Jump to content

Κων/νος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    119
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Κων/νος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 29/12/1972

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Κατερίνη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR 1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid II
  1. Καλησπέρα,Κώστας και εγώ,ενδιαφέρομαι για το κολάρο που αγόρασες,πες μου μάρκα και τύπο

    για να το αγοράσω και εγώ.Ευχαριστώ(kofydanis@gmail.com)

  2. Σωστός!!! Την μεταμορφώνεις σιγά-σιγά και την κάνεις μοναδική και ξεχωριστή... Περιμένουμε φωτο... Εγώ πέρασα προχθές xenon. Εχω πάθει πλάκα!!!! Καμμία σχέση με πριν.... Κόστος 190 ευρώ. Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω και φωτο... Κων/νος
  3. Το χεις μεταμορφώσει το θηρίο... Βάλε καμμιά φωτό όταν μπει και η ζελατίνα, να το θαυμάσουμε!! Κων/νος
  4. Κων/νος

    Yamaha FJR 1300A και 1300AS 2008

    Παρά τον όγκο και το βάρος της, κινείται πολύ άνετα σε επαρχιακό δίκτυο. Στην πόλη τυρρανιέται όπως άλλωστε κάθε μηχανή του όγκου και του κυβισμού της. Κων/νος ΥΓ. Να το πάρεις το κορίτσι!!!
  5. Κων/νος

    Yamaha FJR 1300A και 1300AS 2008

    Το μοντέλο του '08 που έχω εγώ, "τα σπάει" και στα φρένα!!! Πολύ καλή αίσθηση, πολύ αποτελεσματικά, ακούραστα σε συνεχή φρεναρίσματα ακόμα και με φουλ βάρος (3 μπαγκαζιέρες γεμάτες, tank bag, και 2 καλοθρεμένοι αναβάτες) σε καταβάσεις βουνού. Το ABS είναι όσο ευαίσθητο χρειάζεται. Μην το φοβάσαι καθόλου.... Να το πάρεις το κορίτσι!! Κων/νος
  6. Λακωνικά, όσο αφορά στη ζέστη που βγάζει η μηχανή.... Βγάζει όση ζέστη θα έβγαζε ένα οποιοδήποτε τετρακύλινδρο "τέρας" 1300 κ.εκ. και 145 ίππων, μέσα στην πόλη σε συνθήκες "σταμάτα-ξεκίνα"... Οταν ανοίγει το βεντιλατέρ κάπου πρέπει να στείλει αυτόν τον ζεστό αέρα.... Θέμα ζέστης είχα και με τον μπόξερ της BMW μέσα στην πόλη κι ας μην είχε βεντιλατέρ... Συμβουλή: Αποφεύγετε όσο μπορείτε να ταλαιπωρείτε αυτά τα "διαμάντια" σε συνθήκες για τα οποία δεν είναι φτιαγμένα!!!! Κων/νος
  7. Μέχρι στιγμής έχω μόνο 8000 χιλιόμετρα. Η συμβίωσή μου με την F μέχρι στιγμής είναι όχι μόνο απροβλημάτιστη αλλά υποδειγματική. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να κάνει ταξίδια ξεκούραστα και γρήγορα. Κων/νος
  8. Κων/νος

    135 x vs citycom 300 sym

    Εκτός από την προσωπική μου μηχανή η οποία εξυπηρετεί κυρίως βόλτες εκτός πόλης και ταξίδια, έχω και ένα μικρό μηχανάκι για τις ανάγκες της δουλειάς μου. Από το 2000 και μετά πέρασαν από τα χέρια μας (εμένα και των 2 βοηθών μου) 2 παπιά MODENAS 115 και 125 κ.εκ. και 2 σκούτερ. Το πρώτο σκούτερ ήταν το SYM GTS 250 και το δεύτερο είναι το Citycom 300i. Η ευχρηστία τους δε συγκρίνεται σε σχέση με τα παπιά όσο αφορά τις μεταφορικές τους ικανότητες και την προστασία από αέρα, κρύο, νερά κλπ. Είναι πολύ οικονομικά, απίστευτα αξιόπιστα και με επάρκεια ανταλλακτικών. Οι λόγοι που επέλεξα το Citycom: -Μεγάλη εμπιστοσύνη όσο αφορά τη SYM και του αντιπροσώπου της (λόγω των μηδενικών προβλημάτων του GTS) -Μεγάλοι τροχοί που του προσδίδουν πολύ καλή οδική συμεριφορά -Δεν έχει τον εξοπλισμό του GTS (αλάρμ, προβολής ομίχλης, φως και αμορτισέρ στον χώρο αποσκευών) αλλά σε αποζημιώνει με την οδική του συμπεριφορά, την μεγαλύτερη ευελιξία του, την άριστη προστασία από τον αέρα και την πιο σπιρτόζικη αίσθηση. -Πολύ καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. -Πολύ όμορφο!!! Ειδικά το λευκό περλέ χρώμα με τις μαύρες ζάντες και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων είναι όλα τα λεφτά. Η SYM τα τελευταία χρόνια καταξιώνεται όλο και περισσότερο στη συνείδηση του Ελληνα αναβάτη και αυτό δεν είναι τυχαίο. Ελπίζω να βοήθησα... Κων/νος
  9. Ποιας χρονιάς είναι το fjr σου; Ευχαριστώ για την απάντησή σου.
  10. Καλησπέρα κι από μένα, Πρώτον, όσο αφορά τη BMW Βορείου Ελλάδος: Σαν πρώην κάτοχος BMW, καταθέτω την άσχημη προσωπική μου γνώμη όσο αφορά στην αντιμετώπιση της ειδικά όταν ενδιαφέρθηκα να ανταλλάξω τη δική μου με την Κ.. Επίσης, το κόστος των σέρβις της ήταν μεγαλύτερο απ' ότι μου κόστιζε το σέρβις από το δίλιτρο τουρμπάτο αυτοκίνητό μου!!!! Ο βασικότερος λόγος της αλλαγής της BMW ήταν η συχνότητα των βλαβών, το κόστος των σέρβις, η υπεροψία της αντιπροσωπείας (και καλά αφού έχουμε BMW ανήκουμε σε μια ελίτ, από τον ιδιοκτήτη της μηχανής, το προσωπικό της αντιπροσωπείας ως και τον σκύλο που κάθεται στο πάρκιγκ). Οσο αφορά τη Γιαμάχα: Οταν οδήγησα την FJR κατάλαβα ότι τόσο καιρό οδηγούσα ένα άριστο τουριστικό αλλά αργοκίνητο υπερτιμημένο καράβι. Από την FJR είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ένα χρόνο τώρα. Καταπίνει τα χιλιόμετρα ξεκούραστα και με ασφάλεια. Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα, το κόστος των σέρβις είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με την κατηγορία της μηχανής και ο μηχανικός-αντιπρόσωπος στην Κατερίνη είναι από τους πιο έμπειρους και αξιόπιστους τεχνικούς που γνωρίζω. Οσο για την αντιπροσωπεία της Γιαμάχα, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, (είτε με ανταλλακτικά είτε με σέρβις είτε με συμπεριφορά είτε με κόστος) και με παλιότερα μοντέλα της που είχα στην κατοχή μου. Αυτά τα λίγα από μένα... Κων/νος
  11. 2 φορές με την Tiger (σκέτο άλογο ήταν, και από βάρος ασήκωτη, που να κρατηθεί...) και μία με την RT... Δε νομίζω ότι συντρέχει λόγος να ντρέπεσαι!! Κων/νος
  12. Φίλε Γιώργο, εγώ έχω τέτοιο πρόβλημα με τον αυχένα μου που ακόμα και με την BMW που είχα (τελείως όρθια θέση και πολύ άνετη ανάρτηση χωρίς κραδασμούς) έπρεπε κάθε μία ώρα να σταματάω. Με την FJR (ελαφρώς πιο σκυφτή θέση και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση) ίσχυαν τα ίδια, ίσως και λίγο χειρότερα... Το καλοκαίρι έθεσα ερώτημα στο φόρουμ και η Miyu (να ναι πάντα καλά το κορίτσι) μου πρότεινε το κολάρο που έχει κι αυτή. Σε πληροφορώ ότι σε 2,5 μέρες έκανα 1500 χιλιόμετρα όλο στροφιλίκι και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Οι στάσεις μου πλέον γίνονταν στο τρίωρο και μάλιστα χωρίς τους πόνους που είχα παλιότερα. Σημειωτέον ότι εγώ εκτός από τον πόνο-μούδιασμα στον αυχένα, πονούσα-μούδιαζε και το αριστερό μου χέρι ως τον αγκώνα.. Σου εύχομαι περαστικά. Κων/νος
  13. Κων/νος

    Σκουτερ στα 250cc

    Τον Ιανουάριο αγόρασα το GTS για τις ανάγκες της δουλειάς μου. Οι ανάγκες αυτές είναι μετακίνηση σε μικρές και μέσες αποστάσεις, ενίοτε αρκετά φορτωμένος. Οταν το αγόρασα ο μοναδικός μου προβληματισμός μου αφορούσε στις μικρές ρόδες του. Σε πληροφορώ ότι το μηχανάκι κατάφερε να με διαψεύσει... Δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Αν χρειάζεσαι μεγάλους χώρους, τότε εκ των πραγμάτων, δεν θα σε βολέψει ένα σκούτερ με μεγάλες ρόδες (μικρότερος κύριος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα). Η αξιοπιστία του και η ποιότητα κατασκευής του είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και ο εξοπλισμός του... Πολύ καλά φρένα, άνεση και "ευχάριστο" μοτέρ. Δεν θα το μετανοιώσεις... Κων/νος
  14. Κων/νος

    Yamaha FJR ή Kawasaki GTR

    Από τον Ιούνιο είμαι ευτυχής κάτοχος μιας FJR. Η μηχανή είναι άπαιχτη, ολοκληρωμένη... Την καβαλάς και νοιώθεις ότι οι άνθρωποι της Yamaha, τόσα χρόνια, αφουγκράζονταν τις κριτικές των δημοσιογράφων και των αναβατών και την εξέλιξαν τόσο πολύ ώστε να ψάχνεις να βρεις ψεγάδια. Η αντιπροσωπεία της yamaha μετράει στα συν της μοτοσυκλέτας. Η μηχανή είναι τόσο ολοκληρωμένη, που η αντικατάστασή της με το επόμενο μοντέλο με αφήνει αδιάφορο για αρκετό καιρό... (Αντικειμενικά) Δοκιμασμένη, αξιόπιστη, δυνατή, ταξιδιάρα, γρήγορη, άνετη. (Υποκειμενικά) Όμορφη και διαχρονική. Κων/νος
×
×
  • Create New...