ίσως, αλυσιδογράναζα αν τα χουν φάει τα ψωμιά τους) και βέβαια λάστιχα. Γι'αυτό και ρωτάω πέρι μπάτζετ, αν είναι 2000 χιλιάρικα στο σύνολο, πρέπει να κοιτάς μηχανάκια αρκετά κάτω από αυτό, με ταβάνι τα 1500. Αν δε, περιλαμβάνει και εξοπλισμό τότε καλύτερα να κάνεις υπομονή και να το ανεβάσεις κι άλλο γιατί δεν φτάνουν. Αυτά! Καλή επιτυχία με το δίπλωμα πρώτα με το καλό και μετά όταν αρχίσει η ψαχτική για το μηχανάκι εδώ είμαστε να ρωτήσεις.
×
×
  • Create New...