Jump to content
A7XBilly

Triumph Street Triple 675 απορίες

Recommended Posts

Εχω 2-3 ερωτησεις για τους ιδιοκτητες για αυτο το street triple

26522_0_1_2_street%20triple%20675_Image%20credits%20-%20Triumph.jpg

Η 1η ειναι η καταναλωση αν παιζει μεταξυ 6-7!

Η 2η αν αυτο εχει βγαλει το ιδιο προβλημα με το daytona με τους πολλαπλασιαστές!

ΥΓ: οχι δεν θα το παρω, αν και θα μου αρεσε να ημουν ιδιοκτητης του! Καθαρα εγκυκλοπαιδικές ερωτησεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Ναι εμένα είναι γυρω στα 6 και κατι 1.5 χρονο που το έχω με ταξιδα, πόλη, πίστα κτλ.

2) Με τον πολλάπλασιαστή δεν είχα προβλήμα. Εναλλάκτη έχω αλλάξει οπως και ένας γνωστος μου με tiger αλλα περα απο αυτο οχι κάτι άλλο

ΥΓ: ΠΑΡΤΟ! :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια δεν θα το αγορασω γιατι ειναι ακριβο σαν μτχ για την δικη μου τσεπη! Υπο αλλες συνθηκες θα το αγοραζα

Το θεμα το ανοιξα για εχω μια γνωμη για την μοτο απο τους ιδιοκτητες και μη!

Μην το πάρεις.

Γιατι οχι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To εχει ο κολλητος μου και το εχω οδηγησει πολλες φορες . Για μενα απο οδηγηση , εμφανηση και ηχο ειναι πολυ καλη μηχανη αν και δεν το χωραει το κεφαλι μου να μην εχει ABS του 2010 μοντελο.

Απο κει και περα εδω και ενα μηνα του εχει βγαλει ενα ομορφο προβλημα με τα ηλεκτρολογικα του , πραγμα που το ψαχνουμε ακομα γιατι στην triumph του ειπαν οτι εχει προβλημα η μιζα και οτι η ζημια ειναι γυρο στα 400 ευρω.

Αναφερω το προβλημα.

Οταν η μηχανη ειναι ζεστη δεν προκειτε να παρει μπροστα για τις επομενες 1-2 ωρες μεχρι να κρυωσει τελειως . Εστω και 10 λεπτα να δουλεψει η μηχανη , αν σβησει παπαλα . Και μιας και το εφερε η κουβεντα εχει κανεις καμια παρομοια εμπειρια μπας και ειναι κατι πιο απλο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To εχει ο κολλητος μου και το εχω οδηγησει πολλες φορες . Για μενα απο οδηγηση , εμφανηση και ηχο ειναι πολυ καλη μηχανη αν και δεν το χωραει το κεφαλι μου να μην εχει ABS του 2010 μοντελο.

Απο κει και περα εδω και ενα μηνα του εχει βγαλει ενα ομορφο προβλημα με τα ηλεκτρολογικα του , πραγμα που το ψαχνουμε ακομα γιατι στην triumph του ειπαν οτι εχει προβλημα η μιζα και οτι η ζημια ειναι γυρο στα 400 ευρω.

Αναφερω το προβλημα.

Οταν η μηχανη ειναι ζεστη δεν προκειτε να παρει μπροστα για τις επομενες 1-2 ωρες μεχρι να κρυωσει τελειως . Εστω και 10 λεπτα να δουλεψει η μηχανη , αν σβησει παπαλα . Και μιας και το εφερε η κουβεντα εχει κανεις καμια παρομοια εμπειρια μπας και ειναι κατι πιο απλο ?

ΜΙΖΟΥΛΑ απο χλμ μακρυα !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιζει και μπαταρια να ειναι οφ...παντως το μηχανακι ειναι σουπερ!Το ειχα στην κατοχη μου για ενα χρονο και 15000κμ και το αναπολω...!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιό daytona έβγαλε πρόβλημα με πολλαπλασιαστές; Που το είδατε αυτό πάλι; Είπαμε να λέμε προβλήματα μιας μοτό, όχι ότι μας έρθει στο ράδιο αρβύλα...

Θεματάκι που έβγαλε το daytona ήταν το exup στην εξάτμιση. Κάποιες φορές κόλλαγε. Το steet triple δεν έβγαλε κανένα τέτοιο θέμα, γιατί πολύ απλά δεν έχει σύστημα exup.

Η γεννιά των 675 κινητήρων, ΔΕΝ βγάζει προβλήματα. Ανόρθωση έβγαλε το street triple και έχει γίνει ανάκληση, και τοποθετείται άλλη ανόρθωση και τέλος, όπως επίσης έχει γίνει ανάκληση για το κεντρικό παξιμάδι του συμπλέκτη, και το λεβιέ των ταχυτήτων, όλα αυτά τα αλλάζει η Τ. δωρεάν και προληπτικά.

Αυτό με το ''δεν γυρνάει η μίζα μετά από χρήση'' κάπου το έχω ξαναδιαβάσει; Θέματα μίζας, κόμπλερ κ.ο.κ. βγάλανε τα 1050 μοτέρ, όχι τα 675, μπας θυμάσαι λάθος μοντέλο από τον φίλο σου; Btw ''δεν γυρνάει η μίζα μετά από χρήση και γυρνάει όταν κρυώσει'' είναι προβληματική φόρτιση μπαταρίας δλδ ανόρθωση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιό daytona έβγαλε πρόβλημα με πολλαπλασιαστές; Που το είδατε αυτό πάλι; Είπαμε να λέμε προβλήματα μιας μοτό, όχι ότι μας έρθει στο ράδιο αρβύλα...

Θεματάκι που έβγαλε το daytona ήταν το exup στην εξάτμιση. Κάποιες φορές κόλλαγε. Το steet triple δεν έβγαλε κανένα τέτοιο θέμα, γιατί πολύ απλά δεν έχει σύστημα exup.

Η γεννιά των 675 κινητήρων, ΔΕΝ βγάζει προβλήματα. Ανόρθωση έβγαλε το street triple και έχει γίνει ανάκληση, και τοποθετείται άλλη ανόρθωση και τέλος, όπως επίσης έχει γίνει ανάκληση για το κεντρικό παξιμάδι του συμπλέκτη, και το λεβιέ των ταχυτήτων, όλα αυτά τα αλλάζει η Τ. δωρεάν και προληπτικά.

Αυτό με το ''δεν γυρνάει η μίζα μετά από χρήση'' κάπου το έχω ξαναδιαβάσει; Θέματα μίζας, κόμπλερ κ.ο.κ. βγάλανε τα 1050 μοτέρ, όχι τα 675, μπας θυμάσαι λάθος μοντέλο από τον φίλο σου; Btw ''δεν γυρνάει η μίζα μετά από χρήση και γυρνάει όταν κρυώσει'' είναι προβληματική φόρτιση μπαταρίας δλδ ανόρθωση...

το θεμα που αναφερεται περι μιζας το ειχε και το δικο μου το tiger και οφειλονταν στους συλλεκτες της μιζας που τελικως επισκεβαστηκε σε μηχανουργειο και η μιζα κελαιδαει απλα χρειαζεται παντα καλη μπαταρια γιατι απο εκει ξεκινανε ολα .περι μιζας το εχω ακουσει μονο για tiger και οχι για triple

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε κάποια 1050, δεν χάλασαν απλά οι συλλέκτες της μίζας, έσπασαν κόμπλερ και κουρεύτηκε και το γρανάζι του κόμπλερ.

Σε όσα αλλάχθηκαν, μπαίνει νέο εξάρτημα διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, αλλάζει μέχρι και το καπάκι απέξω και πάει και αυτό το θέμα.

Αλλά ξαναλέω, αυτό ήταν στα 1050. Στα 675 δεν έχουν αναφερθεί τέτοια θέματα, μόνο η ανόρθωση που χαλάει, ξεμένει η μπαταρία από ρεύμα, και αρχίζει μετά να μην πέρνει μπροστά κ.ο.κ. Μια επίσκεψη σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο χρειάζεται.

Α και κατανάλωση πάνω από 6lt/100km (προφανώς αυτό εννοείς) βγάζει μετά τα 150km/h. Έχει πολυόργανο που δείχνει και μέση και στιγμιαία. Ταξιδεύοντας στην εθνική οδό, με σταθερό γκάζι, σπάνια έβλεπα το ψηφίο ''6''

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε κάποια 1050, δεν χάλασαν απλά οι συλλέκτες της μίζας, έσπασαν κόμπλερ και κουρεύτηκε και το γρανάζι του κόμπλερ.

Σε όσα αλλάχθηκαν, μπαίνει νέο εξάρτημα διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, αλλάζει μέχρι και το καπάκι απέξω και πάει και αυτό το θέμα.

Αλλά ξαναλέω, αυτό ήταν στα 1050. Στα 675 δεν έχουν αναφερθεί τέτοια θέματα, μόνο η ανόρθωση που χαλάει, ξεμένει η μπαταρία από ρεύμα, και αρχίζει μετά να μην πέρνει μπροστά κ.ο.κ. Μια επίσκεψη σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο χρειάζεται.

Κ'ομως του ετυχε στο 675 . Ειχε μπει και στο triumph forum το παιδι και εκει δεν το περιμενε κανεις.

Παντως μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες γιατι ο ανορθωτης ειναι πολυ οικονομικο προβλημα. Με 60 ευρω καθαρισε(τουλαχιστον στο δικο μου τοσο ειχε , τωρα στο triumph δεν γνωριζω).

Αλλα το θεμα ειναι το γιατι μετα απο 2 ωρες που κρυωνει η μηχανη παιρνει ?

Τροποποιήθηκε από τον Serj

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί οποιαδήποτε μπαταρία όσο και να την αδειάσεις, άμα την αφήσεις κάποιες ώρες, συνεχίζει να κάνει αντιδράσεις μέσα της, και ξαναβρήσκει λίγο ακόμα φορτίο, για να μιζάρει.

Κλασσικό φαινόμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε κάποια 1050, δεν χάλασαν απλά οι συλλέκτες της μίζας, έσπασαν κόμπλερ και κουρεύτηκε και το γρανάζι του κόμπλερ.

Σε όσα αλλάχθηκαν, μπαίνει νέο εξάρτημα διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, αλλάζει μέχρι και το καπάκι απέξω και πάει και αυτό το θέμα.

Αλλά ξαναλέω, αυτό ήταν στα 1050. Στα 675 δεν έχουν αναφερθεί τέτοια θέματα, μόνο η ανόρθωση που χαλάει, ξεμένει η μπαταρία από ρεύμα, και αρχίζει μετά να μην πέρνει μπροστά κ.ο.κ. Μια επίσκεψη σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο χρειάζεται.

Α και κατανάλωση πάνω από 6lt/100km (προφανώς αυτό εννοείς) βγάζει μετά τα 150km/h. Έχει πολυόργανο που δείχνει και μέση και στιγμιαία. Ταξιδεύοντας στην εθνική οδό, με σταθερό γκάζι, σπάνια έβλεπα το ψηφίο ''6''

Μόνο εγώ έμεινα μακακας από την κατανάλωση ?ααα ρε τρικύλινδρα …

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά θυμόμουν ότι κάπου το είχα ξαναδιαβάσει.... Μπας και είναι αυτό του φίλου σου;

http://www.forumtriumph.gr/zestameno-mixanaki-miza-giok-t5210.html

Γιατί αν είναι αυτό του απαντάω εγώ (ως Polymhxanos) εκεί και τον ρωτάω συγκεκριμένα πράγματα.

Ο εκεί μου απάντησε σε ΠΜ αυτά που τον ρωτάω, ότι εννοεί ότι μετά από ζέσταμα, η μίζα ΓΥΡΝΑΕΙ αλλά η μοτό δεν πέρνει μπρος.

Αν ήταν μίζα και είχε χαλάσει, δεν θα γύρναγε καθόλου, αυτουνού του γυρνάει. Γενικά δεν κολλάει η χαλασμένη μίζα ως εξήγηση.

Τέσπα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά θυμόμουν ότι κάπου το είχα ξαναδιαβάσει.... Μπας και είναι αυτό του φίλου σου;

http://www.forumtriu...giok-t5210.html

Γιατί αν είναι αυτό του απαντάω εγώ (ως Polymhxanos) εκεί και τον ρωτάω συγκεκριμένα πράγματα.

Ο εκεί μου απάντησε σε ΠΜ αυτά που τον ρωτάω, ότι εννοεί ότι μετά από ζέσταμα, η μίζα ΓΥΡΝΑΕΙ αλλά η μοτό δεν πέρνει μπρος.

Αν ήταν μίζα και είχε χαλάσει, δεν θα γύρναγε καθόλου, αυτουνού του γυρνάει. Γενικά δεν κολλάει η χαλασμένη μίζα ως εξήγηση.

Τέσπα...

Αυτος ειναι ναι ! Μαλλον φθηνα την σκαπουλαρε!

Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για τους ανορθωτές δεν ειναι ραδιο αρβυλα! Για την ακριβεια ειχα διαβασει πως μονο στο daytona εβγαζε ή ανωθροτή ή πολλαπλασιαστή δεν γνωριζω ακριβως, παντως καιγοταν γιατι ηταν πολυ κοντα με τις εξατιμησεις στην ουρα της μηχανης!

Και στο street triple δεν το εβγαζε αυτο το προβλημα γιατι δεν ηταν τοσο κοντα και δεν ειχε προβλημα! Παντως ξανα λεω πως το ειχα διαβασει καπου δεν θυμαμε το που ομως!

μια μεση καταναλωση δηλαδη ειναι κοντα στο 6 (μικτη) σωστα;

ΥΓ: αυτο με το exup τι ακριβως ειναι; εσυ ποιο εχεις τελικα;

Τροποποιήθηκε από τον A7XBilly

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανορθωτής είναι αυτό που παίρνει το εναλασόμενο ρεύμα της γεννήτριας και το κάνει σταθερό, για να τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία και το ηλεκτρικό σύστημα της μοτοσυκλέτας.

Πολλαπλασιαστής είναι αυτό που δημιουργεί την πολύ υψηλή τάση που πάει στο μπουζί και κάνει τον σπινθήρα.

Exup είναι όρος που καθιέρωσε παλιότερα η Yamaha, και έμεινε να λέμε exup κάθε παρόμοιο σύστημα, και είναι σύστημα που μεταβάλει την ροή των καυσαερίων μέσα στην εξάτμιση, δίνοντας έτσι απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος στροφών του κινητήρα. Συνήθως είναι μια πεταλούδα που ανοίγει στις ψηλές στροφές και κλείνει στις χαμηλές, εκεί που ενώνονται οι σωλήνες των εξατμίσεων σε έναν. Ε, αυτό στα Daytona 675 κάποιες φορές κόλλαγε ανοικτό και άναβε λαμπάκι χωρίς όμως να παθαίνει κάτι τραγικό η μοτοσυκλέτα πέραν του να χάνει λίγο σε απόδοση χαμηλά.

Εγώ έχω Street Triple 675F του 10.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταλαβα!

Εισαι ευχαριστημένος απο την μοτοσυκλετα; εχει βγαλει χαζα μικρο προβληματα ή ολα οκ;

για την καταναλωση μιτκη δεν μου ειπες! 6,5;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άντε με το καλό Bill!

αν εκανε μτχ οσο το ερ δεν θα εφτιαχνα θεμα με αποριες αλλα με ευχαριστα! χαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμμμ πόσο πιο πάνω δηλαδή στο καρ γιατί βαριέμαι να ψάχνω;

Τροποποιήθηκε από τον Di_Manolio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμμμ πόσο πιο πάνω δηλαδή στο καρ γιατί βαριέμαι να ψάχνω;

ενα καλο ερ το βρησκεις 3.000 και τα street triple ξεκινανε απο 4,500! οσο νανε εχουν μια αξιοσεβαστη διαφορα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...