Jump to content

Spar1991

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

8 Neutral

Σχετικά με το μέλος Spar1991

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    Vf
  • myBike: Κυβισμός
    185

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Agv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tiger
  • dreamBike: Κυβισμός
    1050

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Spar1991

    Xmax400 ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ

    Μα η ανηφορα εχει τεραστια κλιση εδω στα φαλασαρνα της Κρητης. Ειναι 25 μετρα ανηφορα με στροφη και αν την ανεβαινουμε καθε μερα ×2 θα παθουμε εμφραγμα! Υποτιθεται yamaha ιαπωνια αξιοπιστια..Τι να πεις χαλασαν και οι ιαπωνες.. 400 κυβικα και ζοριζεται..Βεβαια ισως φταιει που φτανει κοντα στο μεγαλο σερβις σε 3000 χλμ και αλλαζει και ο ιμαντας τωρα για αυτο ισως να μην τραβαει.. Οκ φταινε σιγουρα και τα κιλα γιατι μονος μου το ανεβαινε πιο ευκολα αλλα οσο θυμαμαι οτι περυσι που ηρθα με citycom300 ανεβαινε πολυ πιο ευκολα χωρις ζορι λεω τι σκατα.. πριν 4 χρονια ηρθα με παπακι 135 κυβικα μοντενας και παλι ανεβηκε με ζορι λιγο και με πρωτη αλλα ολα καλα.. ουτε μυρισε ουτε εκλασε κανεις..Το xmax 400 αποδεικτικε λιγο και σιγουρα οχι commuter. Κοιτα εχει 37000 χλμ και οπου ν ναι θελει ιμαντα. Οποτε ισως για αυτο να ζοριστηκε αν και φταιει το βαρος.. το μηχανακι ειναι του φαδερ και το δανειστηκα για διακοπες επειδη εχει χωρους.. εγω αγορασα καινουργιο πριν 3 μηνες kymco xciting s400 που ειναι και πιο premium και πιο δυνατο αλλα δεν εχει χωρους..τωρα δεν θα πω κατι στον φαδερ για την μυρωδια γιατι θα τσακωθουμε στανταρακι! Ισως το ανακαλυψει μονος του αν ξαναζοριστει αλλα ως τοτε θα χει κανει σερβις οποτε θα την πληρωσει ο μηχανικος της yamaha που δεν ειναι ιαπωνας
  2. Spar1991

    Xmax400 ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ

    Καλησπερα σε ολο το φορουμ εχω μια ερωτηση. Καθως ειχα παει ταξιδι στο χωριο βρεθηκα σε μια ανηφορα που το xmax καθε φορα ζοριζοταν πολυ. Εγω 135 κιλα και η κοπελα μου 110! Ειμαστε τσουπωτοι και οι 2 το ξερω. Η ανηφορα ειχε μεγαλη κλιση. Ζοριζοταν πολυ να ανεβει και πηγαινε με 1 χλμ το μηχανακι και καποιες φορες εκανε θορυβο και μετα μυριζε.. μοντελο του 2019 ειναι. Οι ερωτησεις ειναι οι εξης: Τι μυρισε και τι εκανε θορυβο? Υποτιθεται 400 κυβικα δεν θα πρεπε να κολλαει πουθενα διοτι οταν ειχα το tracer για λιγο καιρο δεν χαμπαριαζε τιποτα! Οκ ειναι 900 κυβικα αλλα και 400 δεν ειναι λιγα..
  3. Μαλακιες λενε.. Το αγορασα πριν 3 μηνες εν ετη 2021 στα 5000 ευρω και δεν το μετανιωνω στιγμη.. Η οδηγικη εμπειρια ειναι φανταστικη μαζι του λατρευω την ομορφια του το γκαζι του τα παντα . με χαλαει το κεντρο βαρους του και οι αναρτησεις του! Που εχω σκοπο για αυτα και 2 3 πραματα ακομα να σκασω 2000 ευρω γιατι τοσα τα υπολογισα να το κανω ακομα πιο μηχαναρα! Ειναι ενας θρυλος το tdm και οσοι το βριζουν στην ουσια δεν βριζουν αυτο αλλα τους καγκουρες που το οδηγουν και τους βριζουν γιατι καθε ενας εχει πισω στη σελα του μια γκομεναρα που οι αλλοι ποτε δεν θα χουν!! Αυτο ειναι το tdm μια μηχανη αρκετα καλη ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ αντικειμενικα πανεμορφη που ειναι παρεξηγημενη λογω καποιων καφρων αναβατων! Εγω την εχω με βαλιτσα εξατμισεις αλλα δεν κανω καγκουριλικια.. Ειμαι ευχαριστημενος μαζι της γιατι 900 κυβικα sport touring με 4 5 χιλιαρικα δεν βρισκεις στις μερες μας.. θα μπορουσα να παρω το κατα πολυ υποδιεστερο 700 tracer αλλα ειναι πλαστικουρα και ψιλομαπα για αρκετους λογους..Ξερω οτι οδηγαω ενα 900 ροπατο πανεμορφο και ειμαι αρκετα περηφανος. Επισης ξερω οτι αν το πουλησω αυριο θα παρω τα λεφτα μ πισω γιατι εχει πανω 55000 χλμ γνησια με book service που φαινονται κ στο κτεο και δυσκολα θα βρεις κατι τετοιο!
  4. Ανοιγω αυτην την ενοτητα με σκοπο οσοι εχουν το vf 185 να μπαινουν να γραφουν εντυπωσεις αναζητησεις προβληματα ανησυχιες και οτιδηποτε αλλο. Προσωπικα εχω το vf 185 3 μηνες ειμαι ευχαριστημενος αλλα και με καποια (μαλλον μικροπραματα λιγο δυσαρεστημενος) οπως ας πουμε το led flash που καηκε και μεσω εγγυησης μου το αλλαξαν δωρεαν μιας και για να το αντικαταστησεις θες 70 ευρω αφου ειναι κλειστου τυπου και αλλαζει ολη η φλασιερα! Τωρα πως προκληθηκε δεν ξερω. Ρωτησα αν φταιει που το πλενω στο λαμπικο με πιεστικο καθε βδομαδα μου παν οχι. Οποτε μαλλον ηταν ατυχια που παλι καλα βγηκε τωρα και οχι μετα τα 2 χρονια. Ενα αλλο που παρατηρω αλλα ειναι μαλλον αμελητεο ειναι τα τακακια μπροστα που σφυρανε αλλα υποθετω οτι φταιει η εταιρεια που σιγουρα δεν θα βαλε καλα εργοστασιακα! Τα πλαστικα δεν εχουν τριγμους οπως αλλα μηχανακια που ειχα αλλα απο τοτε που μου αλλαξαν την φλασιερα και εβγαλαν ολο το μπροστα μερος καθε φορα που το πιεζω στο καθαρισμα τριζει! Εκει ισως φταιει η απειρια των μηχανικων κι ας ειναι εξουσιοδοτημενο γιατι το μηχανακι δεν εχει ανοιχτει και ολα τα πειραματα γινονται τωρα και στα επομενα 2 χρονια! Τα φλας το πισω φως και μπροστα ο εξτρα φωτισμος (οχι η λαμπα που φεγγει να βλεπεις στο δρομο η οποια ειναι αλογονου)ειναι ολα led. Ενα αλλο ειναι η καταναλωση που η συμ λεει 2.4/100 πραμα πολυ δυσκολο εκτος αν πας με 4.000 στροφες! Η sym λεει 6 λιτρα οτι χωραει και αυτο με προβληματιζει γιατι οταν βαζω shell 100 παιρνει 14.50 με αδειο ντεποζιτο αρα αυτο σημαινει οτι το λιτρο κοστιζει καπου στα 2.30 αρα κατι δεν παει καλα και εχω δοκιμασει πολλα βενζιναδικα και σε ολα 100σταρα! Τα λαστιχα που πολλοι λενε να τα αλλαξεις αμεσα μπορω να πω οτι ειναι καλα. Οχι αριστα αλλα καλα. Στην βροχη ομως θελει πολλη προσοχη γιατι παιζει το πισω λιγο ειδικα αν ανοιξεις πανω σε στροφη ακομα και με 20 χλμ. Εγω θα τα κρατησω μεχρι τελος καλοκαιριου. Στο σερβις μου βρηκαν οτι "δακρυζει" λαδι εκει που μπαινουν οι ταχυτητες. Μου παν να βαλουν φλατζοκολλα εκει και εβαλαν γιατι δεν ειχε νοημα να αλλαξουν με αλλα λαστιχακια αφου εχουν βγει προβληματικα απο την sym! (Μικροπροβληματα) Τα πλαστικα του 185 δεν θεωρω οτι ειναι και τα ποιοτικοτερα τουλαχιστον προς την βαφη καθως απο την πρωτη μερα ειδα πολλες αραχνιες στο μαυρο γυαλιστερο που εχω και με ενοχλησαν αλλα δεν ειπα τιποτα γιατι το πηρα με δοσεις(γραμματια) και λεω ασε μην στραβωσει για αυτο πριν το παρετε να το κοιτατε καλα και να προσεχετε ο εμπορος να μην το χει εξω να το βλεπει ο κοσμος γιατι ολο και καποιες γρατζουνιτσες επιφανειακες θα αποκτησει. Εν τελη δεν με ενοχλει γιατι η τιμη των πλαστικων που ρωτησα γνησια ειναι 140 ευρω χωρις ομως τα χρωματιστα κομματια που ειναι 2 μικρα και δεν με καιει να τα αλλαξω αφου ειναι ματ μπλε! Ενα αλλο που προσεξα ειναι στο σταντ. Πχ το βαζεις μπροστα το πρωι και ειναι στο σταντ. Αν βγαλεις το σταντ πριν το λεπτο θα αρχισει να κανει κατι που παει να σβησει. Αν ειναι ζεστο 1 λεπτο δεν εχει θεμα. Αυτο ειπαν ειναι επειδη εχει αισθητηρα και δεν μπορεις να ξεκινησεις να φυγεις με ανοιχτο σταντ. Παμε τωρα στα καλα γιατι ειπα ολα τα κακα! Το μηχανακι ειναι αρκετα δυνατο μοτερικα και τα δοντια του τα δειχνει μετα τις 6.500 στροφες. Γινεται αποτομο επιθετικο και γενικα εγω το χαιρομαι μιας και ειναι πρωτο μηχανακι με συμπλεκτη. (Βασικα ειναι καλος δασκαλος για πρωτο μηχανακι με συμπλεκτη σε παει πολυ ομαλα οποτε το συνιστω.) Τελικη στην αττικη οδο 141χλμ ενω η sym λεει 139.Τωρα αν κλεβει δεν το ξερω. Εγω ειμαι και βαρυς 105 κιλα οποτε ισως να πηγαινει και παραπανω. Με δευτερο ατομο πισω δεν ειναι οπως με εναν. Δεν ροπιαζει το ιδιο σε καμια περιπτωση εκτος αν εισαι πιτσιρικας 65 κιλα και εχεις γκομενα 50! Αλλα για 2 αντρες η μια γυναικα 70 κιλα και εναν αντρα 100 δυσκολευεται! Δεν λεω οτι δεν παει ομως αισθανεσαι το ζορισμα του στις μικρες στροφες κυριως. Στην sym μου παν να μην το ζοριζω στην πρωτη και στην δευτερα ταχυτητα καθως ειναι και κοντες και δεν ειναι για πολλα πολλα! Κατω απο την σελα δεν εχει χωρο οπως ξερετε βεβαια εχω βαλει ολα τα εγγραφα ακομα και διπλωμα.Κατι εργαλεια εχει η sym της κακιας ωρας θα ελεγα γιατι σιγα μην κατσω εγω αμα μεινω στην μεση του δρομου να μαστορευω! (Θα παρω την οδικη και τελειωσε η υποθεση) Ομως επειδη τα ελαστικα ειναι tubeless που σημαινει χωρις σαμπρελα θα μπορουσατε στην θεση των εργαλειων να βαλετε μια ωραιοτατη ενεση ελαστικων που θα σας σωσει αμα βιαζεστε καπου απομερα! Εγω πατησα βιδα αλλα τελικα δεν εσκασε γιατι ηταν κοντη και δεν χρειαστηκε ουτε ενεση.(τα καινουργια ελαστικα τα καλα για αυτο το μηχανακι εχουν 130 ευρω που κοιταξα οποτε ξεχνατε τα 60 που δινατε για ενα απλο παπι) Το μηχανακι μοτερικα εχει στησιμο μηχανης υγροψυκτο να σημειωσω. Δεν ειναι φλατ αλλα εχει καθετο το στησιμο στο μοτερ.Το πρωι το αφηνω δυο λεπτα πριν ξεκινησω βαση οδηγιων αν και δεν εχει θεμα να ξεκινησεις μπαμ. Οσο κρυο και να χει δεν εχει σβησει ποτε!!! Εχει ενδειξη στο καντραν ακομα και για την θερμοκρασια της μπαταριας οποτε ξερεις ποτε πρεπει να αλλαχτει. Η σελα στην αρχη σανιδα μου φανηκε αλλα στην πορεια την συνηθισα! Νταξει μετα απο μια ωρα συνεχομενα αρχιζεις να πιανεσαι οποτε ισως χρειαστει μια αλλαγη αν και σκεφτομαι οτι θα χαλασει το design! Oπως και βαλιτσακι πισω αμα βαλεις χαλαει ο σχεδιασμος. Κριμα σε τετοιο μηχανακι να χεις βαλιτσακι οποτε κυκλοφορω μονιμα με τσαντα πλατης σαν τους streetαδες! Αυτα πανω κατω αν θυμηθω κατι αλλο θα το πω ωστοσο πειτε και εσεις γνωμες και γενικοτερα εμπειριες σας.
×
×
  • Create New...