Jump to content
Shocker

Yamaha Xt 250 1989

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά,είμαι κάτοχος του yamaha xt 250 μοντελο του 1986-89,

20021128bikepics-43734-full.jpg

Είναι σε καλη κατασταση,δν εχει χτυπηθει ποτε,ξερετε ο πατερας μου οδηγουσε με max 40χλμ/ω

Ειμαι νεος οδηγος,και θέλω να ασχοληθω έστω με τα βασικά σχετικα μe on-off εμπειρίες και γιατί οχι και enduro

Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας,για το αν το παραπάνω μηχανάκι μπορει να ανταπεξέλθει!

Ένας πολυ καλος φίλους και εμπειρος μου λέει "Think less,ride more" αλλα ξερετε,δν θελω να γινει καμμια βλακεια και να τρέχω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε μου..Tο ειχα 4 χρονια!!!

"ΣΚΥΛΙ"!! με τα ολα του!! (Αρκει να συμαζεψεις τα σκορπια καλωδια, "εδω και κει" (Kυριως κατω απο τη σχαρα, αλλα και τη σελλα..) και να φροντισεις τις σκουριες που προκυπτουν σε εξατμιση και σκελετο!..) ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έχω (το 90 μοντ. με δισκόφρενο μπροστά) εδώ και 14 χρόνια, σούρτεψα σε όλες τις "Κυκλαδες" .Το μηχανάκι δεν καταλαβαίνει τίποτα.Αν δεν είχα κι εκείνη την ατυχία με την αντλία λαδιού δεν θα το έκανα και επισκευή.Φθηνά ανταλακτικά, οικονομία στην κατανάλωση, χωράει - περνάει από πάντού. Το δικό μου τελικιάζει στα 150 αλλά στα 140 "παίζει" το τιμόνι.Απλά άψογο για την κατηγορία του.

Εγώ το πουλάω εσύ μιας και είσαι μικρός ακόμα (απ ότι κατάλαβα δηλαδή) χόρτασέ το.

Θα το φχαριστηθείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το έχω (το 90 μοντ. με δισκόφρενο μπροστά)

Δισκοφρενο μπρος, ειχε απο το '88.. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πωπω,με ψήσατε πολύ λέμεεεε :)

Πήρα και ένα κράνος enduradiko και δείχνω πολύ "αλύτης" πάνω της :grin::devil:

στα 150 τελικιάζει;Ελα ρε,ποσα αλογα βγαζει;Το δικο μου ειναι ολοιδιο με το δικο σου στις φωτογραφιες,αλλα πρεπει να ειναι 1-2 χρονια παλαιοτερο,και ειχα δει καπου οτι βγαζει 17 αλογα;ή λαθος διαβασα;

Θα ειναι δυσκολο για ταξιδια εκτος Αττικης;

είμαι αρρωστος με την Ήπειρο,μεγαλη μου αδυναμια,θα ευχαριστιομουν ενα ταξίδι προς τα εκει,ή θα παραηταν κουραστικο;

Υ/Γ:Ανταλακτικα μόνο απο στη Μοτοδυναμική θα βρώ;Γιατι μου πεφτει καπως μακρυα να παω..{δν εχω και διπλωμα ακομη :lol: }

Ξεχασα επισης,το δικο μου,δν πρεπει να εχει δισκοφρενο,θα χρειαστει να βάλω ;Απο οσο τα δοκιμασα τα φρενα,λειτουργουν αψογα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
στα 150 τελικιάζει; ΝΑΙ!

βγαζει 17 αλογα;ή λαθος διαβασα; Βγαζει 28

Θα ειναι δυσκολο για ταξιδια εκτος Αττικης;

είμαι αρρωστος με την Ήπειρο,μεγαλη μου αδυναμια,θα ευχαριστιομουν ενα ταξίδι προς τα εκει,ή θα παραηταν κουραστικο;

Εγω, ειχα γυρισει ολη την Ελλαδα σχεδον δικαβαλο! :D

Ξεχασα επισης,το δικο μου,δν πρεπει να εχει δισκοφρενο,θα χρειαστει να βάλω ;Απο οσο τα δοκιμασα τα φρενα,λειτουργουν αψογα

Τοτε ειναι μοντελο πριν το '88..Ε,καλυτερα να ειχε! :what:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Βγαζει 28

πω,δν έχω στάβλο να τα παρκάρω ολα αυτα ρε συ :o :D

Εγω, ειχα γυρισει ολη την Ελλαδα σχεδον δικαβαλο! biggrin.gif

Νταξ,είσαι ο ηρωάς μου ,με έχεις πορωσει ασχημα τωρα B)

Τοτε ειναι μοντελο πριν το '88..Ε,καλυτερα να ειχε!

Μολις φτιάξω ενα μικροπροβληματακι που έχει,θα φροντισω και για αυτο

Α,σουπερ σοσ ερωτηση,απο που ρυθμιζω το ρελαντί;Μήπως θυμασε;Η βιδα που ρυθμιζει και το free play{ή οπως λεγεται} του γκαζιου;

EDIT:Το προβληματακι που εχω ειναι,στο υψηλο ρελαντι,το φυσιολογικο σε αυτη τη μηχανη ποσο ειναι;1200 περιπου;

Τροποποιήθηκε από τον Shocker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το προβληματακι που εχω ειναι,στο υψηλο ρελαντι,το φυσιολογικο σε αυτη τη μηχανη ποσο ειναι;1200 περιπου;

To ρελαντι δεν θυμαμαι στις ποσες ειναι, σιγουρα ομως παραπανω απο 1200 σ.α.λ. και ρυθμιζεται απο το καρμπυρατερ (Εχει δυο, ενα slide και ενα υποπιεσης)

Παντως, γενικα ειναι πολυ απλο και "ευκολο" μηχανακι, και μπορει να στο ρυθμισει ο οποιοσδηποτε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακριβως,αυτο μου έχει κανει εντυπωση,είναι πολυ απλο,κατανοητο θα ελεγα στα μηχανικα του!

Πάνω απο 1200 ε?Ωραια,λοιπον,ευχαριστώ Hawk και chdimis,θα επανελθω καποια στιγμη σύντομα :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά,εχω και μια αλλη απορια,τα φλας δν λειτουργουν κανονικα,δλδ οταν γυρναω το κουμπι ,δν αναβοσβηνουν,αλλα αναβουν κανονικα,τί μπορει να φταίει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παιδιά,εχω και μια αλλη απορια,τα φλας δν λειτουργουν κανονικα,δλδ οταν γυρναω το κουμπι ,δν αναβοσβηνουν,αλλα αναβουν κανονικα,τί μπορει να φταίει;

Φλασερ δεν το λενε αυτό ρε παιδια η κανω λαθος ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φλασέρ ακριβώς, που βρίσκεται κάτω απ τη σέλα μπροστά.Ή έχεις πεσμένη μπαταρία.Εγώ τον άλλαξα τον φλασέρ και έβαλα αυτοκινήτου.Μια χαρά δουλεύει.Το ρελαντί το ρυθμίζεις με το χέρι έχει μια βίδα στο στοπ της πεταλούδας του γκαζιού.Βάλτο εκεί που δεν σε σβήνει (να μην ανχώνεσαι και στο φανάρι) 1200-1500 rpm είναι καλά.Επίσης πάνω στον σκελετό ταιριάζει γάντι και κινητήρας απο 350. Δικάβαλος πας

όπου θες (το μηχανάκι πάει) εσύ δεν πας μακριά εκτός αν έχεις τσίγγινο κόλο. Από άλογα 19.

Έχεις δίκιο hawk το μοντέλο πρέπει να είναι του 88.Το δικό μου βγήκε το 91 στο δρόμο (πρώτη άδεια)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ παιδες!

Και μια αλλη απορια,μπορώ να ρυθμισω τα μειγματα{αερας/βενζινη} μέσω καρμπυρατερ ?

Θα σας ενημερωσω και αυριο γιατι θα αντιμετωπισω και αλλα προβληματα σιγουρα

Α,και κατι αλλο,η κορνα δν ακουγετα καλα,λιγο τζουφια,και αυτο της μπαταριας θεμα ειναι;ή θελει αλλαγη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
μπορώ να ρυθμισω τα μειγματα{αερας/βενζινη} μέσω καρμπυρατερ ? ναι! :D

Α,και κατι αλλο,η κορνα δν ακουγετα καλα,λιγο τζουφια,και αυτο της μπαταριας θεμα ειναι;ή θελει αλλαγη; Καλυτερα αλλαγη! μετα απο τοοοσα χρονια, ολο και κατι θα εχει οξειδωθει.. Δεν ειναι δα και κανενα σπουδαιο κοστος..

Τροποποιήθηκε από τον black_hawk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι 30? ,πηρα στη μοτοδυναμικη και ρωτησα,αν δν φτιαχτει με την μπαταρια,ίσως παρω,γιατι ειναι must

Καμμια οδηγία για τα μειγματα; :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γεια σου φιλε

και εγω εχω ενα χτ250 μοντελο 1984 με δισκοφρενο μπροστα

εχω κ αλλα μηχανακια αλλα αυτο δεν το αλλαζς με τιποτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 17/8/2008 at 8:46 ΠΜ, το μέλος anarxias έγραψε:

γεια σου φιλε

και εγω εχω ενα χτ250 μοντελο 1984 με δισκοφρενο μπροστα

εχω κ αλλα μηχανακια αλλα αυτο δεν το αλλαζς με τιποτα

Γεια σου φιλε,θα το εχω και εγω σε λιγες μερες και πιστευω θα το ευχαριστηθω.
Απο καταναλωση πως παει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...