Jump to content
ALX™

Συμβουλες περι κρανους για να μην το...μετανοιωσετε! ©

Recommended Posts

Συμβουλες περι κρανους για να μην το...μετανοιωσετε!

Τι πρεπει να ξερουμε για το κρανος που θα αγορασουμε,...πριν το αγορασουμε.Ταιριαζει σωστα στο κεφαλι μας? Εδω θα βρειτε εναν οδηγο που τα λεει ολα.

[4-recipe]kranos.jpg

Ανανεώθηκε Tue, Sep 13 2005 9:00 pm

Λοιποοοοοοοοον.....απο προσωπικες εμπειριες που εχω μαζεψει ολα αυτα τα χρονια που "παλευω" με τις μοτοσυκλετες,και οσο αναφορα την επιλογη κρανους,σας παραθετω καποια πραγματα που θα μπορουσατε να τσεκαρετε κατα την αγορα.

Το βασικοτερο κριτιριο για την αγορα καποιου κρανους ειναι να πληρει της προδιαγραφες ασφαλειας.Παντα να ρωτατε αν το κρανος εχει τις τελευταιες προδιαγραφες ασφαλειας (με τα σημερινα δεδομενα τις προδιαγραφες ECE 22.05) και ειδικα στα φθηνα κρανη τα οποια πιθανον δεν καλυπτουν ολες τις προδιαγραφες αλλα απλα ειναι εγκεκριμενα απο την χωρα παραγωγης τους (Ε1 Γερμανια Ε2 Γαλλια Ε3 Ιταλια κοκ) για κυκλοφορια και πωληση.

(Τωρα τελευταια μαλιστα εχω δει κρανη που πουλουνται σε καποια καταστηματα των 30 ευρω που γραφουν πως πληρουν τις προδιαγραφες ECE.2205!!!! Aν ειναι δυνατον δηλαδη!!! :shock:

Ξερετε κατι Safebet κατι Shingai(κα) :P κτλ.

Αν αυτα τα κρανη πληρουν τις αυστηροτατες προδιαγραφες γιατι εμεις παμε και δινουμε ενα σκασμο Ευρω για ενα επωνυμο κρανος??? :think: .

Δεν μπορει...κατι συμβαινει με αυτα και το κρατος ως συνηθως κοιμαται τον υπνο του δικαιου,αντι να ξεκεφαλιασει αυτους που τα εισαγουν και μαλιστα ψευδωνται για τις προδιαγραφες τους.

Αυτο μαλιστα λεγεται εξαπατηση του καταναλωτη και σηκωνει μεγαλα προστιμα...αλλα ειπαμε στο Βιλαμπαχαλο που λεγεται Ελλαδα ζουμε!!! :mB_faskelo: )

Μετα την παρενθεση συνεχιζω....

Προσεξτε/ρωτηστε το κελυφος απο τι υλικο ειναι φτιαγμενο.

Tο κελυφος του κρανους συνηθως ειναι φτιαγμενο απο μιξη πολυκαρμπονατου,απο fiberglass,ή απο μιξη διαφορων αλλων υλικων οπως carbon(ανθρακονηματα)και kevlar.

Τα κρανη απο fiberglass συνηθως εχουν πολυ μεγαλη αντοχη σε δυνατη προσκρουση και το υλικο παραμενει αναλλοιωτο για πολλα χρονια,οπως επισης και τα carbon

Το πολυκαρμπονατο ειναι συνηθως γεροφτιαγμενο αλλα οχι για πολλα χρονια και το βαρος του ειναι καπου στον μεσο ορο και πανω.

Τα fiber,carbon ειναι σαφεστατα πιο ελαφρια και ισως τα πιο ελαφρια κρανη.

Το δευτερο βασικοτατο κριτιριο ειναι η σωστη εφαρμογη στο κεφαλι μας.

Kατα την επιλογη ενος κρανους πρεπει να ξερετε οτι περα απο τον συντελεστη ασφαλειας που πρεπει να παρεχει το κρανος, ενας εξισου σημαντικος παραγοντας ειναι η ανεση που προσφερει αυτο.

Δεν πρεπει να μας πιεζει(απλα να εφαρμοζει χωρις κενα) στην περιφερεια του κεφαλιου μας,αυτην που περναει απο το υψος του μετωπου.

Οταν λοιπον δοκιμαζετε ενα κρανος σε καποιο καταστημα, φροντιστε να το αφησετε στο κεφαλι σας για τουλαχιστον 5 λεπτα, πριν το βγαλετε και εστιαστε την προσοχη σας στο αν σας ενοχλει εστω και λιγο σε καποιο σημειο του κεφαλιου σας

Αφου περασει αυτος ο χρονος,βγαλτε το κρανος και κοιταχτειτε σε ενα καθρεφτη για τυχον κοκκινα σημαδια στο προσωπο σας. Αν υπαρχουν καλο ειναι να το προσεξετε.

Η πιεση στα μαγουλα ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει και ειναι το μονο σημειο που μετα απο μικρη χρηση θα ¨φορμαρει¨ σωστα.

Επισης το εσωτερικο πρεπει να ειναι απο υφασμα καλης ποιοτητας και υποαλλεργικο.

(Θυμηθειτε...δεν ταιριαζουν ολες οι μαρκες κρανων στο κεφαλι μας,γι αυτο μην αγορασετε την καλυτερη μαρκα αν δεν ¨καθεται¨ σωστα στο κεφαλι σας.)

ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

re0vs.jpg

  1. Μετρηστε την περιφερεια του κεφαλιου σας με μια μεζουρα.
  2. Αντιστοιχιστε το αποτελεσμα της μετρησης με το συγκεκριμενο μεγεθος κρανους και φορεστε το (small-medium-large)
  3. Το κρανος πρεπει να ειναι σφιχτο στο κεφαλι σας αλλα ταυτοχρονως και ανετο
  4. Προσπαθηστε να βαλετε ενα δαχτυλο αναμεσα στο μετωπο σας και στο κρανος.To σωστο ειναι να μην μπορειτε να το κανετε.
  5. Δοκιμαστε να περιστρεψετε το κεφαλι μεσα στο κρανος,κρατωντας το καλα με τα χερια σας ή κουνηστε το κεφαλι σας δεξια αριστερα.Το κρανος δεν πρεπει να κουνιεται ανεξελεγκτα
  6. Δοκιμαστε να βγαλετε το κρανος απο το κεφαλι σας εχοντας το δεμενο,τραβωντας το απο το πισω μερος προς τα εμπρος.
  7. Δοκιμαστε να φορεσετε γυαλια(αν δεν χρησιμοποιειτε ορασεως,σιγουρα θα χρησιμοποιησετε ηλιου αν δεν εχει το κρανος φιμε ζελατινα). Πρεπει να υπαρχει ο αντιστοιχος χωρος ωστε τα μπρατσα των γυαλιων να μην σας ενοχλουν.
  8. Τελος οπως ξαναειπα,κοιταχτειτε σε εναν καθρεφτη μετα την παροδο του 5 λεπτου για τυχων κοκκινιλες στο προσωπο

Απο δω και κατω ξεκινουν καποιες λεπτομερειες οι οποιες συχνα μας διαφευγουν οταν φτανουμε στο σημειο να πουμε αυτο το αγοραζω...μ αρεσει.

Προσεξτε καλα την εφαρμογη της ζελατινας κατα το κλεισιμο.Η αεροστεγης εφαρμογη της δεν θα επιτρεπει θορυβους απο τον στροβιλισμο του αερα και την εισοδο νερου κατα την οδηγηση σε βροχη. Καλο θα ειναι η φλαντζα στην οποια παταει η ζελατινα κατα το κλεισιμο να μην ειναι απο πλαστικο αλλα λαστιχενια καθ' ολη την περιφερεια της.

H ζελατινα επισης πρεπει να ειναι αντιχαρακτικη(οσο γινεται αυτο)και ειδικα αντιθαμβωτικη.

Η ευκολη αφαιρεση της χωρις εργαλεια ειναι προσον.

Το συστημα εξαερισμου (κοινως αεραγωγοι) που πρεπει να ειναι σωστοι(τωρα πως μπορεις να ξερεις αν σε καποιο κρανος που δεν γνωριζεις,αν λειτουργουν ικανοποιητικα,θα σας γελασω.)

Αυτο που θα πρεπει ομως να κοιταξετε,ειναι οταν τους κλεινετε,να κλεινουν καλα γιατι σε διαφορετικη περιπτωση και ειδικα σε μια δυνατη βροχη θα το μετανειωσετε οικτρα που δεν το προσεξατε. Αποφυγετε τα κρανη με μεγαλους μετωπικους αεραγωγους (Μονο φασαρια προσθετουν)

Οι αεραγωγοι της ζελατινας (αυτοι μπροστα απο την μυτη μας) παιζουν ισως τον σημαντικοτερο ρολο, κι αυτο γιατι ειναι αυτοι που δεν θα αφηνουν την ζελατινα να θολωσει τις βροχερες μερες, αλλα ειναι και αυτοι που δημιουργουν τον μεγαλυτερο θορυβο.

Φροντιστε λοιπον να ειναι απλοι χωρις πολλα φρου φρου κι αρωματα(και να κλεινουν καλα οπως ειπαμε)

Ο αεραγωγος κορυφης ειναι αυτος που θα μας κραταει το κεφαλι μας δροσερο τους ζεστους μηνες (και μονο εκτος πολης) οπως επισης δεν θορυβει ιδιαιτερα αλλα κι αυτος οταν πρεπει να κλεισει...να κλεινει καλα.

Αν ειναι δυνατον,αγοραστε ενα κρανος με αφαιρουμενο εσωτερικο.

(Θα το εκτιμησετε οταν θα χρειαστει να πλυνετε το κρανος σας κι οταν θα χρειαστειτε ανταλλακτικα μαξιλαρακια για τα μαγουλα)

Προσεξτε πολυ το τελειωμα του εσωτερικου στο κατω μερος του κρανους το οποιο πρεπει να ειναι επενδυμενο με πλαστικο κι οχι να ειναι συνεχεια του υφασματος του εσωτερικου,γιατι τις βροχερες μερες,το νερο που θα ¨γλυφει¨ και θα κυλαει προς τα κατω,θα μουσκεψει πανευκολα αυτο το σημειο (και εν συνεχεια και τα μαλλια σας) και μετα αντε στεγνωσε το ειδικα αν εισαι και σε κανενα μεγαλο ταξιδι!)

Καλο θα ειναι το κρανος να εχει στανταρ η προαιρετικα επιρηνιο και υποσιαγωνο. Θα τα εκτιμησετε δεοντος με τα κρυα. Το επιρηνιο βοηθα στο να αργησει η ζελατινα να θολωσει απο τα χνωτα της μυτης οπως επισης το υποσιαγωνο βοηθα στην μειωση του θορυβου απο στροβιλισμους του αερα αλλα και το κρυο τον χειμωνα.

Το κλεισιμο στο λουρακι ειναι σημαντικο.

Τα αγωνιστικου τυπου (Double D rings)ειναι πιο μπελαλιδικα κατα το δεσιμο/λυσιμο απο τα τυπου καστανιας, αλλα πιο ασφαλη! Eπισης προσεξτε το εσωτερικο των λουριων να ειναι απο μαλακο υλικο κι οχι απο πλαστικο το οποιο θα προκαλεσει ερεθισμους στο σημειο επαφης του με το ευαισθητο δερμα του λαιμου μας.

Προσεξτε καλα την ποιοτητα βαφης γιατι μετα θα βριζετε που εχετε ενα καινουριο μαδημενο κρανος!

Τέλος και ίσως το πιο σημαντικό απ' όλα, αν θέλετε την μέγιστη ασφάλεια από ένα κράνος, τότε προτιμήστε full face 51514CkkYZL._SL500_SS120_.jpg.

Τα τύπου jet 1878-1-th.jpg είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα σε μια πτώση, καθώς δεν θα προστατέψουν το πρόσωπό και το σαγόνι σας.

Τα ανοιγόμενου τύπου 21lSNvtdEhL._SL125_.jpg είναι σαφώς καλύτερα από τα jet, αλλά πιθανότατα σε μια μετωπική σύγκρουση να μην λειτουργήσουν τόσο σωστά όσο ένα κανονικό full face κράνος.

Η επιλογη δικη σας και καλες αγορες!!!

ALX ©

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ κατατοπιστικό άρθρο.

To Nolan N100E ξέρεις από τι υλικό είναι; Νομίζω είναι πολυκαρμπονάτο. Αν ναι, τι διάρκεια ζωής έχει;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πολύ κατατοπιστικό άρθρο.

To Nolan N100E ξέρεις από τι υλικό είναι; Νομίζω είναι πολυκαρμπονάτο. Αν ναι, τι διάρκεια ζωής έχει;;

<{POST_SNAPBACK}>

Πολυκαρμπονατο...5ετια max

To αρθρο ειναι δικο μου οχι copy paste. B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ χρησιμο τοπικ :_thumbsup:

Μιας και προσφατα εκανα αγορα κρανους οι συμβουλες με βοηθησαν πολυ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά καλησπέρα!

Καινούριος αναβάτης εδώ και πριν από όλα κοιτάω για κράνος. Διάβασα με προσοχή το παραπάνω άρθρο και βοήθησε πολύ. Αλλά έχω μια απορία. Μέτρησα το κεφάλι μου και μου βγαίνει ακριβώς ανάμεσα σε 56 και 57cm. Το πρόβλημά μου είναι ότι για τα δύο κράνη που κοιτάω (Shoei X-Spirit και ARAI RX-7) εκεί ακριβώς αλλάζει το size. Τα δοκίμασα και το μεν shoei στο S (55-56cm) μου είναι πάρα πολύ στενό, κυρίως στα αυτιά. Δυστυχώς το M (57-58cm) δεν το είχε να το δοκιμάσω. Το ARAI μου ήταν ακριβώς το S, χωρίς όμως να είναι πολύ σφιχτό. Τι να κάνω? Προτιμώ το shoei λόγω γραφικών και σχεδιασμού (λιγότερος θόρυβος, πιο αεροδυναμικό κλπ). Αν καταλήξω εκεί να πάρω το S? Στο μαγαζί μου είπε ότι αφού μπαίνει ίσα ισα και είναι λίγο σφιχτό, είναι ακριβώς το μεγεθός μου γιατι ανοίγει 2-3mm. Το Μ όμως είναι για μέχρι και 2 πόντους μεγαλύτερο κεφάλι...Αν ανοίξει κιόλας, δεν θα μου πλέει? Για πέστε pls...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παιδιά καλησπέρα!

Καινούριος αναβάτης εδώ και πριν από όλα κοιτάω για κράνος. Διάβασα με προσοχή το παραπάνω άρθρο και βοήθησε πολύ. Αλλά έχω μια απορία. Μέτρησα το κεφάλι μου και μου βγαίνει ακριβώς ανάμεσα σε 56 και 57cm. Το πρόβλημά μου είναι ότι για τα δύο κράνη που κοιτάω (Shoei X-Spirit και ARAI RX-7) εκεί ακριβώς αλλάζει το size. Τα δοκίμασα και το μεν shoei στο S (55-56cm) μου είναι πάρα πολύ στενό, κυρίως στα αυτιά. Δυστυχώς το M (57-58cm) δεν το είχε να το δοκιμάσω. Το ARAI μου ήταν ακριβώς το S, χωρίς όμως να είναι πολύ σφιχτό. Τι να κάνω? Προτιμώ το shoei λόγω γραφικών και σχεδιασμού (λιγότερος θόρυβος, πιο αεροδυναμικό κλπ). Αν καταλήξω εκεί να πάρω το S? Στο μαγαζί μου είπε ότι αφού μπαίνει ίσα ισα και είναι λίγο σφιχτό, είναι ακριβώς το μεγεθός μου γιατι ανοίγει 2-3mm. Το Μ όμως είναι για μέχρι και 2 πόντους μεγαλύτερο κεφάλι...Αν ανοίξει κιόλας, δεν θα μου πλέει? Για πέστε pls...

Κατ'αρχάς καλωσήλθες φίλε στην παρέα μας!

Ναι να πάρεις το S φίλε ασυζητιτί!!!! Θα ανοίξει στάνταρ!

;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Κατ'αρχάς καλωσήλθες φίλε στην παρέα μας!

Ναι να πάρεις το S φίλε ασυζητιτί!!!! Θα ανοίξει στάνταρ!

;)

Νάσαι καλά φίλε μου! Καλώς σας βρήκα!

Λέω να πάω μπας βρω και το Μ να το δοκιμάσω,αλλά το φοβάμαι γιατί μάλλον θα είναι "μπόλικο".

Αυτό που με φοβίζει είναι ότι όταν φόρεσα στο X-Spirit ένιωσα ότι δεν μπορώ να οδηγήσω με το κράνος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κράνος δεν πρέπει να σε πιέζει στην περιφέρεια του κεφαλιού. (Εκεί που το μετράς δηλαδή) Μάγουλα όσο και να σε σφίγγει θα πάρει την φόρμα του προσώπου σου και μετά θα είναι γάντι.

Αν το S δεν σε πιέζει στην περιφέρει του κεφαλιού (να σε ενοχλεί άμεσα δηλαδή) είσαι ΟΚ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδες το κρανος μου το πηρα ΧL γιατι το L με στενευε γενικα αλλα το σημειο μου με ενοχλουσε ηταν το σημειο στο σαγονι. Δηλαδη μολις το χτυπουσα στο σημειο εκεινο με πονουσε πολυ, ετσι πηρα το XL.

Eκανα καλα???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν είχες πρόβλημα μόνο με το σαγόνι, μάλλον διάλεξες λάθος κράνος.Δηλαδή μάρκα κράνους που δεν ταίριαζε στο κεφάλι σου. (δεν μας ταιριάζουν όλα τα κράνη σε όλους μας) Εκτός κι αν είσαι σαν τον Γκμοχ. gmoch_jacek.jpg Τότε είναι λογικό να έχεις πρόβλημα με το σαγόνι σου όποιο κράνος και να φορέσεις :D

Πάντως στο πρώτο ποστ αυτού του τόπικ είναι γραμμένο πολύ αναλυτικά τι πρέπει να κοιτάζεις και που να μην σε ενοχλεί. Δεν χρειάζεται να ρωτάς αν έκανες καλά. Αν δεις το πρώτο πόστ θα ξέρεις αν έκανες καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αν είχες πρόβλημα μόνο με το σαγόνι, μάλλον διάλεξες λάθος κράνος.Δηλαδή μάρκα κράνους που δεν ταίριαζε στο κεφάλι σου. (δεν μας ταιριάζουν όλα τα κράνη σε όλους μας) Εκτός κι αν είσαι σαν τον Γκμοχ. gmoch_jacek.jpg Τότε είναι λογικό να έχεις πρόβλημα με το σαγόνι σου όποιο κράνος και να φορέσεις :D

Πάντως στο πρώτο ποστ αυτού του τόπικ είναι γραμμένο πολύ αναλυτικά τι πρέπει να κοιτάζεις και που να μην σε ενοχλεί. Δεν χρειάζεται να ρωτάς αν έκανες καλά. Αν δεις το πρώτο πόστ θα ξέρεις αν έκανες καλά.

:2funny: Στο μυαλο μου εισαι ρε φιλε???Αυτα θα του εδειχνα :2funny::2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να πω την αληθεια απο την αρχη του ποστ ειδα μονο τις φωτογραφιες τα αλλα βαρεθηκα να τα διαβασω . .. :lol: :lol:

Ευχαριστω πολυ με κατατοπισατε...

Ασχετο: Συγχαρητηρια για τη καλη δουλεια που κανετε. :_rock-on::_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστά τεκμηριωμένο το post αλλά το Α και το Ω είναι το εξής:

Αγορά ενός επώνυμου κράνους χωρίς ημερομηνία λήξεως (ασχέτως του ότι πρέπει μετά από κάποια χρόνια πρέπει να αντικαθίσταται) γιατί όπως είπε και ο ALEX ακόμα και τα καπέλα-κράνη ποδηλάτου "λένε" ότι έχουν τις σωστές προδιαγραφές!

Και δεύτερον και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ από όλα ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ που όπως όλοι ξέρουμε βγαίνει από το περιφέρεια του κεφαλιού μας με τη μεζούρα.

Τώρα όπως είπε κάποιος παραπάνω ότι είναι μεταξύ S και M καλό είναι να αγοράσει το S γιατί ανοίγει λίγο με το καιρό. Βέβαια αν πονάει το κεφάλι αφόρητα στην περιφέρεια του κεφαλιού, στο μέτωπο καλό είναι εφ' όσον είναι μεταξύ των 2 μεγεθών να πάρει το μεγαλύτερο.

Είναι κρίμα να βλέπω αναβάτες, φίλους και γνωστούς να έχουν καλό κράνος και να έχουν και 2 μεγέθη μεγαλύτερο κράνος γιατί όπως λένε είναι άνετο! μπορεί να είναι άνετο αλλά είναι άχρηστο έως επικίνδυνο για το κεφάλι τους!

Οι πόνοι δε στο σαγόνι και ιδικότερα στα μάγουλα λόγω ότι το καινούργιο κράνος έχει καινούργια μαξιλαράκια όσο "ανυπόφοροι" και αν είναι δεν πρέπει να τους λαβαίνουμε για κριτήριο για μεγαλύτερο κράνος γιατί τα μαξιλαράκια ανοίγουν.

Τουτέστιν: Το κράνος δεν είναι ΚΑΠΕΛΟ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χρονια φορουσα shoei medium και νομιζα οτι ειχα κανει την καταλληλη επιλογη γιατι το small μου φαινοταν αρκετα σφιχτο.

πριν 2εβδομαδες αγορασα καινουργιο κρανος ,παλι shoei, αλλα αυτη την φορα small και απο το ιδιο μαγαζι.

εκανα ταξιδι πριν 2μερες και σας πληροφορω οτι καταλαβα τεραστια διαφορα μεταξυ s&m!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
χρονια φορουσα shoei medium και νομιζα οτι ειχα κανει την καταλληλη επιλογη γιατι το small μου φαινοταν αρκετα σφιχτο.

πριν 2εβδομαδες αγορασα καινουργιο κρανος ,παλι shoei, αλλα αυτη την φορα small και απο το ιδιο μαγαζι.

εκανα ταξιδι πριν 2μερες και σας πληροφορω οτι καταλαβα τεραστια διαφορα μεταξυ s&m!

Γιαυτο μετα τα 160km/h παω σα τη ..τανα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω και εγω μια απορια για την οποια θα ηθελα απαντησεις. Αγορασα μηχανη και εχω δανεικο το κρανος του αδερφου μου αυτο που αγορασε οταν πηρε το R6.

Ειναι μαρκας Airoh αλλα πουθενα δεν εχει το μοντελο του Γραφει μονο πισω τα γραμμαρια, το μεγεθος και στην εσωτερικη πλευρα ταμπελακι ασπρο με την ενδειξη Ε3 που ειναι η εγκριση απο καποια ευρωπαικη χωρα. Ιταλια νομιζω. Πουθενα αλλου δεν γραφει για τις υπολοιπες προδιαγραφες. Και δεν αγοραστηκε φτηνα αλλα κοντα στα 150 ευρω.

Επισης κατι ακομα το λουρι περναει μεσα απο δυο δαχτυλιδια ορθογωνιας διατομης και κουμπωνει με ενα απλο κουμπωμα οπως τα μπουφαν (κουμπακι) και οχι οπως οι ζωνες του αυτοκινητου ας πουμε. Οσα ειχα μεχρι τωρα αμφιβολου μαρκας κουμπωναν ετσι και για να ανοιξουν επρεπε να σπρωξεις το κουμπακι με το ελατηριο για να απελευθερωθει ο κρικος που φωλιαζε μεσα.

Αυτα εν ολιγοις. Αν γνωριζετε να μου πειτε σας ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To δέσιμο με κρίκους Double D ring είναι το ασφαλέστερο δέσιμο κι ας είναι πιο μπελαλίδικο από το άλλο που κουμπώνει σαν την ζώνη του αυτοκινήτου.

Τώρα για τις προδιαγρεφές δεν ξέρω. Καπου μέσα πρέπει να γράφει το ECE 2205. Αν δεν το γράφει πουθενά πάει να πει πως δεν τις εκ πληρεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτη ειναι η φωτογραφια. Φαινεται ο ενας εκ των δυο κρικων και το θηλυκο κομματι του κουμπωματος. Παρ'ολα αυτα δεν μου γεμιζει πολυ το ματι το κουμπωμα. Και αν καταλαβα καλα πρωτα το λουρακι περναει απο τον εξωτερικο κρικο μετα απο τον εσωτερικο και μετα κουμπωνει. Λιγο δυσκολο μου φαινεται να το κανει καποιος την ωρα που το εχει ηδη στο κεφαλι.

Και κατι ακομα. Δεν ειμαι βεβαια ειδικος αλλα τα Airoh δεν ειναι γνωστα κρανη;

Δεν θα πρεπε να εχει καπου τις προδιαγραφες;

Η τιμη του παντως αυτο μου λεει εκτος αν την πατησε το αδερφακι μου για τα καλα.

post-4788-1206618910_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το λουρί το περνάς πρώτα ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ κρίκους και μετά το περνάς ΞΑΝΑ από τον πρώτο,για να το γυρίσεις μετά να το κουμπώσεις. Για να σε πείσω για την ασφάλειά του θα σου πω πως όλα τα ακριβά κράνη αυτό το δέσιμο έχουν. Το ίδιο δέσιμο έχουν και τα κράνη των αγωνιζόμενων στα παγκόσμια πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας.

Τώρα για προδιαγραφές σου είπα δεν ξέρω. Ανώνυμα δεν είναι τα Airoh αλλά δεν είναι και καμιά μάρκα από τις ακριβές. Την θεωρώ πολύ υποδεέστερη από την Nolan ας πούμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το D-Ring δέσιμο είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή , ακριβώς όπως τα λέει ο ALX , ισχύει αυτά .

απλά όλα έχουν σχέση σε τι μηχανή τα χρησιμοποιείς και τί χρήση τους γίνεται!

εγώ πιστεύω πως άλλο κράνος θες αν είσαι πάνω σε παπί π.χ. και κάθε 10 μέτρα σταματάς και το βγάζεις (πολύ πιο βολικό το πιάσιμο με κλιπ)

και άλλο αν είσαι με μεγάλες ταχύτητες σε ταξίδι ή πίστα κτλ.

όλα έχουν τη χρήση τους.

Τα Airoh δεν είναι άσχημα κράνη , αλλά δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο , και τα 150? που λες οτι ήτανε πολλά , έχει να κάνει με αυτό που λέω παραπάνω

αν το πήρες για καθημερινό π.χ. ανοιγόμενο και φθηνό τότε ok , αλλιώς τα 150? δεν είναι τίποτα για κάτι παραπάνω . (τι να πούνε και αυτοι που έχουν δώσει μέχρι και 800? .....)

**για προδιαγραφές αν αφού δεν έχεις κάποιο μοντέλο ή κωδικό να το βρεις στο Internet , απλά πήγαινε σε κάποιον που τα πουλάει ή αντιπρόσωπο για πληροφορίες

Τροποποιήθηκε από τον Antoniss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πήρα τελικά το Χ-Eleven Kagayama σε S. Είναι αυτό:

x11_kayagama_tc1.jpg

Είναι άψογο, ήδη 3-4 φορές που το φόρεσα (μπροστά στον καθρέφτη :blush: :blush: ) το νιώθω φοβερά άνετο.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. ;) ;)

Τροποποιήθηκε από τον lordelesar

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον παιδες μηχανη μπορει να μην εχω ακομα αλλα κρανος θελω!Σκεφτομαι να αγορασω κρανος της ducati απο ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ,ειναι κατασκευης SUOMY(ειναι καλη εταιρια?)τιμες κυμαινοντα απο 250-400 σε αυτη την μαρκα με λογοτυπο ducati,μηπως ειναι φτηνιαρικα και δεν αξιζει?

Και κατι αλλο εχω δει στην σελιδα της ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ και αλλα αξεσουαρ της ducati οπως μπουφαν(δερμα),παντελονι(δερμα)γαντια,μποτες και αλλα οπως θηκες κινητου,σακοι,μπρελοκ ολα με λογοτυπο και μου αρεσουν!

Τωρα ερωτηση εαν παρω ολα αυτα τα παραπανω τουλαχιστον κρανος,μπουφαν,παντελονι,γαντια με λογοτυπο ducati θα φαινομαι σαν ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τωρα ερωτηση εαν παρω ολα αυτα τα παραπανω τουλαχιστον κρανος,μπουφαν,παντελονι,γαντια με λογοτυπο ducati θα φαινομαι σαν ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ?

...Χωρίς το 999....ναι...

:punk:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...