Jump to content

C50 1LOVE

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος C50 1LOVE

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Παιδια αυτο το σχόλιο δεν εχει να κάνει με καρμπ απλα για να μην ανοίγω καινουριο θέμα ξανά και ξανά ειπα να ρωτήσω εδώ, λοιπόν εχουμε και λεμε, έβαλα ελαφρωμενο βολάν με πηνια για φώτα αλλα και απο τότε που το έβαλα τα φώτα μου ειναι πολυ αδύναμα, δηλαδή στο ρελαντί ειναι δεν φέγγουν καν και όταν δινω γκάζι ανάβουν αλλα τόσο μόνο ώστε να με βλέπουν οι γύρω μ αλλα εγω να μην βλέπω τίποτα, εχω ακούσει οτι τα ελαφρωμενα βολάν για να έχουν σωστα και δυνατά φώτα χρειάζονται αλλο ανόρθωτη, το θέμα ειναι οτι δεν εχω ιδέα απο ανορθώτες και δεν ξέρω ούτε τι ανορθωτη να πάρω ούτε τι ανωρθωτη πρέπει να πάρω εκτως απ τον μαμα που να ταιριάζει και να βγάζει ρεύμα σωστο για ελφρομενο βολάν, οποίος γνωρίζει τι ανορθω να βάλω ας με βοηθήσει λιγο
  2. Να είστε καλα παιδια, ευχαριστω για τις πληροφοριες που μ δώσατε θα δω τι θα κανω
  3. Καλα σίγουρα η εμπειρία αυτή σου έδωσε παραπάνω γνώσεις, απλως επειδή λέω ξεκινησω αλλάζωντας καρμπυρατέρ ήθελα την συμβουλή σας σχετικά με το μέχρι ποσά μμ καμπ σηκώνει βάση αυτών που φοράω και βάση της εμπειρίας σας και αν παίζει ρόλο η μάρκα στα ποσά μμ καρμπυρατέρ θα πρέπει επιλέξω να βάλω, δηλαδή λενε μερικοί απο μάρκα σε μάρκα αλλάζει το ποσά μμ καρμπ πρέπει να φορέσεις πανω και ρώτησα αν τελικα ισχύει αυτο
  4. Δεν ξέρω θα μπορούσε να ειναι και ετσι, δεν λέω οτι δεν πάει, εχω ανοιξει φιλικά με λιφανακι 110 μαμα ενος φίλου μου και βγαίναμε ίσα , αλλα και πάλι εχω πάρει βόλτα και αλλο 100αρι φίλου που φόραγε ακριβωσ οτι έβαλα εγω απλως μεγαλύτερο καρμπιλατερ και δεν είχε καμία σχέση με το δικό μου ειχε πολυ περισσότερο αέρα και δύναμη, οποτε κατάλαβα οτι κάτι δεν πάει καλα, και σκευτηκα οτι δεν θα μπορούσε να φταιει και το καρμπ που φοράω? Δηλαδή θέλω να πω καλύτερα δεν θα ήταν να παιξω με καρμπ? Γιατι και οπωσ Τα λες να ειναι αν βάλω πιο μεγάλο καρμπ και πάει καλύτερα και δουλέψει σωστα νομίζω θα ειμαι κομπλε και θα εξξοσοροπιστει το ζήτημα όποτε δεν θα χρειαζετε να κανω κάτι αλλο ετσι δεν ειναι?
  5. Καλησπέρα παιδια θέλω να προχωρήσω σε αλλαγή καρμπυρατέρ και θέλω την βοήθεια σας εδώ, λοιπόν το μηχανακι φοράει κυλινδροπιστονο 51mm x49,5 και ειναι στα 101cc, φοράει κεφαλή αστρεα με εκκεντροφόρο 3ο στάδιο, πολλαπλασιαστή takegawa που ειναι φτιαγμενοσ για να σηκώνει μεγαλύτερο καρμπυρατέρ μου είπαν, ηλεκτρονικη shark ψηφιακή με ρυθμιζόμενο advance και εχει χαρτογραφήσεις που θα βοηθήσουν για μεγαλύτερο καρμπ μου οπωσ μου είπανε, όποτε τι περιθώρια εχω σε μεγεθοσ καρμπυρατέρ με αυτά που φοράω? Τώρα φοράω 20αρι ταϊβανέζικο και δεν πάει καλα σε σχέση με αλλα 100αρια απ οτι εχω καταλάβει εξαιτιασ του καρμπ, οποτε τι νούμερο καρμπυρατέρ να βάλω? Επίσης στο νούμερο καμπυλατερ που θα βάλω μετράει και η μάρκα? Γιατι εχω ακούσει να λενε ξέρω γω πχ αν ειναι keihin 22 ειναι σαν κινεζικό 26 και διαφορά τέτοια, με λίγα λόγια το ποσά ΜΜ θα επιλέξω πάει ανάλογα και με τη μάρκα που θα πάρω η αυτο δεν αλλάζει τίποτα? Καλα σίγουρα μπορεί να αποδώσει διαφορετικά ενα καλύτερο σε ποιότητα καρμπ αλλα το τι ποιότητα θα πάρω αλλάζει και τα μμ η οχι τελικα?
  6. Σε εντελώς μαμισιο δεν υπάρχει κανένα όφελος μιας και η μαμα τρόμπα λαδιού σου ειναι δημιουργημένη ακριβως για τις προδιαγραφες του μοτερ σου απο τον κατασκευαστή και εχει προβλέψει η τρόμπα λαδιού να τροφοδοτεί και να εχει πίεση και με το παραπάνω, Φυσικά και εχει διαφορά και δεν ειναι μόνο το όνομα, ειναι μεγαλύτερη ισχυρότερη και αυξάνει την πίεση του λαδιού, αυτο φενεται μόνο και μόνο απ το οτι ειναι διπλάσια σε πάχος, οχι μόνο η τακεγκαβα αλλα και γενικά οι aftermarket αυξάνουν την πίεση λαδιού Απ την μεριά σου καλα τα λες αλλα εγω δεν θέλω ενα μοτερ όπως το anima 190 που ειναι να το έχεις 3-4 μηνες να το σκίζεις και να βάζεις κοντρες και μετα να χτυπάνε όλα στο μοτερ και πάει για τα σκουπίδια, τι να το κανω αν εχει προσιτή τιμή νταξει δεν λέω ειναι πιο φτηνή λύση αλλα όπως ειπα θέλω δειλά δειλά και σιγά σιγά να ξεκινήσω να βάζω κάποια πράγματα takegawa και έπειτα σε μερικουσ μηνες να φορέσω στρόφαλο κυλινδροπιστονα κεφαλή της takegawa και να εχω ενα μοτερ 100% takegawa δύναμη ποιότητα εγγύηση
  7. Κατάλαβα, αφού μόνο ψυχολογική ειναι η διαφορά της τιμής τότε θα κανω αυτο που μου λες προς το παρόν απο εκκεντροφορο Φιλε εγω ειπα να φορέσω αυτά τα takegawa αξεσουάρ στο μοτερ τωρα γιατι οπως ειπα εχω σκοπό στο μέλλον απο 100αρι 50mm να το κανω takegawa 52mm στρόφαλο μπιέλα κυλινροπιστονα πομπε και κεφαλή με εκκεντροφόρο όλα της takegawa αυτά βγαίνουν 1300€ περίπου, όποτε θα ήταν καλη αρχή τα ρεύματα την τρόμπα και την καμπάνα να τα κανω απο τώρα takegawa και στο μέλλον να φορέσω και τα υπόλοιπα δεν χάνω τίποτα νομίζω, τωρα για τα μπροστινά καλα τα λες ειναι αλήθεια οτι δεν καλύπτουν απο επιδοσεισ αλλα μου αρέσει πολυ απο εμφάνιση στα μπροστινά μαμισιο, τώρα για να βελτιωθεί λιγο μπροστά παράγγειλα αμορτισερακια χαμηλωματος που δεν σηκώνονται όταν φρενάρεις όποτε θα ειναι λιγο πιο σταθερό, εχω δει και κάποιους αλλους που έχουν κάνει πατέντα με δισκόφρενο στα μαμισια μπροστινά του c50 χωρίς να αλλάξουν τα πιρουνια και γενικά το σύστημα αλλα αυτο φανταζει μακρινό όνειρο για εμενα Αυτο μόνο c50 δεν μου θυμίζει αδερφέ, μεταλλαγμένο τέρας μου θυμίζει
  8. μακάρι να ήταν τόσο απλα τα πράγματα αλλα δεν το βλέπω για τώρα , αλλα παιδια πείτε μου κάτι τελευταίο εκτως απο αυτά που ειπαμε, απο εκκεντροφόρους τι παίζει, τι να βάλω, η κεφαλή ειναι αστρα μαμισια, τι στάδιο και τι μάρκα μου προτείνεται να βάλω
  9. Μερικοί με παρεξηγήσατε, ναι δε μεν ειμαι παπιοκαβλος και χαλάω τα λεφτά μου σε ενα στρογγυλό που κάποιος δεν θα χάλαγε ούτε € αλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λεμε δηλαδή θέλω να πω γούστα ειν αυτά ο καθένας φτιάχνει οτι του αρέσει, αλλα δεν τα λέω και στην τύχη αυτά κοίταξα το μηχανακι που χάνει παράδειγμα με την μαμα καμπάνα πατινάρει τώρα, και απ το σασμάν το 3αρι χάνει, και την θερμοκρασία του την ανεβάζει παραπάνω, σίγουρα τα τακεγκαβα που ειπα ειναι μια υπερβολή για τα 100 κυβικά του αλλα σκέφτηκα ετσι γιατι στο μέλλον δεν ξέρω ποσό αν θα ειναι μηνες χρόνος η και χρόνια αλλα εχω σκοπό να κανω ολο το μοτερ takegawa και τοτε δεν θα χρειαζετε να τα ξαναλλαζω Ίσως και προσωρινά να βάλω 90αρα θα δείξει Επίσης θέλω να ρωτήσω, τι εκκεντροφόρο να βάλω 3ο 5ο άγριο δεν εχω ιδέα, που κερδίζω και που χάνω με τον κάθε εκκεντροφόρο, και σε ποιον θα κερδίζω περισσότερα απο όσα θα χάσω, αλλοι λενε για 3ο οτι σου κόβει αλλοι το αντίθετο, αλλοι λενε οτι με τον 5ο χτυπάει βαλβίδες, τι απο όλα αυτά ισχύει και τι οχι, μάρκες επίσης τι μου προτείνετε,
  10. Απο την μια πλευρά έχεις δίκιο αλλα απ την άλλη ξέρω οτι τα λιφαν 125 δεν ειναι καθολου αξιοποιστα μοτερ, το ξέρω και απο πρώτο χέρι, ο ξάδερφος μου είχε ενα κινεζικό σουπρα φόρεσε το 125 και το μοτερ κόλλησε μεσα σε μερικούς μηνες ενώ όλα τα έκανε σωστα και τακτικά, φόρεσε δεύτερη φορα το ίδιο μοτερ και μετα απο καποιουσ μηνες μόνο προβλήματα έβγαζε όλη την ωρα, και δεν το έσκιζε η δεν το πρόσεχε! Όποτε καλύτερα να κάτσω στο μοτερ που εχω τώρα που ειναι αξιοποιστο και ας χάσω δύναμη παρα να παω σε λιφαν 125
  11. Χαιρετώ το φόρουμ, να σας πω πριν ξεκινήσω οτι ειμαι καινουριος στην παρέα και αυτο ειναι το πρώτο μου θέμα και τώρα ας πάμε στο ψητό! Εχω το εικονιζόμενο C50 της φωτο του προφίλ μου και το περασμένο καλοκαίρι το αναβαθμισα σε: 50mm με γνήσια κυκλινδροπιστονα φλατ απο αστρα, με καρμπυρατέρ sheng way 20αρι, κεφαλή απο αστρα, και στροφαλομπιελα απο glx90 άρα, δεν μπορω να πω οτι δεν πάει καλα αφού εκατοσταριζει το κοντέρ αλλα μετα απο αυτο τον καιρό σκευτομαι να κανω μερικές βελτιώσεις και να βάλω: τρομπα λαδιού takegawa μιας και με την μαμα 50αρα μου φενεται οτι ανεβάζει λιγο παραπάνω τη θερμοκρασία απο πριν, καμπάνα takegawa γιατι με την 50αρα πατινάρει λιγο, και πολλαπασιαστη και ηλεκτρονική της takegawa γιατι τώρα φοράει τα μαμα 50αρια, σασμάν 4αρι απο 3αρι που ειναι τώρα, ΑΥΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΟΑΡΕΙ ΤΩΡΑ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΕΣΕΙΣ εκτως απο αυτά που ανέφερα εχετε καμία ιδέα για το τι ακόμα μπορω να αλλάξω στο συγκεκριμένο μοτερ για να πάει καλύτερα? Και μιλάω για κάτι αξιοποιστο γιατι δεν θέλω να χαλάει όλη την ωρα μια το ενα και μια το αλλο στο μοτερ, νταξει δεν λέω να ειναι μην στάξει και μην βρέξει αλλα να μην μου χαλάει και κάθε μήνα, να πω οτι για τις βόλτες μου και για την δουλειά μου το εχω δεν το σπάω όλη την ωρα,
×
×
  • Create New...