Jump to content
4kings

απο vstrom σε suzuki GSF 1250 s bandit ...αξιζει?

Recommended Posts

Λοιπον εχω ενα vstrom K9 650cc

suzuki_dl650a_v-strom_650cc_k9_nbsp_2010_19468750.jpg

και σκεφτομαι αν αξιζει να παω σε ενα suzuki GSF 1250 s bandit

Suzuki_GSF_1250_Bandit_S_ABS_GT_st1pz.jpg

Ο λογος ειναι καθαρα βαρεμαρας και ελλειψης γκαζιου!

Το βεστρομακι πλεον στα χερια μου εχει κανει 45.000 χιλιομετρα ειναι σε αριστη κατασταση, τις περισσοτερες μερες του χρονου ειναι καθαρο και ολα τα εχει κανει μπαϊ δε μπουκ που λεμε, δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα και ειμαι υπερευχαριστημενος απο τη συμβιωση μας!

οπως οι πιο πολλοι απο εμας ετσι και εγω ανα τακτα διαστηματα εχω επισκεψεις απο διαφορα δαιμονια που τριβιλιζουν το μυαλο μου και μου λενε "καιρος να παρεις τιποτα αλλο, το βαρεθηκες αυτο που εχεις εεεεεε?????δεν το βαρεθηκες??? " και τοτε εγω μπαινω σαν το μαλακα στο car.gr και χαζευω μηχανες......

αφου φυγουν τα διαολια ερχονται κατι αλλα ανθρωπακια που φωναζουν δυνατα " δεν εχεις λεφτα ρεεεεεεε ξεκολλαααααααα!!.παλι το car.gr χαζευεις??...μια χαρα ειναι το vstrom!!!! " αφου τρωω λοιπον το ξενερωμα και φυγουν τα συνεφακια με τα ducati, τα hayabusa, και τα zzr αρια ανακαλυπτω οτι δεν ειναι ανθρωπακια αυτα που με συνεφερουν αλλα η γυναικα με εκεινο το μυστηριο υφος που ολοι λιγο πολυ ξερουμε....

Φτανουμε λοιπον στο ζουμι της υποθεσης το suzuki GSF 1250 s bandit ειναι ενα μηχανακι που εχει πανω κατω τα λεφτα που θα παρω απο την πωληση του vstrom αξιζει να μεταπηδησω σε αυτην τη κατηγορια?

αμαξι δεν εχω οποτε περα απο την λιγο μεγαλυτερη ασφαλεια και το σημα δεν νομιζω να εχω σε εξοδα καμια αισθητη αλλαγη ......αξιζει λοιπον???...ακουω γνωμες!

υ.γ ..αν δεν κανω τωρα την αλλαγη ....αλλαζω φρενα και μπροστινα ελατηρια στο vstrom και το παντρευομαι για κανα δυο χρονια!! ακομα!

Τροποποιήθηκε από τον 4kings

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θα σε βολεψει στην πολη οσο το Στρωμα πιστευω,

σε ταξιδια ειναι ανετο κ ροπατο αλλα κ παλι η πολυθρονα του Στροματος ειναι μονοδρομος.

το ενα το ξερεις το εχεις εξ αρχης κ εισαι σιγουρος για την σωστη του λειτουργια κ εμεσως για την προσωπικη σου ασφαλεια.

το αλλο ομως δεν το ξερεις,αραγε θα ειναι οκ?

θα πρεπει να το φερεις εκει που εσυ θες,θα χωσεις χρημα κ εγνοιες στο κεφαλι.

αν μιλαγαμε για κουτα το 1250 τοτε αλλαζε το πραμα....

αφου μας ρωτας απαντω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με πολυ λιγα λογια.

Παρτο για να σωθεις,το συντομοτερο δυνατο.Ο νοων-νοειτω... :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σε παιρνει οικονομικα να κανεις την τραμπα προχωρα να ευχαριστηθει η ψυχη σου.Γτ οικονομικα περα απο κανα 60 ρι στο σημα ολα τα αλλα ειναι πανω κατω ιδια.Ισως το μεγαλο να ρουφαει λιγο παραπανω αν το στιβεις.Αλλο γκαζι το μεγαλο αλλο το στρωμα.Μονο μην το εχεις για παπι μεσα σε πολη οχι γτ θα παθει κατι το μηχανακι αλλα γτ δεν θα το ευχαριστηθεις.Εξαλλου ακομα και μεσα στην κριση καποια πραγματα μας φτιαχνουν την διαθεση.Αν το χεις στο μυαλο σου συνεχεια τοτε καντο.Ο ληστης ειναι πολυ μηχανη για λιγα λεφτα.Αξιζει αν μπορεις να συντηρησεις μηχανη μεγαλη.Αλλα αφου συντηρεις το στρωμα θα συντηρησεις και το μεγαλο, μην νομιζεις οτι εχει μεγαλη διαφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε να το πάρεις αν κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο.

Εγώ για μικρές διαδρομές δεν το χρησιμοποιώ.

Επίσης μόνο αν μπορείς να είσαι σίγουρος (?) πως θα είναι καλοσυντηρημένο. (καλά τα είπαν οι προλαλήσαντες)

Έχεις μετρήσει πόσο καίει το στρώμα; Ο ληστής θα σου καίει γύρω στα 6λτ/100χλμ. σε εθνική.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα κανονισει συντομο ταξιδακι το σ/κ που ερχεται με ενα φιλο που το εχει για να δω αρχικα αν μου κανει οδηγικα, χθες ειχα μια ατυχια μες το σπιτι και εσπασα το μικρο δαχτυλο του δεξιου χεριου οποτε η ολη φαση αναβαλλεται για 4 εως 6 εβδομαδες που μου ειπαν στο κατ,

Τωρα εχω χρονο απλα να χαζευω στο ιντερνετ πως μπορω να το κανω αμα το παρω γιατι ετσι με μαμα εμφανιση με ψιλοχαλαει ο "κλεφτης" σε σχεση με το ποσο ομορφο εχω(για τα δικα μου γουστα) αυτη τη στιγμη το vstrom μου

dsc01551hy.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο λογος ειναι καθαρα βαρεμαρας και ελλειψης γκαζιου! (άρα σημαντικός λόγος!!!)

" δεν εχεις λεφτα ρεεεεεεε ξεκολλαααααααα" (...πιο σημαντικός λόγος που ματαιώνει αυτόματα την αγορά :shock: )

Φτανουμε λοιπον στο ζουμι της υποθεσης το suzuki GSF 1250 s bandit ειναι ενα μηχανακι που εχει πανω κατω τα λεφτα που θα παρω απο την πωληση του vstrom (άρα "λεφτά υπάρχουν" βρέθηκαν :mB_kalo_e: ) αξιζει να μεταπηδησω σε αυτην τη κατηγορια? (νομίζω ότι έχεις ήδη απαντήσει! :yawn: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σε παίρνει οικονομικά και θέλεις κάτι παραπάνω τότε προχώρα...Αν και το έχεις πολύ ωραίο το στρώμα σου και μπορεί να κάνει τα πάντα,πιο αργά από τον ληστή,αλλά μπορεί. Και φαντάζομαι θα είναι αρκετά πιο οικονομικό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα ειναι κολλητικο αυτο το μικροβιο της βαρεμαρας-αλλαγης :)

Τωρα που σου μπηκε δεν τη γλιτωνεις,αργα η γρηγορα θα την κανεις την κουτουραδα(ε και τα 45000 δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα) γι'αυτο και η γνωμη μου ειναι να το επεξεργαστεις καλα πριν την τελικη επιλογη.

Κοντολογις,θαρρω πως δεν τιθεται θεμα για το αν αλλα για το τι θα παρεις..:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε dimlyb....και εγω πιστευω οτι αν το καβαλησω και μου αρεσει η θεση του και η συμπεριφορα του, θα ειναι μονοδρομος :D

φιλε gregomaga ετσι οπως παω αυτη τη στιγμη το vstrom 7-8-9 σ.α.λ (λογω ελειψης γκαζιου) νομιζω οτι μου καιει οσο θα καιει και ο κλεφτης στα ιδια χιλιομετρα αλλα με 3.000 4.000 στροφες λιγοτερες που θα θελει

υ.γ βεβαια μεσα μου ακομα παλευω το θεμα της εμφανισης γιατι σε αυτη τη κατασταση

2007_suzi_Bandit1250_side.jpg δεν με τρελενει κιολας!

Τροποποιήθηκε από τον 4kings

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
. Κοντολογις,θαρρω πως δεν τιθεται θεμα για το αν αλλα για το τι θα παρεις..:)

ακριβως!! :winking: .....το θεμα ειναι τι παιρνεις στα λεφτα που θα παρεις απο την πωληση αυτου που ηδη εχεις! :D

+ οτι πρεπει να:

παιρνει καλο δικαβαλο

να παιρνει τριβαλιτσο

να ειναι τετρακυλινδρο

:lipssealed: :lipssealed: :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αγαπητε, αυτα που περιεγραψες στο αρχικο σου ποστ ολοι τα περναμε. Θα συμφωνησω με οτι ειπαν τα παιδια σχετικα με τα ταξιδια. Και τα 2 θα σε πανε αλλα το 4κυλινδρο ειναι αλλιως οπως και να το κανεις. Το θεμα ειναι οτι σε αστικη χρηση δεν συγκρινονται καθοτι οι -2 κυλινδροι του V-strom ειναι τεραστιο προτερημα. Θα το χαντακωσεις το Bandit.Στο θεμα on-off προφανως και το στρωμα παει καλυτερα αλλα εξαρταται και ποσο off εισαι καθοτι εναν βατο χωματοδρομο τον περνας και με το Bandit. Αν εισαι ταξιδιαρης (οχι δηλαδη 1 ταξιδι τον χρονο) ο ληστης θα σε παει ξεκουραστα, το γκαζι του σε σχεση με το V-strom ειναι η μερα με την νυχτα και οσων αφορα την εξωτερικη εμφανιση, μην συγκρινεις το στρωμα που το εχεις κανει γκαβλα(και σιχαινομαι τα στρωματα), βαλτα διπλα διπλα μαμα και υπολογιζε με την εμπειρια που εχεις αποκομισει μεχρι τωρα στις αισθητικες - χρηστικες μετατροπες ποσο πιο καλα θα "φτιαξεις" το Bandit. Aκομα , αν επιλεξεις το Bandit καποια στιγμη θα αγορασεις κατι μικροτερο (σκουτερ?, μικροτερη μηχανη? whatever) για να μετακινησε.

Καταληγοντας, εγω δεν θα το εκανα, οχι γιατι δεν το θεωρω σωστη κινηση αλλα γιατι αλλαζεις τελειως κατηγορια και αν η αρχικη σου επιλογη για το στρωμα ηταν κατοπιν σκεψεως και οχι επειδη το εχει πολυς κοσμος τοτε το Bandit θα σε αναγκασει να κανεις αλλους συμβιβασμους. Ειναι σιγουρο οτι θα κερδισεις πολλα αλλα σκεψου αν αυτα που θα χασεις εχουν περισσοτερη σημασια απο το παραπανω γκαζι(που οπως ειπες ηταν η αφορμη για να ψαχτεις).

My 2 cents

Τροποποιήθηκε από τον Zappa

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θεμα ειναι οτι σε αστικη χρηση δεν συγκρινονται καθοτι οι -2 κυλινδροι του V-strom ειναι τεραστιο προτερημα. Θα το χαντακωσεις το Bandit.

Αυτο δεν μπορω να το καταλαβω. Πως βγαζεις αυτο το συμπερασμα; Θεωρεις οτι υπερτερει στην κινηση ο 2 κυλινδρος του Vstrom επειδη πασχει απο ροπη το bandit; επειδη το bandit μπορει να κινητε ολη μερα μεσα στην πολη απο το ρελαντι ως τις 3000 στροφες;

Προσωπικα διαφωνω και εκτος της μεγαλυτερης καταναλωσης στα υπολοιπα το bandit απλα υπερτερει. Δουλευει απο το ρελαντι, απο ροπη δενεις 2 vstrom και τα τραβας για τρειλερ , κανεις τις μισες αλλαγες ταχυτητων, δουλέυει σαν 4 κυλινδρο :D , και αν χρειαστει ανοιγεις και φευγεις.

Εκτος της καταναλωσεις που υπερτερει ο 2 Κυλινδρος του vstrom;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο δεν μπορω να το καταλαβω. Πως βγαζεις αυτο το συμπερασμα; Θεωρεις οτι υπερτερει στην κινηση ο 2 κυλινδρος του Vstrom επειδη πασχει απο ροπη το bandit; επειδη το bandit μπορει να κινητε ολη μερα μεσα στην πολη απο το ρελαντι ως τις 3000 στροφες;

Προσωπικα διαφωνω και εκτος της μεγαλυτερης καταναλωσης στα υπολοιπα το bandit απλα υπερτερει. Δουλευει απο το ρελαντι, απο ροπη δενεις 2 vstrom και τα τραβας για τρειλερ , κανεις τις μισες αλλαγες ταχυτητων, δουλέυει σαν 4 κυλινδρο :D , και αν χρειαστει ανοιγεις και φευγεις.

Εκτος της καταναλωσεις που υπερτερει ο 2 Κυλινδρος του vstrom;

Επουδενη δεν ηθελα να θιξω το Bandit. Απλα σαν Νικος μου αρεσει ο 2κυλινδρος για αστικη χρηση. Δεν εχω την πειρα σου στα τετρακυλινδρα (καθοτι εισαι ΚΑΙ κατοχος) απλα με απλη λογικη καταλαβαινω οτι οι 4κυλινδροι κινητηρες δεν εχουν σχεδιαστει για κατι τετοιο. Και δεν ειπα οτι υστερει, ειπα οτι θα το χαντακωσεις.

:thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προχωρα. Ειναι η μερα με την νυχτα. Δεν θα μετανιωσεις, ειδικα σε θεματα γκαζιου και φρενων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο κομματι της πολης τα λογια του φιλου μου που το εχει οταν τον ρωτησα ηταν οτι:

"θα βαζεις μια ταχυτητα και δεν θα ξανασχολεισαι θα δουλευει σαν αυτοματο"

...βεβαια η "πολη" για μενα δεν ειναι το κεντρο κεντρο που θα βρεθω 2 - 3 φορες το μηνα αλλα η μετακινηση μου απο το σπιτι (πολυγωνο-γκυζη) στη δουλεια (ν.ηρακλειο) περνωντας την βεϊκου στο γαλατσι που οταν δεν εχει κινηση μπορεις να πας και λιγο πιο γρηγορα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επουδενη δεν ηθελα να θιξω το Bandit. Απλα σαν Νικος μου αρεσει ο 2κυλινδρος για αστικη χρηση. Δεν εχω την πειρα σου στα τετρακυλινδρα (καθοτι εισαι ΚΑΙ κατοχος) απλα με απλη λογικη καταλαβαινω οτι οι 4κυλινδροι κινητηρες δεν εχουν σχεδιαστει για κατι τετοιο. Και δεν ειπα οτι υστερει, ειπα οτι θα το χαντακωσεις.

:thumbsup1:

Δεν θεωρω οτι εθιξες το bandit απλα λεω αυτα που εχω διαπιστωσει, και ειναι κριμα να δημιουργηθει η εντυπωση οτι το 2δυκιλινδρο vstrom υπερτερει του bandit και ας ειναι 4 κυλινδρο.Και συγκεκριμενα του bandit εχει σχεδιαστει για να δουλευει σαν κινητηρα αυτοκινητου κυριολεκτικα.

Μαλιστα ειναι τοσο flat η λειτουργεια του που χανει σε ποντους ως προς την αισθηση που σου δινει μια μηχανη που αρπαζει στις ψηλες στροφες χωρις ομως να σημαινει οτι παει πιο γρηγορα.

Αυτος ειναι ο λογος που εβαλα και την ολοσωμη με τα καλουδια πανω... για λιγο εξτρα πιπερακι... :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προχωρα. Ειναι η μερα με την νυχτα. Δεν θα μετανιωσεις, ειδικα σε θεματα γκαζιου και φρενων.

οσον αφορα τα φρενα απ οτι εμαθα θελει μεγαλυτερη τρομπα γιατι η σουτζουκι εχει μαλακιστει για αλλη μια φορα σε αυτο το κομματι!...κατα τ'αλλα οι τετραπιστονες κανουν δουλεια!

Ε τοτε go for it! το εχεις ηδη παρει :)

Αν δεν το καβαλησω δεν εχω παρει ακομα τιποτα :D θα ειναι η τελικη εξεταση :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ δύσκολες εποχές για 1000+ κυβικά. Και αν είναι το μοναδικό σου όχημα μετακίνησης, ξανασκέψου το. Για μένα το μόνο που θα σου προσφέρει είναι το παραπάνω γκάζι (και αυτό με άμεση συνέπεια στην τσέπη σου). Κόστος συντήρησης επίσης δεν συγκρίνεται (άλλο 2κύλινδρο 650 και άλλο 4κύλινδρο 1250), αναλώσιμα, λάστιχα, κλπ. 650-800cc θεωρώ πως είναι ότι καταλληλότερο πλέον. Τι να το κάνεις να έχεις ροπή και γκάζι, και να σκέφτεσαι να το ανοίξεις?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

που εβαλα και την ολοσωμη με τα καλουδια πανω... για λιγο εξτρα πιπερακι... :tooth:

Δωσε φωτο άμεσα :_w00t: ...φτιαξε με λεμε :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :tooth: :tooth: :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ δύσκολες εποχές για 1000+ κυβικά. Και αν είναι το μοναδικό σου όχημα μετακίνησης, ξανασκέψου το. Για μένα το μόνο που θα σου προσφέρει είναι το παραπάνω γκάζι (και αυτό με άμεση συνέπεια στην τσέπη σου). Κόστος συντήρησης επίσης δεν συγκρίνεται (άλλο 2κύλινδρο 650 και άλλο 4κύλινδρο 1250), αναλώσιμα, λάστιχα, κλπ. 650-800cc θεωρώ πως είναι ότι καταλληλότερο πλέον. Τι να το κάνεις να έχεις ροπή και γκάζι, και να σκέφτεσαι να το ανοίξεις?!

ε ενταξει δεν εχει και τρελλες διαφορες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ δύσκολες εποχές για 1000+ κυβικά. Και αν είναι το μοναδικό σου όχημα μετακίνησης, ξανασκέψου το. Για μένα το μόνο που θα σου προσφέρει είναι το παραπάνω γκάζι (και αυτό με άμεση συνέπεια στην τσέπη σου). Κόστος συντήρησης επίσης δεν συγκρίνεται (άλλο 2κύλινδρο 650 και άλλο 4κύλινδρο 1250), αναλώσιμα, λάστιχα, κλπ. 650-800cc θεωρώ πως είναι ότι καταλληλότερο πλέον. Τι να το κάνεις να έχεις ροπή και γκάζι, και να σκέφτεσαι να το ανοίξεις?!

...εχεις εκει το καυλιαρικο το εργαλειο με τα 115 και μας λες οτι σου κατεβει μου φαινεται :P :P

....αληθεια ποση διαφορα να εχει σε κοστος συντηρησης? :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό έχω και εγώ φίλε 4kings και με τα ίδια χαρακτηριστικά που περιέγραψες.

Η ιστορία θα δείξει...αν και πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου η αλλαγή...

Άτιμο πράμα το διαόλια........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...