Jump to content
Sign in to follow this  
Rgiris7

Xenon για τη κούκλα μου.

Recommended Posts

Θα θελα τη βοήθεια σας,για xenon φωτισμό που θέλω να βάλω στη κούκλα μου (TDM 900).Είμαι άσχετος και δεν γνωρίζω αν χρειάζομαι κάποιο συγκεκριμένο τύπο.Διάβασα οτι ένας απ'τους τελευταίους τύπους είναι ο Η8.Κάνει για εμένα?Αν οχι πείτε μου ποιος τύπος κάνει για τη μηχανή μου και απο που μου προτείνεται να το αγοράσω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλα ατομα απο το TDM club Hellas (και οχι μονον...)εχουν βαλει απο μαγαζι της Πατρας...Μην κανω ομως διαφημιση(κι εγω εκει ειχα βαλει)...Ο,τι θες ενα ΠΜ και σου λεω:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

H8,H7 ΚΛΠ ειναι ο τυπος της λαμπας απλα,οχι καποιο νεο μοντελο.οι τιμες στα ξενον εχουν πεσει παρα πολυ απο οτι οταν ειχαν πρωτοβγει!επισης οι τιμες παιζουν,αναλογα ποιοτητες,χωρα προελευσης κλπ.εγω εχω βαλει απο ενα στη μεσογειων,ειμαι πολυ ικανοποιημενος 1 1/2 χρονια που τα'χω,τοσο απο τη δουλεια που εχει γινει οσο και απο after sales support!.μπορω να στειλω πμ αν ενδιαφερεσαι με στοιχεια κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Στείλτε 1 pm αν θέλετε παίδες και πείτε και καμιά τιμούλα.Α και για την εγκατάσταση αν την κάνατε μόνοι σας ή εγινε από το κατάστημα που τα αγοράσατε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

H7 πρέπει να φοράει η κυρία σου !

Εγώ αγόρασα από το www.xenonkit.gr που βρίσκεται στην αθήνα στο χαλάνδρι νομίζω και όλα σούπερ !

Είχα πάρει 80 ευρω τη μια Η7.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Kαι εγω θελω να βαλω αλλα εχω χασει τα αυγα και τα πασχαλια(επικαιρο :P )

Αλλα δεν θελω να βαλω και κινεζικα φωτα..και να μου χαλασουν στον χρονο <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

:taz: Στείλτε μου pm αν δεν θέλετε να κάνετε ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ :bruce_h4h:

το TDM φοραει μπροστα δύο λάμπες Η7