Jump to content

picasso

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    95
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος picasso

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Modenas
  • myBike: Μοντέλο
    x-cite 135

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. picasso

    Κeeway target 125i

    Καλορίζικο το εργαλείο. Πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
  2. Ανάλογα το τι θέλεις και τι χρήση θες να του κάνεις θα δεις και τα αντίστοιχα scooter. Αν κινείσαι μόνο εντός πόλης μπορείς να δεις το SH που είπαν και παραπάνω το οποίο είναι και οικονομικό στην κατανάλωση και είναι και honda. Αν τώρα θες να κινείσαι και εκτός πόλης, καλύτερα να δεις κάτι πιο άνετο με πιο φαρδιά σέλα και καλύτερη προστασία από αέρα (SYM Citycom, Yamaha XMAX, Kymco Downtown). Εγώ θα σου πω την μικρή μου εμπειρία από το SYM Citycom 300. Έχω μέχρι στιγμής 34000 χλμ και το 80% αυτών είναι εκτός πόλης (ταχύτητες 100-110 χλμ) γιατί στην πόλη κινούμαι κυρίως με το παπί. Μέχρι στιγμής τα μοναδικά θέματα που είχε, ήταν ο διακόπτης της κόρνας που μια πατιόταν και μια όχι και αλλάχτηκε (δεν είχε ούτε 5 ευρώ), και το λάστιχο του σταντ, το οποίο φαγώθηκε και κοπανούσε, το οποίο αλλάχτηκε επίσης (μικρό κόστος, ακριβώς δε θυμάμαι). Λάδι μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω από αλλαγή σε αλλαγή (αλλαγή κάθε 2500 αντί για 3000 που λέει το βιβλίο και βάζω 10W-40 ημισυνθετικό). Μέσα στην πόλη κινείσαι άνετα και ο 16άρης τροχός βοηθάει στις ανωμαλίες του εδάφους. Στις εκτός πόλης διαδρομές, η όρθια θέση οδήγησης κουράζει κάποιες φορές (σε σχέση πχ με ένα Kymco Downtown) μετά από αρκετή ώρα, αλλά στις αποστάσεις της τάξης των 70-100 χλμ εγώ είμαι μια χαρά. Μέσα στην πόλη μου καίει από 3,5 έως 4 λίτρα (με κανονική οδήγηση), ενώ εκτός (ταχύτητες 100-110) καίει 3,2-3,5.
  3. picasso

    Πρόβλημα με στροφόμετρο

    Το μεσημέρι γυρνώντας σπίτι και ενώ βρισκόμουν εν κινήσει ξαφνικά το στροφόμετρο του σκούτερ νέκρωσε.Το έσβησα, το ξαναέβαλα μπρος αλλά τίποτα. Στον πάπιο όταν πρόσφατα σταμάτησε να λειτουργεί το στροφόμετρο, η κόρνα και η μίζα (έπαιρνε μόνο με μανιβέλα) έφταιγε η μπαταρία που είχε βραχυκυκλώσει και ήταν για πέταμα.Μόλις την άλλαξα όλα οκ.Αλλά στο σκούτερ το μόνο που έχει πρόβλημα είναι το στροφόμετρο.Τα υπόλοιπα λειτουργούν μια χαρά.Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
  4. Τη θέση οδήγησης στο παπί θα τη βρεις με τον καιρό και το πως θα σε βολεύει.Μη σε απασχολεί.Δε θα χρειάζεται ούτε να στραβώνεις το πόδι σου ούτε τίποτα.
  5. Κατ' αρχήν η κατανάλωση του Symphony δεν είναι τόσο μεγάλη όσο αναφέρεις.Από 2 φίλους που το έχουν έχω ακούσει ότι κυμαίνεται γύρω στα 3 με 3 και κάτι ψιλά lt/100km (με κανονική μεικτή οδήγηση) και η τελική του ξεπερνά τα 100. Το παπί γενικά είναι πιο οικονομικό και σε κατανάλωση και σε συντήρηση από ένα σκούτερ αλλά η προστασία από κρύο και νερά είναι σαφώς μικρότερη (αν περάσεις από καμιά λακούβα με νερά πολλά από αυτά θα καταλήξουν στα πόδια σου).Αφού σε ενοχλεί και το ποδόφρενο (γιατί οι ταχύτητες είναι θέμα συνήθειας και το μαθαίνεις πολύ γρήγορα) και δεν έχεις θέμα όπως λες και με τη μικρότερη τελική του σκούτερ (προφανώς δε θες να το βγάζεις εκτός πόλης) τότε είσαι για σκούτερ! Πάντως σε αυτό που αναφέρεις με την θέση οδήγησης έχεις δίκιο γιατί πάνω στο σκούτερ είσαι πιο "αποκομμένος" από το δρόμο.Στο παπί έχεις σαφώς καλύτερη αίσθηση (στο λέω καθώς είχα 2 σκούτερ και τώρα το παπί σε αυτό τον τομέα δεν το αλλάζω).
  6. Ανορθωτής μήπως είναι και δε μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία με αποτέλεσμα να την "τρώει"?Κοίταξέ το κι αυτό. Παρεπιπτόντως λέξη "αναπαλαιώνω" δεν υφίσταται.Ξανακάνω δηλαδή κάτι παλιό?δε βγάζει νόημα.(σόρρυ για το άκυρο αλλά μου το ανέλυε προχτές επί μισή ώρα ένας φίλος φιλόλογος επειδή κι εγώ χρησιμοποίησα την ίδια έκφραση)
  7. Το πρόβλημά σου είναι σχεδόν σίγουρα το φλοτέρ.Αν το πρόβλημα ήταν ο δείκτης του κοντέρ, θα "πέθαινε" μια και έξω.Όταν μία δείχνει και μία όχι και τρεμοπαίζει,τότε είναι σχεδόν σίγουρα φλοτέρ γιατί "κολλάει".Το ίδιο ακριβώς παθαίνει και το κινεζοσκούτερ που έχουμε στην οικογένεια αλλά δεν αξίζει πιστεύω να μπεις στη διαδικασία να το φτιάξεις.Απλά να το γεμίζεις τακτικά ώστε να μη μείνεις. Πάντως γενικά μου είπε ένας μάστορας ότι τα φλοτέρ (το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα) έχουν περισσότερες πιθανότητες να κολλήσουν και να χαλάσουν όταν βρίσκονται συνέχεια στα χαμηλά (στα κόκκινα).Συνεπώς φροντίζουμε να μην αφήνουμε το μηχανάκι τελείως στεγνό.
  8. Επειδή είσαι καινούριος στο φόρουμ δοκίμασε να κάνεις ένα search και θα δεις ότι θα βρεις πολλά θέματα σχετικά με λάστιχα για παπιά.Δες καλύτερα και στην κατηγορία για "παπιά/scooters και μοτοσυκλέτες μέχρι 125 κυβικά".
  9. picasso

    Daytona Sprinter 125 vs 125 EFI

    Αν είναι να το πάρεις καινούριο και όχι μεταχειρισμένο τότε κι εγώ λέω το injection, κυρίως λόγω μεταπωλητικής αξίας όπως αναφέρει ο φίλος παραπάνω.Τώρα για τη διαφορά στην κατανάλωση (που 1 λίτρο αποκλείεται να είναι.Το πολύ μισό)αυτό θα φανεί μακροχρόνια στην τσέπη σου και μετά από αρκετά χιλιόμετρα (χοντρικά με διαφορά στην κατανάλωση στο μισό λίτρο στα 100χλμ και τη σημερινή τιμή της βενζίνης η απόσβεση των 160 επιπλέον ευρώ θα γίνει μετά από 18500 χιλιόμετρα) Εμένα το μόνο που θα με προβλημάτιζε είναι η "νεότητα" του injection σαν μοντέλο, καθώς τα καρπυρατεράτα έχουν δοκιμαστεί και αποδειχτεί πολύ τίμια για τα λεφτά τους.
  10. picasso

    Gilera Runner 125 VX

    Το πρώτο και βασικό που πρέπει να δεις είναι αν το μηχανάκι έχει σημάδια που μαρτυρούν κάποια πτώση (γρατσουνιές ή ξαναβαμμένα μέρη),αλλά αφού είπες ότι φαίνεται προσεγμένο συνεχίζουμε. Αφού το μηχανάκι έχει κάνει τα service σε συνεργειο της piaggio τότε θα φαίνονται λογικά στο βιβλίο και οι εργασίες που έχουν γίνει. Γενικά σε ένα σκούτερ το βασικό που πρέπει να δεις από τα "αναλώσιμα" είναι η μετάδοση (ιμάντας,μπίλιες φυγοκεντρικών κλπ) και αυτό γιατί έχει το μεγαλύτερο κόστος για αλλαγή σε σχέση με τα υπόλοιπα (λάδια,τακάκια φρένων κλπ).Αυτό φαίνεται χοντρικά και από μία βόλτα από το κατά πόσο το μηχανάκι "αρπάζει" εύκολα ή όχι. Για να έχεις πάντως το κεφάλι σου ήσυχο πήγαινε το και σε ένα μάστορα να του ρίξει μια ματιά και να σου πει αν το μηχανάκι χρειάζεται κάτι.Τώρα το αν θα ζητήσει ή όχι χρήματα και πόσα αυτό είναι ανάλογα το μάστορα.
  11. Δώσε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το τι θες να κάνεις.Έχεις κάποιο πρόβλημα και μπουκώνει,δεν τραβάει?
  12. Φίλε μου πριν μπεις στη διαδικασία να αγοράσεις καινούρια κοντέρ κλπ σιγουρέψου ότι το πρόβλημα είναι όντως αυτό.Σε πολλά που έχω ακούσει το ίδιο πρόβλημα, η αιτία δεν ήταν ο χαλασμένος δείκτης αλλά το κολλημένο ή και χαλασμένο φλοτέρ στο ρεζερβουάρ, το οποίο και δίνει το σήμα για την ένδειξη στο δείκτη. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα στο σκούτερ που έχουμε καμιά φορά που κολλάει ο δείκτης τέρμα κάτω ακόμη κι αν έχει βενζίνη,το κουνάω λίγο δυνατά (όλο το μηχανάκι) και ξεκολλάει.
  13. Εγώ προσωπικά έχω στο modenas τα Pirelli city demon εδώ και 8-9 μήνες αλλά γενικά δε με ενθουσίασε όσο θα περίμενα.Είναι πιο σκληρά και φθείρονται πολύ πιο δύσκολα από τα me22 και θα κρατήσουν σαφώς περισσότερο, αλλά δεν προσφέρουν και το ίδιο κράτημα.Πάντως από όσους φίλους δοκίμασαν τα michelin αλλά και τα metzeler σε παπιά δεν έχω ακούσει αρνητικό (πέρα από την αυξημένη φθορά των δεύτερων και ιδιαίτερα σε δικάβαλα).
  14. picasso

    PCX 125 vs Agility 200i

    Αν δεν υπάρχει θέμα με τη διαφορά τιμής τότε PCX150 (περίπου στα 2800) έναντι του 125 (στα 2600). Σε σχέση με το agility, το 150άρι το PCX είναι και πιο δυνατό (το 125 νομίζω έχει ίδια ιπποδύναμη στα χαρτιά), ενώ στα συν των honda είναι και η υδρόψυξη που θα βοηθήσει στο επιπλέον ζόρι που ενδεχομένως να συναντήσει.
  15. Κατ' αρχάς το cbr έχει σαφώς καλύτερη απόδοση από το wolf και λόγω δυνατότερου κινητήρα και λόγω μικρότερου βάρους. Δεύτερον αυτό που πρέπει να σκεφτείς είναι η χρήση για την οποία το θέλεις και ποιο σου ταιριάζει περισσότερο.Αν σε ενδιαφέρει να βγεις και λίγο παραέξω από την πόλη τότε το cbr λόγω δύναμης και υδρόψυξης θα σε πάει καλύτερα και πιο άνετα.Αν πάλι η χρήση θα είναι καθαρά και μόνο εντός πόλης τότε πιστεύω το wolfακι ταιριάζει πιο καλά και λόγω της θέσης οδήγησης που έχει (πιο όρθια). Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω η διαφορά μεταξύ των 2 είναι μεγάλη και ουσιαστικά ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.Πάντως η τιμή για το cbr στα 2500 είναι πολύ καλή αν και φαντάζομαι ότι θα πρόκειται για πιο παλιό μοντέλο.
×
×
  • Create New...