tasos36
Νέα Μέλη-
Δημοσιεύσεις
5 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος tasos36
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
tasos36 παρακολουθεί Daytona sprinter 125 Ανακασκευη
-
Daytona sprinter 125 Ανακασκευη
Το μέλος tasos36 πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Είχα ανοίξει ξανά θέμα στην ομάδα σας και σας είχα ακουσει !Δεν είχα αναβαθμίσει τίποτα στο μοτερ.Αλλά από τα πολλα χιλιόμετρα κατεβάσαμε το μοτερ γιατί βρήκαμε κομμάτια από ρουλεμάν μέσα (όταν άλλαζα τα λάδια)! Θα αλλαχτουν όλα μέσα( φλάντζες τσιμουχες και μαμά στροφαλομπιελα και ρουλεμάν)αλλά αυτό που θέλω να ρωτήσω και με ανησυχεί είναι θα γίνει ρεκτιφιε στον κυλινδρο από 52.5μμ σε 54μμ και ένα καλύτερο πιστονι ο μάστορας μου λέει ότι θα είναι μια χαρά σε θέμα αξιοπιστίας και θα πηγαινει καλητερα!θα χρειαστεί τίποτα άλλο όπως ένα μεγαλυτερο Καμπυλατερ ή κανα καλυτερο εκεντρεφορο? Να αλλάξουμε και την τρόμπα λαδιου ή αμα δεν έχει θέμα να αφήσουμε την ίδια? Γνώμες ζητάω γιατί ακουω πολλα και θέλω το μηχανάκι να βγάλει αλλά τόσα χλμ! Ευχαριστώ -
125 cc daytona sprinter συμβουλές
Ο tasos36 δημοσίευσε στο Θέμα του tasos36
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΤελικά χάνει από την βίδα που βγάζεις για να αλλάξεις τα λάδια γιατί κάποιος μάστορας την έσφιξε τόσο που ράγισε τον λαιμό ή το σώμα που βιδωνει πανω ελπίζω να το περιγραψα καλά αυτό, φαίνεται μόνο όταν κάνει διαστολή συστολή το μοτέρ!!!τίποτα σημαντικό για την υγεία του ακόμα απλά πρεπει να τσεκάρω λάδια..... Καλά δεν με έχει βγάλει άσπρο πρόσωπο όπως το address σου αλλά έχουμε μάθει 3 άτομα να οδηγάμε πανω του απο το μηδέν και έχει 3 τρακαρισματα καλά χωρίς τις τουμπες! Συν δυο φορες πηγε να βαρέσει σασμαν υποθέτω γιατί κατι μου ειπαν οι μαστοροι αλλά δεν κατάλαβενα τότε τι μου λέγανε γιατι δεν είχα ιδέα και την μια ευτυχώς φορά την προλαβαμε! Για αυτό έγραψα ότι είναι ταλαιπωρημένο. Είμαι ανάμεσα να αλλάξω όλο το μοτερ με καινουργιο όταν θα παθει κατι σοβαρό αλλιώς να ξεκινήσω να δουλευω πανω του μόνος μου γιατί θέλει φλάτζες στο κυλινδροπιστονο και δίσκους για να μην πατιναρει........αμα γίνω καλός μπορεί να φτάσω ως το Κάρτερ Πιστευω μερικές ζημιές που έπαθε ήταν από μαστορους γιατί μου εχει συμβεί και στο αυτοκίνητο αλλά εκεί την διωρθονουν ευτυχώς χωρίς επιπλέον χρεώσει! Ελπίζω να μην σας ζάλισα... -
125 cc daytona sprinter συμβουλές
Ο tasos36 δημοσίευσε στο Θέμα του tasos36
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΕυχαριστώ πολυ! μετά από 1500χλμ τρώει και χάνει 200 με 250 μλ -
125 cc daytona sprinter συμβουλές
Ο tasos36 δημοσίευσε στο Θέμα του tasos36
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΞέχνα αυτό το κομμάτι απλά πολυ μου εχουν πει να το δώσω για κανένα 600cc αλλά ζορίζομαι οικονομικά γιατί θέλω να κάνω κατι και τελευταίο είναι οικονομικό να το συντηρείς! Περιληπτικά ήθελα να γράψω 1) αμα κουμπώσω αυτά πανω και παει 130-140 cc θα πηγαίνει πιο άνετα χωρίς να ζοριζεται? 2) θα σπάσει γιατί έχει 75.000 και είναι ταλαιπωρημένο? 3) δεν αξίζει και λόγο χρημάτων γιατί θα χρειαστούν πιο πολλα αλλαγή παρακάτω? Αμα δεν βγάζεις νόημα μετά απο αυτο Γιατί δεν ξέρω πως να το διαγράφω το ποστ..... Αμα εισαι Δειαχειρηστης κάντο εσυ να παει στα κομμάτια -
125 cc daytona sprinter συμβουλές
Το μέλος tasos36 πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Αρχικά σορυ για την ορθογραφία και τώρα σας βρήκα και αρχισα να ασχολουμαι άρα είμαι λίγο άσχετος με τα μηχανάκια επειδη δεν παει αλλο με τους μάστορες και τις χρεώσεις τους! 28 είμαι παει τώρα 7 χρόνια σίγουρα που έχω την παπια και έχει 75.000 + χιλιόμετρα γιατί για κατι χρόνια είχε χαλάσει αυτό που τα μετράει..... Έχει περασει πολλα αυτό το παπι και τώρα θα χρειαστούν κατι φλάτζες να αλλάξουμε!θα ανοιχτεί η κεφαλή και ο κυλινδρος σίγουρα γιατί χάνει κάπου στον κυλινδρο! Αμα χρειαστεί να αλλάξουμε την κεφαλή είναι καλή ιδέα να βάλω καμια cdi με μεγάλες βαλβίδες βρίσκω γεματες με 60 ευρώ ( υπάρχει βίντεο εντωμεταξύ για όλους αυτους που ρωτάνε για sprinter 125 όπου βάζει λιφαν 59 στροφαλο 57-59 πιστονι και cdi κεφαλή! Τσιβγκουλης στο YouTube!) Η ερώτηση μου είναι αξίζει να μπει cdi με μεγαλυτερο πιστονι ή μετά θέλει πολλα πιο κάτω στην πορεία και βγαινει πολυ ακρίβη η επένδυση??? Περισσότερο το θέλω για να δουλευει καλυτερα και να μην ζορίζεται τοσο ή θα σπάσει πιο μετά????παω στα βουνα και μερικές φορές μπορεί να κάνει Λουτράκι Πειραιά! Εχω αυτοκίνητο και μαζευω λεφτά για κατι πιο σημαντικό από να παρω μια 600cc ή δεν έχει χρειαστεί ακόμα ουτε σκοπευω να το δώσω εκτός αμα λιώσει τελείως...... Ευχαριστώ