Jump to content

fanis22

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος fanis22

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZR7, Z750
  • myBike: Κυβισμός
    750

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Araj

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Gsx
  • dreamBike: Κυβισμός
    750
  1. Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ που ασχοληθηκατε με το πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Βρήκα τελικά τι φταίει όπως και διαπίστωσα πως κακώς θεωρούσα πως έκοβε λίγο το μυαλό μου και έπιαναν τα χέρια μου. Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται, λέει ο σοφός λαός. Εν συντομία, για να μην σας απασχολω περισσότερο, το λάθος ήταν πως αντί για παραφλου στο κύκλωμα ψύξης έβαλα βενζίνη. Ναι βενζίνη και αντιλαμβάνομαι πόσο τυχερός είμαι που δεν έσκασε με την αύξηση της θερμοκρασίας ώστε να κοιτάω τώρα τα ραδίκια ανάποδα. Τώρα πως μπέρδεψα την βενζίνη με το παραφλου είναι απλό. Σε ίδιο παγούρι είχε ο πατέρας μου βενζίνη αναμιγμένη με λάδι (εξού και το πράσινο χρώμα) για το αλυσοπρίονο. Η ετικέτα και στα δύο παγούρια ίδια (παραφλου της valeo). Το χρώμα ίδιο. Μόνο η μυρωδιά άλλαζε, αλλά επειδή είχα ανοίξει και το ντεπόζιτο της μηχανής θεώρησα πως εκείνο μύριζε. Με τα πολλά λοιπόν γέμισα το σύστημα ψύξης με βενζίνη, όπου μόλις ζεσταίνονταν ανέβαζε πολύ πίεση και έτσι γινόταν η υπερχείλιση. Ακόμα δεν πιστεύω την τύχη μου που γλύτωσα τα χειρότερα. Τώρα ξυλωσα πάλι ψυγεία, κολάρα και θερμοστάτη, τα ξέπλυμα με απεσταγμένο νερό. Αύριο θα τα ξανά ξεπλύνω με απεσταγμένο νερό και θα το βάλω να δουλέψει. Εάν όλα είναι οκ θα πετάξω τα νερά και θα γεμίσω παραφλου (από το κανονικό). Ας ευχηθούμε ότι δεν προκλήθηκε καμία ζημιά από την όλη ιστορία. Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια.
  2. Αφού έβγαλα το ψυγείο άδειασα από την τάπα της αντλίας το υπόλοιπο και έβαλα νέο. Όποτε όλο είναι το ίδιο.
  3. Λοιπόν το μηχανάκι το πήρα πρόσφατα. Το οδήγησα το πολύ 20 χιλιόμετρα απόσταση, χωρίς κανένα πρόβλημα (δεν ανέβασε θερμοκρασίες ή κάτι άλλο) Το βεντυλατέρ άναβε κανονικά κοντά στους 100 βαθμούς, η θερμοκρασία παρέμενε σε φυσιολογικές τιμές. Το μηχανάκι δεν το πίεσα σε καμία στιγμή. Παρατήρησα ότι από το καπάκι των βαλβίδων έχανε λαδάκι (όπως έμαθα κλασικό πρόβλημα στα Ζ). Οπότε αφαιρώ ντεπόζιτο και ψυγείο (φυσικά και όλο το παραφλού) ώστε να αλλάξω φλάντζα. Flash δεν έχω κάνει σε όλο στο σύστημα ψύξης, παρά μόνο στο ψυγείο που αφαίρεσα (το ξέπλυνα με νερό πριν το βάλω ξανά). Κλείνω λοιπόν το καπάκι των βαλβίδων, συνδέω το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Τον θερμοστάτη δεν τον έλυσα καθόλου. Όπως ήταν με τα κολάρα όταν τον αφαίρεσα, έτσι τον ξανατοποθέτησα (οπότε δεν γίνεται να έβαλα κάτι λάθος). Βάζω νέο παραφλού από το καπάκι του ψυγείου μέχρι το σημείο που δίνει ο κατασκευαστής, επίσης και στο παγουράκι μέχρι το F. Πριν το βάλω μπρος αλλάζω και λάδια-φίλτρο. Όλα καλά εώς εδώ. Το βάζω μπρος και από τις χαμηλές θερμοκρασίες (50 βαθμοί) βλέπω μπουρμπουλήθρες στο παγούρι. Λέω θα είναι επιπλέον αέρας. Όμως άρχισε να ανεβαίνει η στάθμη μέχρι που έκανε υπερχείλιση (οι θερμοκρασίες ακόμα χαμηλές, 72 βαθμοί περίπου). Αλλάζω την τάπα του ψυγείου με καινούργια και συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Το μόνο που σκέφτομαι να κάνω πριν το πάω μάστορα είναι να αδειάσω παραφλού ξανά και να κάνω flush με νερό όλο το κύκλωμα ψύξης. Αντλία νερού δεν πειράζω γιατί δεν θέλω να ανοίξω άλλες ιστορίες.
  4. Δυστυχώς αν και άλλαξα την τάπα του ψυγείου πάλι τα νερά επέστρεφαν στο παγούρι. Ο μηχανικός μου είπε πως ίσως να μην κυκλοφορούν τα νερά (π.χ. πρόβλημα στην αντλία, η κάτι που εμποδίζει τον κύκλο του ψυκτικού στο σύστημα. Τελικά θα το πάω στον μάστορα να το δεί. Από μόνος μου δεν μπορώ να κάνω περισσότερα. Πάντως το θέμα της φλάντζας κεφαλής συνεχίζει να μην μου κολλάει. Κυρίως γιατί το μηχανάκι δούλευε απροβληματιστα πριν του αλλάξω φλάντζα στο καπάκι των βαλβίδων και αντικαταστήσω το παραφλου. Ίσως και να μην θέλω να το αποδεκτω.
  5. Καλησπέρα σας. Πρόσφατα απέκτησα μια Kawasaki z750g2. Διαπίστωσα πως είχε μια διαρροή από την φλάντζα στο καπάκι των βαλβίδων και είπα να την αλλάξω. Τα έκανα όλα μόνος μου και φυσικά αφού έβγαλα ψυγείο έβαλα και καινούργια υγρά. Το πρόβλημα είναι πως όταν το βάζω μπρος πριν ακόμα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία (55 βαθμοί περίπου) αρχίζει να μου επιστρέφει τα υγρά του ψυγείου στο παγούρι και να τα κάνει υπερχείλιση. Από ότι είδα στο manual, δεν χρειάζεται εξαέρωση. Σκέφτηκα πως πιθανόν να φταίει η τάπα από το ψυγείο. Ίσως να μην σφραγίζει καλά και έτσι να επιστρέψει υγρά στο παγούρι. Υπάρχει βέβαια στο πίσω μέρος του μυαλού μου πως ισως να οφείλεται σε καμένη φλάντζα κεφαλής. Όμως αφενός αυτό δεν το έκανε πριν το σέρβις, και αφετέρου δεν το άφησα να ανεβάσει θερμοκρασία. Καμία ιδέα;
×
×
  • Create New...