SONY 41 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Οχι να το παινευτώ!!! αλλά το ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩ! γιατι....: Προδιαγραφές XL400V: Tο Transalp XL400V ξεκίνησε να παράγεται από τη Honda τον Οκτώβριο 1991 στην Ιαπωνία. H παραγωγή του σταμάτησε το Μάιο 1996. Προοριζόταν αποκλειστικά και μόνο για την Ιαπωνική αγορά (και όχι για επίσημη) εξαγωγή και ως εκ τούτου η ποιότητα κατασκευής του είναι ανώτερη του (αντίστοιχου εκείνης της εποχής) ΤΑ600. Σε καμιά χώρα του κόσμου η Honda δεν έχει εξάγει επίσημα αυτό το μοντέλο και καμία ξένη αντιπροσωπεία δεν το υποστηρίζει επίσημα. Όσα μοντέλα υπάρχουν εκτός Ιαπωνίας έχουν εισαχθεί σαν μεταχειρισμένα με ανεξάρτητη εισαγωγή από διάφορους dealers. Ως εκ τούτου, το service manual του ΤΑ400 είναι διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνική γλώσσα και μόνο από την Honda Japan. Εν αντιθέσει με το service manual του ΤΑ600 που έχει εκδοθεί σε πολλές γλώσσες (επειδή το μοντέλο αυτό προοριζόταν μόνο για εξαγωγή). Σε πάρα πολλά σημεία τα 2 μοντέλα είναι ακριβώς ίδια, όπως: διαστάσεις, βάρος, φρένα, σέλα, αναρτήσεις-αμορτισέρ, σκελετός, ψαλίδι, τροχοί, τεπόζιτο, τιμόνι, πλαστικά μέρη, σύστημα λίπανσης κινητήρα, σύστημα ψύξης, εναλλάκτης, συμπλέκτης, φίλτρο και σύστημα εισαγωγής αέρα, ηλεκτρικό σύστημα και καλωδιώσεις, μίζα και σύστημα εκκίνησης, τύπος μπουζί, φώτα (εκτός του ότι η μεσαία σκάλα είναι μόνιμα αναμένη και τα μπροστινά φλας έχουν λάμπες με διπλά νήματα 21/8W), διαδικασίες και πρόγραμμα συντήρησης, κλπ. Το τελικό της εξάτμισης έχει διαφορετική εσωτερική κατασκευή. Μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ΤΑ400 (Transalp XL400V ): Engine: 398cc, water cooled V52, 2 spark plugs/cylinder, 3 valves/cylinder (2 inlet, 1 exhaust), 1 OHC/cylinder Nominal Output: 37 bhp (27.6 kW)/8500 rpm, 3.5 kgm/6500 rpm Measured Output (at rear wheel): 31.3bhp/8500rpm, 3.2kgrm/5250rpm Bore and Stroke: 64.0x62.0mm Compression 10:1 Lubrication: Wet sump Oil capacity: 2.8lt (net), 2.3lt (with filter exchange), 2.2lt (oil exchange only) Carbs: 2 x Keihin 31mm VDF1 CV Pilot screw turns out: 2.5 Ignition: 2xCDI Digitalized full transistor Spark plug: NGK DPR8EA-9 (standard), NGK DPR9EA-9 (for high speed riding) Clutch: Cable operating, multi-plate, wet Transmission: 5-speed Primary gear ratio: 2.058:1 Gears ratio: 3.000:1, 2,055:1, 1.590:1, 1.318:1, 1.130:1 Final drive ratio: 2.866:1 (43/15) Idle speed: 1,200±100 rpm Red line: 9500rpm 0-100Km/h: 7'' 01 0-400m: 15'' 23 0-1000m: 30'' 22 Top speed: 156Km/h real (166Km/h on the dial) 100Km/h at 5th gear: 5523rpm Valve clearance: 0.15mm inlet, 0.20mm exhaust Alternator: 310 or 350W/5000rpm (depends on model year) Weight: 183/201 kg Nominal Consumption: 33.1 km/Lt (60Km/h) Κωδικός μοντέλου: XL400VN-Τ (1992-1996) Κωδικός σκελετού: ND06 Κωδικός κινητήρα: NC25E Χρωματισμοί: G-137 (πράσινο) 1992/93, B-142 (πρασινομπλέ) 1994-1996 Τα ΤΑ400 θεωρούνται ως πολύ πιο αξιόπιστα από όλα τα 600 και 650, λόγω του ότι κατασκευάστηκαν για την Ιαπωνική και μόνο (εσωτερική) αγορά (βλ. άλλη νομοθεσία, άλλοι κανονισμοί). Έχουν ειδική επεξεργασία στο σκελετό και τα μεταλικά μέρη για ανθεκτικότητα σε διάβρωση, σκουριές κλπ, λόγω του ότι η Ιαπωνία είναι νησιώτικη χώρα (βλ. θάλασσα, αλμύρα κλπ). Όσα μεταχειρισμένα εισήχθηκαν ήταν όλα σε αρίστη κατάσταση λόγω του ότι στην Ιαπωνία, ταρζανιές, γκαζιές και κόντρες απαγορεύονται (ρητά και αυστηρά, και όχι όπως εδώ). Αρκεί να έχουν συντηρηθεί σωστά και σχολαστικά από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες τους. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sniarf 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Οχι να το παινευτώ!!! αλλά το ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩ! γιατι....: καλος οποσ και CB1 400 μονο μετεχιρισμενο αλλα σκιλι το ατιμο παρολο τα σπασιματα που ειχε φαει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tony_xjr 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Τα ΤΑ400 θεωρούνται ως πολύ πιο αξιόπιστα από όλα τα 600 και 650, λόγω του ότι κατασκευάστηκαν για την Ιαπωνική και μόνο (εσωτερική) αγορά (βλ. άλλη νομοθεσία, άλλοι κανονισμοί). Έχουν ειδική επεξεργασία στο σκελετό και τα μεταλικά μέρη για ανθεκτικότητα σε διάβρωση, σκουριές κλπ, λόγω του ότι η Ιαπωνία είναι νησιώτικη χώρα (βλ. θάλασσα, αλμύρα κλπ). Όσα μεταχειρισμένα εισήχθηκαν ήταν όλα σε αρίστη κατάσταση λόγω του ότι στην Ιαπωνία, ταρζανιές, γκαζιές και κόντρες απαγορεύονται (ρητά και αυστηρά, και όχι όπως εδώ). Αρκεί να έχουν συντηρηθεί σωστά και σχολαστικά από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες τους. όλα καλά, άλλα αυτό που έχω τονίσει είναι μύθος... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SONY 41 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 όλα καλά, άλλα αυτό που έχω τονίσει είναι μύθος... Αδερφε το 91-96 που πρωτοκυκλοφορησαν τα 400αρακια εκει δεν ηταν καθολου μυθος τωρα αν ειναι την σημερον ΑΛΛΟ φασουλι! ΝΑΟΥΜ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αιγαιοπλόος 1.661 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Κι εγώ το πιστεύω ότι τα 400αράκια που προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά ήταν κορυφαία σε ποιότητα κατασκευής (και αξιοπιστία). Πέρα από το XL400V, που αναφέρεις, πολύ καλό βγήκε και το Bros 400 (product two), το οποίο λογικά φοράει τον ίδιο κινητήρα με το δικό σου. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
salcon 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Τεραστια αγαπη και πρωτη.Με αυτη εμαθα να οδηγαω ( πρωτη φορα που ανεβενα σε μηχανη ) .Δεν καταλαβαινει τιπτ. Την εχω δωσει σε φιλο και που και που παω και την καβαλαω. Σιγουρα καποια στιγμη θα την ξαναπαρω. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DRAKE 5 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Συμφωνώ με το αρχικό ποστ! Όχι για μένα...για το φουκαριάρικο το Τραβελάκι μου :lol: :lol: :lol: Τεραστια αγαπη και πρωτη.Με αυτη εμαθα να οδηγαω ( πρωτη φορα που ανεβενα σε μηχανη ) .Δεν καταλαβαινει τιπτ. Την εχω δωσει σε φιλο και που και που παω και την καβαλαω. Σιγουρα καποια στιγμη θα την ξαναπαρω. Εμ βέβαια..που να πας με το BMW Eπειδή σκέφτομαι για κάτι μεγαλύτερο...μόλις ψηθείς καλά και αρχίσεις το ψάξιμο...έλα να πάρεις το δικό μου ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες