Sofakos
Νέα Μέλη-
Δημοσιεύσεις
14 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος Sofakos
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
BMW
-
dreamBike: Μοντέλο
f800gs
-
dreamBike: Κυβισμός
800
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Άδειασμα Ντουλάπας & Λοιπά εξαρτήματα για F800gs 11'
Sofakos commented on Sofakos's αγγελία in Αξεσουάρ / Ανταλλακτικά
up -
Άδειασμα Ντουλάπας & Λοιπά εξαρτήματα για F800gs 11'
Sofakos commented on Sofakos's αγγελία in Αξεσουάρ / Ανταλλακτικά
Up -
Άδειασμα Ντουλάπας & Λοιπά εξαρτήματα για F800gs 11'
Sofakos commented on Sofakos's αγγελία in Αξεσουάρ / Ανταλλακτικά
Θεσσαλονίκη -
Άδειασμα Ντουλάπας & Λοιπά εξαρτήματα για F800gs 11'
Το μέλος Sofakos πρόσθεσε a αγγελία στο Αξεσουάρ / Ανταλλακτικά
*UPDATE* Μετά από ένα τροχαίο που είχα μέσα στο καλοκαίρι, κατέληξα χωρίς μηχανή. Εν συντομία τη γλίτωσαμε και εγώ και συνοδηγός με μικρό εκδορές, ωστόσο η μηχανή απεβίωσε άδοξα. Προς γνώση των βορείων προσοχή στο δρόμο της Σιθωνίας το σημείο πού έγινε το συμβάν βρίσκεται περνώντας από Νικήτη στη στροφή για να μπεις στο χωριό πάνω στο Μασούτη. Τα καλούδια που θα δείτε παρακάτω μιας και πολλά από αυτά είναι αρκετά χρησιμοποιημένα ή δεν γνωρίζω/θυμάμαι την αρχική τιμή κτήσης τους οι τιμές που παραθέτω είναι ενδεικτικές και οποιοσδήποτε θέλει το οτιδήποτε με χαρά να το συζητήσουμε. ~Φωτογραφίες στο σύνδεσμο στο τέλος~ Ρουχισμός1) Revit Intruder Waterproof Boots Νούμερο: 42ΕUR 8UK 8,5US (Σχεδόν άριστη κατάσταση σχετικά λίγο φορεμένες)Αρχική τιμή: 140€ Τιμή: 70€2) Colori Touring Cordura Trousers με αποσπόμενα προστατευτικά γοφούς - γόνατα Νούμερο Medium κάνει και για large (Σχεδόν άριστη κατάσταση)Αρχική τιμή: 150€ Τιμή: 75€3) Μπουφάν Revit Sand Jacket με διπλή επένδυση gore-tex και ισοθερμική 3 εποχών Νούμερο: Medium (Καλή κατάσταση)Αρχική τιμή: 300€ Τιμή: 120€Φωτογραφίεςhttps://imgur.com/a/OUsVyΤηλ. επικοινωνίας: 6956761316 -
Εν τέλει ο mathosalas πότε θα γυρίσει στην παρέα μας. Μπορεί να είμαι νέος αλλά με ενδιαφέρει η γνωμη του γιατί από όσα threads και ποστ έχω διαβάσει νομίζω ότι είναι πιο κοντά σε αυτό που ορίζω εγώ μοτοσυκλέτα και αναβάτης άλλοστε έχει και το υπέρτατο εργαλείο και θα ήθελα την γνώμη του.
-
Μη αλκοολούχα ποτά
Ο Sofakos δημοσίευσε στο Θέμα του Παναγιώτης Κ.
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοίΕγώ πάλι προτιμώ να μην την βγάζω με τσάι για αυτο αγγαρεύω άλλον να βάλει μεταφορικό μέσο αλλά όταν έχω εγώ το τιμόνι: τότε τσάι λεμόνι για μένα (και για επιστήμονες) είναι όσο διεγερτικό είναι ο καφές αντί για καφέ ή μπύρα, σε πιο βραδινή φάση perrier αντί για μπύρα ή ποτάκι και αν πάλι παίζει έξοδο σε κλαμπ ή κάτι που επιβάλει αλκόολ και ποτό ή έστω καφείνη τότε virgin coctails. Προτιμώ το virgin mojito πραγματικά ούτε καταλαβαίνεις ότι δεν έχει αλκόολ και έχει μόνο σόδα. Και εξαρτάται το μαγαζί αλλού το χρεώνουν σαν σόδα και γαμολέει και αλλου ή σαν σοδα σπέσιαλ που πάλι έχει νορμάλ τιμή ή σαν καθαρό coctail η δουλειά εκει είναι κολοπιάσιμο αλλά για μένα αξίζει αρκεί να ξέρει ο μπάρμαν που πάνε τα 4. Αλλα γενικά αξίζει σαν επιλογή έχεις την αίσθηση ότι δεν στερήσαι το ποτό πίνεις κάτι σπέσιαλ και σου βγαίνει και πιο φθηνά. Για όσους δεν κατάλαβαν τα virgin ποτά συνήθως coctails αντί για αλκόολ έχουν μέσα σόδα. p.s(off-topic). από ότι καταλάβατε δεν είμαι καθόλου φαν της καφείνης που την αποφεύγω συστηματικά ειδικά coca-cola και φραπέ που η πρώτη για να αποβληθεί μια ποσότητα 330ml απο τον οργανισμό χρειάζονται 32 ποτήρια νερό (το ίδιο ισχύει για τα ενεργειακά ποτά) και ο δεύτερος που συμβολίζει την γεννέτηρά μου φτιάχνεται απο την φύρα και τα κατακάθια του καφέ οπότε καλύτερα ένα τσάι ως γνωστών διεγερτικό που καθαρίζει και τις τοξίνες ή έστω μια πιο εκλεκτή ποιοτική ποικιλία καφέ για τους λάτρεις της καφείνης. Ξέφυγα, τέλος offtopic. -
Τελικά μετά και από μια συζήτηση με την οικογένεια τα πράγματα μπήκαν σε μία σειρά. Πρώτα το δίπλωμα έπειτα το test ride στο f800gs και f650gs για καινούριο σε όποιο νίωσω πιο άνετα και μεγαλύτερη ασφάλεια αν για οποιοδήποτε λόγο το πράγμα δεν πάει όπως το υπολογίζω, Θα κινηθώ σε λύση μεταχειρησμένου μέχρι να αποκτήσω την απαραίτητη εμπειρία που προφάνως χρειάζομαι για μια 800άρα δικίλυνδρη, κατα 90% pegaso trail και αφήνω και ένα 10% για kle 500. Οπότε προς το παρών νομίζω πως έχω λύσει το προσωπικό μου θέμα. Σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή επιλογή με αντικειμενικά κριτίρια. Αλλά ως γνωστών υπαρχουν τρεις απόψεις σε ένα θέμα η σωστή η λάθος και η υποκειμενική (δική μου). Ή με άλλα λόγια η δική μου και η λάθος :uglystupid2: Ευχαριστώ όσους ασχοληθήκατε ενεργά με την περίπτωσή μου, οι γνώσεις σας με προσγείωσαν αρκετά μπορώ να πώ πράγμα που μάλλον χρειαζόμουν απο κάποιον πιο ειδικό γνώστη του θέματος. Αναμένονται νεότερα τον μάρτη όπου θα με κάτοχος διπλώματος και ευελπιστώ ευτυχής κάτοχος μιας μηχανής που θα με γεμίζει συναισθήματα κάθε φορά που θα την καβαλάω.
-
Ωραία τα λές! Και το έχω σκεφτεί απο αυτή την οπτική γωνιά και τα είχα ξεκαθαρίσει, αλλά ένα δεκαχίλιαρο που δεν είχα στο πρόγραμμα μου έφερε τα πάνω κάτω(αν είδες παραπάνω ποστ) και κάπου λίγο βίαστηκα να κοιτάξω για κάτι περισσότερο και έχασα το νόημα. Με έχεις ήδη βγάλει από το τριπάκι πιο είναι το καλύτερο με τα λεφτα που διαθέτω και νομίζω πως ξαναβλέπω το θέμα απο την "σωστή πλευρά". Δηλαδή Pegaso trail που απο την αρχή είχα μπανίσει και μου έκανε αυτο το κλικ ρε παιδί μου που καθόμαι και το χαζεύω όποτε πάω δουλεία γκρί με το bagster του και τα προστατευτικά του(24/24ωρες 7/7μέρες στην ίδια θέση το χει αλλά υποπτεύομαι ότι είναι του pizzara), και αφήνω kle που μπορεί να είναι και καλύτερο αλλά δεν είναι αυτό που με εξιτάρει ρε παιδί μου. Αλλά σκέψου ότι όπως εσύ έχεις το βαραντέρο έτσι είναι για μένα το f800gs και ας μην είναι 1000άρι ή κάτι υπέρεξτρήμ. Είναι έρωτας όπως και το 650 που ειδίκα η version 2012 του μοιάζει τέλεια. Μετανιώνω που έβαλα το triumph στη δημοσκόπηση μπορεί να ναι χρύσο το καλύτερο και το πιο έμπιστο μηχάνημα στο κόσμο και να με ταξιδέψει παντού αλλά όταν το κοιτάω δεν με "ταξιδεύει". Χαίρομαι για την ανταπόκριση σου πραγματικά μου έφυγε ένα βάρος, έτσι το βλέπω πιο χαλαρά τώρα. Τώρα εντάξει με το καινούριο μεταχειρισμένο είπα δεν έχω θέμα και όντως μπορεί το μεταχειρισμένο για πρώτη μηχανή να μου έρθει καλύτερα δεν με καίει τόσο τώρα αυτό απλά προτιμώ καλύτερα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένο να κάτσει η φάση σίγουρα θα την γλυκοκοιτάω να σε σίγουρος και για όχι 3-4 μήνες βάλε χρόνο να σε μέσα. Δεν το κάνω απλά όπως λέω και παραπάνω μάλλον μπήκα άθελα μου στο τριπάκι γιατί κοιτούσα το καλύτερο και όχι αυτό που για μένα θα είναι το καλύτερο από όλες τις απόψεις και δεν σου κρύβω ότι τουλάχιστον στα αυτοκίνητα (οικογενειακά μην σου πω παν-σοι-ακά) προτιμούμε/προτιμώ τα ιαπωνέζικα από τα γερμανικά σαν πίο αξιόπιστα και τίμια μηχανήματα. Απλά το θέμα είναι να σε κινεί και να σε παρακινεί η μηχανή να την ανακαλύψεις .
-
Αυτή ήταν και η πρώτη υπόθεση και κοίταζα για κανά pegaso trail αλλά αφου το kle είναι σχολείο είναι και δικίλινδρο είναι και φθηνό θα την ψάξω και μαυτό αλλά επειδή από αυτά που έχω δεί και έχω διαβάσει μηχανές σαν το f800gs και το tiger xc τις έχω εξιδανικεύσει οπότε δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην του μεταφέρουν τo feeling της "καλής" οδήγησης, σε θεωρητικό επίπεδο πάντα. Τώρα αυτά κρατάω σαν γγνώμες ότι ή ένα μικρό ελαφρύ pegaso trail, ή ένα πιο ήρεμο kle. Καινούριο ήθελα γιατί νομίζω πως μπορώ να ανταπεξέλθω με την ένοια ότι τόσοι οδηγάνε μηχανή με τα οχήματα ποτέ δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα και αφού έχω τα λεφτά να πήγαινα κατευθείαν σε αυτό που κάνει να ονειρεύομαι μηχανές, και καινούριο για να είναι δικό μου να το φτίαξω όπως μ αρέσει εμένα κλπ. Και με μεταχειρισμένο δεν έχω πρόβλημα ειδικά αν πάω σε λύση pegaso-kle αλλά αν μου δίνεται η ευκαρία προτιμώ το καινούριο. και συμφωνα με αυτό Πιστεύω ώντος ότι μετά από 5 μήνες αν συνεχίσω να προσανατολίζομαι εκεί μετά το δίπλωμα και δεν συμβιβαστώ με την ιδέα pegaso ή kle. "Το τεστ-ραιντ θα με πείσει για το ποιο είναι το καταλληλότερο για 'μένα." Ευχαριστώ για άλλη μια φορά γιατί μπορεί να φαίνεται το θέμα αέρα πατέρα, αλλά κάθε μέρα που περνάει το σκέφτομαι όλο και περισσότερο και ήθελα να τα ξεχωρίσω στο μυαλό μου, και με την βοήθεια σας γίνεται πιο εύκολο.
-
Η πιο παλια μοτοφωτογραφια που εχεις τραβηξει!
Ο Sofakos δημοσίευσε στο Θέμα του μάθο...
Φωτογραφία / VideoΑπίστευτες φοτογραφίες πραγματικά είναι για άλμπουμ εμείς οι νέοι που αυτά τα βλέπαμε μόνο σε καλτ και ρετρό ταινίες μέσα από τις φότο σας παίρνουν ζωή και λέμε για δες πως ήταν τότε οι μηχανές τα μέρη και γενικά ο τρόπος ζωής. Από την μία νιώθω ότι μιλάω στον πατέρα μου και από την άλλη σε παιδία που τώρα πια μοιάζουν μεγάλοι. Και εδώ μου έκανε εντύπωση το μέρος καθώς τα τελευταία τέσσερα χρόνια πάμε με την παρέα πλατανίτσι και οι 2 είναι της μηχανής και απο τον μάρτη που θα μαι και εγώ στο club έχω βάλει ώς στόχο η πρώτη εκδρομούλα να είναι στο πλατανίτσι και το γύρο του 3 ποδιού. Οι καιροί αλλάζουν αλλά μάλλον οι γενιές δεν αλλάζουν τα θέλω τους και τον τρόπο σκέψης. Συνεχίστε με αυτές τις ωραίες φότο. Υπέροχο thread +1. OFF topic τώρα στο πλατανίτσι για να δεις καφέ χρώμα στο χώμα θέλει να σκάψεις ένα μέτρο (μαυρίλα παντού) άργησε το Εuro 3 και τα μοτόρια σας μας το κάναν το κάμπινγ μές την κάπνα και την καρβουνίλα. Και για να βρείς τέτοια άπλα πρέπει να πας Ιανουάριο. -
Σε ευχαριστώ φίλε συμφωνώ απόλυτα με τα όσα είπες πραγματικά και εγώ έτσι ακριβώς το σκεφτόμουν αλλά εν καιρό κρίσης επειδή δικαιούμαι μια προικοδότηση στα 25 μπορώ να τα πάρω στα 21 χάνοντας ελάχιστα οπότε είχα πεί να τα ρίξω σε μηχανή. Και σκεπτόμενος ότι θα έχω τα λεφτά κοίταξα για κάτι τις περισσότερο από ότι φάνηκε εσφαλμένα. Χωρίς βέβαια να μου έχει φύγει η ιδέα απλά το βλέπω πιο σφαιρκά τώρα. Η aprilia pegaso trail για μένα εμφανισιακά είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Και θα ταν και η μοναδική μου επιλογή αν δεν είχα λεφτά πολλά να διαθέσω, αλλά το kle μου καλοφάνηκε γιατί είναι σχολείο είναι φθηνό και είναι και δικίλινδρο πράγμα που θα μου δώσει φαντάζομαι πιο γρήγορα την εμπειρία που χρειάζομαι για f800gs και tiger xc. gkourmoul1 σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση, έχω δει και έχω δεί σχετικά threads αλλά δεν έτυχε να το δώ σε κάποιο post με αυτή την σκοπιά. Πρακτικά δηλαδή απορρίπτεται δια ροπάλου η triumph και μένουν στην άτυπη μονομαχία f800gs f650gs kle και το μονοκίλινδρο pegaso trail. Πάντως αν το πάμε από θέμα κιλών και ύψους είτε πάρω f650gs είτε kle είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και εν συνέχεια το f800gs να είναι ένα κλικ πιο μεγάλο απο τα άλλα δυο που εγώ δεν το καταλαβαίνω οπτικά (εκτός του μπροστά τροχού και των αναρτήσεων) και προφανώς το trail σαν το πιο καλόβολο απο τα 5 αλλά μονοκίλινδρο χωρίς abs ναι μεν μου αρέσει αλλά δεν είναι και gs. Ευχαριστώ για τις συνεχείς απαντήσεις σας.
-
Όντως το έψαξα και νομίζω ότι με καλύπτει πλήρως αλλά το θέμα μου είναι ότι και το kle αλλά και το trail δεν έχουν abs δεν είναι κάπως επικίνδυνο για αρχάριος να μην έχω abs?
-
Τι είναι αυτό που πρέπει να φοβάται ο κάθε αρχάριος την ροπή ή την ιπποδύναμη? Σίγουρα ο συνδυασμός και των δυο μάλλον δυσκολεύει τα πράγματα. Αλλά μιλούσα με έναν από μία σχολή οδήγησης για το θέμα, και μου είπαν ότι όσο εύκολα θα οδηγήσω το f650 ή το cbf της σχολής (το επεκτείνω απο f800gs σε tiger800xc) με λίγο προσοχή στο γκάζι θα οδηγήσω και το 800άρι, αλλά με την διαφορά ότι το 800άρι ακόμα και το 650 είναι επικύνδινα όχι τόσο για τους ίππους 5-10 ίπποι δεν είναι και η μέρα με την νύχτα αλλά για την ροπή του δικίλινδρου που σε μία λάθος γκαζιά πχ σε ένα φανάρι να μου σηκωθεί και να χάσω τον έλεγχο ώντας άπειρος, ή έναν κόλο να πετάξει, που αυτά δεν θα τα έκανε μια μηχανή σχολείο που έχει πιο ψόφια άλογα. Αυτό ήταν το "ρεζουμέ". Το συμπέρασμα βγάζω με το καλό το δίπλωμα βλέπω πόσο βαρύ χέρι έχω στην μηχανή, και αν δω ότι έχω την σύνεση που πρέπει και το χειρίζομαι σωστά πάω για f800gs ή tiger (που έχασε λίγο σε προτίμηση λόγο τρικίλινδρου και ίππων αν και η ροπή των δύο μηχανών ακολουθεί τα ίδια γραφήματα)κάνοντας ένα test ride που μάλλον είναι και το πιο αντικειμενικό κριτήριο αποφασίζω. Ειδάλως προσανατολίζομαι σε μονοκύλινδρο και κανα pegaso trail ή kle 500. Καλή η επιλογή του kle αν και δεν το είχα στις επιλογές μου καθότι το θεωρούσα απαρχεομένο αλλά αν είναι να φάω τα μούτρα μου το βάζω στα υπόψιν άσε που μάρεσαν τα περιφεριακά του που τα θεωρώ σαν συν σε μία μηχανή σέλα αντιολισθητική, αλουμινένια ποδιά μάσκα Ζ1000 (ζελατίνα μόνο δλδ) και εμφανισιακά νομίζω ότι είναι αρκετό για τη χρήση που την θέλω. Ευχαριστώ φίλος
-
Και να πώ και για τα μονοκύλινδρα που επίσης έχω ψάξει εκτενώς. Tenere βαρύ ψηλο και άσχημο αν και πιστεύω το καλύτερο μονοκύλινδρο σαν σύνολο αυτή τη στιγμή προσωπική άποψη σε αυτό το μέγεθος δεν θα ήταν καλύτερα να περνα ενα 800αρι?. Aprilia Pegaso Trail το μόνο αρνητικό ότι είναι aprilia (σερβις ανταλλακτικα και κάποια μικροπροβλ΄ματα στα ηλεκτρικά) και ότι για ταξιδάκι ίσως είσαι πιο στριμωγμένος από ότι πρέπει.. F650gs μονοκύλινδρο παλιομοδήτικο ναι μεν αλλά καλύπτει όλες τις ανάγγες μου και ήταν και η αιτία που άρχισα το ψάξιμο και την ενημέρωση για τον κόσμο της μηχανής, που όταν τον ανακάλυψα έστω και ηλεκτρονικά όλη μέρα σκέφτομαι πότε θα γυρίσω το δεύτερο και το τρίτο πόδι μαζί και πότε θα είμαι σε θέση να πάω μια έδεσσα μια γιάννενα και γενικά να χαθώ στον χάρτη μας και να περάσω όλα αυτά τα όμορφα μέρη που έχω δει με το αυτοκίνητο. Συνεχίζοντας ΧΤ απλά νομίζω ότι είναι λίγο για την χρήση που θέλω εγώ μηχανή. Και δεδομένου ότι θέλω καινούριο γιατί είμαι και ρομαντικός και θέλω το μοτόρι που θα πάρω να το γηροκομίσω μέχρι τελευταίας γκαζίας και να ξέρω ότι ειναι ΤΟ δικό μου. Οπότε καταρρίπτεται η ιδέα του παλιού bmw και μένει tenere aprilia, οπότε έχουμε και λέμε tenere ολοκληρωμένο μηχάνημα που δεν μου κάνει κλικ και άσε που στον όγκο και στην ταχύτητα του μπορώ να δώ και κάποιο δικίλυνδρο, pegaso trail νομίζω ότι αφού έχω τα λεφτά πέρνω κάτι ναι μεν καλό αλλά δε πολύ υποδιέστερο μου κάνει σε συμβιβασμό απαιτήσεων και τιμής. Δυστυχώς ότι και να λέτε οι παλιότεροι ένας δυο ή τρεις κίλυνδροι κάτω απο 650 κυβικά δεν πέφτω και ούτε λόγος ανεβαίνω να πω οτι ο τρικίλυνδρος και και οι παραπάνω ιπποι του τίγρη για μένα δεν είναι συν καθότι άπειρος και φοβάμαι να έχω το πολύ γκάζι και προφανώς δεν μου χρειάζεται
-
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Ο καθένας σας έχει την δική του γνώμη και είναι σεβαστή αλλά εγώ προφανώς θέλω να πάθω για να μάθω, γιατί λεφτά παραπάνω να καταφέρω να συγκεντρώσω ούτε cent όποτε η λύση του πρώτου μεταχειρησμένου δεν με βρίσκει σύμφωνο γιατί συνεπάγεται ότι και το δεύτερο θα πάει μεταχειρησμένο. Άσε που και στην οικογένεια προτιμούν από το να πάρω, έστω να είναι καινούριο. Δεν έχω κάποιον στο στενό οικογενειακό κύκλο που να ξέρει απο μηχανές και να με βοηθήσει σε τεχνικά ή και πρακτικά θέματα που θα βγάλει το μεταχειρησμένο τώρα θα μου πείς για αυτό το λόγο είναι το mybike.gr και τα διάφορα φόρουμς. Αλλά και προσωπικά προτιμώ καινούριο. Συνοψίζοντας θέλω ένα καλόβολο μηχανάκι που να μην είναι σκοτώστρα να καλύπτει τα θέλω και τις ανάγγες μου. Οι οποίες είναι και καθαρά μόνο αυτές.. Να είμαι αρτημελής και εγώ και η συνεπιβάτης στο πέρας όλων των διαδρομών. Να κάνω 2 ταξιδάκια σε κοντινούς προορισμούς σε άγνωστα τοπία με κανά δυο φίλους με τον εξοπλισμό μου τα μπαγκάζια και ενίοτε τις κοπέλες να τα κουβαλάν . Καλοκαιρι που θα ανοίξει ο καιρός θα με ενδιέφερε σε αυτες τις εκδρομές να πατάω και λίγο χωματόδρομο για το feeling του "enduro" και της φύσης. Και με την πάροδο του καιρού θα ήθελα αυτές οι εκδρομές να αυξάνονται σε χλμ γιατί όχι και σε συχνότητα αν το επιτρέπει η "τσέπη". Μέσα στην πόλη κινούμε με ποδήλατο και θέλω να την κρατήσω αυτή τη συνήθεια, και με αστικό το θεωρώ πολύ βολικότερο απο αυτοκίνητο και πολύ ασφαλέστερο απο μηχανή. Και αυτα δεν τα λέω γιατί θέλω να μου πείτε είσα ώριμος πάρε την F800gs και να λέω μέσα μου μα μου το είπαν έμπειροι που οδηγάν χρόνια, αυτά ακριβώς λέω στον κολλητό στην κοπέλα μου και στην οικογένεια μου. Όπως το έχω δεδομένο ότι κάποια στιγμή όταν θα νιώσω σίγουρος θα γυρίσω και το γκάζι λίγο ως και πολύ παραπάνω, δεν κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλό μου. Αλλά δεν είναι αυτό για το οποίο θέλω την μηχανή και προφανώς δεν είναι αυτή η χρήση που θα της κάνω. Αμάξι μην πω τρακτέρ οδηγώ από τα 14 μου και όταν έβγαλα το δίπλωμα για το αμάξι ναι μεν ήθελα να το κινώ αλλά το πρώτο 3-4μηνο ούτε ήξερα πως πάς στο κέντρο. Και να τονίσω την μηχανή την θέλω all-around αλλά το πρώτο καιρο τουλάχιστον μέχρι να νιώσω σίγουρος ότι το έχω δεν θα δεί την πόλη. Τέσπα επειδή πλατίασα αρκετά αυτά για το πως σκέφτομαι εγώ την μηχανή και πως περιμένω να είναι. Δηλαδή να πάρω κανα ΧΤ και μέχρι να πάω χαλκιδική κανα 3 πόδι δικάβαλο και με μπαγκάζια να νίωθω σαν να έκανα το γύρο του κόσμου να πω ότι αν έπερνα μονοκύλινδρο θα έπερνα pegaso trail ή tenere παρότι το θεωρώ άσχημο. Η παλιά η bmw f650 μου φένεται ξεπερασμένη και παλιομοδήτικη. Και το μονοκύλινδρο θα ήταν η αίσχατη λύση. το v strom και transalp με αφήνουν οπτικά αδιάφορο συν ότι το στρώμα πιστεύω ότι λογο όγκου ειναι το χειρότερο για αρχάριο επίσης ότι σαν setup υστερούν απο τα μηχανάκια που έχω στην δημοσκόπιση το δε versys πολύ σπορτ για τα γούστα μου. Αυτό που είπα σαν + για την ζελατίνα ειναί + συγγριτικά με του f800gs που από ότι έχω διαβάσει είναι πολύ χειρότερη ... Και αυτό με το πεντάλ αναφερόμουν σε συμβατικό αυτοκίνητο... Συνεχίζω να συλλέγω απόψεις πάρ'αυτά και πιστεύω όταν θα έρθει ο καιρός να τα έχω όλα δρομολογημένα και να με σίγουρος για την πιο "ώριμη" απο τις τρεις ανώριμες από ότι φάνηκε επιλογή μου