Jump to content

savvaske35

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

20 Excellent

Σχετικά με το μέλος savvaske35

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB1000SF
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000SF
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

405 προβολές προφίλ
  1. χαιρομαι που σας αρεσε. Το βαψιμο το εκανα το 2002, στον φιλο μου τον αγγελο καμαρη χρυσαυγη. Ηταν μαυρη, σε τραγικη εμφανιση, αλλα καλα μηχανικα. π.χ. δεν ειχε κοντερια, ειχε 1 μονο απο vmax, φλασακια ψοιρες, και μικρη καρινα. Εγω το εβαλα, μπροστινο φαναρι hornet 2002, φλας suzuki Gsxr, πισω στοπ XJR1200. Αυτοκολλητα κ λοιπα, επειδη το εχω, ασχολουμαι με CNC, artcam, corel τα εκανα τοτε. OHLINS ,works, M αντικοφτη, και daytona σωληνακια υψηλης τα ειχε. Καταναλ. 100χλμ 7ε, με γραναζια απο 1300 μιας κ εχω μονο 5ταχ. ετσι αγοραστηκε το 2002 επισης επειδη ασχολουμε με αυτοκινητα πολυ, διαγνωστικα, βλαβες, διπλα βολαν, ηλεκτρικα προβληματα,ιμαντες χρονισμου, κεφαλες, υγραερια, κτλ μου αρεσει οταν κανω κατι να φευγει σωστο. Το αγαπαω, γιατι απο καθε οχημα, μαθαινω και ενα τερτιπι του κατασκευαστη. π.χ. ολα τα αυτοκινητα ,εχουν τωρα πια κ οι μοτο νομιζω, βεντιλατερ με μεταβλητς σκαλες, δλδ απο 100στρ/λεπτο σε 6000στρ/λεπτο με την βοηθεια του coolant sensor που δινει στον εγκεφαλο, και εκεινος αποφασιζει, injection γαρ, ποτε να ανοιξει τα βεντιλατερ. Ολο αυτο βασιζετε σε 1 fan resistor, το οποιο τελικα χαλαει συχνα κ δεν δουλευει μετα τιποτα. οταν πανε οι μαστορες , τιμη ανταλ. πολλες φορες απο 60 -430ε. Λυση ελληνικη, κοψιμο κολαρο, φουσκα βεντλ. και ρελε 12v 70a π.χ. ελα ντε ομως που οι φουσκεςβεντλ. π.χ. 88-92, δεν ταιριαζχουν με το ευρος του θερμοστατη του ΝΕΟΥ οχηματος, και μολις αποκτησατε μια καμπουρα ενος ηλκτρολογου. δλδ ειτε δουλυει συνεχεια, ειτε ανοιγει αργα, και τετοιτε λαλακιες. Λυση δικη μου? Υδροστατης επαφης, 10ε εξαρτημα το ακουμπαμε ειτε σε κολαρο, ειτε σε μεταλ. μερος ψυγειου ή κινητηρ. και ρυθμιζουμε ακριβεστατα τα παντα, γιατι εχει 3 επαφες μεσα. 1-common-2. συνιθως με το com-2 ειστε οκ, και εχετε 1 αυτοκινητο ή μοτο, που δουλευει τελεια στην θερμοκρασια του. Επισης , οταν περνει εμπρος το AC , και παλι τα βεντ. δεν ξεκινανε, τι συμβαινει? ο συμπυκνωτης δλδ το εξω λεπτο ψυγειο του AC, ζεσταινεται προοδευτικα, και σηκωνει και πιεση. Βαζω 1 υδροστατη αποστασεως και λεω σε ποια θρμοκρασια να ανοιγει τα βεντ. μονο για το AC. Σας επρηξα ηδη.
  2. εννοειτε οτι εκανα τρελες προσπαθειες με την ασφαλιστικη, αλλα καταλαβα οτι ειναι ολοι μια οικογενεια. Μιλησα με 6-7 διαφορετικα ατομα, ....μετα βαρεθηκα να λεω το ποιηματακι, οποτε φιλε ναι, προσπαθησα να βάλω το νερο στο το αυλακι, αλλα ατυχησα. επισης αμα ξεκινησω να λεω τις μηχανο-ιστοριες με μαστορια, κατ εμε, ουτε σε 1 απο αυτες , ο μαστορας βγηκε αληθινος. Φωτο? οριστε. επισης παιδια, δεν ποσταρω γενικοτερα γιατι παντα θα υπαρχει καποιος που τα καταλαβαινει αναποδα απο αυτο που θελω να πω, ειμαι λιγο κλειστος θα ελεγα. εχω αποψη, αλλα δεν χαλιεμαι να αλλαξω τον αλλον, ουτε να κανω οτι ξερω και οι αλλοι ολοι βοσκοι. σιγουρα οχι. απλα το αγαπω να το λυνω το προβλημα, ειδικα στο μοτο μου. και ισως για να βοηθησω καποιον αλλο φιλο, να σκεφτει κατι πιθανο σαν βλαβη, και να το κανει γρηγορα.
  3. νεοτερα 9 ετη μετα..... Αφου μου εκανε δηλωση αυτοκινητο που απλα με ακουμπησε εμπρος (εκανε οπισθεν σε κεντρικο δρομο) και πηραμε το δρομο της ασφαλιστικης δηλωσης ατυχηματος, ειχα 2 επιλογες. Να κανω επισκευες το μοτο μονος μου, με τιμολογια, και να τα δωσω στην ασφαλιστικη, ή να το παω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο, διπλα στο ιπποκρατειο επι της εγνατιας προς χαλκιδικη. Η 2η λυση , ηταν καλυτερη ως του οτι δεν θα πληρωνα εγω, αλλα η ασφαλιστικη κατευθειαν. ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ. Αυτο εγινε το 2014. Πηγα το μοτο εκει, Σκοπος? οτι εχει μπροστα με τα φρενα φτιαξιμο. δλδ το φρενο που εγινε πιο παλμικο- ακα ABS- απο πριν. Με βαλαν και υπογραψα απο την στιγμη που το παρεδωσα εκει οτι τους εξουσιοδοτω για τα χρηματα, και οτι δεν εχω κανενα παραπονο η απαιτηση απο αυτους. πριν ακομα ακουμπησουν το μοτο. Τελος παντων, το εκανα, ωστε να προχωρησει η επισκευη. Το αφησα 1 μηνα, ΚΑΤΑ ΑΥΤΟΥΣ μου αλλαξαν τιμονι (το ιδιο εχω), μου αλλαξαν μανετα φρενου (την ιδια εχω), και σιαξαν με κρυα διαμορφωση λενε, την εμπρος ζαντα και τις μπουκαλες μου. Το λαστιχο ηταν 30 ημερων πριν το μικρο-ατυχημα.(το ιδιο εχω) μου βαψαν το εμπρος φτερο σε αλλο μπλε, γιατι δεν ειχαν κωδικο λεει, και ουτε καν πηραν τηλεφ σε μενα, Παιρνω το μηχανακι, επαθα, παλι παλμικο οπως πρωτα το φρενο. Αφου ειχα ηδη υπογραψει απο την παραδοση, τιποτα, ενας ευτραφης μαυριδερος επισης χαμογελαστος, καμια απαντηση. Επειδη ζουμε ελλαδα, καταλαβα οτι εχει πολυ παρασκηνιο το θεμα οποτε λουφαξα. Πηρα τηλ. την ασφαλιστικη, το δηλωσα οτι δεν εγινε σωστα, αλλα αυτοι ξερουν καλυτερα την μοτο μου απο μενα. Συνεχιζω. Μετα απο αλλαγες δισκοπλακες ξανα, τακακια κτλ. απο εμενα δεν εγινε τιποτα παλι παλμικο φρενο. Εναααας μηχανικοοοοος κανεεεεεειιιιις? εκατσα χτες με τον 10ετων υιο, βγαλαμε την 1 δαγκανα, πηγα βολτα ........ δεν τρεμει. Βαζω την αλλη πανω....τρεμει. Ασχολουμε με την 4-pot nissin και βλεπω οτι 1 απο τα 4 εμβολακια κινειτε λιγο δεξια αριστερα με το χερι, δλδ κανει τακο. Οταν αυτο το εμβολακι ειναι πολυ εξω, τοτε παιζει ευκολα παντου, σχετικα με τα αλλα. Παρενθεση, επειδη ειμαι σχετικος με οχηματα, εχω ηδη βγαλει ολα τα εμβολακια εξω, πλυσιμο με υγρα φρενων και τα σχετικα, και οδοντοβουρτσα. Συνεχιζω... οποτε τι να κανω ωστε το προβλημ. εμβολακι να μεινει μεσα, και σα-ισα να κουνιεται 2-3μμ εξω? για δοκιμη...πριν παρω σετ επισκευης. παιρνω παλιο τακακι, βαζω μασκα 3Μ στην μυτη κ στα ματια, τροχος, φαγωμα το τακακι, και μετα το βαζω διπλο σε μια απο τις πλευρες του προβληματος. ελεγχω την ελευθερη περιστροφη τροχου. Παταω 2-3 φορες φρενο να γεμισει το κενο, ξαναελεγχω. ολα οκ. ΔΟΚΙΜΗ... Τελος, επιτελους εχω τα φρενα που ηθελα. Γιατι δεν το εκανα μονος μου τοσο καιρο? Γιατι νομιζα οτι 1 εμβολακι δεν μπορει να κανει τετοιο προβλημα. και ομως. αν οι ασφαλιστικες πληρωνουν λεφτα για δηθεν στον αερα, που δεν ξερω κ εγω που καταληγουν, ΟΤΑΝ καποιος μοτοσυκλετιστης παθει κατι σοβαρο, οι ασφαλιστικες θα ολιγορησουν γιατι δεν θα εχουν λεφτα , και θα κανουν παζαρια εις βαρος του ασφαλισμενου. Τελος παντων, το προβλημα μου , το ελυσα, και ειπα να σας περιγραψω μια καθημερινη ιστορια ελληνικης πραγματικοτητας. Επισης εφτασα στο σημειο να νομιζω οτι ο καθε μηχανικος, θελει να σου κανει το μοτο σου, χειροτερο απο το δικο του. Και ναι, το πιστευω ακραδαντα. Μπορει να μην αξιζει ολο το μοτο ουτε 100ε για αυτους, για μενα ομως ειναι μια αγαπη 23 ετων που καθε μερα με λεει καλημερα με χαρα.
  4. με πικραινεις.... θες να πεις οτι η μηχανη μου ειναι κολοχοντρη? ισως επειδη εχω συναγερμο να βαρυνε λιγο.
  5. μετα απο σχολαστικο ελεγχο, ολες οι συμβατοτητες των φρενων μου με αλλα ειναι μπουρδες. απο οτι ειδα λεπτομερως, μονο με τα σπανια 1988 VFR750R RC30 ειναι συμβατες οι δισκοπλακες μου. δλδ την μαμησα! εμεινε μονο ο μακινας, μολις σταματησει η βροχη παω για μαμα δισκοπλακα. ειπα για φτηνοδουλεια αλλα δεν.....
  6. πηγα στον δημητριου, δαβανοπουλο, μιας κ ειχε πολυ κινηση στην εγνατια, αλλιως θα πηγαινα κ απο μακινα. ολοι ηταν ΑΛΕΝ ΝΤΕΛΟΝ, αλλα ντι αλλον μεχρι να καταλαβουν οτι εχω πλευστους δισκους ιδρωσα, αν κ το ειχα το μηχανακι εξω. τελος παντων, γνωμη μου, αλλα νομιζω οτι λαθος κοσμος κανει λαθος επαγγελματα. βρηκαμε οτι οι μροστινοι δισκο απο 1997-98 CBR1100XX Blackbird ειναι 310 mm και ειναι ιδιοι με τους δικους μου. παραθετω κ φωτο. αν εχει κανεις κανα ζευγαρι, το συζηταμε.
  7. δεν πηγα ακομα, μιας κ χρονος νιεμα..... μαλλον σαββατο πρωι θα περασω απο μακινα, επισης θα δωσω κ αριθμο πλαισιου στο φιλο πιο πανω. ο σπυρος δημητριου, στο τηλ. ειπε μεταχαρεισμενα, π.χ. 900RR 100Ε το κομματι. ο ενας πρεπει να ειναι στραβος.
  8. εχω το καμαρι μου, και ολα καλα, κανενα προβλημα εκτος απο τα φρενα του. εχει τετραπιστονες NISSIN με ημιπλευστους δισκους 310mm μπροστα. ο ΔΑΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, σε μια ερωτηση για κοστος δισκοπλακας, μου ανεφερε πανω απο 500Ε. τακακια βαζω μονο HONDA εννοειτε μιας κ υπαρχει λογως οντως. εχω ακουσει οτι οι μπροστινες δισκοπλακες απο αλλα HONDA οπως παρακατω ταιριαζουν. αν εχει καποιος φιλος κατι συμβατο, πολυ ευχαριστως να ερθω εκει που ειναι , να τις δοκιμασω 30 λεπτα κ τις πληρωνω. παρακατω παραθετω καταλογο συμβατοτητας κατα GOLDFREN Street CB1000 F (Big One) (SC30/G341) 1993- 57-069 X2 57-021 Street VFR400 R (NC30/-) 1991- 57-069 X2 57-020 Street VTR400 R (NC 30) 1995- 57-069 X2 57-052 Street NSR250 R, SP 1990- 57-069 X2 57-020 Street NSR250 RJ 1988- 57-069 X2 57-020 Street RS250 R 1991-1992 57-069 X2 57-020 Street NR750 (RC40/-) 1992- 57-069 X2 57-021 Street RVF750 RR (RC-45) (RC45/G670) 1994- 57-069 X2 57-052 Street VFR750 R (RC30/E840) 1988-1993 57-069 X2 57-052 Street RVF750 RR (RC-45) 1994- 57-069 57-052 Street CBR900 RR, Fireblade (SC28/G034) 1992-1995 57-069 X2 57-021 Street CBR900 RR, Fireblade (SC33/H294) 1996-1997 57-069 X2 57-021 Street VTR1000 F Firestorm (SC36/H687) 1997- 57-069 X2 57-021 ειναι δυνατον να ειναι ολα αυτα συμβατα με τα δικα μου? ενοειται οτι goldfren ειναι σχεδιο μαργαριτα.
  9. φιλε μου ορεξατος εισαι. επειδη στο ξαναλεω, δεν καταλαβαινω απο φοβερες, δεν υπαρχει νοημα στην συνεχεια αντιπαραθεσης, αλλα λογια να αγαπιομαστε δλδ. δεν χαρακτηρισα κανεναν, μιας κ δεν σε ξερω, απλα οτι ξερω κ βλεπω απο εκατονταδες κοσμου που συναναστρεφομαι καθημερινα, κατεληξαμε στο ρητο: "δειξε μας το οχημα σου, να σου πουμε ποιος εισαι!" δεν σημαινει οτι παντα βγαινει, αλλα κατα κανονα συμβαδιζει με τα χαρακτηριστικα. απλα βλεπω οτι εγινε μοδα πλεον, ολο κ περισσοτεροι ανθρωποι, να απαντανε επιθετικα σε "νεους" στα φορουμ, μιας κ σε οτι συμβαινει στην καθημερινοτητα τους, και τους πηδ@ει, δεν μπορουν να το αλλαξουνε. δεν ειναι αρενα ο λογος. χαλαρωσε κ απαντα μη επιθετικα, δεν ημουν επιθετικος. 34 χρονων ειμαι κ εγω, αν εισαι κ εσυ σαλονικα πες μου να συναντηθουμε να με δειρεις να υσηχασεις. σε μαμαει το κρατος, η εφορεια, τα δανεια,οι κολοδρομοι,οι αδικοι μπατσοι,η γλυτσα , η σκονη, το καυσαεριο, ο καρκινος, η τσιμεντουπολη, εκκρεμοτητες που δεν κλεισαν ποτε, και καθεσαι τα βαζεις με μενα που εγραψα μια γνωμη? (με μικρα, γιατι ειμαι μικρος κ τιποτενιος). χαλαρωσε αγαπητε συν-μηχανοβιε γιατι ειμαι πολλα ετη κ εγω στο μοτο. δεν στο παιζω, μην το παιζεις, ισοις οροις. με εκτιμηση Σαββας
  10. φιλε, γιατι γραφεις κεφαλαια? δεν νομιζω να φωναζεις γι αυτο που εγραψα? για τις μοτο BMW εχω καλη αποψη σε σημεια οδικης συμπεριφορας κ γενικοτερου στησιματος. ανεβαινα το φιλυρο μια μερα κ κυνηγουσα ενα παλιο μηχανακι 850cc ΒMW μαυρο κ ομολογω οτι δεν μπορουσα να στριψω οπως αυτος. για τα εν λογω π.χ. BMW που βλεπω οτι εχεις βαλει συννημενα, εχω να πω οτι ειναι μονο "PULL MOUR" οχημα, για κανα γκομενακι να ψαρωσει. επισης ειναι βενζινοκαφτρες, κ δεν αξιζει την σημερον εποχη να μετακινουμαστε για πλακα, αγκαλια καθε φορα με 2 τονους σιδερο. με ενα πολυ πιο φθηνο κινεζικο οχημα κανεις ακριβως το ιδιο πραμα με το 1/3 του κοστους. επισης το "μοτο" περιοδικο, αν θυμασαι, σε παλιο τευχος,καποιος αναγνωστης εστειλε γραμμα, κ ειπε οτι πατησε την V-max του 238 km/h. Η απαντηση του περιοδικου, "παρακαλειται ο κυριος με το V-max να ερθει στα γραφεια μας για παραλαβη του βραβειου μαλ..... μιας κ κανεις απο την ομαδα συνταξης δεν ειχε ποτε το κουραγιο να το πατησει τερμα, αφου ο αναβατης μετα τα 180 km/h ειναι σαν XARTAETOS". φρενα? what is this? καλαμια? what is this? μια πιπινοπαγιδα ειναι, με γουργουρητο κ φανταστικες εκκινησεις. αυτο ειναι το V-max. παει ταξιδι ? ειναι δυνατον ρε φιλε? αυτα τα μηχανακια τα εχει φαει η πολη, οι καφετεριες-κολαδικα, κ τα περισσοτερα απο αυτα δεν μπορουν να γινουν μεταβιβαση μιας κ χρωστανε πολλα ετη τελη κυκλοφοριας, οποτε αλλαζουν (συνηθως αναμεσα σε καφετεριανθρωπους με γυαλιστερες κοτσιδες) χερια-ιδιοκτητες κ η αδεια ειναι ακομα στον 1ο ιδιοκτητη. ναι μεν, ειναι muscle bike, ναι με ξεσκιζει χαλαρα φαναρι-φαναρι, αλλα για ποσο ? 400 μετρα? μετα? ασε το αλλο, ολη η ελλαδα εχει το ΑΝΟΙΚΤΟ μοντελο V-max, με το συστημα στα καρμπυρατερ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ. πιστευω οτι BMW αυτοκινητο κ V-max μηχανακι ειναι μια κλασικη συνταγη ενος ελληνα "Επιδειξία" λυπαμαι που δεν μπορω να ερθω στα λογια σου, αλλα ετσι αισθανομαι. ριξε με τωρα.....
  11. ολα καλα, αλλα ποσο καει ο "χαροντας"? αν επαιρνες ενα ΚΙΑ, θα εκαιγες ακριβως το 1/3 με 1/4 της δικης σου καταναλωσης. επισης σε θεματα αξιοπιστιας θα ηταν το ιδιο με σενα, ισως 1 κλικ πιο κατω-MAZDA γαρ- οποτε μην χαιδευεται τα αυτια σας. τα μεγαλα αυτοκινητα μπορει να ειναι τελεια απο οδηγημα, ασφαλεια, γκαζια, αλλα αδειαζουν γρηγορα την τσεπη, εφ ολης της υλης. υπαρχουν μερικοι, που αγοραζουν ακριβα, μεγαλα οχηματα,κ δεν τα κανουν ποτε σερβις, μονο αλλαζουν αυτα ακριβως τα εξαρτηματα που ισως χαλανε. Μονο αυτοι κανουν - κατα καποιο τροπο - αποσβεση. ειναι το ιδιο να αλλαζεις λαστιχα σε 17" ζαντα, και σε 13" αρα? μονο αυτο το κοστος φτανει για να καταλαβουνε ολοι, οτι πρεπει να αγοραζουμε οτι μας αναλογει, κ οχι να υπερβαλλουμε εαυτο. εγω υπερβαλλα εαυτο οταν πηρα το supra 3000cc 7MGTE turbo, με 340ps στον τροχο. αποτελεσμα? το χρησιμοποιω καθε 2η κυριακη, μιας κ καει τα παντα και γρηγορα. με κατι μικρα "κουρσακια" μπορω κ δουλευω για να μαζευω λεφτα, να βαζω βενζινα στον δικο μου "χαροντα". οτι δεν το πουλαω με τιποτα εννοειτε μιας κ το γουσταρω, αλλα και ενα κινεζικο μηχανακι ή αυτοκινητο με βοηθαει για να μπορω να το κρατησω. δες τα κινεζικα σαν "υπηρετριες" ωστε να κραταμε τα αλλα μας οχηματα σε καλη κατασταση.
  12. διαβαζω το τι ειχε ο καθενας σας... μιας κ ο κοντος με το 2007 FZ6 με εβαλε στο κολπο, παμε κ τα δικα μου. ειμαι 34 ετων, σαλονικη. ξεκινησα σαν σχολειο με BMX τσεχικα, με BARUM λαστιχα, καναμε σχεδον επαγγελματικα πεταγματα κ κολπα. 1. φοιτητης το πρωτο μπλε-ασπρο Honda GLX 50, μετα 72cc, μετα CM200 carb με λοξη εισαγωγη κ.τ.λ. εκανα διαδρομη κοζανη-θεσ/νικη σε 5 ωρες. μαμηθηκα! 2. ανταλλαγη + λεφτα για ενα honda CB250N μαυρο-κοκκινο του 1982. αστερι! 3. αγορα ενος Honda CM400 (τσοπερακι) ανταλλακτικα κομπλε απο την Express-service, και βαλσιμο μοτερ-φρενα στο CB250N. 4. Dj-1 Honda 50cc dixrono, automataki. το κλεψανε 5. FZR250 genesis, 16βαλβιδο, οχι 20 βαλβιδο. 8 βαλβιδες κολλησε ο μικρος αδερφος μου σε κατεβασμα απο 5η σε 3η σε κατηφορα απο πισινα ωραιοκαστρο. αγορα κεφαλης απο το αντοιστιχο PHAZER 250, και επισκευη-πωληση. 6. FZ400 , μετριο, μηδεν φινιρισμα. 7. kawasaki EN400, ιδιο με το LTD454, με ιμαντα αντι αλυσιδα, πολυ καλο μηχανακι, μια φορα απο κατεβασμα 2 ταχυτητων λογω κοντρας, εκοψα 7 δοντια ιμαντα. 8. CBF550F2 παραπολυ δυνατο μηχανακι χωρις φρενα. τα δισκοφρενα ηταν μεσα στις ζαντες με καλυπτρες. 9. CB900F2 bold-dor θανατος μοτερ, μηδεν κρατημα, μηδεν φρενα, το πισω ψαλιδι σωληνας ειναι θανατος. 10. GPz750R ninja, του 86, το καναμε 900 με σαζμαν παλι του 750, φανταστικη κατασταση, ροδες απο honda 3μπρατσες, με δισκοφρενα CB400SF, απλα πολυ συχνες αλλαγες ρουλμαν τροχων. 11. αγορα αλλα 2 GPZ900R, το ενα μαυρο πινακιδατο, το αλλο για ανταλλακτικα. 12. 1982 SUZUKI GS550L το αγαπημενο μου τοτε, αργο μεν, οχι κ πολυ αργο, ρουλμαν στροφαλο, το εχω ακομα. 13. Honda Africa twin 750, ουτε 1 μηνα δεν το κρατησα, χωμα, απαραδεκτο, τιποτα, μονο μαζα για καφετεριες. 14. 1995 yamaha FZX750 κλειστο, 5 ταχυτο, οχι 1FM, αλλα 3XF. καλο μοτερ-σαζμαν, μοστρα, κ μετα τιποτα απολυτως. Φρενα ανυπαρκτα, κρατηματα χαρταετος. 15. 1995 CB 400 SF με βελονες dynojet, εξατμιση, ρυθμιση κορυφαια, εβγαζε 52 αλογα στον τροχο. κατι hornet 600 τα πηγαινα. το τρακαρα, το εφτιαξα-πουλησα. 16. Το μηχανακι με το οποιο κλεινω, 1995 CB1000SF, απλα τελειο, αθορυβο, ροπες θανατου, ηχος οτι ηθελα, αντικοφτες κ βελονες Dynojet παλι, δειχνει τερας αξιοπιστιας, τρομερα οικονομικο, ΔΕΝ στριβει λογω βαρους, αλλα ουτε οτι εχω κ προβλημα, κ ΦΡΕΝΑ πολυ καλα, αλλα οχι τελεια, παλι λογω βαρους. Καταπληκτικη ανεση σε ταξιδι για μενα, ευθυβολια απιστευτη, πανε 230 χλμ/ωρα κ το μοτερ γουργουριζει, δεν κουναει τιποτα. Το λατρεψα, οτι ταχυτητα κ να εχω, απλα φευγω. Ολα αυτα τα οχηματα εχουν γινει μεταβιβαση σε μενα, κ μερικα τα ειχαν μετα κ τα αδερφια μου. Σαββας. αντε ρε κοντε, πες μας τωρα? μερικες φωτο
  13. ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΙΣΚΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΣΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΞΕΛΙΣΕΣΑΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΜΑ ΕΜΠΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΑ Η ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΕΛΕΥΘΕΥΡΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΟΤΑΝ Ο ΘΕΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ TARGET GROUP. ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΝΕΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΥ. ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ .ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.
×
×
  • Create New...