Jump to content

SV1BDO

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    9
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος SV1BDO

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Πήγα σήμερα στο τοπικό γραφείο του Υπ. Συγκοινωνιών και μίλησα σχετικά με τον προϊστάμενo. Δέν μπορεί να γίνει η μεταβίβαση του παπιού, γιατί το χαρτί του ΚΤΕΟ που έχει βγεί δεν είναι σωστό. Κανονικά σύμφωνα με τον νόμο, θα έπρεπε το ΚΤΕΟ με το που έβλεπε τα γυρισμένα χιλιόμετρα, να εκδώσει ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΕΚΜΑΡΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ και παραπεμπτικό επανελέγχου, και με βάση αυτό να πήγαινε ο ιδιοκτήτης του σε αδειοδοτημένο συνεργείο επισκευής οργάνων (κοντέρ, ταχογράφοι, ταξίμετρα κλπ) και να διορθώσει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ, δίνοντας του βεβαίωση οτι πραγματοποίησε την συγκεκριμένη εργασία. Με βάση αυτή την βεβαίωση, θα πέρναγε πάλι ΚΤΕΟ όπου θα αναγράφονταν τα πραγματικά χιλιόμετρα και τα τεκμαρτά, τα οποία θα περιλάμβαναν και την 2ετία 2014-2016, κατά την οποία ο μετρητής ήταν εκτός λειτουργίας. Τα τεκμαρτά χιλιόμετρα για τις μοτοσυκλέτες είναι 500 ανά μήνα, άρα θα πρέπει να προστεθούν 48 Χ 500 = 24.000 χλμ. στο κοντέρ. Το νέο χαρτί του ΚΤΕΟ δεν θα πρέπει να αναγράφει τις παρατηρήσεις που αναφέρονται στο κάτω αριστερό μέρος, πάνω από την υπογραφή του προσκομίζοντα το όχημα, για να μπορέσει να γίνει η μεταβίβαση. Αρα όλα τα υπόλοιπα, αν είναι καλό ή όχι το μηχανάκι, πόσα λεφτά το αγόρασα κλπ είναι δευτερεύουσας σημασίας. Επειδή το θέμα έχει γίνει αρκετά περίπλοκο, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα σχόλια από άτομα που έχουν αντίστοιχη εμπειρία στα διαδικαστικά θέματα που έχουν προκύψει, και όχι τόσο στο αν το μηχανάκι αξίζει ή όχι τα λεφτά του.
  2. Ευχαριστώ πολύ όλους που ασχοληθήκατε. Το μηχανάκι όπως σας είπα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, αλλά τα προβλήματα δεν κρύβονται. Ετσι λοιπόν, θέλω να μου πείτε, με το χέρι στην καρδιά, πόσο θα αγοράζατε το συγκεκριμένο παπάκι, αν ξέρατε οτι τα τεκμαρτά χιλιόμετρα (24000) είναι περίπου ίδια με τα πραγματικά (24300), δηλαδή το μηχανάκι θα έχει περίπου 48300 χλμ, (μετά την υποχρεωτική προσθήκη χιλιομέτρων) ενώ θα είσαστε ο ΟΓΔΟΟΣ ιδιοκτήτης. Αυτά για να υπολογίζουμε και την αξία μεταπώλησης. Με λίγα λόγια, τελείως διαφορετική τιμή πώλησης έχει ένα μεταχειρισμένο με 48000 χλμ που τα έχει κάνει ΕΝΑΣ ιδιοκτήτης, από το αντίστοιχο με τα ίδια χιλιόμετρα, αλλά με επτά διαφορετικούς ιδιοκτήτες.
  3. Εκπλήξεις κατά την παραλαβή. Το παπί είχε Γυρισμένα Χιλιόμετρα. Η συνέχεια στο νέο νήμα.
  4. Αγόρασα πρόσφατα ένα Suzuki Shugun FD112 (Kawasaki Kaze-R 115) απο αγγελία στο car.gr, με 22300 χλμ. Ζήτησα από τον πωλητή να πάει το παπί σε μηχανικό της εμπιστοσύνης μου για να το ελέγξει. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι σε καλή κατάσταση ενώ ο πωλητής συνέχεια έλεγε οτι τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, το παπί είχε μόνο δύο ιδιοκτήτες, τον τωρινό και τον προηγούμενο ο οποίος το είχε για πολλά χρόνια παρατημένο, σε μιά αποθήκη, γι αυτό και δεν είχε πολλά χιλιόμετρα. Στην συνέχεια διαπίστωσα οτι ο πωλητής ήταν συμμαθητής μου από το Γυμνάσιο. Με βάση τα παραπάνω, και με αυξημένο το αίσθημα εμπιστοσύνης προς τον πωλητή (καθώς βρεθήκαμε παλιοί συμμαθητές), προχώρησα στην αγορά, καταθέτοντας του τα χρήματα στον τραπεζικό του λογαριασμό,όπως είχαμε συμφωνήσει. Μετά από 2 μέρες παρέλαβα το παπί. Ελέγχοντας τα χαρτιά που το συνόδευαν, διαπίστωσα τα παρακάτω: α) Ο πραγματικός ιδιοκτήτης του παπιού ήταν άλλος, και όχι ο πωλητής με τον οποίο είχα κάνει τις συζητήσεις. Σημειωτέον και ο πραγματικός ιδιοκτήτης ήταν συμμαθητής μου στο γυμνάσιο. β) Ελέγχοντας τα χαρτιά που συνόδευαν το παπί, διαπίστωσα οτι στο έντυπο του ΚΤΕΟ (πέρασε ΚΤΕΟ τον Οκτώβριο του 20) που συνόδευε το παπί, υπήρχε σημείωση οτι τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα, ενώ για την 2ετία 2014-2016 δεν δούλευε το κοντέρ. γ) Μιλώντας με γνωστό μου που εργάζεται στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, μου είπε πως οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ήταν συνολικά ΕΞΙ (6) και όχι 2 όπως είχε στην αγγελία και μου είχε πεί ο πωλητής. Πήρα αμέσως τον πωλητή και τον ενημέρωσα σχετικά και του είπα να μου επιστρέψει τα χρήματα, και να του γυρίσω το παπί, καθώς δεν ήθελα να μπλέξω με όλα αυτά. Με πήρε τηλέφωνο και ο πραγματικός ιδιοκτήτης και μου έλεγε ένα σωρό δικαιολογίες, αλλά ακόμα δεν έχω πάρει πίσω τα χρήματα μου. Προφανώς και δεν έχω κάνει ακόμα την μεταβίβαση στο όνομα μου, για να διευκολύνω την διαδικασία της επιστροφής. Ψάχνοντας στο Ιντερνετ για να βρώ τα νομικά μου δικαιώματα, βρήκα οτι σύμφωνα με τον νέο νόμο το ΚΤΕΟ ώφειλε να ενημερώσει τον ιδιοκτήτη για τα γυρισμένα χιλιόμετρα και να του δώσει μία βεβαίωση ΤΕΚΜΑΡΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ. Στις μοτοσυκλέτες τα τεκμαρτά χιλιόμετρα είναι 500χλμ ανά μήνα. Με βάση αυτή την βεβαίωση πρέπει να πάει μέσα σε 1 μήνα σε πιστοποιημένο συνεργείο ταχογράφων, κοντέρ κλπ, να προστεθούν τα (τεκμαρτά) χιλιόμετρα που λείπουν και να γίνει επανέλεγχος του παπιού, για να αναγραφούν τα νέα χιλιόμετρα στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου του ΚΤΕΟ. Μου είπαν επίσης οτι δικαιούμαι να ζητήσω δικαστικά μείωση του ποσού που κατέβαλα και αποζημίωση για ηθική βλάβη. Εδώ θέλω να πω οτι δεν είμαι δικομανής και παρά το γεγονός οτι και οι 2 πρώην συμμαθητές μου φέρθηκαν σκάρτα, θέλω να κλείσω το θέμα ήρεμα και απλά με την επιστροφή από μέρους τους ολόκληρου του ποσού και να τους επιστρέψω το παπί. Αν όμως δεν επιστρέψουν τα χρήματα, θέλω να ξέρω τί δυνατότητες έχω να βρώ το δίκιο μου μέσω της νομικής οδού. Ερωτήματα: 1) Εχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία από τέτοια υπόθεση, ιδιαίτερα στην νομική διεκδίκηση μείωσης του ποσού και καταβολής αποζημίωσης ? 2) Σε περίπτωση που κινηθώ νομικά εναντίον τους, η αγωγή θα πρέπει να κατατεθεί στο ειρηνοδικείο του τόπου διαμονής μου, ή στο Ειρηνοδικείο του τόπου διαμονής του πωλητή-ιδιοκτήτη (μένουμε σε πολύ μεγάλη απόσταση μεταξύ μας) 3) Εκτός από τα θέματα αυτά, υπάρχουν άλλα προστιμα που πιθανόν να πρέπει να πληρώσω σε περίπτωση που κρατήσω το παπί? Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη. Καλές γιορτές σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε. Σωτήρης
  5. Κατ αρχάς να ευχαριστήσω όλους που απάντησαν στο θέμα. Τελικά αγόρασα ένα Suzuki Shogun FD112 (το ίδιο με το Kaze-R), σε πολύ καλή κατάσταση με 23.000 χλμ. Το παπί αναμένεται την επόμενη εβδομάδα. Το σημαντικότερο είναι οτι βρήκα στο ebay το πρωτότυπο Service Manual της Suzuki στα Ελληνικά !!! Το αγόρασα, ήρθε, και τώρα το σκανάρω για να το ανεβάσω ώστε να μπορούν να βοηθηθούν οι χρήστες των Kaze-R, γιατί απ ότι έψαξα παντού, δεν υπάρχει πουθενά Service Manual.
  6. Εχω απορρίψει το Shogun λόγω της έλλειψης των ανταλλακτικών. Η Short list αυτή την στιγμή περιλαμβάνει τα Daytona DY125 & Sprinter και το Keeway Target 125. Μάλλον με κερδίζει το Target 125, λόγω καλύτερης ποιότητας συναρμογής, καλύτερων αναρτήσεων και κυρίως λόγω της άνετης σέλας και του μεγάλου χώρου από κάτω, που μπορεί να χωρέσει Full Face κράνος.
  7. Καλημέρα, πολύ χρήσιμος ο οδηγός. Κάποιες ερωτήσεις και από μένα: Μπορεί να Αφαιρεθεί στα Flip-on όλο το κινούμενο μέρος, ώστε να χρησιμοποιείται το καλοκαίρι σαν Jet ? Σκέφτομαι να κολλήσω κάποιο αντανακλαστικό αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος του κράνους, για περισσότερη παθητική ασφάλεια. Μήπως η κόλλα από το αυτοκόλλητο θα επηρεάσει το θερμποπλαστικό κέλυφος του κράνους ?
  8. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας. @strokt up είναι το FD110 (πρώτη φωτό). Με φοβίζει πολύ η έλλειψη ανταλλακτικών. Τελικά μάλλον θα πάω σε καινούργιο, όπου μπήκε και το Keeway Target 125 στην λίστα. Από αυτά που διαβάζω, σαφώς υπερτερεί έναντι του Daytona DY-125. Πρέπει να τα δοκιμάσω και τα δύο για να αποφασίσω. Τα Daytona έχουν καλύτερο δίκτυο διανομής, ενώ το δίκτυο διανομής και υποστήριξης της Keeway δεν είναι και τόσο ισχυρό όσο της Daytona. Μένω στο Αίγιο (Ν.Αχαϊας) όπου υπάρχει αντιπρόσωπος και εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Γκοργκολή, ενώ η Keeway έχει εξουσ. συνεργείο στην Πάτρα. Διάβασα σε κάποιο καρφιτσωμένο πόστ (του 2010) οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα απλά service (πχ λάδια, βαλβίδες) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, εφοσον δεν χρειαστείς αντικατάσταση ανταλλακτικού που καλύπτεται από την εγγύηση. Μένει να το διευκρινήσω και να δω τι ισχύει, ώστε αν τελικά προχωρήσω στην αγορά του Keeway, να μην είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω Πάτρα (40 χλμ από το Αίγιο) για τα Service.
  9. SV1BDO

    Suzuki FD 110 Shogun (μτχ) ή DY 125 καινούργιο ?

    Χαιρετώ την παρέα, Είμαι 54 ετών, εδω και 8 χρόνια περίπου μένω επαρχία (Αίγιο) και ψάχνω για ένα παπάκι 100-125cc για τις καθημερινές μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη, καθώς υπάρχει πρόβλημα με το παρκάρισμα. Οι αποστάσεις που θα κάνω είναι περίπου 5-10 χλμ καθημερινά σε επαρχιακό δίκτυο. Πριν το Αίγιο έμενα Αθήνα και από τα 18 μέχρι τα 40 μου περίπου το κύριο μεταφορικό μου μέσον ήταν το δίκυκλο (πέρασαν από τα χέρια μου 3 παπιά, Honda C50 6βολτο εισαγωγής, Honda C90 εισαγωγής & Yamaha V50 δίχρονο το οποίο κράτησα και τον περισσότερο χρόνο), ενώ για ένα διάστημα είχα και μία Moto Guzzi 400GTS (4 κύλινδρη τετράχρονη, αντίγραφο της θρυλικής Honda CB400 Four της δεκαετίας του 80). Σκέφτομαι λοιπόν να ξαναπάρω δίκυκλο για τις καθημερινές μετακινήσεις και είμαι μεταξύ παπιού και σκούτερ. Καθώς είμαι μεγαλόσωμος (1,87 ύψος, 120+ κιλά) και έχω αρχίσει να έχω θεματάκια με πόνους στην μέση, η αγορά scooter θα ήταν η καλύτερη επιλογή από θέμα άνεσης, χώρων και προστασίας. Φοβάμαι όμως οτι σε βάθος χρόνου θα μου κοστίσει περισσότερο η συντήρηση του, καθώς απ οτι διαβάζω είναι πιό απαιτητικά στην συντήρηση και σε περίπτωση πτώσης τα πλαστικά τους κοστίζουν όσο μισό σκούτερ. Από την άλλη μεριά τα παπιά είναι "σκυλιά του πολέμου" και έχουν αποδείξει την αξία τους τόσα χρόνια, και όπως προανέφερα, έχω 20+ εμπειρία από την χρήση τους. Ο γενικός προβληματισμός μου λοιπόν είναι η αγορά κάποιου μεταχειρισμένου παπιού (σε τιμή 700-1000 Ευρώ) το οποίο προφανώς θα έχει στην πλάτη του ένα σεβαστό αριθμό χιλιομέτρων από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του με άγνωστο τρόπο συμπεριφοράς σε αυτό, ή η αγορά καινούργιου ? Και για να κάνουμε τα πράγματα πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για κάποιο Suzuki Shogun FD110 (το παλιό μοντέλο, αυτό με τα φλας στο τιμόνι) το οποίο έχει περίπου 50.000 χλμ και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση για τα χρόνια του (μοντέλο 2000). Απ οτι διάβασα στο Ιντερνετ, αν και ήταν πολύ καλό μηχανάκι, δεν πούλησε τόσο καλά όσο θα του άξιζε, παρόλο που στην ουσία είναι κλώνος του Kaze-R. Οι προβληματισμοί μου λοιπόν είναι οι εξής: Τί είδους σοβαρές βλάβες ή αντικαταστάσεις (πχ στρόφαλος, μπιέλα, αλλαγή κυλινδροπίστονου λόγω χαμηλής συμπίεσης κλπ) θα πρέπει να περιμένω να μου βγούν μετά από τόσα χρόνια & χιλιόμετρα, και κυρίως αν θα υπάρχουν τα σχετικά ανταλλακτικά για την επισκευή τους? Υπάρχει συμβατότητα ανταλλακτικών μηχανής και πλαστικών με τα Kaze-R? Σε περίπτωση που λόγω σοβαρής βλάβης αναγκαστώ να αλλάξω τον κινητήρα (πχ Lifan) μπορώ να δηλώσω τον νέο κινητήρα στην άδεια για να μην έχω πρόβλημα με ΚΤΕΟ κλπ ? Αν όλα αυτά τα πιθανά έξοδα αθροιστούν σε βάθος χρόνου, μήπως τελικά συμφέρει η αγορά ενός καινούργιου DY-125 RS, το οποίο και θα έχει 2 χρόνια εγγύηση, ενώ τεχνολογικά θα είναι και πιό σύχρονο (ψεκασμός αντί καρμπυρατέρ, δισκόφρενο πίσω, CBS, κλπ) ? Αυτά τα ολίγα, συγγνώμη αν σας κούρασα. Σωτήρης
×
×
  • Create New...