Jump to content

Dreambiker-rr

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος Dreambiker-rr

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. @costikosχαχα το rs(2006 μοντέλο)ακόμα το έχω,δεν καταδέχτηκα να το σκοτώσω για 100-200€ που μου το ζήταγαν κάτι λυκειοπαιδα γιατί είχα περάσει όμορφες στιγμές μαζί του.Οσο γι τα υπόλοιπα δεν είμαι καθόλου γνωστής απλά μου έχουν πει διάφοροι πως τα 600rr για παράδειγμα μπορούν να φτάσουν 60000-70000χλμ και να αποδίδουν ακόμα καλά(εγώ βέβαια κοιτάω αγγελίες με χιλιόμετρα μέχρι 50000+ το πολύ).Να μου πεις μπορεί κάποια να έχουν βγάλει αυτά τα χιλιόμετρα σε καθημερινή οδήγηση και ταξίδια κάποια αλλά να τα έχουν βγάλει σε καψίματα λαστιχων όπως λέτε και καγκουριλικια. @BlackDiamondγια το κόστος συντήρησης αυτά που έχω ακουσει είναι πως ένα ss καίει πάνω κάτω όσο ένα 1600αρι αυτοκίνητο που τυχαίνει να έχω στην κατοχή μου και πως το πιο ακριβό κομματι της συντήρησης είναι τα λάστιχα. @FlyingInADreamσ ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες του πως να φτιάξεις περιοριστη αν και με τις μέχρι στιγμής γνώσεις μου δεν θα επιδιωκα να τον φτιάξω εγώ.Το cbr600f με τις δυο σέλες που αναφέρεις μου άρεσε αρκετά οταν ήμουν πιο μικρός και μου αρέσει ακόμα μπορώ να πω αν και πιστεύω δίπλα σ ένα 636 του 06 δύσκολα συγκρίνεται. Αυτό που με έχει συμβουλέψει έντονα φίλος είναι να αγόραζα κανα motard τύπου xt ή fmx με 1500-2000€.Να το κράταγα κανα χρόνο μέχρι να το βαρεθώ και μετά να πήγαινα σε ss.Αρχικα δεν με ελκύει αυτή η πρόταση,θα προτιμούσα όπως έχω πει να αγόραζα ένα 600αρι και με κάποιο τρόπο να του μειωνα τα άλογα.Παρ όλα αυτά έχω ακουσει πως τα motard αποτελουν μια καλή βάση για να μάθεις σπορ οδήγηση με μηχανή και επίσης το ότι κρατάνε μια μεταπωλητική αξία(ειδικά το xt).Εσεις τι γνώμη έχετε για αυτό;;
  2. Αρχικά μπορώ να πω πως τα μηνύματα των @devil's animal και @HLIAS με έκαναν να χαρώ αλλά επειδή δεν θέλω να δίνω βάση μόνο σε ότι θέλω να ακούω έδωσα προσοχή και στα υπόλοιπα. @costikos και @ΓιωργοςΤΤ πιστεύετε πως ο έλεγχος ενός μηχανικού πριν την αγορά(που εννοείται το έχω στο πλάνο να το κάνω) δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα για το ποσα ψωμιά έχει ακόμα το μηχανάκι και γενικά σε τι κατάσταση βρίσκεται; @ksino1100 διάβασα όλο το κείμενο και εννοείται με έβαλε σε σκέψεις απλά θέλω να πιστεύω πως τον τομέα της επίδειξης μπορώ να τον κοντρολαρω όπως ανέφερα.Πιο πιτσιρικάς εννοείται πως κύριο μέλημα μου ήταν να αποδείξω σε όλους αλλά και κυρίως στον εαυτό μου πως είμαι ο καλύτερος και ότι έχω τα @ρχιδι@ να ξεπεράσω τα όρια μου σε αμάξι και μηχανή.Τωρα με τα λίγα που έχω ζήσει θεωρώ πως υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή από το να φας το υποτιμητικό βλέμμα ενός αγνώστου στο επόμενο φανάρι. Σε ότι αναφορά τώρα το οδηγικό κομμάτι που αναφέρθηκε και από τον @ΓιωργοςΤΤ ναι και εγώ έχω ενδοιασμούς.Για αυτόν τον λόγο ρώτησα αν υπάρχει κάποιος τρόπος είτε με power commander είτε κάπως αλλιώς να μειώσω την ιπποδύναμη χωρίς να προκαλέσω ζημιά στο μοτέρ. Σε ότι αναφέρθηκε για πίστα εννοείται πως θέλω να μπω με αμάξι και μηχανή κάποια στιγμή γιατί έχω ακουσει τι σχολείο είναι και για το θέμα της άνεσης με ss δεν με πειράζει εξάλλου όταν είχα το rs πήγαινα «ταξίδια» κάθε βράδυ. * @ΓιωργοςΤΤ χαίρομαι που σε έκανε το κείμενο να απαντήσεις.
  3. Καλησπερα σας και καλώς σας βρήκα! Θα γίνω 24 σε λίγους μήνες πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα μπορέσω να βγάλω και εγώ το απεριόριστο.Εχω μαζέψει κάποια λεφτά στην άκρη και έχω σαν στόχο την αγορά κάποιου supersport(cbr600rr2004,gsxr600k4,Kawasaki zxr636r2006). Το θέμα είναι πως αναγνωρίζω στο εαυτό μου πως δεν έχει την εμπειρία να κινήσει μια τέτοια μηχανή στους ρυθμούς που της «αρμόζει» και κάλλιστα θα μπορούσε να γινόταν επικίνδυνη για εμένα.Η κυρία εμπειρία μου πάνω στις δυο ρόδες είναι από ένας δίχρονο rs125 που είχα αγοράσει όταν ήμουν 18 και το είχα στην κατοχή μου για έξι μήνες πριν μου σπάσει το σασμάν.Επειτα έχω οδηγήσει διάφορες μηχανές αλλά πάντοτε για μικρά χρονικά διαστήματα καθώς οι πιέσεις από την οικογένεια και το χρηματικό δεν μου επέτρεπαν την απόκτηση δικιας μου. Πολλοί τώρα θα γυρίσουν και θα πουν να μην διανοηθώ να αγοράσω ss για τους ευνόητους λόγους και τους κατανοώ.Και εγώ το ίδιο θα έλεγα.Παρολα αυτά πιστεύω πως είμαι πολύ πιο ώριμος σε σχέση με τα 18 μου.Εχω χάσει φίλους και έχω βρεθεί σε ατυχήματα στα οποία ήμουν πολύ άτυχος-τυχερός και που μου έχουν δείξει πως η κακιά στιγμή λόγω ανωριμότητας και έλλειψης εμπειρίας σε περιμένει στη γωνία.Οταν ήμουν 18 πίστευα πως θα γίνω ο ροσι και ο σουμαχερ των δρόμων,σήμερα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν έπαθα ή προκάλεσα κάτι χειρότερο μέχρι στιγμής.Δεν λέω πως τώρα έχω γίνει κανας μοναχός με πλήρη αυτοσυγκράτηση ή το ότι δεν μου αρέσει η ταχύτητα και η αδρεναλίνη αλλά πλέον σκέφτομαι πολύ περισσότερο τις συνέπειες. Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω γιατί δεν θα ήθελα το πλήθος των απαντήσεων να αναφέρονται μονάχα στην αποτροπή της αγοράς του συγκεκριμένου τύπου μηχανης.Δεν μπορεί κάποιος να μου αλλάξει την άποψη καλώς ή κακώς για την επιλογή αυτή επόμενως αυτό που θέλω να σας ρωτήσω και να με συμβουλεύετε παρακαλώ είναι τι πρέπει να προσέξω,ποια supersport στην περιοχή των 3000€ είναι η πιο φιλική για κάθε μέρα(εμφανισικα έκλεινα πολύ προς την 636),γίνεται με power commander ή με κάποιο άλλο τρόπο να φιμωσω την ιπποδύναμη για τον πρώτο καιρό και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες ως προς το μοτέρ(κάποιοι μου είχαν αναφέρει πως το power commander στο πιο αδύναμο mode μπορεί να στεγνώσει το μοτέρ των ss από βενζίνη και να το κάνει να σπάσει),ποιοι δρόμοι είναι κατάλληλοι εντός λεκανοπεδίου για να μάθεις να στρίβεις(πιο μελλοντικά),με τις ασφάλειες και το ότι θα είμαι νέος οδηγός τι παίζει και το σημαντικότερο τι θα με συμβούλευαν τα άτομα τα οποία με λίγη ή καθόλου εμπειρία είχαν για πρώτη σοβαρή μηχανή ss ή sb και την έβγαλαν καθαρή γιατί έχω ακουσει πως υπάρχουν και αυτοί. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
×
×
  • Create New...