KostasNrgPower 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2010 Καλησπέρα σε όλους τους χρήστες του MyBike.gr! Λέγομαι Κώστας, είμαι 16 χρόνων(σχεδόν 16 δηλαδή) και είμαι από Σέρρες. Καταρχήν θέλω να πω, ότι ξέρω πως ανοίγω ένα θέμα, το οποίο το έχουν ανοίξει πολλοί άλλοι, αλλά θα ήθελα να έχω κι ένα δικό μου, έτσι ώστε να συγκεντρώσω γνώμες και κριτικές και να κάνω μια σωστή αγορά. Θέλω να διευκρινίσω πως από μηχανάκια είμαι ψιλοάσχετος, ξέρω μόνο τα βασικά, δηλαδή μηχανικά ξέρω λίγα έως τίποτα. :) Λοιπόν το θέμα έχει ως εξής, εγώ σε λίγο καιρό θα μπορώ να βγάλω δίπλωμα για 50cc μηχανάκι καινα αγοράσω επίσης. Έχω κάποια υπόψην μου, τα οποία είναι και συνιθησμένα σ'αυτήν την ηλικία. Κάποια που έχω σκεφτεί είναι : 1) Piaggio Nrg Power 50cc , 2) Gilera Runner 50cc , 3) Yamaha Aerox 50cc . Αρχικά θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας γι'αυτά τα τρία. Επίσης θα ήθελα να διευκρινίσω, ότι η επίλογη μου κάτα 80% είναι δίχρονο. Θα παρακαλούσα, όποιος είναι πρόθυμος ας γράψει τη δικιά του γνώμη, όποια κι αν είναι αυτή! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pasxalis_evo 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2010 Ποιος ο λογος που θελεις διχρονο ? πριν πω τα αλλα,θα ηθελα να μαθω αυτο .απλα τον λογο,δεν λεω κτ αλο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AquaDiGio 108 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2010 Ποιος ο λογος που θελεις διχρονο ? πριν πω τα αλλα,θα ηθελα να μαθω αυτο .απλα τον λογο,δεν λεω κτ αλο Μιλαμε για 50αρι, οπου τα διχρονα εδω που τα λεμε λενε πολυ περισσοτερο απο τετραχρονα, καθως πηγαινουν καλυτερα και δεν χρειαζονται και κανενα ιδιαιτερο πειραγμα. Και εγω εαν διαλεγα τωρα παπι, κανενα διχρονο θα επαιρνα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες