ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Όταν ένας κινητήρας λειτουργεί, λογικό είναι να δημιουργούνται φθορές στα μέταλλα του με τα χρόνια. Οι εταιρίες μοτοσυκλετών βάζουν μαγνητικές τάπες στο κάρτερ ώστε να συγκρατηθούν εκεί τα ρινίσματα (σε μορφή σκόνης) μετάλλου του κινητήρα που γυροφέρνουν εκεί μέσα με το λάδι και πάνε παντού! Τι να πρωτο-μαζέψει όμως κι αυτή η τάπα? Εδώ έρχονται κάποιες εταιρίες που κατασκευάζουν μαγνητικά φίλτρα λαδιού, ώστε πέρα από άλλες ακαθαρσίες, να συγκρατήσουν και αυτά τα ρινίσματα μετάλλου ώστε να μην κυκλοφορούν μέσα στο κινητήρα και κάνουν περαιτέρω ζημιά. Αυτές οι εταιρίες έχουν όμως για το δικό σου μηχανάκι? Και πόσο κοστίζουν? Και κάθε φορά πρέπει να τους τα "χώνεις" για να το παίρνεις? Όχι βέβαια! Αφού υπάρχει ο τρόπος να το κάνεις μόνος σου αν έχεις μεταλλικό φίλτρο σε τύπο αυτοκινήτου! Αυτές οι εταιρίες χρησιμοποιούν στα φίλτρα τους πανίσχυρους μαγνήτες. Κι αυτοί οι μαγνήτες δεν είναι άλλοι, από τους μαγνήτες νεοδμίου! Οι ισχυρότεροι μαγνήτες μετά τους ηλεκτρομαγνήτες. Τέτοιους μαγνήτες μπορείς να βρεις μέσα σε έναν παλιό (και άχρηστο πια) σκληρό δίσκο του υπολογιστή σου. (αν δεν έχεις σκληρό για πέταμα, μπορείς να βρεις σε στοκατζίδικα με PC) ή να ζητήσεις έναν από κάποιο σέρβις υπολογιστών. Εκεί σίγουρα θα βρεις έναν. Παίρνεις λοιπόν έναν σκληρό δίσκο και τον ανοίγεις από την πίσω πλευρά. Οι μαγνήτες βρίσκονται στην πάνω αριστερή γωνία του δίσκου (ο ένας φαίνεται λίγο) Όπως μπορείτε να δείτε, ο κάτω μαγνήτης καλύπτεται από μια μεταλλική πλάκα, πιθανότατα για να προστατέψει το μαγνητικό πεδίο του από το μαγνητικό πεδίο του άλλου και ίσως και από το να μην βγαίνει έξω από τον σκληρό το μαγνητικό του πεδίο. Αφού αφαιρέσουμε την μεταλλική πλάκα, βλέπουμε καθαρά πια τον κάτω μαγνήτη. Εδώ βλέπουμε τους δύο μαγνήτες που έχουν πια αφαιρεθεί από το δίσκο. Είναι ακόμα πάνω στις μεταλλικές πλάκες. Εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα. Η κόλλα που χρησιμοποιείται για να μείνουν στη θέση τους είναι πολύ ισχυρή κι αν προσπαθήσεις να τους αφαιρέσεις πάνω από την μεταλλική πλάκα, το πιθανότερο είναι να σπάσουν. Το πόσο ισχυροί είναι φαίνεται σε αυτή την φωτό που έχει τοποθετηθεί ο ένας απέναντι από τον άλλον και παρόλο που υπάρχει ανάμεσα το χέρι του γράφων, αυτοί κολλάνε ισχυρά μέχρι σημείου πόνου στο χέρι από την πίεση! Το πάχος του καθενός είναι συνολικά 5χιλ (3χιλ η πλάκα και 2χιλ ο μαγνήτης) Αφού λοιπόν τους βγάλεις, μπορείς να τους κολλήσεις πάνω στο καινούριο φίλτρο λαδιού (όταν το αλλάξεις) κι έτσι να αποκτήσεις ένα μαγνητικό φίλτρο που σίγουρα θα μαζέψει ότι γρέζι κυκλοφορεί μέσα στο κινητήρα σου!!! :) (Εννοείται ότι όταν αλλάζεις φίλτρο, αφαιρείς τους μαγνήτες και τους ξανακολλάς στο καινούριο!) carbibles.com 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FOURNARIS 2.079 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Και γιατι δεν βλεπουμε τις φωτο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μενιδιάτης 518 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Αφού, υποτίθεται, ότι πλέον οι κοπές των μετάλλων γίνονται με λέιζερ ακριβείας και δεν αφήνουν μικρο-ρινίσματα στον κινητήρα. Δεν είναι έτσι; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Και γιατι δεν βλεπουμε τις φωτο; Δεν τις βλέπεις? Αφού, υποτίθεται, ότι πλέον οι κοπές των μετάλλων γίνονται με λέιζερ ακριβείας και δεν αφήνουν μικρο-ρινίσματα στον κινητήρα. Δεν είναι έτσι; Eσύ πιστεύεις ότι τα ρινίσματα προέρχονται μόνο από τις κοπές μετάλλων? Τα ελατήρια κι όλα τα υπόλοιπα μεταλλικά μέρη δεν φθείρονται με τα χρόνια και τις ώρες λειτουργίας που κάνουν? Γι' αυτά τα ρινίσματα μιλάμε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zoo 1.586 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Ούτε εγώ βλέπω καμία φωτό... :( Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μενιδιάτης 518 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Eσύ πιστεύεις ότι τα ρινίσματα προέρχονται μόνο από τις κοπές μετάλλων? Τα ελατήρια κι όλα τα υπόλοιπα μεταλλικά μέρη δεν φθείρονται με τα χρόνια και τις ώρες λειτουργίας που κάνουν? Γι' αυτά τα ρινίσματα μιλάμε. Πάσο. Ούτε εγώ βλέπω τις φωτό. Στη θέση τους βλέπω ένα "posted image" Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Τώρα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zoo 1.586 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Τώρα? OK! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GR_tts 101 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Μαγνητική τάπα λαδιού δεν κάνει δουλειά? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
moruin 11 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 πουλάω χαλασμένους δίσκους σε συμφέρουσες τιμές :P πάρε κόσμε τσάμπα πράγμα. Ιδανικοί για πρες παπιέ, για σφυρί και τώρα ακόμα και για φίλτρο στη μοτοσυκλέτα σας. καλέστε μας για κατ' οίκον επίδειξη :P σοβαρά τώρα καλή ιδέα είναι, αλλά στις αλλαγές πρέπει να προλάβεις το μηχανικό μη το πετάξει , και άντε να του εξηγήσεις κιόλας Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosm1993 191 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 ωρεα ιδεα αλχ :) πως ομος θα βαλεις τον μαγνιτι μεσα στο φιλτρο λαδιου? το βαζεις μεσα στα λαδια η απο εξω? εμενα που το φιλτρακι που εχει για τα λαδια εχει μια τριπα σαν το μικρο μου δαχτιλο του χεριου τι μαγνιτις θα μπει εκει μεσα?? :) ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Messer 3.982 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 (τροποποιήθηκε) ωρεα ιδεα αλχ :) πως ομος θα βαλεις τον μαγνιτι μεσα στο φιλτρο λαδιου? το βαζεις μεσα στα λαδια η απο εξω? εμενα που το φιλτρακι που εχει για τα λαδια εχει μια τριπα σαν το μικρο μου δαχτιλο του χεριου τι μαγνιτις θα μπει εκει μεσα?? :) ευχαριστω Απ εξω μωρε και συ! Τους κολλας στο εξωτερικο μερος του φιλτρου και βαζεις και μια ταινια να κρατιουνται στη θεση τους. (η ταινια πρεπει να ειναι ανθεκτικη στη θερμοτητα γιατι το φιλτρο ανεβαζει θερμοκρασιες!) Απλα για την ιστορια να αναφερω οτι στη δικη μου μηχανη που εχει μαγνητικη ταπα τα μονα γρεζια ηταν οταν αλλαξα λαδια στα 1000χλμ. Μετα δεν ξαναειδα τιποτα (Japan rulez ) Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 18 , 2009 από τον Messer Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zoo 1.586 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Καλά μη νομίζεις ότι φαίνονται γρέζια, ασημόσκονη είναι που φαίνεται αμυδρά (αν φανεί). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hondacb900boldor 5 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 M' άρεσε. Θα ρωτήσω στην αντιπροσωπεία εαν έχουν τα μηχανάκια μου και αναλόγως θα πράξω. Ευχαριστούμε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
COSMAS 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 πολυ καλη ιδεα. μπραβο ΑLX Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
COSMAS 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Εδώ βλέπουμε τους δύο μαγνήτες που έχουν πια αφαιρεθεί από το δίσκο. Είναι ακόμα πάνω στις μεταλλικές πλάκες. Εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα. Η κόλλα που χρησιμοποιείται για να μείνουν στη θέση τους είναι πολύ ισχυρή κι αν προσπαθήσεις να τους αφαιρέσεις πάνω από την μεταλλική πλάκα, το πιθανότερο είναι να σπάσουν. Εαν ζεστανουμε μια σπατουλα και την τοποθετησουμε αναμεσα απο μαγνητη και πλακα ισως ξεκοληση χωρις να σπαση{δεν ειμαι ομως σιγουρος} Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kalimera8764 1.984 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 Φιλτρο λαδιου εχουν ολα τα μηχανανκια? Τα παπια εχουν? Το λεω γιατι εγω με τον κινεζο ισως εχω εναν λογο παραπανω να κανω καμια τετοια μοντιφα, λγο φθηνοτερης κατασκευης, αρα μεγαλυτερης προσοχης... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lord_dimos 107 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 ωραία ιδέα alx! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
IoannisPanagiotidis 2.125 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2009 ...πολυ καλη ιδεα! ...απορώ πως δεν το εχουν ηδη εφαρμοσει και οι εταιρείες παραγωγης φιλτρων!...σιγουρα θα σπαζαν ταμεια! .................. :_thumbsup: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giorgos_drz 592 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 καλοοοο!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 να ρωτησω κατι;; το φιλτρο απο μονο του δεν μπορει να κρατησει τα γρεζια;; αφου η κατασκευη του ειναι τετοια ωστε να μπαινει απο την μια ΄΄βρομικο΄΄ και στην εξοδο του εσωτερικα ή εξωτερικα (αναλογος τον τυπο) να βγαινει φιλτραρισμενο.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 Σωστό κι αυτό... αλλά γιατί οι εταιρίες βγάζουν και μαγνητικά φίλτρα? Γιατί βάζουν και μαγνητικές τάπες στο κάρτερ? Άρα μάλλον δεν τα κρατάει όλα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.581 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 τι να πω πιθανο και αυτο παντως σαν ιδεα γενικα ειναι πολυ εξυπνη και τεκμηριωμενη μπορω να πω δηλαδη εχει και μια βαση.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GkS 900 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 Μπράβο ρε ALX, είσαι πάντα No.1 στα τεχνικά tips και ειλικρινά σε ευχαριστούμε γι'αυτό. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
cloud_constructor 490 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 Ρε παιδια και αμα βαλουμε μαγνήτη στο φίλτρο δε θα προκαλέσει μεγάλη συσωρευση ρινισματων (..χα..μεγαλη .. πφ καλα λεμε τωρα) στις πλευρές που βρήσκονται οι μαγνήτες αχριστέυοντας το φίλτρο?... Το οποίο ετσί κ αλλιως το αλλάζω σε κάθε αλλαγή λαδιών κ ας μη χρειάζεται.... Μαλλον απαντησα την ερωτιση μου μονος μου χεχε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες