Ναι ρε "έξυπνε"
Έσβησε από μόνο του εννοώ επειδή θέλει ρύθμισμα σωστό το καρμπυρατέρ! Εσένα και κάτι άλλους "εξυπνάκιδες" τις σας έχουνε σε αυτό το forum για να λέτε τις ΠΑΠΑΡΙΕΣ σας ?!
Τελικά το έβαλα keihin fcr 41mm πήρε μπρος δούλεψε αλλά δεν ανοίγει το Γκάζι καθόλου πάνω από 2 με 3 χιλιάδες στροφές εκτός αυτού με έσβησε και τώρα κάνει συνέχεια υπερχείλιση τη βενζίνη στα καλά καθούμενα από εκεί που δεν την έχανε, τι ρυθμισεις και τι ζιγκλερ προτείνετε να το κάνω?
Καλησπέρα! Έβαλα στο κτμ 520 (τετράχρονο) που έχω καρμπυρατέρ μάρκας keihin pwk 39 το είχα σε ενα ζετ και λέω μήπως κάνει μην μπαίνω και σε έξοδα για αγορά αλλού (γιατί το προηγούμενο τα έπαιξε) με μανιβέλα σκάει αλλά δεν παίρνει ! Σκαστο με 2α παίρνει αλλά δεν κρατάει καθόλου ρελαντί ενώ το τσέκαρα κιόλας και συν αυτό από τις μεσαίες στροφές και μετά δεν ανοίγει το Γκάζι καθόλου οπότε ξέρει κανείς να μου πει τι φταίει η τι νούμερο ζιγκλέρ να το βάλω? Τώρα φοράει 195 το κύριο της βενζίνης και 58 του αέρα
Καλημέρα στην ομάδα πήγα να βάλω μπρος το ktm μου παίρνει κανονικά αλλά ακούγετε θόρυβος από το μοτέρ "τακ τακ τακ" ΌΧΙ συνεχόμενος όμως σταματάει για 1 με 2 δευτερόλεπτα μήπως στράβωσε καμια βαλβίδα ρε παιδιά? Η καμια κεφαλή? Και αν όντως έχει θέμα ήρθε η ώρα για αλλαγή είδα σε σελίδες του εξωτερικού ότι κυκλοφορανε στο εμπόριο κύλινδρο πιστόνι στα 560cc δεν ξέρω όμως κατά πόσο αληθεύει η αν ξέρει κάποιος στην Ελλάδα να παρέχει ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο! Ρίξτε λίγο τα φώτα σας , ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Καλημέρα στη παρέα νέος μέλος και κατευθείαν "στο ψητό" ! Έχω που λέτε ένα Yamaha z 61x57 ολοκαίνουργιο από ανακατασκευή και δεν με φέρνει ρεύμα στο μπουζί για να πάρει εμπρός ενώ τα πηνία κάτω φέρνουν ρεύμα πάνω στη μπουζόπιπα δεν δημιουργεί σπινθήρα ώστε να πάρει μπρος το ζετ. Από τι μπορεί να είναι αυτό το "πρόβλημα" ; Λίγο τα φώτα σας παρακαλώ οι ειδικοί. Ευχαριστώ !