Jump to content

thesnowtiger92

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος thesnowtiger92

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Κυβισμός
    100

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hjc cs-15

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Xtx660
  • dreamBike: Κυβισμός
    660

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Για τον μανισιο που είχε μέσα ρε παιδιά τι να σας πω και εγώ , νομίζω κορεατικό παπί ηταν
  2. Σήμερα άκουσα σε συζητηση για παπί ότι ο στρόφαλος είναι μαλακός και δεν παίρνει αλλαγη μπιελας ... Και ότι αναγκαστικά θα αλλάξει στρόφαλομπιελα .. ισχύει αυτό ;
  3. Εννοείται καταλαβαίνω πως είναι θέμα χρόνου , στην τελική κάθε μοτέρ έχει ουσιαστικά μια ημερομηνία λήξης ας πούμε , λάδια του αλλάζω κάθε 1000-1500 χιλιόμετρα και δεν καίει μια . Η αλήθεια είναι πως με προβληματίζει αρκετά αυτός ο θόρυβος και έχω την εντύπωση ότι πρέπει να έρχεται από το καρμπυρατέρ κάπου , θα πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή . Το μηχανάκι δυστυχώς δεν είναι δικό μου αν ήταν δικό μου θα του είχα τιναξει τα πέταλα , είναι του πατέρα μου και όταν τον ρώτησα να αλλάξω ένα καρμπυρατέρ ήταν αρνητικός χωρίς να σηκώνει κουβέντα αλλά πλέον όλο σβήνει και σκάει μέσα στο καρμπυρατέρ αρκετά συχνά . Ευχαριστώ πάντως μάγκες . Για όλες τις πληροφορίες σας ! Τελευταία ερώτηση , τα Κάρτερ από λιφαν 110 είναι ίδια με αυτά του άστρα ? Γιατί αν ναι , αν έρθει η ώρα να βάλω αυτά γιατί ο πατέρας μου έχει θεματακι με το να είμαι νομιμος ώστε στην περίπτωση ατυχήματος να με καλύψει η ασφαλιστική .
  4. Φίλε καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντηση σου και το γεγονός ότι αφιέρωσες χρόνο να μου παραθέσεις συνδέσμους για βίντεο και για το άλλο μοτέρ . Το μηχανάκι πρέπει να δουλεύει με πλούσιο μείγμα από την στιγμή που όταν ανοίγω το τσοκ σβήνει και άμα ανοιξω το γκάζι και δουλέψει με το ζόρι από πίσω βγάζει μαύρο καπνό . Άρα υποθέτω πως είναι πλούσιο το μείγμα . Επίσης ναι με φιλτροκουτι είναι . Δόξα τον Θεό για την ώρα το μηχανάκι δεν χτυπάει κάτι και η αλήθεια είναι πως εξακολουθώ να του πίνω τα μάτια οπότε δεν σκοπεύω να αλλάξω μοτέρ . Τελευταία φορά που ανοίχτηκε το μοτέρ η μπιέλα ήταν αναμμένη πολύ και φοβάμαι ότι από αυτό θα πάει άμα πάει . Πρόσφατα άρχισε να ακούγεται ένα σφύριγμα καθώς επιταχύνω ή έχω σταθερό το γκάζι αλλά με το που το κλείνω το γκάζι δεν κάνει κιχ . Ο ήχος ακούγεται μόνο όσο είμαι εν κίνηση ανεξάρτητος ταχύτητας που έχω περασμένη . Όταν το μηχανάκι είναι με νεκρά δεν ακούγεται . Το πήγα στον μαστορη το πήρε βόλτα και μου λέει ότι λογικά κάποιο ρουλεμάν είναι στους τροχούς . Δεν θα έπρεπε να ακούγεται όμως και όσο έχω κλειστο το γκάζι ? Ευχαριστώ προκαταβολικά και σε ευχαριστώ και για τη απάντηση σου.
  5. Δεν διαβάσαμε μάλλον ολόκληρο το κείμενο , ανοίχτηκε γιατί τις καρφωνα και κούρεψε γρανάζι δύο φορές όχι επειδή βαρεσε κάτι . Το σασμάν ήταν μαμά 10 χρόνια το πήρα εγώ και του γάμησα τα πέταλα δεν φταίει το παπί . Από την άλλη τώρα θέλει κάποιος να μου απαντησει σοβαρά ή θέλει να κάτσουμε να ειρωνευομαστε και να κοροϊδευει ο ένας τον άλλον ; Νερά δεν κάνει το μοτέρ να σου στείλω και βιντεο να δεις ότι δεν ακούγεται τίποτα.
  6. Επέλεξε την αστρισια κεφαλή η CDI πέφτει μεγάλη για αυτά τα χιλιοστά
  7. Καλησπέρα παιδιά , είμαι νέος στο φόρουμ αλλά ξέρω αρκετά πράγματα για παπιά καθώς ασχολουμε 1μιση χρόνο από τότε που πήρα και εγώ στα χέρια μου ένα παπάκι . Είμαι 17 χρόνων και οδηγάω , προσοχή , οδηγάω ένα κινέζικο yinxiang 4e-50 ναι από εκείνα εκεί που έρχονται στα χαρτιά 50 αλλά είναι 100 (νομίζω βγαίνουν και 80αρια) . Το μηχανάκι ήταν του πατέρα μου , 10 χρόνια , το πήρα στα 30.000 χιλιόμετρα και του έχω κάνει αλλά 8.000 . Το παπάκι από πλευράς αξιοπιστίας μοτέρ σκιζει καθώς δεν χτυπάει , και δεν χτύπησε ποτέ τίποτα . Το μοτέρ ανοίχτηκε δύο φορές γιατί όταν το πήρα εγώ της κάρφωνα σαν δαιμονισμενος με αποτέλεσμα να κουρεψω δύο φορές το γρανάζι της Δευτέρας . Τον τελευταίο καιρό το καρμπυρατέρ μου αρχίζει και συμπεριφέρεται παράξενα , απαιτεί ρυθμισμα αλλά και καθάρισμα αλλα δεν προλάβαινα ούτε να το πάω σε μάστορη ούτε εμπιστεύομαι κάποιον στην περιοχή . Τον τελευταίο καιρό για κάποιο λόγο που ούτε ο ίδιος δεν ξέρω όταν σταματαγα για να σβήσω το παπί δεν έκλεινα τον διακόπτη , ανοίγωκλεινα απότομα το γκάζι και έτσι εσκαγε στο καρμπυρατέρ και ακουγόταν το *ΠΟΥΦ* . σήμερα γυρνώντας σπίτι καθώς πάω να ανοίξω την πόρτα κανει πουφ και σβήνει μόνο του και λέω εντάξει δεν εγινε κάτι , το βάζω μπροστά και το βάζω μέσα και αρχίζω να ανοίγωκλεινω το γκάζι για να σκάσει πάλι . Αυτή την φορά δεν έσκασε απλά έσβησε και έκανε έναν άσχημο ήχο , σαν να ακουγόταν από μανιβέλα αλλά δεν ξέρω από πού και ως που έχει να κάνει . Το ξαναβαλα μπροστά στο καπάκι με μανιβέλα γιατί δεν έχω μπαταρία για την μίζα και δουλευε χωρίς κανένα προβλημα. Άρα τι γίνεται σας ρωτάω , ήταν μανιβέλα ? Και πως εξηγείται αν ήταν ? Μου κάνει εντύπωση ένα παπί όταν σβήνεις το μοτέρ να κάνει τέτοιο θόρυβο , δεν το έχει ξανακάνει , μήπως έτυχε ? Τα φώτα σας
×
×
  • Create New...