Jump to content

Recommended Posts

Η ιστορια εχει ξεκινησει απο το 2008 και τελικα συντομα θα ανακοινωθει, συγκεκριμενα σε εναν μηνα απο τωρα στο σαλονι του Μιλανο

versys-1000-01.jpg

Για πρωτη φορα στα χρονικα μοτοσυκλετα της ιδιας ''οικογενειας'' θα εχει κινητηρα με διαφορετικη διαταξη

Δικυλινδρο εν σειρα το 650, 4κυλινδρο εν σειρα το 1000, και συγκεκριμενα τον κινητηρα του Ζ1000

Η φωτο ειναι spy αλλα διακρινω ιδιο μεγεθος με το 650, 4εμβολες μπροστα(συμβατικες), εξατμιση στο πλαϊ και γενικα περισσοτερη ανεση(σελα, προστασια αερα κτλ)

__________________

Προσωπικη αποψη:

ΕΓΩ δεν ξερω αν μου αρεσει, οχι για το αισθητικο κομματι που ετσι κι αλλιως χανει απο την ''αβαφτη'' φωτο, αλλα γιατι περιμενα ενα anti-multistrada(χωρις αυτο να σημαινει οτι το multi ειναι ελαφρυ), δηλαδη εναν 2κυλινδρο κινητηρα σε ενα ελαφρυ συνολο

Με αυτον τον κινητηρα εγω προσωπικα δεν περιμενω να ειναι κατω απο 240 πραγματικα κιλα, ΜΑΚΑΡΙ να με βγαλει ψευτη η μαμα kawa

Οπως το βλεπω TDMφερνει αρκετα, και παρολο που θα εχει καλυτερο στησιμο απο TDM(ως νεο μηχανακι με 17'' τροχους) δεν μου κανει αυτο το κλικ ετσι ωστε να πω ''θα το παρω σε ενα στροφιλικι να αφησω τους μαρσπιεδες κατω'', δηλαδη μαλλον εχει χασει αυτον τον supermotardαδικο χαρακτηρα

ΜΑΚΑΡΙ οπως ειπα να βγω λαθος, και στο πρωτο test ride να γυρισω με το χαμογελο στο στομα ψαχνοντας τραπεζα να κλεψω, αλλα δυστυχως βλεπω να στοχευουν στην κατηγορια των crossrunner, mega on-off, παρολο που οπως και το honda, ειναι καθαρα street

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

4Κ Ιn line ΟΝοφ... με την καμία. Εδώ με χαλάει το Ι3 του Τίγρη κι ας μ' αρέσει σαν μηχανάκι... πόσο μάλλον Ι4

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επιτελους ενας ανταγωνιστης του τιγρη!!!Το μηχανακι αν εχει 130 αλογα θα σπερνει!!!!

Κοιτα, καμια 120ρια αλογα θα ειναι με προβαδισμα στα πολλα χιλιομετρα λογω πολυκυλινδρου μοτερ, αλλα τους εχοντες versys μας αφησε λιγο απογοητευμενους

Στοχευει σε διαφορετικο κοινο αυτο το μηχανακι, και οχι σε ενα play bike

Μπορει να γραφω και βλακειες και το μηχανακι να ειναι αψογο

Δεν ξερω τι να πιστεψω γιατι δεν θελω να μπαινω και σε εξοδα παλι :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εχει στρηταδικο στησιμο οπως ο Τιγρης θα ειναι το απολυτο playbike με αρκουδογκαζοοοο!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχουμε χάσει τη μπάλα νομίζω. Υποθετικά αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες θα έπρεπε να πατάνε και χώμα. Έτσι ξεκίνησαν τουλάχιστον από εποχή των πρώτων GS των DR Big των Africa κτλ.

Όλα αυτά έπαιζαν με 1Κ και 2Κ κινητήρες (ο 2Κ σε διάφορες διατάξεις, Boxer, I2, V2) και αυτό τράβηξε μέχρι πριν μερικά χρόνια. Σιγά σιγά έφυγε ο 21 τροχός μπροστά και ήρθε ο 19άρης. Πέρασαν μερικά χρόνια χωρίς να αλλάξουμε κινητήρες και ξαφνικά αρχίζουν οι 17άρηδες τροχοί με κινητήρες ότι τους βρισκόταν του καθενός. Πχ Triumph με τον 3κύλινδρο σε σειρά.

Άντε και ήταν ωραίο το μηχανάκι και το κατάπιαμε σιγά σιγά. (εγώ ακόμα πάντως δεν τον έχω καταπιεί αυτόν τον ήχο σε ψηλή μοτοσυκλέτα)

Μετά ακούστηκε για V4 στο νέο Varadero :uglystupid2: και τώρα αυτό I4 λέει από Z1000. Ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να σχεδιάσουν ένα σωστότερο μοτέρ γι' αυτό το είδος μοτοσυκλέτας... και το σωστότερο είναι 2Κ σε όποια διάταξη κι αν είναι.

Ροπές ροπές ροπές.

Σκατά... με έχουν ξενερώσει πια οι εταιρίες με αυτά που βγάζουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eγω Αλεξανδρε συμπαθω και τους 2κυλινδρους κινητηρες διοτι δινουν και πιο ποιοτικο γκαζι μεσα στην στροφη, λογω των αρεων διαστηματων εκρηξεων

Οποτε ακομα και ΤΕΛΕΙΟ να ηταν, αυτο με χαλαει

Δεν μπορω να φανταστω ψηλοτιμονο μηχανακι και να μην μπορω να το οδηγησω σαν motard, και ενα 4κυλινδρο μοτερ σιγουρα σε αποπερνει απο αυτο

Το οτι εχει 17'' τροχους φυσικα και μου αρεσει, για αυτο πηρα και το 650, αλλα απογοητευτικα οταν εμαθα(εδω και καποιες μερες) οτι θα εχει 4κυλινδρο μοτερ

Αν με ενδιεφερε τοσο πολυ το γκαζι πρωτα απο ολα δεν θα κοιταγα αυτην την κατηγορια, θα επαιρνα ενα καθαροαιμο street να χτυπαγα 280+ οποτε ηθελα

Αυτη η κατηγορια εχει αλλα θετικα, οπως η αποδοση στα στροφιλικια, αλλα αμα ειναι να το νιωθω κτηνος μπροστα στο 650 μου τοτε τι να το κανω?

Για να λεω οτι ειμαι πιο γρηγορος μετα τα 150?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι και παράλογο το I4 γιατί είναι η μόνη εταιρία που έχει εξελίξει εκ του μηδενός κινητήρα για την κατηγορία των 1000 naked. Όλες οι άλλες έχουν πάρει τους κινητήρες από τα supersport τους και τους έχουν "γλυκάνει". Ο συγκεκριμένος έχει σχεδιαστεί με έμφαση την απόδοση στις χαμηλομεσαίες και την ποιοτική λειτουργία. Οπότε είναι λογικό ότι πρέπει να τον βάλουν και αλλού για να κάνουν απόσβεση αλλά και ότι δεν θα είναι και παράταιρος στην κατηγορία.Είχα την εντύπωση ότι μέχρι να έρθει το ducati τον καλύτερο κινητήρα στην κατηγορία τον είχε το tiger που ήταν τρικ και όχι δικ. Γιατί όχι και τετρακύλινδρο λοιπόν. Μεγάλο versys θα είναι οπότε όπως και το tiger,tdm κλπ 100% street oriented.

Kawasaki Z1000 1,043cc Engine

  • Liquid-cooled inline-four offers substantial power at all rpm levels, providing effortless acceleration in almost any situation
  • Bore and stroke dimensions of 77.0 x 56.0 mm offer the best possible balance of peak power and low- and mid-range flexibility
  • 38mm downdraft throttle bodies allow intake air to travel to the engine in the shortest possible distance
  • Oval sub-throttles help keep the engine slim – a good thing since the throttle bodies are positioned between the rider’s knees
  • Soft rev limiter provides good overrev character; power doesn’t drop off suddenly at high rpm
  • The crankshaft is positioned low in the crankcase assembly to allow a longer stroke without adding engine height
  • A secondary balancer, driven off a gear on the sixth web of the crankshaft, eliminates excess vibration ΄

Αν η bmw έκανε τον εν σειρά 800αρι να ακούγεται σαν Boxer μπορεί και η καβασάκι να τον κάνει να ακούγεται αλλιώς. Έχει και δικύλινδρα που αποδίδουν σαν τετρακύλινδρα και το αντίστροφο.

33970d1277659481-my-stock-2010-z1000-dyno-number-2010vs2009.jpg

Η καμπύλη ροπής σε σχέση με τον εξελιγμένο δικύλινδρο της ducati μου φαίνεται αντίστοιχη. Δεν βλέπω κάποια τρύπα χαμηλά.

2010-oddball-sport-touring-torque-dyno1.jpg?g2_GALLERYSID=TMP_SESSION_ID_DI_NOISSES_PMT

2010-oddball-sport-touring-hp-dyno1.jpg?g2_GALLERYSID=TMP_SESSION_ID_DI_NOISSES_PMT

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ι4 σε τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα? Nα τον κάνει ΤΙ τον 4Κ κινητήρα? Για να βγάζει 240-250χαω? Με τέτοια γεωμετρία και ύψος?

Χαμηλά θα είναι το πιο άχρηστο από χρηστικότητα γιατί σε καμιά περίπτωση δεν θα έχει την ροπή του 2Κ και τον καλύτερο χειρισμό του γκαζιού! Μετά τις 5-6 χιλ στροφές, θα ξεδιπλώνει την χάρη του... αλλά τότε τι να το κάνεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γαμάτη η kawa που παρουσιάζει συνεχεια καινούρια μοντέλα,

γαμάτη και η ιδέα για ένα μεγάλο on-off μιας και έλειπε από την γκάμα της αυτή η κατηγορία,

αλλά βάζεις I4 σε τέτοια κατηγορια ρε γαμώτο? μα καλά τι σκέφτονταν?

τους πείραξε η ραδιενέργεια? δεν ξέρω τι να σκεφτώ, έβαλαν το ήδη υπάρχον μοτέρ για μείωση κόστους?

μετά το αποτυχημένο klv βλεπω και το ver1000 να πηγαίνει άπατο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω εμπιστοσυνη στην μαμα-καβα και δεν θα βγαλω βιαστικα συμπερασματα. :closed-topic:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω εμπιστοσυνη στην μαμα-καβα και δεν θα βγαλω βιαστικα συμπερασματα. :closed-topic:

Eτσι λεω και εγω απο το πρωι :tooth: , αλλα κατεληξα οτι δεν γινεται να ειναι τοσο play bike οσο το SMT ας πουμε

Εγω ενα anti-smt περιμενα, αλλα μαλλον ζηταω πολλα απο μια ''θελω να πουλησω σε ολους'' Ιαπωνεζικη εταιρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eτσι λεω και εγω απο το πρωι :tooth: , αλλα κατεληξα οτι δεν γινεται να ειναι τοσο play bike οσο το SMT ας πουμε

Εγω ενα anti-smt περιμενα, αλλα μαλλον ζηταω πολλα απο μια ''θελω να πουλησω σε ολους'' Ιαπωνεζικη εταιρια

Η kawasaki είναι η πιο ιδιαίτερη (από άποψη χαρακτήρα) ιαπωνική εταιρία κάτι όπως η σουμπαρού στα αυτοκίνητα. Αλλά πότε έβγαλε ανταγωνιστικό στη ΚΤΜ μοντέλο? Γιατί το versys έχει καμία σχέση με το duke klp? Άλλο marketing και τοποθέτηση στην αγορά εντελώς. Θα είναι κάτι σαν βελτιωμένο Tiger είμαι σίγουρος.

κείμενο από Ο σύνδεσμός μου

Peak torque production is less an issue for the Z, as it’s nearly 75 ft-lbs isn’t disappointingly far from the Viffer’s 80.5 and Duc’s 82 ft-lbs. More important than final numbers, however, is the Z’s fluid torque line.

The Kawi takes a little dip ‘round the 3K-rpm mark compared to a dramatic drop in that same general rpm range on the VFR. Although the Z’s midrange performance isn’t as impressive as that of the Ducati or the Honda’s, the Kawi’s power and torque development is the most linear, and it carries 110 lbs less weight than the VFR.

The Z’s smooth, linear response translates into predictable power for the rider. And predictable engine performance translates into confidence in the bike.

As user friendly as the Z’s engine is, though, we must give due credit to the Ducati for the exhilarating thrust its Twin produces as the 5K rpm mark arrives. The Italian two-wheeled stallion accelerates hard at this point, giving hint to its race-bike heritage.

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για ποιες ροπες και πρασινα αλογα μιλατε???βαλτε διπλα στο δρομο τα "και καλα" ροπατα δικυλινδρα στο Τιγρη και σε ενα καλο τετρακυλινδρο και ελατε να μου πειτε μετα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Z1000 '07 ειχα πριν το versys και σε πληροφορω οτι το μοτερ του ηταν πολυ πιο ροπατο απο καποια αλλα 2κυλινδρα

Φαντασου το νεο τωρα που ειναι και 90cc παραπανω

Απλα δεν ταιριαζει στον χαρακτηρα του αυτο το μοτερ, οχι για την ροπη, αλλα για το τροπο που αποδιδεται αυτη η ροπη

Ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνοι μας θα μείνουμε.... χιχιχι

KTM+990+Adventure+R2.jpg

:whistling:

Δε περιμένουμε καλύτερα να το παρουσιάσουν το καημμένο πρώτα..;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε περιμένουμε καλύτερα να το παρουσιάσουν το καημμένο πρώτα..;;

Aυτο σιγουρα

Στους περισσοτερους θα αρεσει μιας και απο οτι εχω μαθει εκ των εσω, θα ειναι σε μεγεθος σχεδον το ιδιο με το 650, δηλαδη οχι κτηνος

Απλα ΕΓΩ περιμενα κατι διαφορετικο, για αυτο απογοητευθυκα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eτσι λεω και εγω απο το πρωι :tooth: , αλλα κατεληξα οτι δεν γινεται να ειναι τοσο play bike οσο το SMT ας πουμε

Εγω ενα anti-smt περιμενα, αλλα μαλλον ζηταω πολλα απο μια ''θελω να πουλησω σε ολους'' Ιαπωνεζικη εταιρια

Το σιγουρο ειναι οτι με αυτη την κινηση για αλλη μια φορα η Καβα κανει την ανατροπη.

Στο περελθον μας εχει δειξει οτι οσες φορες το τολμησε-πετυχε.

Ασε να δουμε τι θελουν να πετυχουν με αυτη την τοποθετηση του 4κυλινδρου και μην βιαστουμε να βγαλουμε συμπερασματα.

V2 φοραει και το βαραντερο,αλλα εχει κεντρο βαρους στον θεο και κανει το παιχνιδι αυτοματως απαγορευτικο.

Και μην ξαναπεις οτι η εταιρια θελει να πουλησει σε ολους.Δεν ειναι Χοντα. :winking:

I4?????? :_zeppelin: :_zeppelin:

:puke::shit:

Μπα ,περασες και εσυ για κατουρημα απο εδω? :ranting3:

Κοιτα τα χαλια σας που κοβετε μπιελες και σκελετους............... :smoke::cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω εμπιστοσυνη στη μαμα Kawasaki. Αφου ετσι το κανει ΕΤΣΙ πρεπει να ειναι. ΤΕΛΟΣ

Με μια μικρη παρατηρηση στην λειτουργια του Ι4: Αν ειναι να αποδιδει οπως στο CBF 1000, ευχαριστω αλλα ΔΕΝ θα παρω... :closedeyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κρίνω από την τιμή του z1000sx θα κοστίζει πάνω από 13.000 με ABS. Οπότε καλά θα κάνει να είναι αρκετά καλύτερο από Tiger,του οποίου περιμένουμε και το καινούργιο μοντέλο. Πάντως τα KTM μετά τον ερχομό της μαμάς στην ελλάδα, έχουν πλέον γίνει συμφέρουσα αγορά. Το SMT 14.000 ευρώ με ABS, με κορυφαίες αναρτήσεις WP και φρένα κλπ μια χαρά είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για ποιες ροπες και πρασινα αλογα μιλατε???βαλτε διπλα στο δρομο τα "και καλα" ροπατα δικυλινδρα στο Τιγρη και σε ενα καλο τετρακυλινδρο και ελατε να μου πειτε μετα...

Ψάχνετε για κόντρα;

Έρχομαι στο χώρο σας με ένα απλό τηλεφώνημα...Κάλεσέ με στο: 0800-801-801...

Δώρο τα χαρτομάντηλα...

Τροποποιήθηκε από τον Ravendark

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...